mmorpg.pl

Znalezione wyniki: 10091
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobry film

 Tytuł: Re: Dobry film
Napisane: 24 mar 2017, 13:49 

Odpowiedzi: 16958
Wyświetlone: 1124770


Oyci3C napisał(a):
Kurwa w końcu obejrzałem Rogue One... Się wynudziłem.


Szalu nie ma, ale na pewno lepszy niz Nowa Nadzieja 2.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Dobry film

 Tytuł: Re: Dobry film
Napisane: 23 mar 2017, 00:02 

Odpowiedzi: 16958
Wyświetlone: 1124770


Beckinsale bylaby tu zajebista. O wiele lepsze cialo niz Scarlett :)

Obrazek

 Dział: Pogawedki   Wątek: Fenomen ostatnich lat - Seriale

Napisane: 22 mar 2017, 19:42 

Odpowiedzi: 13013
Wyświetlone: 817067


Najlepsze te "walki" w Iron Fiscie wygladajace jak robione w zwolnionym tempie :D Ale sam ten aktor napisal, ze mial chyba 3tyg zeby sie przygotowac do roli, roflmao.

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 20 mar 2017, 23:02 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


No i jak wrazenia, VPN-owcy? :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 20 mar 2017, 12:47 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


http://www.bioware.com/en/studios/bioware-montreal/ Substudio w montrealu. Nie watpie, ze core team byl na konsultacjach (podobnie jak Ci od NFS i BF), ale nie byli glownymi developerami. tl;dr Andromede robili ludzie, ktorzy do tej pory nie robili gry AAA. To co teraz robi main team Bioware? Zapow...

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 20 mar 2017, 11:53 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Ja mam tylko jedna rade - jak sie juz wam znudzi troche gra, to ciagnijcie fabule i tyle. Ostatnich pare jest calkiem niezlych w porownaniu do reszty gry.

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Wiedźmin 4

 Tytuł: Re: Wiedźmin 4
Napisane: 20 mar 2017, 11:10 

Odpowiedzi: 13
Wyświetlone: 277


Kiedy byl ten wywiad? 1,5 roku temu? :D Rownie dobrze moglo chodzic o Gwinta :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 18 mar 2017, 19:11 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Tor-Bled-Nam napisał(a):
@ragna Gdzie twoją recenzję będzie można przeczytać/zobaczyć?


https://youtu.be/Mw4ztAFhmK8?t=9s :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 18 mar 2017, 14:50 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Razoth napisał(a):
Ja mam pytanie związane z główną osią fabularną:

Czy w grze trzeba się przekopywać przez tony gówna, żeby nafarmić X ilość punkcików do odblokowania kolejnego questa jak w Inkwizycji czy jest to dostępne jak w normalnych grach komputerowych?


Nie trzeba :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 18 mar 2017, 14:48 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Combat jest akurat fajny :) Na pewno jeden z jasniejszych punktow gry.

 Dział: Pogawedki   Wątek: Ciekawostki

 Tytuł: Re: Ciekawostki
Napisane: 18 mar 2017, 00:51 

Odpowiedzi: 3619
Wyświetlone: 285824


embe napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=6RKPD5sBFtQ
zajebisty trip


Na takiej trasie powinny byc egzaminy na prawo jazdy ;)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Playstation 4

 Tytuł: Re: Playstation 4
Napisane: 17 mar 2017, 17:34 

Odpowiedzi: 6311
Wyświetlone: 213314


Tez sie jeszcze zalapalem na steelbooka w muve - podniesie wartosc odsprzedazy :P W sumie nie moge sie doczekac, tylko sie boje, ze wielkosc tej gry mnie troche przerosnie...

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Playstation 4

 Tytuł: Re: Playstation 4
Napisane: 17 mar 2017, 11:28 

Odpowiedzi: 6311
Wyświetlone: 213314


Moja kopia zamówiona :D

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 15 mar 2017, 13:42 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Koleś napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Tak jak napisałeś, Twoim zdaniem.


No dobra, dobra, ale za co ME2 tak ludzie lubią? ;P


Mi sie cholernie podobal motyw montowania ekipy, no i fakt, ze byl swietnie zrobiony. Ta cala misja, w ktorej przylaczmy Garrusa - zajebistosc :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 15 mar 2017, 11:40 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Dla mnie ME2 to najlepsza czesc trylogii :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 15 mar 2017, 10:25 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


zaboleq napisał(a):
No i jak tak Andromeda?


Powiem tyle - moze lepiej anulujcie pre-ordera :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 12 mar 2017, 23:08 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Okay, na najnowszych driverach o niebo lepiej. Wlasciwie nie spada ponizej 60fps :)

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 12 mar 2017, 20:03 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Zasysam najnowsze drivery, zobaczymy. Ale starych jakichs nie mam, bo z pazdziernika :/

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 12 mar 2017, 19:39 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Nie, no tak jak mowisz - BF1 jest super zoptymalizowany. Tu jest zdecydowanie gorzej.

 Dział: Gry pozostałe   Wątek: Grac, tylko w co?

Napisane: 12 mar 2017, 19:14 

Odpowiedzi: 21335
Wyświetlone: 1387709


Mendol napisał(a):
na pewno chujowe i ci sie znudzi po 20 minutach :P


Na razie powiem tyle, ze jest o wiele gorzej zoptymalizowana niz Battlefield 1 :(
Sortuj wg:  
Strona 1 z 505 [ Znalezione wyniki: 10091 ]



Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.