mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 21:22 
Cytuj  
bo Camelot to raczej jest tworzony po to, aby zapelnic jakas nisze, a nie robic szal. Jak gra bedzie dobra, to sie przyjmie. Jak tworcy popelnia jakiez powazne bledy to coz - wystarczy spojrzec na ROTT, spolecznosc jest glodna szybkich fpsow, ale pierwsze opinie sa negatywne.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 18:28 
Cytuj  
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 18:42 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p

EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 19:38 
Cytuj  
A tam w ogóle jest AI :lol: ...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 19:57 
Cytuj  
No jesli tak stawiasz sprawe to chyba bedzie sie mozna pokusic o stwierdzenie, ze w mmo w ogole nie ma AI...

Co do EvE, jakby kto chcial poczytac
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/AI
http://www.eveonline.com/retribution/upgraded-npc-ai/


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 20:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Highlander napisał(a):
hmm... w jakim mmo jest najlepsze AI? O ile w ogole mozna o tym rozprawiac :p

EVE Online. Sleeper AI, jest porownywalnee do ludzkich zachowań w walce 1v1.


Kurde, EVE nie przestaje zaskakiwać... znowu... MUST RESIST!


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 21:35 
Cytuj  
Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 21:37 
Cytuj  
Ponoc Saga of Ryzom miala w miare ok AI ;]

Z tego co ja gralem to za bardzo nic dobrze nie wspominam... a w eve gralem za malo, by ocenic.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 21:41 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem.

Poziom komplikacji, przy postaci i przy statku kosmicznym jest podobny. Powiem wiecej. Obsługa pojazdow jest bardziej skomplikowana, ze wzgledu na duzo, duzo wieksza ilosc ruchomych elementow. No chyba, ze mowisz o takich pojazadch w ktorych ilosc elementow ruchomych jest rowna zeru.
W przypadku postaci, mamy tylko ID animacji i ewntualnie attachments... które sie same symuluja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 22:27 
Cytuj  
z tym, ze w eve to czesto zoom out i ogladasz kwadraciki ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2013, 22:33 
Cytuj  
czyli kolejna głupota samych graczy, wyłączanie detali, animacji, oddalanie kamery, w każdej grze podobnie, a w eve oddalenie tak ale dla dowodzącego, to jest mapa taktyczna, jak jesteś we flocie to inaczej jak z widokiem własnego statku raczej się nie gra


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 06:18 
Cytuj  
Ta, czasem wlasnie widze w konsoli zalete, ze ludzie nie moga kombinowac z grafika. W fpsach chyba to najdalej zaszlo.
Ok, mozna sobie zrobic jakis lepszy config w quake, ale nie "lego quake" typu wszystkie sciany szare i gracze zieloni :roll:
Albo ja mam trawe wlaczona a inni gracze nie, to wlasciwie tez musze wylaczyc...

Ale troche wina po stronie tworcow/serwera, ze pewne rzeczy nie są "forced", w glupim cod4 moglem ustawic by kickowalo za zbyt niskie detale.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2013, 07:10 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Wurm - bez przesady, nie jestem masochistą i nie będę grał z GTX660 w coś, w czym ciężko 10fps osiągnąć. :(


Heh, ja na GTX 530m mam 40fps . Wystarczy tylko zainstalowac 64bitowa jave i ustawic w panelu ,Nvidii wymuszenie uzywania karty Nvidia w czasie odpalania javy
Wurm pojdzie spokojnie nawet na slabych kompach


_________________



Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.