mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 13:31 
Cytuj  
Wow. Jestem naprawdę pod sporym wrażeniem. Z każdym patchem gra nabiera rumieńców. Nowe drzewko umiejętności to istna miazga. Podobają mi się te punkty kluczowe, które w dużo większym stopniu wpływają na naszą postać niż pozostałe. Nowa mapka świata prezentuje się zacnie zarówno pod względem wyglądu jak i funkcjonalności. Oby tak dalej. Czekam na ujawnienie ostatniej klasy postaci. Pewnie będzie to jakiś zabójca/łotrzyk w stylu Zabójczyni z "D2:LoD". :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 14:44 
Cytuj  
Wrocilem wlasnie do grania i kurka, rangerka sie gra bardzo fajnie teraz (chociaz wciaz szkoda, ze to babsztyl :>). Drzewko z keystonami zrobilo sie faktycznie ciekawsze, napieram w kierunku wiekszego crita teraz. Dynamika walki tez jakby lepsza, generalnie chce mi sie grac!

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lut 2012, 15:06 
Cytuj  
Sciągnałem nowe 'pacze' 1.19 GB !

Póki co jeszcze nie gram ,ale zdam relację później co i jak - patch notes wyglądają obiecująco.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 10:04 
Cytuj  
No właśnie niby wszystko fajnie, pięknie ...ale nadal brak end game contentu/pvp a po tych dwoch rzeczach będzie można dopiero określić całościowo czy PoE będzie klapą czy nie.
Narazie wygląda obiecująco...ale oni na kwiecień chcą zrobić open betę, tyle że nie ma trade mode, AH, support gemów , skilli wszystkich (ma być 100+ a jest dopiero może 1/3), i jak wspomniałem end game contetu+ pvp.
A i do tego jeszcze itemów wiekszości nie ma hehe:)(sa do 60 lvla a unikatowe do 50 chyba).
Do tego brakuje mi jakiejś większego zmysłu taktycznego w tej grze będąc w party ...każda clasa napierdziela ile wlezie i nie patrzy na nic...ok HnS ale mimo wszystko...:D

Co do rangera...on nadal po 60 lvlu slabo wypada w porownaniu do wiedzmy czy marudera niestety;/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 16:15 
Cytuj  
Przesadzasz.

Skilli jest 50 czyli polowa a nie 1/3. Support gemow jest 30.
AH w tradycyjnym tego slowa znaczeniu (czyli takiego jak w D3) w grze nie bedzie. PvP mnie w sumie nie interesuje ale juz dawno jest dodany support dla Cutthroat League i Custom Leagues.
Nie wiem co rozumiesz przez endgame ale HnS nie potrzebuje endgame jako takiego - w Diablo 2 przez 7 lat "endgame" to byl Baal , Mephisto, Pindle i polowanie na Czako. Potem dodali Ubertristram ktore jest rehashem contentu. HnS potrzrebuje dobrej itemizacji i polowania na "perfecty" - reszte robia ludzie i handel. A tutaj PoE juz atm robi robote na 9/10 (polowanie na perfecty itp, dostosowyanie itemkow do buildu, itp...) - nawet z nieskonczona itemizacja.
Jako ze farm-boss-runow w PoE raczej nie bedzie (i dobzre w sumie), "endgamem" beda osobne obszary (inne niz 3akty) i obecnie jest ingame wersja mocno testowa tego (Maelstrom Of Chaos) ale to jest totalnie temporary zeby ludzie mieli co robic i bedzie zastapione przez co innego.

Gra jest nieskonczona ofc ale nie az tak bardzo jak uwazasz i to przedstawiasz. 2-3 miechy spokojnie mozna to zrobic o ile cos sie nie popierdoli (wyskakujace z dupy duze bugi czy problemy techniczne) i sie mocno spreza.
Najwiecej czasu teraz zajmie revamp mobkow bo kazdy bedzie dostawal unikatowe skille i typy.
Patrzrac ile oni potrafia wrzucic na jeden patch i ze teraz (poza trade systemem i PvP) to juz raczej rozwoj a nie dodawanie nowych features to jestem spokojny i wierze ze dadza rade.

Do poczytania - nowe Beta Manfesto:
http://www.pathofexile.com/forum/view-forum/253

Z ciekawszych newsow to wywalaja 4ty poziom trudnosci z rozbrajajaca szczeroscia mowiac ze napierdalanie 4 razy tego samego to porazka i 3 razy wystacrczalo do tej pory i wystarczy dalej w zupelnosci. Tak samo zrezygowali z ostatniego "flat" lvlu trudnosci (czyli odoowiednika Inferno z D3) - testowalismy to na poczatku w becie i nie zdalo egzaminu totalnie - ludzie poprostu farmili najatwiejsza mape, gdzie bylo najwicej ltwych mobow na m kwadratowy i tyle z calego contentu na max lvl. Tak samo bedzie w D3.
Bardzo mi sie podoba ze wszytko co robia polega na totalnym odroznieniu i zdystansowaniu sie od tego co robi Blizzard z D3. :) Keep up the good work.

Pojawil sie tez developer przecek ze mozliwe ze jednak zdecyduja sie na sety w grze. tylko nie wiadomo jak to bedzie wygladac - watpie ze tak jak w D2/D3. : )


Ostatnio edytowano 21 lut 2012, 16:20 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 16:16 
Cytuj  
end-game > wypranie mozgu przez wowa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:12 
Cytuj  
Endgame w HnS? ;]]]]

Jak juz sie czlowiek zmaksuje to kombinuje jaka by jeszcze postac zrobic i tez ja zmaksowac. A jak skoncza sie pomysly to zawsze mozna podejrzec u innych i jest zabawa na kolejne dwa lata.
A jak to nie pomoze to jeszcze sa custom leagues: Wyscigi levelowe HC, Cutthroat league, no i mam nadzieje ze bedzie proponowany na forum Dungeon Crawl league (bez wracania do miasta idziemy z tym co znajdziemy coraz glebiej etc).


EDIT: a co do handlu to tez jest fajnie. Tzn, system podgladania live itemków na stronie, linkowania na forum etc dziala swietnie.
A z tego co pamietam tak maja to wlasnie robic - handel przez strone. Wygoda i co najwazniejsze: Mozna zajac sie handlem w pracy a w domu mordowac moby ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:32 
Cytuj  
Kabra nie wiem jak w PoE, ale w D3 najlepsze itemy nie lecą na pierwszej mapie w danym akcie. Z reguly lecą z tych trudniejszych bossów, ktorzy z reguły nie urzędują na pierwszej mapie. Ale jeśli w PoE nie potrafili pewnie tego zrobić to żadna inna firma tego nie zrobi bo nie umie. PoE jest nowym wyznacznikiem na rynku - nie wiedziałem:( Ale pewnie wiesz lepiej i PoE bedzie mega imba grą a D# failem, to już więcej niż pewne. Zyczę Ci tego z całego serca.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:14 
Cytuj  
Szczerze? Wypierdalaj.

Bo nawet nie masz pojecia o czym rozmawiamy. O D2/D3 tez w sumie nie masz pojecia. Wiec wroc do sprzedazy kabli czy tak innego cheatowania w grach.

THX.


A zeby nie bylo ze nie merytorycznie to tak:

1. Jesli itemy beda dropic jak w D2 czyli wyznacznikiem bedzie monster lvl i area lvl to beda dropic "statycznie" przez cale Inferno (szansa na Czako i w ACT1 i w ACT4) bo cale Inferno to lvl 62 czy jakos tak zapowiedzieli. Glownym featurem przeciez jest to ze ten poziom trudnosci ma byc "flat max lvl". I poskutkuje to dokladnie tym samym zachowaniem ludzi co w PoE - farmienie do bolu (zamiast bosow jak w D2) najlaptwiejszej/najszybszej mapy.
Testowalismy to m8 i ludzkiej natury nie zmienisz. Jak sie da szybciej i latwiej to why not? Dokladnie to samo bedzie w D3 - nie widze przeslanek zeby bylo inaczej.

2. Jesli zas dropy beda przypisane do poszczegolnych zon (np Czako leci w ACT1 a w ACT2 juz nie ale za to w ACT2 leci Tyrael's Might) czy nawet bossow (static albo semi-static loot tables ak w nie przymiezajac World Of Warcraft) to jest zaprzeczenie idei HnS i randomowych dropow i wyglada dokladnie jak system z jakiegos themepark MMO i badzie dokladnie to samo co w D2 (boss runs na najlatwiejsze mobki z najwyzszym monsterlvl do zarzygania - PINDLESKIN z D2) a nawet gorzej bo bedzie to samo co w WoW czy RIFT (XX razy jedziesz ta sama instancje i bossa aby w koncu dropnal static itemek przypisany statycznie do danego bossa. Np chcesz czako to jedziesz do bolu bossa w Zapomnianych Jaskiniach poziom 15 b nigdzie indziej albo nie dropi albo jest 0,1% szansy).

Pierwszy przypadek jest failem ale nie az tak duzym. Drugi jest failem totalnym a widziac jak mocno D3 jest "WoW'owate" od strony designu i "filozofii gry" czy podejscia do playera nei zdziwilbym sie jakby wyskoczyli z czym takim i w D3 przed graniem bedziesz sprawdzal lootables bossow na jakims "D3Head.com" jak w WoW.

Masz inne rozwiazania? Blzzard sie na ten temat wypowiadal? Wymyslili cos innego? Z checia poczytam... czy portafisz tylko wleciec z piana na ryju i pierdolic "Ale to Blizzard! Oni sa THE BEZD!".

Serio licze tu na jakas fajna dyskusje - bo przeciez sie tak znasz na HnS i Diablo to pewnie systemy itemizacji i lootu masz w malym palcu. Czy jednak trafilem z tym ze twoja wiedza konczy sie na odpaleniu bota?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:28 
Cytuj  
@Pinek nie spinaj się tak!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:36 
Cytuj  
Widze mala zamiana rol :D ...to moze tak zaproponuje zeby jednak olac topiki gier na ktore ma sie wyjebane?

Tak w ogole nie wiem o co tak bic piane... PoE ma swoj target, Diablo to samo, beda tez tacy ktorzy beda grac w obie gry majac mase funu - np. ja.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
end-game > wypranie mozgu przez wowa.


tomugeen napisał(a):
Endgame w HnS? ;]]]]


TO.


Naprawdę WoW wyprał mózgi niektórym.

Niedługo w Pro-Evo albo Fifię będą się niektórzy domagali i oceniali 'end-game'.

W Tekkenie czy Colinach czy innych wyścigach też tak samo :/


W sumie tak patrząc to Fallout-y i Baldur's Gate to też słabe gry były bo end-game nie było *facepalm*

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2012, 08:21 
Cytuj  
W d2 pod koniec się chodziło tylko na baal-runy i krowy, to był end-game. :>
Albo napierdalanka przed miastem.


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2012, 09:20 
Cytuj  
Kabra ale to tylko ty się spinasz i obrażasz ludzi i bijesz straszną pianę:).

PoE celuje w inny target i D3 też celuje w inny target. Jeśli komuś pewne rozwiązania nie podejdą to pewnie nie kupi albo zassa pirata i skończy grać po godzinie.

Co do lootu itemów:

W D2:LoD bo do tego mam nadzieję się odnosimy drop itemów był zależny od kilku rzeczy. Kiedyś sądzono, że MF baaardzo pomaga ale jak się okazało jego wpływ nie był taki ogromny bo zwiększał szanse na drop magicznego itemu ale nie wpływał na jego jakość, ilvl , liczbę itemów więc ostatecznie stackowanie MF nie opłacało się tak bardzo jak myślono na początku.
Co do runów na pindla to nie jest do końca tak. Pindel był bardzo niewedzięcznym bossem tak naprawdę. Dropy z niego znerfili w 1.9 bodajże i już runy na niego nie były tak mega obfite w HR i inne itemsy. Fakt faktem, że jego TC było zajebiste ale nadal była duża szansa na dropowanie gówna mimo wszystko. Ludzie cały czas biegali do pindla bo miał szanse na dropnięcie masy świetnych itemów ale ta szansa była mniejsza niż u innych bossów. Tylko dostęp do niego był baardzo łatwy ale ile razy można był biegać na tego pindla? Ja wolałem BRH albo Ande/hrabinę na przykład. No i oczywiście MEF. na hellu bo miał szanse na zajebiste dropy a dostęp do niego był też bardzo prosty - wystarczyło TP:). Pindel nigdy mi nic nie dropnął szokującego:F

http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=64276

Tutaj masz np opis gościa z forum co takiego dropował mu pindel. Jak widać, trza miec po prostu szczęście. I mówię to też jako osoba co bootowała, bo zrobiłem co najmniej kilka tysięcy runów na pindla na kilku charach o ile nie więcej. O wiele lepiej dropił MEF, Anda a runki to Hrabina.

HRy na przykład leciały totalnie losowo ingame ale każdy wiedział, ze największa szansa jakoś była na Hrabinie i na Kuźni i każdy taksiarz ślinił się na dobre runki.

Nie wiem czy totalnie randomowy drop jest taki dobry. Zawsze bardziej fair jest wiedzieć, że ten kolo dropi np itemy o takim ilvl. Nie ma statycznie nawet ten loot przypisany ale wystarczy, że ta tabela nie będzie składała się 10 itemów i szansa na drop nie będzie zajebiście duża i to mi wystarczy. Czy ktoś płakał na to jaki jest system dropów w WoW, Rifta albo innego MMO, o to chyba się ludzie najmniej przypierdalali i jakoś w gildiach w których byłem nikt na to nie płakał. Bo jaka logika w tym, że jakiś zwykły mob ma dropować setowe itemy albo unikaty? Niech boss będzie wyzwaniem to wtedy reszta mnie nie obchodzi, byleby nie dropował białego shitu i będę szczęśliwy.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 24 lut 2012, 14:53 
Cytuj  
Mówiąc end game chodziło o bossów którzy nie są w całości dodani+ ci co są , to 0 wyzwania.
Bo zdecydowanie wole przejść parę map i dojść do bossa jakiegoś i liczyć na drop niż tłuc motłoch 24/7 jak teraz jest.
+pvp jest jak dla mnie najbardziej istotne w tej grze dlatego od tego wszystko uzależniam. Jest to pierwsza gra od x czasu która ma szanse zabłysnąć swoimi leagami i pvp w nich i się o to modle żeby po drodze niczego nie zjebali.
Do tego jeszcze balance w pve nadal musze doliczyć jako nie zrobiony do końca (ranger odstaje od reszty drastycznie) a balance w pvp jak sami mówią zajmie im od groma czasu i na 100% przez pierwsze miesiące po wprowadzeniu pvp go nie będzie:)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2012, 22:19 
Cytuj  
Klucze:
http://www.incgamers.com/Giveaway/35/pa ... y-giveaway :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2012, 17:25 
Cytuj  
To normalne, ze na fullscreenie przy 1920 mam dziwne przezroczyste pasy na gorze i dole ekranu ktore sa rozmyte?

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 09:06 
Cytuj  
Farin666 napisał(a):
Mówiąc end game chodziło o bossów którzy nie są w całości dodani+ ci co są , to 0 wyzwania.
Bo zdecydowanie wole przejść parę map i dojść do bossa jakiegoś i liczyć na drop niż tłuc motłoch 24/7 jak teraz jest.
+pvp jest jak dla mnie najbardziej istotne w tej grze dlatego od tego wszystko uzależniam. Jest to pierwsza gra od x czasu która ma szanse zabłysnąć swoimi leagami i pvp w nich i się o to modle żeby po drodze niczego nie zjebali.
Do tego jeszcze balance w pve nadal musze doliczyć jako nie zrobiony do końca (ranger odstaje od reszty drastycznie) a balance w pvp jak sami mówią zajmie im od groma czasu i na 100% przez pierwsze miesiące po wprowadzeniu pvp go nie będzie:)


Moim zdaniem balans PVP nie istnieje , bo niby jak ma istniec jak mozna miec 50k DPS i 2k HP ?

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:26 
Cytuj  
W pvp przy 7-10k dps ludzie walą się po 150-300 dmg.:)Więc jest spora redukcja tego. Problem jest tylko taki że są klasy, które tego dps maja po 30-40k + od cholery armora/energy shielda a jest taki ranger który dps wyskubie max 10-15k i armora ma o 70% mniej (evasion nie opłaca się używać więc każdy bierze skill który conwertuje evasion na armor 1:1, bo bez tego by się było na 0,002 hita...w pve, a do tego szansa na unik z dużym evasion + passive skil acrobatic jest i tak za mała żeby ktokolwiek chciał się w to bawić;/)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2012, 20:52 
Cytuj  
Ma może ktoś do oddania klucz do bety? Chętnie bym w to zagrał. 8)


_________________
http://shikashi.mybrute.com

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.