mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 22:47 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Razoth chcesz pograć na moim koncie?


Nah, jestem bardziej zainteresowany kontynuowaniem postaci na swoim koncie, bo akurat dobre mi dropnęły mieczyki na Meele Witch, i gra się na prawdę przyjemnie.

Dzięki za ofertę tho. :) Sam lepiej pograj, bo gra zajebista, trzeba przeboleć mało rozbudowany początek, potem pokazuje pazury.

Kabra jak byś miał i chciał sprezentować, to byłbym bardzo wdzięczny. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 22:48 
Cytuj  
Ja tera gram w Tere i mi się podoba lOL ;p

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 07:03 
Cytuj  
ten invite beta timer to taki na powaznie czy tylko swieci jajkami, zeby ludzie co chwile wchodzili na strone? rozsylany klucz co 5 minut daje 288 kluczy dziennie, a ten timer widnieje na stronie juz jakis czas. dlaczego ja nadal nie dostalem, kurwajegomac;[

[ninja edit: na poczatku policzylem, ze kluczy rozdawanych dziennie jest 720. lel[/ninja edit]

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 07:11 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Nah, jestem bardziej zainteresowany kontynuowaniem postaci na swoim koncie, bo akurat dobre mi dropnęły mieczyki na Meele Witch, i gra się na prawdę przyjemnie.

Wbij na forum gry, napisz jakiegos posta - lekko zwiekszy to szanse na dostanie klucza.

siled napisał(a):
ten invite beta timer to taki na powaznie czy tylko swieci jajkami, zeby ludzie co chwile wchodzili na strone? rozsylany klucz co 5 minut daje 288 kluczy dziennie, a ten timer widnieje na stronie juz jakis czas. dlaczego ja nadal nie dostalem, kurwajegomac;[

Dziala, tyle ze userow bez bety jest jeszcze "troche", a w ostatnich tygodniach mocno ich przybylo przez open bete i streamy Kungena i Krippa. :P


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 08:39 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Wbij na forum gry, napisz jakiegos posta - lekko zwiekszy to szanse na dostanie klucza.



Done. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 09:52 
Cytuj  
dokładnie- ja napisałem 3 posty i jakos na drugi dzień po tym 3 dostałem :)

tak czytam i czytam co piszecie i zdecydowałem się na powrót- w sumie tylko jakoś 1 rozdział nawet nie kończyłem, a skoro zabawa zaczyna się później to trzeba to obejrzeć

*

Posty: 100
Dołączył(a): 10.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 12:39 
Cytuj  
Pograłem trochę ( nie wiedziałem ze dostałem klucz już jakiś czas temu :) ) i jest naprawdę spoko, gra się fajnie, męczy mnie trochę mały inwentarz, naprawdę nie dało się dać więcej miejsca ? Musze pograć więcej, ale samo bicie stworów póki co bardziej podoba mi się w D3 i to pewnie się nie zmieni, ale grze dam szansę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 12:52 
Cytuj  
Tia, naprawde szkoda, ze ten combat jest taki, a nie inny, bo sporo osob odrzuca on przy pierwszym podejsciu. No ale nad animacjami w GGG pracuje zdaje sie 1 czlowiek, wiec tak czy siak - respect :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:02 
Cytuj  
Exacly.. do tego tak jak mowie... pograsz do tego 30lvl... na samych butach masz 15-20% runing speed (do tego hyba jeszce moze wystapic an bizuterii), zestakujesz troche IAS i gra sie zmienia nie do poznania.

A combat na poczatku musi taki byc - po to zeby czuc progres postaci i pacing gry. W D3 np tego nie ma. Od razu masz dostepne skille robiace duze pew, pew - postac zapierdala jak maly kaziu, zombie lataja po calej mapie po 1 hicie... i to samo caly czas przez 60 lvli plus w endgame twoja postac jest de facto slabsza niz na poczatku (inferno, onehitting, itd..). Zero progressu, zero satysfakcji z rozwoju postaci, zero 'attachmentu'. Designerski blad na designerskim bledzie.
Podobny problem moze zreszta wystapic w T2 gdzie juz na poczatku jest maga sieczka. No ale zobaczymy.

W POE jest tak jak w D2, postac zaczyna slabiutka i wolna aby wraz z rozwojem i itemami zmieniac sie nie do poznania gry progresujemy przez gre.

Co nie znaczy ze nie mogloby byc na poczatku troche dynamiczniej - zgodze sie. Ja juz sie poprostu przyzwyczailem bo wiem co jest dalej.

A animacje maja byc poprawiane kazda jedna po kolei (doslownie kazda - koles napisal ze ma roboty na pare miechow nadgodzin :))
min. zostana one skrocone i postaraja sie wyeliminowac 'deadzone' miedzy animacjami skilli (co jest przycyna 99,9% narzekan na brak responsywnosci etc.... Jak zmienia to, to jest 100% win. Bo same animacje sa bardzo dobre.

A jesli kogos gra odrzuca przy pierwszym podejsciu (podczas gdy np pierszy akt w D2 normal jest podobnie 'anemiczny') to i tak pewnei ma za ktotki attention spam i jest zbyt podjarany modern kiczem i plytka napierdalanka bez sensu i celu w grach ala D3, zeby zostac w PoE na dluzej wiec /whatever. :)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:07 
Cytuj  
Już nie przesadzaj z tym D3.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:12 
Cytuj  
Dziwne, ze nikogo nie zatrudnia do tych animacji chociazby, z tego co wiem zebrali naprawde sporo kasy od ludzi...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:20 
Cytuj  
Bo to naprawde nie jest kwestia zatrudnienia kogoś tylko wynajęcia studia do mocapu.
Istnieje fizyczna granica tego co można zrobić zręcznie ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:41 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bo to naprawde nie jest kwestia zatrudnienia kogoś tylko wynajęcia studia do mocapu.
Istnieje fizyczna granica tego co można zrobić zręcznie ;s.


Bez przesady, po co tam mocap? To nie gra TPP.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 14:00 
Cytuj  
No animacje jak na pracę JEDNEGO kolesia są boskie imo. Oprócz tego biegu nie mam większych zastrzeżeń, mogłyby być bardziej zróżnicowane ale jeżeli chodzi o ich płynność, to są na prawdę bardzo dobre. Takie żywe.

Dodać ze 2 dodatkowe warianty do skilla, żeby postać np. cięła mieczem trochę inaczej i będzie na prawdę świetnie, trzeba dać im czasu. Z drugiej strony ważne też, żeby nie przebajerowali w stronę Diablo 3, bo nie pasowałoby to kompletnie do tego świata.

Co oni tak w ogóle zapowiedzieli w tym sklepiku oprócz dodatkowych slotów?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 14:27 
Cytuj  
Cytuj:
What can I Spend Points on?

As a test of our microtransaction system, we’re initially offering two small purchases:
Extra Stash Tab (30 Points): Your quota of stash tabs is increased in all leagues. The number of stash tabs is not reset when we enter Open Beta.
Extra Character Slot (30 Points)

At Open Beta, we will have a range of different microtransactions for sale, including many of the following:
Public stash tabs (viewable to other players for trade purposes)
Cosmetic pets
Alternate skill effects
Special animations (for example, taunts or PvP victory animations)
Special paid leagues (with custom game rules)
Guild storage
Alternate item skins and visual effects
Special cosmetic item properties such as “extra gore”
Item dyes


Jak dla mnie to bosko o ile to bedzie wiekszosc account wide/bound. Np kupuje sobie "extra gore sword enchantment" i moge przekladac do woli miedzy moimi mieczami jak progresuje albo "fireball throws green 'fel' skull instead of ball of red fire." i moge sobie przekladac miedzy postaciami. Ewentualnei jakies UI z tym co kupieles i wybierasz do czego ma byc dany efekt przypisany a czego ma byc zdjety itd....
Jesli zas to wszystko bedzie soulbound i trzeba bedzie dla kazdj postaci kupowac extra gore itd... to troche chujnia ale martwie sie z wlasnie tak bedzie.
W sumie na czyms zarabiac musza.
Thready na ten temat na forum nie doczekaly sie dev response niestety.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 14:37 
Cytuj  
Raczej celuje w jednorazówki, w koncu musza zarabiac przez X czasu - a to taka gra gdzie dopieścic bedzie sie chciało kilka postaci.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 15:01 
Cytuj  
Hit dnia:

Po beta weekendzie beda sie zastanawiac czy nie umiescic running speed jako wbudowanego moda w buty aby ulepszyc poczatkowa 'slamazarnosc" postaci. Niewiadomo czy to przejdzie ale beda testowac. Ogolnie Chris mowil ze beda testowac poczatke gry bo maja duzo feedbacku ze jest rzeczywiscie za wolny.
Niemniej jednak na pewno zmiany nie beda duze bo (i tu cytat z Chrisa): "We dont want to give you the lvl 80 combat feeling at lvl1". czyli dokladnie to o czym pisalem we wczesniejszym poscie.

Zrodlo: stream Krippariana.

Tak wiec lekki spamik na forum ze to dobry pomysl z tymi butami pewnie nie zaszkodzi. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 11:24 
Cytuj  
Kripp's Path of Exile First Impression (PoE)

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 12:28 
Cytuj  
Holy COW !!

Ja jako fanboy Krippa sie podjarałem ;))).

Są gdzieś jakieś klucze?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 14:38 
Cytuj  
W sumie zrobiłbym sobie rangerke znow (pewnie nie jest juz tak slaba jak te ponad pol roku kiedy nia gralem). Assasina z trapami probowalem, ale to meczarnia na poczatku bez itamz.

Ogolnie pierwsza postac to musi być typowy non-gear based farmer tak zeby reszte po premierze ubrac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.