mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6823 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 338, 339, 340, 341, 342  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2378
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 lis 2017, 14:45 
Cytuj  
Możliwość kupowania/sprzedawania offline i afk to właśnie nic innego jak normalny AH.
Przypuszczam ,że to przeszkadza 99% graczy poe- tu chodzi o nic innego jak stratę czasu na whispy do afkujących osób, albo fakt ,że jesteś na mapce i musisz przybiegac do HO żeby sprzedać item.
I tyle :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 871
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2017, 18:18 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
szwejos napisał(a):
Jedyne co mi w tym temacie potrzeba to możliwość kupowania / sprzedawania offline i afk.


Też mi tego brakuje. Szczególnie ze względu na brak czasu, nie mam go tyle aby ciągle siedzieć w grze czekając na kupujących. Z tego samego powodu możliwość kupowania na zasadzie analogicznej do wow/d3 byłaby dla mnie wygodniejsza - jeśli czegoś potrzebuję to szukam, znajduję i kupuję. Odchodzi zabawa z cedzeniem ofert, wysyłaniem zapytań, czekaniem na odpowiedź itd.

Wydaje mi się, że zmiana formy handlu w PoE nie wpłynęła by drastycznie na to jak statystycznie gracze dzielą czas na grę/handel. Ci, którzy lubią handel i zawsze mają parę/naście tabów lootu na sprzedaż i tak będą siedzieć w grze i sprzedawać. Tak samo ci, którzy lubią wyszukiwać tanich ofert i sprzedawać drożej. Forma, w jakiej kto czerpie satysfakcję z gry to kwestia indywidualna - ci co grają będą grać, ci co handlują będą handlować i raczej tego się nie zmieni. Tu chodzi raczej o ułatwienie życia ludziom poprzez dodanie bardziej user friendly interface'u.

Dokładnie to. Dopiero co zacząłem swoją przygodę z PoE (<100 godzin i dopiero odkrywam czerwone mapy) i o tyle o ile kupowanie od innych mi nie przeszkadza i ma to swój urok, o tyle sprzedawanie jest strasznie uciążliwe. Szczególnie aspekt wyceny przedmiotu, gdzie jego końcowa cena często bardziej zależy od samej pory dnia niż affixów (ten sam przedmiot przy zaznaczeniu ofert offline potrafi być tańszy o 20 chaosów przy itemach wartych 30-40). Do tego potrzeba wychodzenia co i raz z mapy oraz użerania się z afkerami przy kupowaniu. Coś w stylu Auction House by się przydało.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2962
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 7 lis 2017, 08:12 
Cytuj  
Ano przydało by się. Skończył by się też problem ze "sztucznymi" ofertami na poetrade, których jedynym celem jest zaniżenie cen sprzedaży - faktycznie nic z tych przedmiotów nie jest do kupienia. A nawet jeśli to wystarczy kilka whisper'ów i nagle przedmiot od tego samego gościa pojawia się po chwili 2x drożej. Gdyby było AH to buyout albo aukcja i jasna sprawa.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2378
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 7 lis 2017, 22:59 
Cytuj  
Hehe to gdzie są ci gracze, którym ten system jeszcze się podoba?
To było fajne na początku, takie w starym stylu, kontakt między graczami itp itd. W praniu jednak jest do dupy i tyle- zdecydowana większość graczy tego nie lubi.
I nie ma co zaklinać rzeczywistości :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13231
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2017, 23:44 
Cytuj  
Nie zrozumiales ani slowa. Nikt nie napisal, ze ma sie podobac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2378
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 lis 2017, 23:16 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Nie zrozumiales ani slowa. Nikt nie napisal, ze ma sie podobac.


tomu - ostatnie kilka postów piszesz w kółko jedno i to samo- mam wrażenie, że chyba Ty nie rozumiesz o czym tu mowa- nikt nie pisze czy ma się podobać czy nie, oceniamy system handlu w POE i zgodnie właściwie twierdzimy, że jest do dupy.
No i co rozumiesz przez "nikt" - devsów czy nas graczy?
Gracze piszą, że system jest co najmniej niewygodny - devsi , że tak ma zostać, bo ludzie zaczęliby handlować zamiast bić mobki- gdzie tu mowa o tym czy to się komuś podoba czy nie?
I tak ogólnie gram w grę- wydałem trochę kasy na nią i mam prawo się o niej wypowiedzieć- GGG musie się kiedyś zdecydować, czy posłuchać większości graczy czy iść w zaparte- co ciekawe na rynku chińskim szybko się poddali.
I o tym jest ta dyskusja :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2962
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 8 lis 2017, 23:48 
Cytuj  
Tomu odnosił się do tego Trade Manifesto devsów. Oni znają problem ale wyszli z założenia, że tak jak jest, jest lepiej dla gry (bo się za szybko nie znudzi). Im chyba chodzi o to aby maksymalnie wydłużyć okres w jakim gracze korzystają z PoE (nie tylko początek ligi). Nie wiem czy im to wyjdzie bo masa ludzi szybko się zraża ale z drugiej strony jeśli by swój model zmienili to równie dobrze ludzie mogli by się w takim samym tempie znudzić. Ergo - i tak źle, i tak niedobrze :P


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2378
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 9 lis 2017, 18:57 
Cytuj  
Pytanie czy "iście" w zaparte im się opłaci?

**

Posty: 9189
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 lis 2017, 19:05 
Cytuj  
Dobrze przędli przez wiele lat, także już im się opłaciło, a przyszłość? Cóż każda gra będzie tracić popularność wraz z wiekiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13231
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2017, 19:24 
Cytuj  
No to jeszcze potrwa, bo narazie nie zaistnieli chyba w swiadomosci wiekszej czesci populacji graczy. Wiec caly czas fala wznoszaca. I dluzszy czas zaangazowania graczy co lige.


A tak z newsow:
Sneak peek itemow z nowej ligii https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2027810, ktora najpradopodobniej bedzie sie nazywala Abyss

I random info o lidze:
Cytuj:
There is a new boss in Act Nine
We have the first ever socketable belt coming
Green and black are the colours of a new league
We've prepared a new stash tab type for this expansion
There are 4 new skill gems and 6 support gems coming


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 670
Dołączył(a): 16.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 lis 2017, 16:23 
Cytuj  
Dla mnie PoE i GGG to wyjątkowy fenomen. Mamy 2017 rok a ich gra jest pod wieloma względami archaiczna i bardzo prymitywna. Ludzie zgrzytają zębami, ale mimo to świetnie się bawią, skoro są na fali wznoszącej. Co do systemu lootu to wystarczy chwile pograć w Grim Dawn by zobaczyć gigantyczna różnice. W PoE cenny loot jest tak rzadki że nie ma mowy o samodzielnym zebraniu itemów dla większości endgamowych buildów. Po prostu gra jest ekstremalnie nieprzyjazna dla SSF - style graczy. Więc poprawa jakości handlu na pewno by dobrze PoE zrobiła, ale nie mam na nią wielkich nadziei bo developerzy GGG to straszne uparciuchy. Dla mnie osobiście handel i poprawa jakości UI to chyba największe upierdliwości przy graniu. Na balans skill już nawet nie chce mi się narzekać, nie ma sensu wyważać otwartych drzwi tylko trzeba niestety podążać za aktualna metą. Za kilka godzin start eventu, chyba trochę pogram znowu :]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 871
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lis 2017, 18:50 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Dla mnie PoE i GGG to wyjątkowy fenomen. Mamy 2017 rok a ich gra jest pod wieloma względami archaiczna i bardzo prymitywna. Ludzie zgrzytają zębami, ale mimo to świetnie się bawią, skoro są na fali wznoszącej. Co do systemu lootu to wystarczy chwile pograć w Grim Dawn by zobaczyć gigantyczna różnice. W PoE cenny loot jest tak rzadki że nie ma mowy o samodzielnym zebraniu itemów dla większości endgamowych buildów. Po prostu gra jest ekstremalnie nieprzyjazna dla SSF - style graczy. Więc poprawa jakości handlu na pewno by dobrze PoE zrobiła, ale nie mam na nią wielkich nadziei bo developerzy GGG to straszne uparciuchy. Dla mnie osobiście handel i poprawa jakości UI to chyba największe upierdliwości przy graniu. Na balans skill już nawet nie chce mi się narzekać, nie ma sensu wyważać otwartych drzwi tylko trzeba niestety podążać za aktualna metą. Za kilka godzin start eventu, chyba trochę pogram znowu :]

Czym zamierzasz grać w eventach? Ja chyba spróbuję EK/BV Inquisitora. Zawsze mi się podobał na filmikach i w sumie Engineering Eternity polecał do race'ów.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13231
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2017, 19:57 
Cytuj  
Dla skrzynek warto 35 wbic chociaz ;]
Jutro odpale, myslalem nad ele EK inqui (bv tylko w levelingu), ice shot raider albo frost blades. Zobaczymy czy bedzie mi sie chcialo bic 90.
Lubie ice w tej lidze, pewnie w next META beda lightning buildy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2378
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 lis 2017, 00:09 
Cytuj  
Gwarantowana skrzynka jest tylko z 35 lvl, a reszt to będzie losowanie, czyli można nie dostać po wbiciu określonych lvli?

***
Avatar użytkownika

Posty: 670
Dołączył(a): 16.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2017, 16:15 
Cytuj  


Bardzo fajny podcast, ciekawa dyskusja na temat handlu w PoE i implikacji z tym związanych w tym odcinku. Warto posłuchać w czasie pykania w PoE w tle może sobie to lecieć, polecam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12137
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 13 lis 2017, 13:44 
Cytuj  
Trading to przegrana sprawa, ggg pokazalo juz ze maja w pompie ten temat w momencie jak wypuscili swoja pseudo kopie poetrade.

A mozna to rozwiazac w taki kurwa prosty sposob.. :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 670
Dołączył(a): 16.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2017, 14:40 
Cytuj  
No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły.

https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 871
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2017, 18:05 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły.

https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg

Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever.

***
Avatar użytkownika

Posty: 670
Dołączył(a): 16.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2017, 00:17 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever.


Nie ma co podziwiać, to tylko kwestia wieloletnich nawyków z gier MMORPG. Zwykle gram klasami ranged opartymi na kitowaniu przeciwników ( slow, snare itp ). W dodatku preferuje takie klasy co maja instanty, a nie casty. Zwykle jest to jakiś łucznik lub nekromanta. W PoE jedynie gra na totemach lub summonerem umożliwia pełną mobilność postaci, inne klasy muszą się zatrzymać w miejscu by robić dps. No i grając totemami przy okazji bicia mobów można jednocześnie loot podnosić, co wybitnie zwiększa efektywność farmy. Ostatnia kwestią jest wstręt do grania meele, naprawdę nie lubię nic facetankowac.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13231
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2017, 21:36 
Cytuj  
https://www.pathofexile.com/war
Woop Woop


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6823 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 338, 339, 340, 341, 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.