MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQn: Landmark
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43819
Strona 1 z 6

Autor:  raggnarok [ 27 sty 2014, 16:09 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Grac to bedziemy w normalnym EQN. Landmark to zabawka dla budowniczych :)

Autor:  Ultr4 [ 27 sty 2014, 16:49 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ja zapisałem się do bety, ale raczej packa żadnego nie kupie, chyba że mocno mnie przyciśnie XD Ogólnie to to będzie szybko za darmo i jeszcze powinni się cieszyć, że ludzie coś dla nich robią, bo przecież SOE będzie mogło do woli korzystać z rzeczy zrobionych przez graczy. Pewnie pobawię się w to na zasadzie jak w minecrafcie, ale bardziej interesuje mnie właściwy everquest next jako mmo. Ale znając życie to ten pseudo minecraft okaże się lepszy niż sama gra xD

Autor:  Kabraxis [ 27 sty 2014, 16:59 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Raczej nie. Zwlaszcza jesli bym mial za cokolwiek placic. Czy to w formie packa czy w item shopie. Dlaczego to wyjasnil ladnie kolega powyzej. Pewnie sciagne, pobawie sie w kopanie 2 dni i sie znudzi.

Co do normalnego EQNext to wyglada jak kolejny wow-wannabe do tego ze skryptowanym movementem wiec nawet sobie nie probuje wyobrazic jakim no-brainerem bedzie ta gra. Do tego dzis oglosili ze EQNext idzie na konsole.

Szkoda bo jakby wzieli EQ2 jako baze, zmienili silnik na normalny i dodali troche featurow to moze i bylo by to znosne.

A na koniec trzy slowa: Sony Online Entertaiment. :-?

Autor:  iniside [ 27 sty 2014, 17:38 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ja kupie Packa do alphy, jak wkoncu powiedza kiedy planuja z ta alpha wystartowac.

Grac w, to to bede napewno. Wkoncu cos, w czym mozna cos ciekawego probic.

Autor:  Isengrim [ 27 sty 2014, 17:40 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

N ma być raczej typowym mmo z rasami/klasami/main story, combat w stylu gw2/moba (8 skili, moby mają się adaptować do poczynań gracza). Jedyna nowość to destrukcja otoczenia i związana z tym eksploracja na zasadzie "przebij się przez górę to wejdziesz do jaskini".
L ma być czymś na kształt foundry z nw w stylu minecrafta, ale to devsi mają kontrolować dodawanie contentu do N.

Autor:  iniside [ 27 sty 2014, 17:45 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Z ostatnich przechwałek wynika ze Landmark to ma byc cos bardziej podobnego Hero Cloud:
http://www.heroengine.com/herocloud/download-herocloud/
Czyli ze bedzie praktycznie pelny dostep do narzedzi developerskich.
Ile z tego wyninknie to sie dopiero zobaczy. Ale danie bardziej zaawansowanych mozliwosci programowania w Landmarku, praktycznie skosiłoby całą budownicza konkurencje.

Autor:  sula [ 27 sty 2014, 18:02 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Obadać obadam, żeby się przekonać co to za "cudo". Jednak na pewno nie zapłacę złamanego centa ani tym bardziej nie wyobrażam sobie robić za czarnucha (a sorry 'grać' miało być ;p) na dłuższą metę jeżeli to będzie to co mi się wydaję - gloryfikowany zmonetyzowany i przesiąknięty RMT edytor.

Autor:  TobiAlex [ 27 sty 2014, 18:23 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

iniside napisał(a):
Ja kupie Packa do alphy, jak wkoncu powiedza kiedy planuja z ta alpha wystartowac.

Grac w, to to bede napewno. Wkoncu cos, w czym mozna cos ciekawego probic.


No alpha na pewno startuje przed 28 lutego, bo tyle można wywnioskować z tych packów:

"You will receive these items on or before February 28, 2014"

Autor:  iniside [ 27 sty 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Tyle to i ja wiem. Ale mowili ze maja zamiar na dlugo przed ta data zaczac. No to czekam, zeby sie dowiedziec co to znaczy ;p.

Autor:  Razoth [ 28 sty 2014, 14:24 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Płacić nie mam zamiaru, grać już jak najbardziej. Zwłaszcza, że to co zaprezentowali do tej pory wygląda bardzo obiecująco.

Autor:  kikas [ 30 sty 2014, 15:00 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Isengrim napisał(a):
8 skili


I bardzo dobrze, w WoWie było/jest tyle skilli że brakowało miejsca na monitorze żeby wszystkie ikony zamieścić, pytanie tylko po jaką cholerę.

Autor:  Templair [ 31 sty 2014, 20:37 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Cytuj:
We will offer a full refund to anyone not satisfied with the Alpha.


Smedley's tweet. Hmmm ...

T.

Autor:  iniside [ 31 sty 2014, 20:41 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

roball napisał(a):
Kupilem, dzis startuje alpha.. bede relacjonowal w miare mozliwosci (NDA caly czas obowiazuje).

Gdzie to info ? ;<

edit.
nvm na reddicie juz przeczytalem ze na twitterze.

Autor:  Ultr4 [ 31 sty 2014, 21:09 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

hmm ? pak za 17 ojro ma start 31 march, a ten za 90/55 niby 28 february ? Czy jak ?

Autor:  iniside [ 31 sty 2014, 21:21 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Do 28. Czyli moze byc wczesniej ;p.

Autor:  Ultr4 [ 1 lut 2014, 00:07 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ale, że aż tyle xD Widocznie potrzebują szybko taniej siły roboczej ;p
Ehh ale na rynku taki przestój, że może sam zatrudnię się na niewolnika i jeszcze im za to zapłacę xD

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2014, 00:40 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Za każde "xD" powinien być ban na 1 dzień.

EQL dla mnie jest taką zagadką, że sam nie wiem co o tym myśleć. Zlewam do open bety :<

Autor:  TheArrow [ 1 lut 2014, 05:31 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Witam
Ja zakupiłem Trailblazera, postaram się podzielić ciekawostkami tutaj...

Autor:  TobiAlex [ 1 lut 2014, 09:43 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ja się zastanawiam nad zakupem - fajnie by było gdyby ktoś chociaż napisał jak to chodzi. Wiem, że to dopiero alfa i na tym etapie optymalizacji jeszcze nie ma, ale jak mam mieć z 10fps to wolę kasę zainwestować w coś innego.

Autor:  lordyp [ 1 lut 2014, 09:52 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Templair napisał(a):
Cytuj:
We will offer a full refund to anyone not satisfied with the Alpha.


Smedley's tweet. Hmmm ...

T.


ale podatku ci nie zwrócą, czyli kilka-kilkanaście E w plecy jak coś- tak to każdy by potestował i potem pisął , że mu sie nie podoba

jakaś dzwina robi się tendencja
płacic i to nie mało za dostęp do alpy w czymś co ma ułatwić pracę devsą w EQL, preorder w grze , ktora nawet nie miała OB ( TESO) - niedługo będziemy płacic abonament juz od CB

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team