MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 20 z 22

Autor:  Arturnik [ 13 lis 2014, 07:26 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no czasy sie troche zmienily,

kiedys materialy/przecieki byly z bet gdzie zazwyczaj szly narzekania i bronienie gry ze to tylko beta itp.
teraz gra, przecieki i pierwsi gracze sa w fazie alpha, ale zasada jest taka sama

Autor:  candidoser [ 13 lis 2014, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

no tak, ale ludzie raczej narzekaja na mechanike, lore itd. Ale na grafike? Na poprzedniej stronie wkleilem link, gdzie jest pokazane jak zmienialo sie PoE.

Autor:  ShadorVD [ 13 lis 2014, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

A co za roznice na co? Zazwyczaj na cos bylo narzekane :)

Autor:  candidoser [ 13 lis 2014, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

zazwyczaj narzekanie jest na to, ze gra wtorna (instancje pve, zjebane pvp). Grafika w zasadzie zawsze sie zmieniala i trzymala poziom na release. Wtornosc juz nie.
Taka roznica.

Autor:  tomugeen [ 13 lis 2014, 09:53 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja wiem ze ostatnio ludzi przyzwyczajono ze alpha to taka wczesna beta. Ale tu tak nie jest

w CU zrobili sobie kawalek random terenu (serio, jeden basenik ze skałami), wrzucili w to 600 nieistancowanych modeli (w pierwszej wersji modeli z innej gry) postaci i patrzyli jak działa z dodatkowymi efektami czy jakims dymem..
Potem dorzucili czesc kodu sieciowego, wpuscili ludzi i patrzyli jak sie wszystko zachowa z czymś bardziej randomowych niż symulowane połaczenia na serwerze. Gameplayu, terenów czy grafiki to tam nie ma.
Nie wiem o czym sie wypowiadacie. Bo to co miało działać to z grubsza działą, sprawdzili i mogą dalej produkować.

Specjalnie dopisalem sie chyba do rzeczywistej bety dopiero, zeby tedy móc ocenic.

Autor:  Mark24 [ 15 lis 2014, 08:42 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ciekawe kiedy to wyjdzie. Jaka była data podana na kickstarterze bo nie chce mi się sprawdzać.

Oni są w lesie i to kuźwa głębokim.

Autor:  Damien [ 15 lis 2014, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nie wazne kiedy wyjdzie, grunt ze duza szansa iz gra bedzie taka jaka chca, zaden manager czy inwestor nie bedzie ich poganiac ze maja wydac szybciej albo zmienic cos by wiecej osob w to gralo.

A jak im to wyjdzie to juz inna kwestia.

Autor:  Mark24 [ 16 lis 2014, 10:05 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

btw. jakaś alpha/beta jest zapowiedziana?

Autor:  candidoser [ 16 lis 2014, 10:14 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nie. Gra dostala cancel, bo goscie przeczytali na jakims forum, ze maja slaba grafe.

Autor:  Mark24 [ 16 lis 2014, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

zmieniam zdanie - grafa jest na wskroś zajebista mister budżetówka.

Autor:  candidoser [ 16 lis 2014, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mark24 napisał(a):
zmieniam zdanie

Nic nowego.

Autor:  Mark24 [ 16 lis 2014, 11:52 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

a ironii nie dostrzeżesz dopóki cię w dupę nie kopnie?

Liczę na lepszą grafę i tyle. Ta może cie mister budżetówka zadowalać w pełni, a mnie niekoniecznie.

Autor:  candidoser [ 16 lis 2014, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

I kto to mowi :lol:

plus znowu odpowiadasz sam sobie na jakies teorie, ktore sam (znowu!) wymysliles.

Autor:  Mark24 [ 16 lis 2014, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

sprecyzuj tą teorię którą niby sobie wymysliłem mister przygłup-budżetówka.
Bo moja teoria jest jedynie taka, że wam mighty pctowcom skoczył bezsensownie gul jak napisałem, ze grafika jest conajmniej kiepska.

Autor:  candidoser [ 16 lis 2014, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mark24 napisał(a):
sprecyzuj tą teorię którą niby sobie wymysliłem mister przygłup-budżetówka.

Chociazby to, ze mnie obecna grafika moze zadowalac. Teoria kompletnie z tylka.
Mark24 napisał(a):
Bo moja teoria jest jedynie taka, że wam mighty pctowcom skoczył bezsensownie gul jak napisałem, ze grafika jest conajmniej kiepska.

A tu kolejna teoria kompletnie nie wiadomo skad.

Autor:  Mark24 [ 16 lis 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

skończ trollować błaznie. Wróc kilka postów wstecz i sobie doczytaj.

Autor:  candidoser [ 16 lis 2014, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mark24 napisał(a):
skończ trollować błaznie. Wróc kilka postów wstecz i sobie doczytaj.


powiedzial mareczek patrzac w lustro.

Milego dnia :lol:

Autor:  Sakulos [ 25 gru 2014, 13:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Camelot Unchained ma jedną kluczową rzecz, a to jest konkurencja. Na screenach z pre alfa widać gildię Red Guards, w dosyć licznym gronie.
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_022.jpg
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_005.jpg
Nie jest to mega zaskoczeniem, ale na pewno do nich jak muchy będą lgnąć pretendenci do tronu króla gildii rvr. :)
Jeszcze za dużo nie czytałem ale projekt śledzę, więc co mogę tak obstawiać to brak aoe cap'u, body block, mocne skille aoe, obcięte wybuchy/fajerwerki do minimum, indywidualne ranking osiągnięć dla graczy/gildii i jakieś areny oparte na czystej walce. Jedyne co z pogłosek mi się nie podoba to dedykowana klasa do craftingu, Lineage 2 się przypomina, w dzisiejszych czasach ludzi gotowych na takie poświęcenie będzie garstka, bo każdy chce być tym DPS'em. :)

Autor:  grey_cinnamon [ 27 gru 2014, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Sakulos napisał(a):
Camelot Unchained ma jedną kluczową rzecz, a to jest konkurencja. Na screenach z pre alfa widać gildię Red Guards, w dosyć licznym gronie.
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_022.jpg
http://camelotunchained.com/v2/wp-conte ... 01_005.jpg
Nie jest to mega zaskoczeniem, ale na pewno do nich jak muchy będą lgnąć pretendenci do tronu króla gildii rvr. :)
Jeszcze za dużo nie czytałem ale projekt śledzę, więc co mogę tak obstawiać to brak aoe cap'u, body block, mocne skille aoe, obcięte wybuchy/fajerwerki do minimum, indywidualne ranking osiągnięć dla graczy/gildii i jakieś areny oparte na czystej walce. Jedyne co z pogłosek mi się nie podoba to dedykowana klasa do craftingu, Lineage 2 się przypomina, w dzisiejszych czasach ludzi gotowych na takie poświęcenie będzie garstka, bo każdy chce być tym DPS'em. :)



Nie wiem czy zawodowemu graczowi potrzebna jest umiejętność komunikacji w piśmie, może zatrudnij kogoś z taką umiejętnoscią, gdyż sobie nie radzisz.

Druga sprawa: Mógłbyś przybliżyć co nieco RG? Bo ja z kolei nie radzę sobie z identyfikacją.

Trzy: Dedykowana klasa do craftingu to strzał w dziesiątkę, nadaje głebi grze. A jesli crafterów będzie garstka, tym więcej będą znaczyć.

Pozdro.

Autor:  Mark24 [ 27 gru 2014, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

odnośnie trzy: sprowadzi się do tego, że każdy będzie miał alta craftera.

Strona 20 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team