mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1486 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 75  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6150
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 12:33 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/161 ... s/comments
prawie 1,7 na kickstrcie +40k+ z paypala

Inne kiskstarty:
http://www.kickstarter.com/projects/273 ... f=category

http://www.kickstarter.com/projects/rea ... f=category

http://www.kickstarter.com/projects/106 ... f=category

http://www.kickstarter.com/projects/142 ... f=category

http://www.kickstarter.com/projects/188 ... f=category

http://www.kickstarter.com/projects/kto ... f=category

******
Avatar użytkownika

Posty: 4581
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 13:17 
Cytuj  
Thread bardziej schodzi na "graj, tylko zasponsoruj i poczekaj rok" :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 17248
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 13:29 
Cytuj  
Właśnie, zróbcie sobie topik do tego.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16860
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 13:32 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Thread bardziej schodzi na "graj, tylko zasponsoruj i poczekaj rok" :<

Nie nasza wina, ze nie bardzo jest w co grać ;<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 8980
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 17:35 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Właśnie, zróbcie sobie topik do tego.

Wbrew pozorom może nie być głupi pomysł

***

Posty: 31356
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 21:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Thread bardziej schodzi na "graj, tylko zasponsoruj i poczekaj rok" :<

Nie nasza wina, ze nie bardzo jest w co grać ;<

Chyba Ty, ktory masz czas, by przechodzic wszystkie gry zaraz jak wyjda, łącznie z mmo. Ta zrobcie sobie temat do kickstartow.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.
Shooters Mania.
steam - h1ghl33t.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16860
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 22:35 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
iniside napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Thread bardziej schodzi na "graj, tylko zasponsoruj i poczekaj rok" :<

Nie nasza wina, ze nie bardzo jest w co grać ;<

Chyba Ty, ktory masz czas, by przechodzic wszystkie gry zaraz jak wyjda, łącznie z mmo. Ta zrobcie sobie temat do kickstartow.

Ja nawet nie pamietam tytuły gry którą przeszedłem ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4581
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 22:39 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie nasza wina, ze nie bardzo jest w co grać ;<


a GW2?!? :(

W kazdym razie dobrze byloby, gdyby tu postowac "w co grać" co już wyszło, a w nowym ewentualnym topiku nadchodzace gierki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6521
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 23:06 
Cytuj  
Może jakaś lista sticky z kickstarterami i ich datami wydami które zostały opłacone i worthy by być sticky?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6150
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2012, 23:11 
Cytuj  
Wasteland2 Banner Saga zakończone Shadow run kończy się jutro(Grimdawn z poważniejszych pozycji się imo ostał) , reszta to imo mocno garażowe produkcje (małe firmemki, małe budżety itp). Mogą wyjść ciekawe gry z tych co wklejałem, ale to tylko szansa ,że coś z tego będzie. Jedynie ten ruski rpg jeszcze się jakoś prezentuje. Generalnie jest wysyp projektów, ale 90% to syfioza nastawiona na skok na kasę z kickstartera.

Shadowrun ponad 1,8 mln next goal to 2 mln, ale nie ma szans na zebranie 180+ kawałków w 8 godz.(to jest projekt obok wasteland w który warto zainwestować> izo 2d rpg w ciekawym uniwersum)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2364
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2012, 17:28 
Cytuj  
Jednak na Kickstarterze pojawiają się oszuści.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... hcial.html
Zanim się poprze jakikolwiek projekt swoją gotówką, warto dokładnie sprawdzić komu płacimy.


_________________
Obrazek

***

Posty: 31356
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2012, 17:35 
Cytuj  
"Kto wie. Co by się wtedy stało? Nie wiadomo. System działa tak, że dopóki nie została uzbierana cała suma, pieniądze nie znikają z kont ofiarodawców, więc oszuści nie dostaną ani centa." - chociaz tyle. Bylem ciekaw kiedy bedzie jakas drama z tego powodu.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.
Shooters Mania.
steam - h1ghl33t.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12343
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 1 maja 2012, 21:28 
Cytuj  
cala idea kickstartera az sie prosila o rasowy scam :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****

Posty: 2393
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 08:55 
Cytuj  
Bardzo mi się podoba opcja dzięki której można wydać grę z pominięciem kapitału wydawcy;) Jednego pośrednika mniej i koszt produkcji gry pewnie spadnie nie o 5% tylko o 50%. Cały obecny model wielkich wydawców czegokolwiek jest słaby i mam nadzieję, że dzięki internetom uda się coś na rynku zmienić:)


_________________
Obrazek

***

Posty: 31356
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 08:45 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/176 ... o-online-0 ;]


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.
Shooters Mania.
steam - h1ghl33t.

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 19:50 
Cytuj  
Starlight Incepcion raczej nie zakończy się sukcesem, lecz dla fanów latania w kosmosie są jeszcze 3 inne kikstartery
hehe coś na wzór Frontiera?
Drifter: A Space Trading Game

hyyyyym sie zobaczy
Kinetic Void

wygląda świetnie - prawie kompletna gierka
SKYJACKER

***
Avatar użytkownika

Posty: 11836
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 5 maja 2012, 00:27 
Cytuj  
Nie moge juz doczekac sie dramy, ktorej kickstarted na pewno nam dostarczy w duzych ilosciach.
Juz widze placze ludzi, ktorzy wylozyli kase w ciemno na jakas gierke, ktora okaze sie zwyklym kaku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10205
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2012, 00:37 
Cytuj  
Beda mogli miec pretensje tylko do siebie :)

*

Posty: 6150
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 maja 2012, 03:19 
Cytuj  
roball napisał(a):
Nie moge juz doczekac sie dramy, ktorej kickstarted na pewno nam dostarczy w duzych ilosciach.
Juz widze placze ludzi, ktorzy wylozyli kase w ciemno na jakas gierke, ktora okaze sie zwyklym kaku.

... ile z ostatnich tytułów była wypasem? imo 95% gier to kaku... czy kupione jako AAA tytutuł czy z kickstarta jest jakaś różnica ? Gry z kicka mają szanse być ciut lepszymi bo nie ma ograniczeń tworzonych przez sponsora/wydawcę itp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16860
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2012, 08:34 
Cytuj  
Gry z kickstartera sa tansze.
Tzn. dla tych którzy płacą 15$.
Ci którzy wpłacali po powiedzmy 5-10k to i tak wszystko jedno.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1486 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 75  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.