mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2006, 20:17 
Cytuj  
Właśnie przed chwilą GM-i dali broadcasta, że przedłużają weekend o kolejne 24h ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2006, 22:31 
Cytuj  
O, miło. Ale tak szczerze to closed beta 2 razy w tygodniu po parę godzin imo mija się z celem. W takim wypadku nie ma się co dziwić, że gra ma tyle bugów :o


_________________
Obrazek

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 02:26 
Cytuj  
Keii napisał(a):
O, miło. Ale tak szczerze to closed beta 2 razy w tygodniu po parę godzin imo mija się z celem. W takim wypadku nie ma się co dziwić, że gra ma tyle bugów :o


Kilka tygodni temu wydluzyli czas testowania do 24h ale niestety caly czas tylko 2x w tygodniu.
Nieiem co macie z tym wywalaniem do windy , mi przez pare miesiecy ani razu sie to nie przytrafilo

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 02:33 
Cytuj  
kapra L napisał(a):
mi przez pare miesiecy ani razu sie to nie przytrafilo

No właśnie mi też nie. Teraz na testach też ani razu klient się nie wysypał.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 08:25 
Cytuj  
z obserwacji po pierwszych 15 minutach grania to gra sprawia wrażenie mega niedorobionej. wiem ze to beta ale retail ma być już niby niedługo, a gra przywołuje wspomnienia o serii Street Legal - pomysł dobry ale wykonianie jakieś nie do końca. Grafika niby dobra ale niedorobiona i wszystko ciemne jak w dupie. Pogram po robocie i zobaczymy..

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2006, 02:33 
Cytuj  
O 1:25 naszego czasu zakonczyl sie przedluzony o jeden dzien i poltora godziny beta weekend...

Zaczalem od biomekow, ale w koncu skonczylem u mutantow (za drugim podejsciem/postacia udalo sie main quest z 2-3 lvlka przejsc...) i tak juz zostalo do samego konca, bo spodobala mi sie ta frakcja.

AA to swojego rodzaju WoW 0.5 na kolkach - duzo questow, ktore za zadanie maja przykrywac levelowy grind. Misje z grubsza ograniczaja sie do zabicia kogostam/nazbieraniu itemkow z drop ratem 0.00x%, dostarczeniu czegos do kogos, jednak sa tez questy, gdzie trzeba podjechac do rzeczkii nabrac wody, zeby kogos napoic (tez w sumie delivery type q), pomajstrowac cos przy quest itemach dostepnych z tego samego okna co inventory (inna zakladka), lub np. zniszczyc jakies billboardy/slupy energetyczne i przyniesc z nich itemki (tu ciekawostka - z kazdego rozwalonego obiektu, a wiadomo, ze mozna niszczyc wszystko, wypadaja przedmioty typu metal/szklo/plastik, ktore potem mozna uzyc do craftowania). Sporo questow dla wielu osob nie dziala, bo nie mozna gadac z npcem, lub cos innego nie chce dzialac. W niektorych misjach przygotowanych na (przykladowo) lvl 10 okazuje sie, ze trzeba zabic kogos na poziomie 18 itp. W robieniu questow jestesmy prowadeni za raczke praktycznie od poczatku do konca - caly czas mozna zajrzec do journala (standard) i przeczytac co gdzie i jak mamy zrobic. Do tego na mapie pojawiaja sie waypointy, dzieki czemu zawsze wiemy gdzie jechac (przynajmniej na poczatku tak jest). Jednak questow (na razie?) troche brakuje i zdarzaja sie momenty, ze trzeba grindowac bijac potworki, zeby przebic sie wyzej i zalapac jakies nowe, ktore pokazuja sie po osiagniecu poziomu x.

Combat. Wyglada to ok. Przynajmniej mi jezdzenie forteca na kolkach i wysadzanie wszystkiego w powietrze podoba sie. Targetowac jednak nie trzeba - wybieramy cel (lub tez zaznaczamy w opcjach, zeby wybieralo nam go automatycznie ... ) i strzelamy do poki bron sie przegrzeje. Uzywanie front weapon jest juz troche bardziej tricky, bo jak wiadomo - musimy miec przeciwnika centralnie przed soba, zeby w niego trafic. Do tego dochodza skille, ktorych uzywa sie podczas walki - najrozniejsze umiejetnosci wliczajac jakies ataki direct damage (contamination dmg w przypadku mutantow). No i na koniec standard w samochodowkach, czyli sterowanie pojazdem i jak najlepsze manewrowanie zeby siedziec przeciwnikowi na ogonie i nie dac sie zlapac. Nalezaloby dodac, jesli juz mowilem o combat i exp grindzie, ze gra nastawiona jest raczej na solo graczy - rzadko oplaca sie levelowac we dwoch, instances staja sie odpowiednio trudniejsze dla wiekszej liczby osob.

Jesli chodzi o skille to jest ich troche - po trzy drzewka w dwoch kategoriach (frakcyjne i przypisane twojej klasie). Kolejne odblokowywane sa w miare zdobywania wyzszych leveli (10, 20 itd.). Jest healing, sa pety, jest stealth, sa buffy.

PvP. Nie bawilem sie w to duzo, jedynie pare 2/2 na arenie (w miescie dostepna jest instant action arena (instance) typu dm/tdm itp., na ktorej mozna sie bic. Na poczatku (mam nadzieje, ze pozniej jest inaczej) wyglada to tak, ze postac (w moim przypadku avenger) na levelu 12 nie moze drasnac postaci na levelu 15 - same missy i niestety co by sie nie robilo, to takiego wyzszolevelowego przeciwnika zabic sie raczej nie da. Instanced PvP sux, mam nadzieje, ze pvp zone'y beda sie prezentowaly znacznie lepiej.

Zone'y. Podzial na strefy jest podobny do tego z CoH/CoV. Mamy dostepne jakies zone'y, w ktorych robimy questy, bijemy potworki, po zrobieniu jakiegos questa unlockowana jest nastepna strefa, z mocniejszymi przeciwnikami/trudniejszymi questami, przenosimy sie tam i kontynuujemy zabawe. Zone'y sa dosc obszerne i podzielone sa na mniejsze obszary/outposty, po ktorych sie poruszamy. Sa tez zone'y, ktore sa instance'ami, gdzie wykonuje sie misje. Po wejsciu do miasta poruszamy sie normalnie postacia, mozemy craftowac, zyskujemy dostep do swojego instanced domku, mozemy konfigurowac swoje pojazdy, kupowac/sprzedawac itp. - wiadomo. Najbardziej z tego wszystkiego nie podoba mi sie ''usprawnienie'' rodem z GW, o ktorym juz we wczesniejszym poscie pisalem. Gdy w zonie robi sie za duzo ludzi, to tworzona jest jej kopia itd. itp. Mi to az za bardzo zalatuje pseudo-mmorpgiem :\ Po wyjsciu z miasta grajac z kims teamie moze sie okazac, ze trafiliscie do kilku innych zonow - oczywiscie mozna sie pomiedzy nimi przelaczac, ale jestesmy wtedy przenoszeni do miejsca startowego danego zone'a.

Tech stuff. Tutaj jest niestety cieniutko. Musza popracowac nad optymalizacja gry, bo z 1GB na pokladzie chwilami gra tak swapuje dyskiem, ze komputer zatrzymuje sie na pare sekund i nie da sie grac. FPS-ow jest w miare sporo na srednim sprzecie - mozna tak gre dopasowac, ze przynajmniej pod tym wzgledem gralo sie bedzie przyjemnie. Dzwiek jest ok, podklad muzyczny nie przeszkadza, jednak pojawiaja sie momenty, ze niektore dzwieki zanikaja i nie slyszymy np. wystrzalow z wlasnych broni - dzieje sie tak z tego co wiem niezaleznie od karty.

Ogolnie pogralem troszke, porobilem troche questow (dostalem sie do old town), zalozylem klan, sporo pozwiedzalem, wyslalem duzo bug reportow (tez standard). Wrazenia w miare pozytywne, ale jeszcze mocno sie zastanowie zanim podejme decyzje o ewentualnym zakupie tej gry.

Na koniec troche skrinzorkow.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Screeny z pseudo-eventu organizowanego w niedziele wieczorem.

Obrazek

Obrazek


I dalej...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Arena.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I na koniec...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Posty: 27
Dołączył(a): 8.12.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2006, 03:05 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Tech stuff. Tutaj jest niestety cieniutko. Musza popracowac nad optymalizacja gry, bo z 1GB na pokladzie chwilami gra tak swapuje dyskiem, ze komputer zatrzymuje sie na pare sekund i nie da sie grac. FPS-ow jest w miare sporo na srednim sprzecie - mozna tak gre dopasowac, ze przynajmniej pod tym wzgledem gralo sie bedzie przyjemnie.

Na 9600pro, celku d i 1gb ramu na pokladzie chodzilo raczej tragicznie. W jednych strefach pogodowych drobne ciecie, w nastepnych calkowita masakra i wyplywajace oczy. Dochodza do tego czeste momenty zgonu w stylu dwie klatki na sekunde.
Zmiana jakichkolwiek ustawien graficznych nie zmienila prawie nic.
Optymalizacja jeszcze przed nimi.
Chociaz, moj pc nigdy dobrze nie dzialal :wink:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1588
Dołączył(a): 17.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2006, 15:22 
Cytuj  
U mnie na Bartonie 2500 z 1GB ramu w dualu i Radku 9500 Pro 128MB chodziło znośnie w 1024x768.
Jak pisałem kilka razy gra zwisła, głównie na początku mojego grania w sobotę wieczorkiem - a potem było już ok.

Generalnie klimat jest fajny w AA - miejscami taki trochę "falloutowy" :wink:
Nie jestem jednak do końca do tej gry przekonany ... m.in. właśnie te zony nie bardzo mi pasowały.
No i bardzo nie podobał mi się ruch postaci w mieście - masakra :-?

I jeszcze jedna rzecz: interfejs gry przypominał mi bardzo CoH (z niezbędnymi poprawkami potrzebnymi w grze z samochodami ofc).


_________________
Obrazek

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 sty 2006, 21:36 
Cytuj  
Interface wedlug mnie jest troche cienki. Jak go pierwszy raz zobaczylem pare miesiecy temu, to myslalem, ze to pozniej zmienia, ale widac tego nie zrobili. Przede wszystkim jest malo konfigurowalny, jest brzydki i jest za duzy. Przydalaby sie jakas przezroczystosc, mozliwosc przesuwania okien i pozycjonowania quickbara wedlug wlasnych potrzeb. Do tego dobra opcja byloby zrobienie 3 roznych interface'ow dla kazdej z frakcji.

Co do mirrored zone'ow a'la GW ... jest to jedyna rzecz, ktora naprawde mocno zniecheca mnie od zakupu gry :\ Pojade do PvP areas i bede sie przelaczal miedzy zonami, zeby szukac ofiary? Pfff...

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 02:58 
Cytuj  
Nowy post, zeby bumpnac :<

Ile osob w ogole interesuje sie ta gra i rozwaza zakup jak ja?

Pytanie do stalych beta testerow - jak wyglada podzial na zone'y w open pvp areas - tez sa mirrory tego samego zone'a tworzone, czy jest tylko jeden? Jesli jest jeden to zamawiam preordera :\

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2006, 08:33 
Cytuj  
Za mało luda, żeby to się dzieliło. Imho będzie jak w CoH/CoV. W pierwsze dni były dzielone zony jak była kupa ludzi w startowych lokacjach. Później dzielona to żadkość. No i eventy - jak się zleciał cały serw CoH i CoV to były 3 pvp zony a i tak lagowało że hej ;)
ps. oczywiście kupię jak będzie w gram.pl


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.