mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 05:33 
Cytuj  
Po 4 miesiącach testowania spokojnie stwierdzam że gra nie warta uwagi przynajmniej dla wyjadaczy mmo z 10-15 letnim doświadczeniem, z początku hype, potem nadzieje z z kolejnym patchem będzie lepiej a teraz ze spokojnym sumieniem stwierdzę że mimo naprawdę fajnych niektórych aspektów gry jest to bardzo przeciętna gierka niestety, szczególnie w tzw "end game" czy tam "late game"


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 11:02 
Cytuj  
kurde mi wystarczylo 5 minut.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 12:35 
Cytuj  
IMHO Brak animation locka nie świadczy o dobrym combacie, wręcz odwrotnie. To samo tyczy się braku detekcji kolizji, który w tej chwili dotyczy 95% MMO. Te dwie cechy natychmiast wykluczają dane MMO z grupy pretendentów do tytuły MMO z najlepszym combatem.

Podsumowując: TERA > WOW > pozostałe wymienione.

Przynajmniej jeżeli idzie o walkę, niestety to było jedyne co ta gra miała do zaoferowania.


Amadeo napisał(a):
Po 4 miesiącach testowania spokojnie stwierdzam że gra nie warta uwagi przynajmniej dla wyjadaczy mmo z 10-15 letnim doświadczeniem, z początku hype, potem nadzieje z z kolejnym patchem będzie lepiej a teraz ze spokojnym sumieniem stwierdzę że mimo naprawdę fajnych niektórych aspektów gry jest to bardzo przeciętna gierka niestety, szczególnie w tzw "end game" czy tam "late game"


Doceniam wypowiedź kogoś kto grał dłużej niż te 2 dni, tylko pozwól, że z ciekawości zapytam jak testowałeś end game skoro odblokowali go (podobno) dopiero tydzień temu?

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 12:45 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Doceniam wypowiedź kogoś kto grał dłużej niż te 2 dni, tylko pozwól, że z ciekawości zapytam jak testowałeś end game skoro odblokowali go (podobno) dopiero tydzień temu?


Dokładnie to samo pomyślałem ;p Typ jest niezły, wbił capa w 2 dni + znalazł 40 osób na raidy i wszystko zaliczył :) Nawet carbine nie ogarniają jak się to stało ;p


_________________
Ultrah/Dzikun

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 12:52 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Podsumowując: TERA > WOW > pozostałe wymienione.


Są gry które mają combat darkfall 1.0 oraz takie które udają, że mają wow


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 13:01 
Cytuj  
mówię tutaj o końcowych aspektach gry dostępnych w danym czasie to też poprawiłem na "late game", tak czy owak to co irytuje to brak sensowniejszych zmian, tragiczny system tankowania czy healowania ( ilosc skilli, rutyna, rotacja wtf?) dopiero przy wymiksowanym sprzęcie nagle zmiana ( tank tankuje, heal leczy sensownie , bo pozostałe kwestie nadal utykają ), auto targetowanie psuje wszystko

A najgorsze jest to że grając ciagle ma sie wrazenie ze czegos tu brak, jakies to miałkie i nijakie, nie ma tej pasji i werwy bardziej samozaparcie by zobaczyc co dalej, moza by sie tak rozpisywac z masami masami innych problemow, najbardziej i tak uderze prostota w rotacjach tych skilli jest po prostu nudna.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 13:05 
Cytuj  
Gra jest niebezpieczna mozna sie nabawic powaznych symptomow ADHD


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 13:51 
Cytuj  
Amadeo napisał(a):
auto targetowanie psuje wszystko


Mowa o tym autotargetowaniu które można sobie wyłączyć w opcjach gry? :roll:

Amadeo napisał(a):
A najgorsze jest to że grając ciagle ma sie wrazenie ze czegos tu brak, jakies to miałkie i nijakie, nie ma tej pasji i werwy bardziej samozaparcie by zobaczyc co dalej, moza by sie tak rozpisywac z masami masami innych problemow, najbardziej i tak uderze prostota w rotacjach tych skilli jest po prostu nudna.


Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 13:56 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla.


Co z tego skoro brakuje tego czegoś w combacie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:03 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Goatus napisał(a):
Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla.


Co z tego skoro brakuje tego czegoś w combacie.


No, ale to już jest kwestia gustu, mnie combat w Wildstarze odpowiada, nie jest może wybitny, ale wystarczająco dobry żeby dawać fun. Wczoraj cały dzień spędziłem na BG i nawet mimo laga grało się całkiem przyjemnie, a to dopiero low lvl.

Notabene jak by kogoś interesowało, na BG leveluje się całkiem szybko, wszystkie potrzebne itemy można też za walutę PvP kupić, więc jak ktoś się uprze to może PvE nawet nie dotykać (nie licząc dojścia do 6-tego? lvlu który pierwsze BG odblokowuje). Chociaż Wildstar raczej na PvE jest nastawiony.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:18 
Cytuj  
to juz chyba bardziej bym wolal w rifta pograc.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:21 
Cytuj  
Kolejna gra która ma 6-12 skilli na krzyż. Mi osobiście w wowie vanili/tbc podobało się to że miałem w chuj skilli.
O dfo nie wspomnę gdzie miałem 11 pasków po 8-10 skilli i to brakowało mi miejsca.

W wowie/dfo/rifcie i grach starego typu trzeba było uważać na mane/staminę nie marnować jej pochopnie (trochę pomyśleć przed kliknięciem skilla), przekalkulować czy się to nam opłaca. Jako zawodowy healer nie mogłem pozwolić sobie na robienie overheala, co odróżniało dobrych healerów od tych słabych. W gw2/tsw/wildstarze tego brakuje, sorry ale walić klawisze na pałę bez żadnych konsekwencji każdy potrafi. Ponadto ogranicza to taktyki na pvp, gdzie w starych grach często można było stosować taktykę na wymęczenie przeciwnika - Warlock ssający mane magowi itp. A w wildstarze/gw2 ile mamy taktyk na pvp ;p ? Nie wspomnę o cc które też stanowiły część strategi pvp.

edit: Te nowe gry to chyba są robione na zasadzie: "wyłącz mózg i napierdalaj" ;p


_________________
Ultrah/Dzikun

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:38 
Cytuj  
"Ludzie" mają lęki przed mmo z powodu rozbudowanego ui, to devsi robią je bardziej "przystępne". Chyba jedyną grą bez takiego schematu ma być CU. No i Pantheon, ale on raczej nie powstanie.

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:53 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Kolejna gra która ma 6-12 skilli na krzyż. Mi osobiście w wowie vanili/tbc podobało się to że miałem w chuj skilli.

Tia, mi również:

Obrazek

Dziwni są ci devsi i ich "przystępne" ui w nowych mmo...


Ostatnio edytowano 16 lut 2014, 14:57 przez zax, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:56 
Cytuj  
zax napisał(a):
Obrazek


beautiful

A tak naprawdę to niezła rozdziałka + większość tych rzeczy nie potrzebował mieć na wierzchu podczas combatu


_________________
Ultrah/Dzikun


Ostatnio edytowano 16 lut 2014, 14:58 przez Ultr4, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 14:57 
Cytuj  
ja pierdole.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 15:03 
Cytuj  
Jaja sobie robicie? Dziesiątki skilli, mody (healbot!, deadly boss, threat/dps meter, gearscore). Gdzie w tym skill i pvp? :roll:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 15:13 
Cytuj  
podobno pod spodem, hehe


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 15:15 
Cytuj  
To juz nie jest granie w gre, tylko w excela z bardziej rozbudowana grafika.

Jestem wielkim zwolennikiem tego, zeby UI bylo absolutnie minimalne, a mechanika gry, jak nagłębiej zaszyta. UI powinno pokazywac, wylacznie, absolutnie podstawowe informacje. Reszty sie gracz powinien sie sam domyslac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 16:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To juz nie jest granie w gre, tylko w excela z bardziej rozbudowana grafika.

Jestem wielkim zwolennikiem tego, zeby UI bylo absolutnie minimalne, a mechanika gry, jak nagłębiej zaszyta. UI powinno pokazywac, wylacznie, absolutnie podstawowe informacje. Reszty sie gracz powinien sie sam domyslac.

+1

I to się powinno dotyczyć mmorpg z każdym rodzajem combatu - czy to tab target czy free target, czy bez 'klikalnych' skilli (tylko celownik, blok, timing, etc) czy to 5 skilli czy 40 skilli na pasku.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 51  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.