mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 08:40 
Cytuj  
0.9.12 pacz notsy, pvp przesuniete do 0.9.13 -> http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/49469


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 10:17 
Cytuj  
Zapowiada sie zajebisty patch.

BTW. To (wymienienie atrybutow gemow):

Cytuj:
Skill and Support Gems now have tags that show what types of things affect them. For example, gems affected by "+1 to Level of Fire Gems in this item" would now say "Fire" on them.


Obrazek

To moj pomysl. 8)

http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... highlight/

Zreszta pare innych rzeczy ingame to tez moje pomysly, ale nie bede sie juz chwalil. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 10:45 
Cytuj  
Nowe tooltipsy piekne, tylko troszke imho za mala czcionka i czasem kolory troche zbyt sie zlewaja jak np. na tym obrazku Kabry. Sam patch: mega. Wyglad socketow super, gemow tez, szlifuja wszystko bardzo fajnie, chce sie grac, tylko ten wipe cholerny...


Posty: 2
Dołączył(a): 10.09.2012
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 16:56 
Cytuj  
Witam,
Ja z kolei uwazam, ze nowy wyglad socketow i ich kolor jest straszny. Jest to krok wstecz w stosunku do tego co mielismy wczesniej i mam nadzieje, ze dodadza w nastepnym patchu mozliwosc jego zmiany w UI, bo tez rozumiem, ze zostalo to zmienione ze wzgledu na daltonistow, aby latwiej rozrozniali kolory. Mimo wszystko o wiele bardziej przypadly mi do gustu wczesniejsze. Podobnie jak itemy lezace na ziemi, teraz mam problem dostrzec czy sockety sa polaczone czy nie w przypadku 5 i 6. Wtedy byly one ulozone w linii ciaglej i bardzo latwo mozna bylo dostrzec ile ich jest i czy sa ze soba polacze, teraz gdy jest to prostokac 2x3 jest to o wiele trudniejsze. Reszta zmian na plus wydaje mi sie :)

Tworcy ida w bardzo dobrym kierunku rozwijajac gre. Ciesze sie tez, ze sluchaja graczy. Szkoda jednak, ze nie ma w tym patchu tego pvp i przyjdzie nam na niego poczekac kolejne 5-7tygodni. Mimo wszystko jednak gra sie swietnie. Zastanawiam sie jeszcze czy w patchu zostaly naprawione wszystkie crashe, wczesniej zdazalo sie to dosc czesto. No ale to trzeba pograc nieco dluzej chyba aby to sprawdzic. Fajnie by tez bylo gdyby zrobili w koncu cos z tymi psujacymi sie teksturami raz na jakis czas, mimo ze po patchu 0.9.11m mam wrazenie, ze rzadziej wystepuja no to jednak ostatnio wciaz byly obecne, a w nowym patch notes nie widzialem zadnej wzmianki o wyeliminowaniu tego problemu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 17:27 
Cytuj  
Jesli gra ci crashuje zmien detale tekstur na medium. Roznicy prawie nie ma, widac tylko w zblizeniu, a ponoc eliminuje to crashe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 18:15 
Cytuj  
A problem z dzwiekowkami creativa rozwiazali?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 18:27 
Cytuj  
A byl jakis?

Pytam bo sam mam Audigy stare i zero problemow here. :)
Tzn kiedys dzwieki znikaly ale to nie byla wina kart dzwiekowych tylko engine'u gry.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 19:04 
Cytuj  
Jest znany, potrafi bluescreena wywalic od ktorego patcha.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 2
Dołączył(a): 10.09.2012
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 21:20 
Cytuj  
hmm ja tam widze roznice miedzy texturami dlatego gram na high. Moze nie jestem jakims graficznym onanistA ale jak sie ma i5 2400, hd7850, 4gb to jednak mozna wymagac zeby gra chodzila dobrze i na najwyzszych ustawieniach. A dla mnie to, ze w 1920x1080, bez aa z texturami na high i anizotropic 16x fpsy potrafia spadac do 10-20 jest malym failem dla takiej gry, problem nie jest tylko u mnie, bo na podobnych konfiguracjach jest podobnie. I powinni cos zrobic z optymalizacja bo skoro na takich kompach potrafi ladnie sciac, przy duzej ilosci totemow i mobkow naparzajacych z projectile no to niefajnie.. Mimo wszystko gra jest swietna i tego zdania bede sie trzymal :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 21:50 
Cytuj  
Ja nie moge zniesc tylko loadingów szalenie dlugich. No ale zanim to wyjdzie pewnie sprawie sobie w koncu SSD i problem powinien się rozwiązac.

Features przez ostatni rok przeszly kosmiczne zmiany na lepsze, wlasnie tylko ten performance i loadingi troche zaczynaja przeszkadzac. A nie widzialem konkretnej wypowiedzi na ten temat ze strony GGG.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2012, 11:15 
Cytuj  
http://www.pathofexile.com/publicweekend/

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 21:58 
Cytuj  
Jakoś ten tytuł nie potrafi mnie przyciągnąć na dłużej do monitora. Niby tyle dobrych składników, ale jednak nie są dobrze przyprawione i wymieszane. O wiele lepiej bawiłem się przy prostackim "D3". Niektóre rozwiązania jak to całe drzewko pasywnych umiejętności za cholerę nie pasują mi do action RPG. Coś takiego widziałbym prędzej w normalnym RPG gdzie walka nie odgrywa pierwszoplanowej roli.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 23:23 
Cytuj  
Ja sie do tej gry przekonywalem z pol roku. Robilem z 5 podejsc zanim mi sie spodobala, lol :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2012, 23:29 
Cytuj  
Z resztą - jak komuś gra nie pasuje teraz, niech wróci za kilka miesięcy. Gra NA PRAWDĘ się rozwija (devsi mają łby na karku) i za ten czas może być już tylko lepsza.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 08:42 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Z resztą - jak komuś gra nie pasuje teraz, niech wróci za kilka miesięcy.


Ja sobie wracalem kilka razy, szkoda ze najbardziej lubie pierwszą postać która potem wyladowala w martwej legacy league.
W zwiazku z tym juz nigdy nie chcialo mi sie inwestować czasu w inne charki, pozostaje czekac na release.

Gra ma swietny potencjal do wracania do niej, pytanie tylko, czy nie wynika to z faktu ze co 2-3 miesiace zachodza olbrzymie zmiany (zmiana mechanik, nie mowie rozszerzeniu contentu). Jak juz dojdą do ostatecznej formy gry na premiere mozna sie spodziewac, ze zajmą sie dalej contentem a nie zmiana samej gry.
Wtedy moze sie okazac, ze na az tak dlugo nie starcza.

No ale pogramy - zobaczymy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 18:15 
Cytuj  
a poprawili combat na bardziej dynamiczny?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 18:17 
Cytuj  
Ja sie kompletnie nie boje o zywotnosc tej gry, pod tym wzgledem kazdy element jest rozwiazany kapitalnie. Do tego obok normalnej ligi bedziesz mial specjalne krotsze czy dluzsze laddery czy ligi PvP. Nah, dlugowiecznosc PoE to jest absolutnie moje najmniejsze zmartwienie :)

Anyway, zaczalem sobie zabawe z tygodniowym ladderem HC, ktory zaczal sie wczoraj. Jestem ciekaw jak daleko zajde, sa nawet fajne nagrody w prawdziwej kasie i do tego akurat bedzie co robic do czasu TII i BL2 :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 18:25 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
a poprawili combat na bardziej dynamiczny?


Combat jest juz dynamiczny. Oczywiscie nie na poczatku, ale TAK. MA. BYC. Masz czuc, ze z czasem twoja postac faktycznie szybciej sie porusza, atakuje i niszczy moby. Przypomnij sobie Diablo II i jak dynamiczny byl tam combat na poczatku :)
Jak to ci nie odpowiada, to AFAIR Chris mowil, ze do open bety animacje maja byc bardziej skrocone zeby wlasnie na poczatku ten combat byl troche bardziej responsywny. Z drugiej strony zastanawiam sie jak to wplynie na granie wysokopoziomowa postacia - granie moim duelista na 62lvl potrafi byc czasem az za bardzo dynamiczne :) Generalnie jak dla mnie mogliby tu duzo nie zmieniac, poza poprawieniem tych kilku najwolniejszych animacji skilli (w tym patchu juz zmienili np. Leap Slam na szybszy).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 21:17 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
a poprawili combat na bardziej dynamiczny?


Ostatnio zaczalem z jakims szybkim unique 1handem i tarcza na melee shadowku. Mimo nie grania dual wieldem przez pierwsze 15 leveli to lecialem na zasadzie TRAP-AMASZ-AMASZ-HADZIAA--TRAP-AMASZ-PODWÓJNIEAMASZ-BLYSKAWICA-Z-DAGGERKA-AMASZ-AMAAAASZSZSZ-BZIUUUUM.
Czyli duzo uderzania i tona blyskawic leciala. Byl phun.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2012, 21:28 
Cytuj  
Shadow byl robiony ostatni i ma najnowsze/najlepsze i najszybsze animacje. Widac to np doskonale przy kopaniu corpse'ow itd... (duzo szybciej i dynamiczniej).
Moim zdaniem na tez troche lepsza responsywnosc niz inne klasy.

Teoretycznie przed Open Beta all klasy maja byc wyrownane do poziomu Shadowa albo lepiej (bo maja ogolnie skracac animacje atakow 'across the board').

Tak czy siak, w miare dobrze zrobiona postac w PoE jest bardzo dynamiczna juz teraz.

http://www.youtube.com/watch?v=uwchteu9ttI


EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=UYMXLdQBL2k

Obrazek


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.