mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 10:06 
Cytuj  
Zapowiada sie fajnie. Nie biegnie slepo w kierunku casuali. Nie wywala trinity 'bo taka teraz moda'. Walka oparta o skillshoty. Ogolnie gra z jajem i charakterem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 12:29 
Cytuj  
Gdzie te jaja i charakter, przeciez to dymiaca kupa jakas.

predzej bede nolifem na priw vanilla wow servie niz w to zagram ;<

"100 godzin dobrej zabawy w mmo" niesamowite oczekiwania.


_________________
.


Ostatnio edytowano 10 sie 2013, 12:36 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 12:34 
Cytuj  
/shrug

Opinions are like assholes, everyone has one.

Ale radze poczytac o grze a nie tylko sugerowac sie grafa. W epoce casuali podejscie 'wolimy zeby gra byla za trudna niz za latwa' to rzadkosc wsrod developerow.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 12:59 
Cytuj  
Jak będzie za trudna to będzie mało graczy (vide TSW). Proste.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 13:27 
Cytuj  
I dobrze. Moze nadszedl czas zeby developerzy MMO celowali w jakas konkretna target audience a nie probowali zrobic gre dla wszystkich (co w praktyce oznacza jakies mdle g...) marzac o sukcesie ala WoW. A co do TSW to podejrzewam ze polowa ludzi ktorzy zrezygnowali, odpadla juz na etapie dretwej walki i animacji.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 14:43 
Cytuj  
Tylko, że jest taka sprawa, że Wildstar z założenia właśnie ma być miałkim F2P mdłym gównem dla każdego.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 14:52 
Cytuj  
Lore / artstyle jest wyraźnie targetowany na dzieci i młodych nastolatków. Dodatkowo patrząc po filmikach z gameplay i tego co mówią, to wygląda na standardowy łatwy open world dla wszystkich z bardzo wyraźnym i dosłownym telergraphing i parę trudnych end-game instancji i rajdów dla hardore rajderów. Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:11 
Cytuj  
Cytuj:
Lore / artstyle jest wyraźnie targetowany na dzieci i młodych nastolatków. Dodatkowo patrząc po filmikach z gameplay i tego co mówią, to wygląda na standardowy łatwy open world dla wszystkich z bardzo wyraźnym i dosłownym telergraphing i parę trudnych end-game instancji i rajdów dla hardore rajderów. Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew



+ mało znaczące "elementy sandboxowe", bo to teraz dobre hasło marketingowe i dodatkowo poszerza i tak już szeroki potencjalny target.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:16 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
I dobrze. Moze nadszedl czas zeby developerzy MMO celowali w jakas konkretna target audience a nie probowali zrobic gre dla wszystkich (co w praktyce oznacza jakies mdle g...) marzac o sukcesie ala WoW. A co do TSW to podejrzewam ze polowa ludzi ktorzy zrezygnowali, odpadla juz na etapie dretwej walki i animacji.


Skoro ludzie grają nadal w Ultime, EverQuesty, DAoC i inne stare tytuły to na pewno "drętwa" (kwestia gustu) walka i animacja im by nie przeszkadzała.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Posty: 24
Dołączył(a): 1.01.2013
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:38 
Cytuj  
No nie wiem czy telergraphing będzie taki łatwy do opanowania, że dzieci bedą grać w WildStara:
http://www.youtube.com/watch?v=ovWB71RTVXc

A tutaj macie o dostępnych ścieżka. Każdy może sobie wybrać sposób w jaki będzie levelować.


_________________
.
ArcheAgeOnline.pl - polski fansite o ArcheAge

wildstar.mmoinfo.pl - polski fansite o WildStar

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 15:49 
Cytuj  
Młodzi ludzie szczególnie po 10 roku życia mają lepszy refleks i / lub w razie potrzeby poprawiają go dużo szybciej niż starzy 'veci'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 16:06 
Cytuj  
sula napisał(a):
Czyli szybki wyścig do max level, stanie w miastach i kolejkowanie się do 'trudnych instancji i rajdów'. /ziew


E tam. Nie chce mi sie przepisywac tego co developerzy opisywali juz w blogach/wywiadach, jak ktos chce to niech sobie poczyta/pooglada. Podam jeden przyklad tego co mozna w Wildstarze robic - war plots.

Mozesz z gildia skonstruowac gigantyczna latajaca fortece (zniszczalna) i ruszyc nia na inna fortece - takie guild vs guild pvp (40vs40). Oczywiscie takie pole bitwy kosztuje - mozna tam wybudowac rozne rzeczy lub umiescic bajery zdobyte w swiece gry. Mozesz np. postawic raid bossa ktorego pochwyciles na tych 'trudnych instancjach i rajdach' czy wybudowac fabryke mechow jesli gildia ma kilku dobrych settlerow. Jesli wrogowie ci to rozwala... no to tego juz nie masz :P

Czy bedzie to gra na cale lata? Nie wiem. Szczerze watpie. GW2 znudzilem sie po 2 miesiacach ale mysle ze WS spokojnie wystarczy mi na tyle a moze dluzej zakladajac dobry, trudny gated content.


Ostatnio edytowano 10 sie 2013, 16:29 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 16:27 
Cytuj  
wildstar, gra dla specyficznego targetu :lol: Nadszedl czas? pff, zadne duze studio tego nie zrobi.

o specyficznym targecie to mozna mowic przy dfo, eve, wurm... ale nie tutaj.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sie 2013, 16:32 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
wildstar, gra dla specyficznego targetu :lol: Nadszedl czas? pff, zadne duze studio tego nie zrobi.

o specyficznym targecie to mozna mowic przy dfo, eve, wurm... ale nie tutaj.


No nie wiem czy 40 osobowe pve rajdy nie sa dla specyficznego targetu :P


Posty: 24
Dołączył(a): 1.01.2013
Offline
PostNapisane: 13 sie 2013, 18:18 
Cytuj  
Tutaj macie zbiór podstawowych informacji o WildStar:
http://wildstar.mmoinfo.pl/12-ogolna-dy ... r-faq.html


_________________
.
ArcheAgeOnline.pl - polski fansite o ArcheAge

wildstar.mmoinfo.pl - polski fansite o WildStar

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2013, 07:22 
Cytuj  
Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2013, 08:24 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...


I masz ból dupy z tego powodu, ze reklamuje swoją stronkę w temacie tej gry? Bo nie kumam.

Odpowiedni temat, odpowiedni link - jeśli zawartość będzie ok. to trzymaj zwieracze na wodzy.


_________________
Obrazek


Posty: 24
Dołączył(a): 1.01.2013
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 20:23 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tak, zorientowaliśmy sie juz, ze masz stronke o tej gre...


Fajnie, że się zorientowałeś, to teraz zapraszam do poczytania o Arenkach, albo wywiad na temat PvP


_________________
.
ArcheAgeOnline.pl - polski fansite o ArcheAge

wildstar.mmoinfo.pl - polski fansite o WildStar

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 sie 2013, 07:44 
Cytuj  
a kogo interesuja arenki?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2013, 08:22 
Cytuj  
Ix Kohorta - gildia graczy opoznionych w rozwoju


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.