mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 13:33 
Cytuj  
Ma byc do wszystkiego. Tutaj ostatnie info: https://forums.station.sony.com/ps2/ind ... aq.169871/ ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 13:43 
Cytuj  
Nie tak dawno temu (2 lata? nie pamiętam) też zamkneli parę tytułów.
Imho dużo wspólnego z 'jednym premium subem' to nie ma. Raczej po prostu zamykają te projekty, które nie zarabiają na tyle dużo, żeby ich to satysfakcjonowało.


Nic takiego niezwykłego w corpo przecież, a VG to był przecież projekt bez przyszłości - stary tytuł z jednym czy dwoma serwerami.
Pracowników można albo przenieść do nowego projektu (coś tam niby dłubią oprócz nowego EQ) albo zwolnić i poprawić wskaźniki.


SOE na pewno będzie miało więcej tytułów niż EQ, ale raczej spodziewałbym się, że tzw. "dużych non-mobile mmorpg" będzie w przyszłości mniej. No chyba, że zamierzają więcej Asian mmorpg importować do NA/EU.


PS. Sub będzie do wszystkiego. Czemu miałby nie być? Przecież to nie są P2P gry, tylko freemiumy i osią zarabiania kasy jest sprzedaż wirtualnych itemków, a nie sub.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 13:44 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Ma byc do wszystkiego. Tutaj ostatnie info: https://forums.station.sony.com/ps2/ind ... aq.169871/ ...

T.


Nie zrozumiałeś :) Jak tak dalej Sony będzie zamykało gry to pozostanie tylko EverQuest Next :D


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 13:48 
Cytuj  
Nie sądzę.

Pewnie niedługo zostanie:

EQ Landmark + EQ Next
Planetside 2
- Nowy Projekt
DCUO
+ ze 2 importy z Azji.


No chyba, że wejdą w jakieś karcianki, moby czy low-budget lobby-pve dungeon crawlery a la Vindictus lub / i zintensyfikuja importy z Azji.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 13:53 
Cytuj  
W karcianki to oni zdaje sie weszli za szybko, bo afair jakies TCG gierki to oni tam mieli ale jedynie pamietam jakies ze dwie w tym station launcherze, kompletnie sie tym nie interesuje.
Ten sub do wszystkiego zreszta tez juz byl w postaci station accessa, ale to juz bylo na pelnoprawne mmo i za bardzo nie mialo racji bytu (malo kto podejrzewam gral aktywnie w SWG, EQ2, EQ, Vanguard, Planetside).

Ciekaw jestem tego nowego projektu od nich jedynie, a Vanguarda szkoda, kapitalna gierka byla, choc tragedia jesli chodzi o bugi i performance.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:01 
Cytuj  
Vanguarda nie szkoda. Ta gra jest tak tragiczna, ze na moim sprzecie to sie nawet dzisiaj tnie, zacina, skacze i chuj wie co robi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:17 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Templair napisał(a):
Ma byc do wszystkiego. Tutaj ostatnie info: https://forums.station.sony.com/ps2/ind ... aq.169871/ ...

T.


Nie zrozumiałeś :) Jak tak dalej Sony będzie zamykało gry to pozostanie tylko EverQuest Next :D


Cala seria EQ niezle stoi. Ostatnio gralem w PS2 i ludzi tez od groma. Ja osobiscie zaluje Vanguarda. Mialem sentyment do tej gry i planowalem pograc w najblizszym czasie. Oh well nie pogram jednak ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:26 
Cytuj  
EQ dobrze stoi w stanach, w EU nie bardzo. Gdyby nie zainteresowanie nowymi EQ, to kto by w to grał?
Poza EQ to w tym multi subie jest DCUO i PS2 - obydwie radzą sobie dość przeciętnie i to przy praktycznym braku konkurencji. Potrwają jeszcze trochę i SOE je odstrzeli, bo czemu by nie? W końcu trzeba pozbierać kasę na dofinansowane Pantheon, best friends forever.
A ten nowy projekt co ma zadziwić fanów SWG - przecież to brzmi jak trolowanie :)
Może ściągną jakiegoś asiana, sukces na miarę Wizardy :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:34 
Cytuj  
Mało jest gier, które parę tygodni po premierze dobrze się maja w europie, zresztą jeśli chodzi o Vanguard to gra miała genialne pomysły ale serwer pvp świecił pustkami, jedyne aktywne były pve, do tego brak reakcji na exploity co zniszczyło bardzo szybko całą ekonomie w grze.
Sony moze i robi dobre TV ale za gry nigdy nie powinni się brać bo zawsze kończy się do mega failem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:35 
Cytuj  
vanguard byl zajebisty, szkoda, ze go olali od razu po premierze i nie wykorzystali potencjalu tej gry.

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:35 
Cytuj  
All Access był od bardzo dawna. Pierwszy raz kupiłem go w 2005 roku, bo choć kosztował wtedy 30$ za miesiąc to można było grać jednocześnie w SWG i EQ2, a dawał też jakieś dodatkowe bonusy - z tego co pamiętam w EQ2 było to więcej slotów na postacie. Kilka lat temu obniżyli opłatę do 19.99$.

Teraz All Access będzie miał o wiele większy sens, bo kosztuje tyle samo co za jedną grę i daje 500 Station Cash miesięcznie, a sam abonament można farmić w wielu ich grach. To na pewno jest jeden z lepszych wariantów F2P.

Jak macie stare konta SOE to warto je posprawdzać, bo kilka dostało flagę grandfather account, parę lat temu był jakiś bug. Oznacza to, że jeśli macie abonament przyznany na wiele lat w jednej z gier to teraz dostaniecie upgrade do All Access. Tego typu upgrade dostaną też ludzie, którzy wykupili lifetime w DCUO kiedyś, jeśli teraz będą grać w EQnexty to dobrze na tym wyszli.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 14:45 
Cytuj  
No właśnie, ważna informacja, że ten all sub ma być w standardowej cenie czyli 12.99 EURO / $14.99. A odnośnie ścinania się Vanguarda. Taki sam "urok" ma EverQuest i EverQUest 2. Gry sprzed 10 lat a na dzisiejszym sprzęcie się dławią. No ale wtedy były takie uroki tworzenia silników - CPU oriented pomimo, że były już dostępne dobre grafy. Szczerze to mogli by dostosować te silniki do nowych kart, no ale na to szkoda kasy :/ Sam bym z chęcią pograł w EverQuest 2 ale jak mam grać we wszystkim na low a i tak mieć ~15fps to dziękuję. Jak już piszę o takich silnikach do tak samo jest z Lineage 2 :P Natomiast rozwalił mnie jakiś tekst, że aby płynnie grać w L2 trzeba kupić dysk SSD :D Zapewne to pomaga, ale kuźwa, w czasach gdy ta gra wychodziła nikt nawet nie myślał jeszcze o dyskach SSD.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 15:43 
Cytuj  
czyli duron 1700 lepiej wypada niz i5 :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 15:55 
Cytuj  
Jestem w stanie się założyć, że EQ2 nadal ma takie memory leaki jakie miał z początku i na każdym sprzęcie z czasem klęknie:)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 16:20 
Cytuj  
Przy okazji - koszt utrzymania SWGemu

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 17:23 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Zapewne to pomaga, ale kuźwa, w czasach gdy ta gra wychodziła nikt nawet nie myślał jeszcze o dyskach SSD.


SSD w Vanguardzie pomogło mi najwięcej ze wszystkich upgrade sprzętowych, szczególnie przy przechodzeniu pomiędzy chunkami. W EQ2 odrobinę przyśpiesza zonowanie, ale niezauważalnie po przejściu z raid 0.

Oyci3C napisał(a):
Jestem w stanie się założyć, że EQ2 nadal ma takie memory leaki jakie miał z początku i na każdym sprzęcie z czasem klęknie:)


Nie ma. Memory leaki skończyły po 2 latach od premiery, oczywiście o wiele za późno. Może potem wróciły ze 2 razy na chwilę po jakichś update, ale na tydzień góra, zanim fixneli. Gra zgrzyta ciągle przy włączonych cieniach i choć dodali opcję cieni GPU to i tak nie pomogło. Cienie GPU poza tym są zbugowane i często wyglądają jak artefakty. Na podkręconym do 4 Ghz Phenomie II x4 955, w 2010 roku, gra chodziła mi na 60-120 klatkach, przy maks ustawieniach, z wyłączonymi cieniami. Maks ustawienia przy premierze służyły do robienia screenshotów co najwyżej, bo grafa miała być przecież z zapasem na przyszłość. Na mass open pvp spadało do 5-20 klatek, ale tam było więcej osób niż silnik był w stanie wyświetlać, bo po prostu gra nie była stworzona do tego. Na raidach z 24 osobami takiego problemu już nie było.

Także przesadzacie z tą złą famą. Po drodze był też optymalizujący nerf grafiki, obniżyli ilość particle w czarach, a nawet próba wprowadzenia Shader 3.0 http://www.youtube.com/watch?v=Qs6o3Q0xPuE, ale tutaj polegli i w końcu zablokowali tą opcję w grze (przez ponad rok była), bo było za dużo bugów.

Bywały okresy (myślę o czasach od 2010 roku), że gra działała lepiej lub gorzej, bo majstrowali przy różnych rzeczach, ale ostatecznie poprawiali po paru miesiącach. SOE dokładnie tak samo robiło przy PlanetSide 2, które na początku działało lepiej, niż przez ostatnie kilka miesięcy, aż do czasu niedawnej optymalizacji, która w końcu wszystko poprawiła. Z EQnextami pewnie nie będzie inaczej. IMO SOE się wiele nauczyło, chociażby dlatego, że woleli przetestować nowy silnik na PlanetSide 2 i teraz może unikną części problemów przy EQnextach.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.