MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 7 z 343

Autor:  Kabraxis [ 23 sie 2011, 00:12 ]
Tytuł: 

Na szczescie w Diablo 3 pewnie takich herezji nie bedzie. Bedziemy sie rozkoszownac wielowatkowa fabula na poziomie Planascape Torment, itemy beda levelowac z postacia zebys nie musial ich zbierac bo to przeciez nudzi po godzinie a czarodziejki beda biegac nagie bo "czarujom". :)

W sumie zajebisty pomysl z levelujacymi itemami. W D3 i tak postac i skille leveluja same bez zadnej ingerencji ze strony gracza coby sie biedaczek casual nie spocil i zabardzo nie zamyslil to staty na itemkach tez by mogly, zbierasz raz na poczatku i mozesz pierdolic te wszystkie potworki i skrzynie.. po co to komu. :) ot.... kwintesensja HnS by Nobrainer. :)

Autor:  tomugeen [ 23 sie 2011, 06:03 ]
Tytuł: 

Okej okej, ale tutaj starajcie sie nie robic smietnika.

Autor:  tiomor [ 23 sie 2011, 08:24 ]
Tytuł: 

@Kabraxis
Thx, sprawdze jak wroce na chate, ale zdaje mi sie ze wzielem kamyczek od niej. Problem w tym ze dalej zaden quest mi sie nie pojawil, a przeczyscilem cala okolice z moobkow :P.

btw. nie ogarniam Passive skilli w tym, jak zobaczylem to cala siatke prawie sie zesralem z wrazenia. I tak sobie mysle... limit lvl to kurwa bedzie 1000?:D

btw2. na jakiej zasadzie sa przydzielane skille do uzycia?;p

Autor:  Sathorn [ 23 sie 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

Jesli ktos ma kluczyk to poprosze, ciekawy jestem na co spuszcza sie Kabraxis :)

Autor:  Atherius [ 23 sie 2011, 09:27 ]
Tytuł: 

Na stopy. :o

Jakaś open beta jest planowana ? Bo znajomy męczy kichę o moje konto. :]

Autor:  Kabraxis [ 23 sie 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Sathorn napisał(a):
Jesli ktos ma kluczyk to poprosze, ciekawy jestem na co spuszcza sie Kabraxis :)


Kabraxis nad niczym sie nie spuszcza. Tak jak napisalem gra jest fajna ale nieskonczona, trzeba tez brac poprawke ze to gra indie. Niemniej jednak podoba mi sie.
Wszystkim tym co chca sobie poprostu sprawdzic i pograc bo im sie nudzi proponuje poczekac na open bete.

"Thx, sprawdze jak wroce na chate, ale zdaje mi sie ze wzielem kamyczek od niej. Problem w tym ze dalej zaden quest mi sie nie pojawil, a przeczyscilem cala okolice z moobkow"


jesli wzailes kamyczek to next quest to "Medicine Chest" na mapce "Terraces". Skrzynka dropuje z superunique zombie z taka czerwona aura - przewaznie jest pod koniec mapy na plazy przy rozwalonym statku. Quest chyba nie pojawia sie sam z siebie i dlatego jest problem. Pojawi sie po podniesieniu itemka ale NPCe powinni miec taki topic rowniez w dialogach - po pogadaniu pojawi ci sie quest w q logu.

"btw. nie ogarniam Passive skilli w tym, jak zobaczylem to cala siatke prawie sie zesralem z wrazenia. I tak sobie mysle... limit lvl to kurwa bedzie 1000?"
Limit to 100 a passivow jest dokladnie 750 sztuk. Ale nie patrzylbym teraz na to drzewko za bardzo bo bedzie ono calkowicie zrevampowane. Min. juz moze w nest patchu kazda klasa bedzie startowac w innym punkcie (teraz all startuja na srodku) zeby latwiej bylo dojsc do najfajniejszych rzeczy, ktore przewaznie sa gleboko na koncu pajeczyny (np. wybuchanie minionow po smierci z aoe fire dmg, czy przenoszenie buffow swoich na cale party, itp..)

"btw2. na jakiej zasadzie sa przydzielane skille do uzycia?;p"

Znajdujesz Skill Gem, wkladasz w socket odpowiedniego koloru = masz skilla. Gem sobie leveluje wraz z toba (nie trzeba go uzywac - wystarczy ze jest wsadzony) i skill sie robi coraz potezniejszy. Gemy maja wymaganie co do lvlu postaci i statow wiec zeby np jako Wiedzma uzywac jakis gemow z STR albo DEX to trzeba to zaplanowac sobie wczesniej i odpowiednio przydzielac passivy na pajeczynie bo staty w PoE rozdziela sie nie jak w Diablo (5 pkt co lvl) tylko kazdy passive wziety to odpowiednia ilosc (+STR, +DEX, +INT dla postaci, kazda klasa mimo ze drzewko passive jest to samo ma te wartosci rozne).
Sa jezcze linki (laczenia) miedzy socketami oraz suport gemy ale one nie pojawaija sie chyba przed lvl 20 wiec narazie je zostawie bo to conajmniej drugie tyle pisania. Ale mniej wiecej dziala to jak Runestones w Diablo 3 (zmieniasz wlasciwosci skilla) tylko ze tutaj mozesz do jednego skilla podpiac XX efektow lub XX efektow rozdzielic pomiedzy XX skilli itd.. ogranicza cie tylko szczescie do dropa, ilosc i kolory socketow i twoja kreatywnosc (oraz narazie ilosc zaimplementowanych skilli). Nie warto z tym przesadzac btw. bo przy podpinaniu i augumentowaniu skilli gra dynamicznie przelicza koszty many w gore wiec mozesz skonczyc ze skillem ktory wyproznie ci mana pool po dwoch castach etc... Niektore kombinacje atm sa mega OP ale to jest CB. :)
Ja np. na 35lvl Rangerze mam podpieta pod Split Arrow efekty: Ricochet, Multiple Projectiles, Cold Damage and Slow, Knocback, Chance to Pierce i Life Leech - a i tak nie moge przejsc "Hella". :)

Autor:  Sathorn [ 23 sie 2011, 16:28 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Wszystkim tym co chca sobie poprostu sprawdzic i pograc bo im sie nudzi proponuje poczekac na open bete


O, a to czemu? Wlasnie taki moment jest najciekawszy, poza tym biorac pod uwage ze to indie - moze sie okazac ze nigdy nie ujrzy finalna wersja swiatla dziennego.

Autor:  Kabraxis [ 23 sie 2011, 16:48 ]
Tytuł: 

Bo jest we wczesnej becie atm. Nie nawet polowy zawartosci ktora bedzie na launch, jest bardzo duzy dysbalans klas, itp...
Tak jak pisalem wczesniej, osoby ktore nie siedza mocno w HnS i szukaja tylko czegos dla zabicia czasu moga sie zrazic poprostu.

Autor:  Morgul [ 23 sie 2011, 17:07 ]
Tytuł: 

Sathorn napisał(a):
moze sie okazac ze nigdy nie ujrzy finalna wersja swiatla dziennego.


Ujrzy ujrzy, jakis czas temu ogladalem/czytalem (nie pamietam) wywiad z tworcami i tam powiedzieli, ze maja szczescie bo maja b.bogatych znajomych ktorzy sponsoruja projekt. Jaki to poziom znajomosci to nie wiem, ale gierke dlubia juz od ~4-5lat :) Open beta pewnie bedzie za kilka miesiecy, ogolnie ten ich system losowania jest zjebany - nadal nie dostalem klucza, skandal. Raz na sto lat czlowiek chce pograc w closed becie i nie dadza.

Autor:  tiomor [ 24 sie 2011, 08:43 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy to zmienia ale sporym minusem jest system questow. Brakuje wersji dla debili z wykrzynikiem nad lbem ze ktos chce ci dac questa. Trzeba chodzic i gadac a i tak nie zawsze wpadnie quest. Wiec po prostu sie chodzi i grinduje na chama po lokacjach z nadzieja ze znajdzie jakis Item ktory zapoczatkuje quest:p

Dungeony wygladaja slicznie i klimatycznie(przynajmniej ten pierwszy, cos tam na T:p). Ale kurwac, sa srednio grywalne. Jest w uj malo miejsca a potworki kitraja sie "za sciana" tak ze gowno je widac(najczesciej te strzelajace) i trzeba troche na slepo machac kursorem.

A ten pierwszy Fireball(czy jak to sie zwie;p) dla templara jest chujowy ;[.

EDIT: Zacząłbym przecinków w końcu używać ;f

Autor:  Kabraxis [ 24 sie 2011, 12:43 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy gramy w ta sama gre ale u mnie sa DUPNE wykrzykniki nad NPCem, ktory daje questa i ktory go konczy i daje nagrode. Dodatkowo wykrzykniki sa nad NPCtami, ktorzy maja "komentarz" do questow innych NPC. System IDENTYCZNY jak w Diablo 2.
ATM jest tylko jeden quest ingame, ktory zaczyna sie z dropa i jeden, ktory zaczyna NPC poza miastem. System dziala rowniez tak ze nawet jesli nie pogadasz z NPCem i nie masz q w qlogu to jak zrobisz objective to quest ci sie aktywuje bez rozmowy.

Dungeony sa rozne. Mniejsze, wieksze. Wezsze, szersze. Najmniej miejsca jest w jaskiniach wszelakich (choc zdazaja sie duze pomieszczenia) i w Prison. Najwiecej w dungeonach actu drugiego poniewaz sa to przewaznie ruiny itp. a nie jaskinie. Dla mnie zreszta ta klaustrofobia doskonale "robi" klimat.

Autor:  tiomor [ 24 sie 2011, 12:55 ]
Tytuł: 

Lulz, ja mam wykrzykniki tylko w momecie jak koncze questa :P

Autor:  sula [ 24 sie 2011, 14:39 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Lulz, ja mam wykrzykniki tylko w momecie jak koncze questa :P

Pewnie nie głupim by było "pogrzebać" w opcjach może? Może jest jakaś włączajka/ wyłączajka tego?

Autor:  tiomor [ 25 sie 2011, 14:50 ]
Tytuł: 

Ni mo.

No nic, tepe latanie i tluczenie mobkow nie rozni sie wiele o tepego latania za questem i tluczenia mobkow :P

Autor:  tiomor [ 26 sie 2011, 09:48 ]
Tytuł: 

Ktos ma jakies porady co do templara? Bo jak narazie robie go na czolg z dwureczna bronia ktory potrafi tez jebnac jakims czarem (Freezing Pulse :P). Fireball(czy jak to sie nazywa), jest chujowy, wlasnie dostalem kamyczek na jakies blyskawice skacze z moobka na moobka, sie obaczy co to jest;].

Autor:  Arturnik [ 27 sie 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

Fajna giera - fajnie zrobiona, przyjemnie się gra, choć nie jestem jakimś fanem H&S ani żadnym fanbojem D3, PoE, Torchlight2. Taka sympatyczna gierka do popykania.
Tylko od razu nurtuje mnie jedno - co będzie w item shopie? Bo jak jest napisane - gra ma być "darmowa"

Czy to będzie content w stylu Hellgate London?
Czy to będą klasy do kupienia z np. dwoma darmowymi?
Czy będą to zablokowane skille pasywne, albo będzie trzeba coś opłacić żeby nosić rare/elite?

Autor:  Asmax [ 27 sie 2011, 18:45 ]
Tytuł: 

Jak nie jestes fanbojem h'n's oddawaj konto!

Autor:  Kabraxis [ 28 sie 2011, 00:32 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Fajna giera - fajnie zrobiona, przyjemnie się gra, choć nie jestem jakimś fanem H&S ani żadnym fanbojem D3, PoE, Torchlight2. Taka sympatyczna gierka do popykania.
Tylko od razu nurtuje mnie jedno - co będzie w item shopie? Bo jak jest napisane - gra ma być "darmowa"

Czy to będzie content w stylu Hellgate London?
Czy to będą klasy do kupienia z np. dwoma darmowymi?
Czy będą to zablokowane skille pasywne, albo będzie trzeba coś opłacić żeby nosić rare/elite?


Cytuj:
Completely free to download and play. Supported by ethical microtransactions.

Path of Exile is completely free to play - no upfront costs or monthly fees are required to enjoy 100% of the game content.

To fund the development and maintenance costs of the project, we plan to let players purchase aesthetic perks for their characters such as:

Additional character animations (for example, taunts or PvP victory animations)
Dyes and item skins
Alternate spell effects
Social pets

We will also offer some optional paid services such as:

Inter-realm/inter-account character transfers
Character renaming

You’ll notice nothing in the list above confers an actual gameplay advantage.


http://www.pathofexile.com/about/

Ogolnie TYLKO KOSMETYKA i features do konta takie jak transfery postaci. Zobaczymy na ile sie z tego wywiaza.

Autor:  -Zap- [ 29 sie 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Jeśli ktoś posiada kluczyk to poproszę - pograłbym bo słyszałem dobre opinie a już nie mogę się doczekać D3 ;p

Autor:  Atherius [ 30 sie 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

Czy każda osoba, która dostałą się do bety może wysyłać zaproszenia ? Bo jakoś nie widzę tego na koncie.

Strona 7 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team