mmorpg.pl

Znalezione wyniki: 109
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Gry karciane i planszowe   Wątek: Gry Planszowe

 Tytuł: Re: Gry Planszowe
Napisane: 21 gru 2017, 00:02 

Odpowiedzi: 434
Wyświetlone: 85711


Gral ktos moze ? https://youtu.be/mKc5XhvkC8M
Recenzja calkiem pozytywna, az korci...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

 Tytuł: Re: Dobre seriale
Napisane: 10 paź 2017, 19:14 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


Wspominalem Mr.Mercedes kiedys, Harry Treadaway gra genialnie, co rola to lepiej chlop wypada. Zostal tylko finalowy odcinek, warto rzucic okiem.

Rowniez polecam http://www.channel4.com/programmes/electric-dreams , nie jest wyjatkowe ale fani PKD cos znajda w tym ciekawego.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

 Tytuł: Re: Dobre seriale
Napisane: 26 wrz 2017, 18:57 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


Nikt nie oglada Mr. Mercedes ?

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

 Tytuł: Re: Dobre seriale
Napisane: 7 wrz 2017, 19:19 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


Jest nowy sezon American Horror Story. Wybory w usa, klauni, fobie, na razie nie wiadomo o co chodzi ani bedzie chodzic...podtytul : Cult.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobry film

 Tytuł: Re: Dobry film
Napisane: 10 sie 2017, 22:14 

Odpowiedzi: 17623
Wyświetlone: 1590621


Valerian - kino dla dzieci.
Gdyby nie bylo dialogow, film bylby o 100% lepszy, a tak to jakies 3/10. Nie widzielismy wersji komiksowej.
Szkoda kasy, specjalnie poszlismy na 3d ale niestety.
Painful...nie polecam.

Ale za to byla reklama nowego horroru Mother - wyglada na ciekawe.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

 Tytuł: Re: Dobre seriale
Napisane: 10 lip 2017, 18:54 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


Ogląda ktoś z was ten serial "The Mist" na podstawie opowiadania Kinga? Widzę, że są już dostępne 3 odcinki. Jakieś opinie? Nawet 4 juz sa. Niezly, aczkolwiek prosty jak konstrukcja cepa, niektore akcje i decyzje bohaterow typowo z dupy. Jak nie masz co ogladac, to zobacz. Ja po obejrzeni...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

 Tytuł: Re: Dobre seriale
Napisane: 11 maja 2017, 21:05 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


http://www.imdb.com/title/tt0830361/?ref_=nv_sr_1

Jesli nie ogladaliscie, badz nie bylo jeszcze (stara produkcja juz w sumie) to polecam.
Imho ciekawy pomysl, ktory przeradza sie nawet w jeszcze ciekawszy. Lajtowe ale spoko.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Ciekawostki

 Tytuł: Re: Ciekawostki
Napisane: 20 lut 2017, 20:56 

Odpowiedzi: 3905
Wyświetlone: 462428


Mark24 napisał(a):
zajebisty pomysł z australii - od razu copy&paste bym robił:
http://prostozmostu.pl/nie-zaszczepiles ... ,4369.html


Ogladales Vaxxed ?

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

Napisane: 8 lis 2016, 00:04 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


Nie wiem czy wspominano ale polecam rzucic okiem na : Exorcist http://www.imdb.com/title/tt5368542/?ref_=fn_al_tt_4 - wiadomo o czym, lajtowe aczkolwiek calkiem niezle Channel Zero http://www.imdb.com/title/tt4820370/?ref_=fn_al_tt_1 - troche na swoj sposob freaky... Falling Water http://www.imdb.co...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

Napisane: 1 wrz 2016, 22:49 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


wenth1 napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
wodny napisał(a):
Polećcie coś podobnego do "Z Archiwum X", "Stranger Things" lub "Penny Dreadful". :)

Outcast

jak nie ogladales to ...


Carnivàle http://www.imdb.com/title/tt0319969/?ref_=fn_al_tt_1

nie ma za co :wink:

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobry film

 Tytuł: Re: Dobry film
Napisane: 22 kwi 2016, 10:11 

Odpowiedzi: 17623
Wyświetlone: 1590621


Piekny w swojej brzydocie i mrocznej fabule : http://www.imdb.com/title/tt4935418/ Uwaga : gore level ponad srednia, za czym sam w sumie nie przepadam, ale tak czy owak polecam bardzo. Pokrecony, surrealny, pelen symboliki i pytan bez odpowiedzi, z bardzo ciekawa muzyka oraz charakteryzacja. Nie zna...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Prośba- Ankieta do pracy licencjackiej córki

Napisane: 21 kwi 2016, 10:31 

Odpowiedzi: 52
Wyświetlone: 5924


Wypelnilem ankiete zgodnie z prosba, zycze powodzenia jej tworczyni w dalszej edukacji. Nie mieszkam w ojczyznie dosyc dlugo, nie mam polskiej tv, nie ogladam polskich filmow, w zasadzie nawet polskich serwisow internetowych nie przegladam, nie mam facebook, itp... Pamietam z dziecinstwa w sumie, ze...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobry film

 Tytuł: Re: Dobry film
Napisane: 11 kwi 2016, 12:09 

Odpowiedzi: 17623
Wyświetlone: 1590621


The Invitation : http://www.imdb.com/title/tt2400463/?ref_=nv_sr_1 Ciekawa pozycja, fajny klimat, nie jest to mainstream horrow/thriller, jest "dziwne" napiecie przypominajace czasami The Gift, dwuwarstwowosc sytuacji wedlug mnie lekko zalatuje Lynchem. Bylo juz kilka filmow w podobnym set...

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobre seriale

Napisane: 11 kwi 2016, 11:47 

Odpowiedzi: 13653
Wyświetlone: 1258141


To remake Bron/Broen (the bridge - most nad sundem). Jak nie widziales, to polecam. Jest tez amerykanski remake, ale padaka straszna. Swoja droga zaczelo(a) sie Marcella : http://www.imdb.com/title/tt5269594/?ref_=nv_sr_1 , sa pewne powiazania z wymienionym wlasnie Bron/Broen :wink: Pierwszy odcine...

 Dział: Hack & Slash   Wątek: Path of Exile

Napisane: 7 kwi 2016, 10:51 

Odpowiedzi: 6852
Wyświetlone: 504167


Nie, ten jest pure ice dmg. Build masz tu: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1601772/page/1 O dzieki ! Tez mam trappera na ice ale pod armour ;) A jak sie tym w ogole gra z punktu widzenia bezpieczenstwa ? Ja jakos nie ufam Evasion/Dodge...boje sie wylapac bule i RIPnac przez nieuwage (...

 Dział: Hack & Slash   Wątek: Path of Exile

Napisane: 6 kwi 2016, 12:52 

Odpowiedzi: 6852
Wyświetlone: 504167


yabaddi napisał(a):
zpieklarodem napisał(a):
U nas typ (zreszta GM gildii) zrobil fire nova trap na chaos i jest mega OP...

Chyba Fire Nova Mine?

mhm

 Dział: Hack & Slash   Wątek: Path of Exile

Napisane: 6 kwi 2016, 11:13 

Odpowiedzi: 6852
Wyświetlone: 504167


No, ja już swój cel osiągnąłem w tej lidze. Pierwszy raz Atziri na HC padła. Ten Ice trapper pohxa jest OP jak skurwensyn oO http://i.imgur.com/U4Jo40k.jpg Gratulacje ! Ale jestes pure ice czy zamieniasz na fire->chaos (sorry nie znam builda pohx) ? U nas typ (zreszta GM gildii) zrobil fire nova tr...

 Dział: Hack & Slash   Wątek: Path of Exile

Napisane: 1 kwi 2016, 09:58 

Odpowiedzi: 6852
Wyświetlone: 504167


raggnarok napisał(a):
A nic, nie bylem pewien czy to ktos od nas, bo nie ma cie na liscie kontaktowej :)


Bo nigdy nie bylem na zadnych listach / przyjmowalem zadnych kopert / donosilem i nic na mnie nie znajdziecie !

Edit : swoja droga zajebisty 01/04 na stronie glowniej gry !

 Dział: Hack & Slash   Wątek: Path of Exile

Napisane: 31 mar 2016, 13:07 

Odpowiedzi: 6852
Wyświetlone: 504167


raggnarok napisał(a):
Czy osoba o xywie Inh to ktos z tego forum?

Tak to ja lub ktos sie bezczelnie podszywa...
Co tam ?

 Dział: Pogawedki   Wątek: Alkohole wszelkiego typu, czyli co pić

Napisane: 15 gru 2015, 14:12 

Odpowiedzi: 1327
Wyświetlone: 134710


Dla zainteresowanych : terminy whiskey oraz whisky nie sa zamienne. Whiskey to trunek robiony w Irlandii, a whisky w Szkocji. Nie bedac smakoszem nie znam sie na ich roznicy, znam jedynie anegdote ktora mowi ze roznica polega na tym, ze whiskey destyluje sie trzy razy. A dlaczego ? To be sure, to be...
Sortuj wg:  
Strona 1 z 6 [ Znalezione wyniki: 109 ]



Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.