MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214
Strona 8 z 329

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2012, 09:33 ]
Tytuł: 

Lukas24MwO napisał(a):
Bardzo interesujące. Wypady na bossów już nie będą polegały na biegnięciu do nich, omijając wszystko. Zobaczymy jak sprawdzi się to w praktyce.


Pytanie jaki Blizzard skalkuluje bazowy drop rate z bossów. Od tego zależeć będzie czy Nephalem Valor stanie się przyjemną premią (oby) czy też bezwarunkowym elementem walki z bossem (gdy szanse na wyrwanie czegoś lepszego będą bliskie zeru). Ale tak jak napisałeś - zobaczymy jak to się sprawdzi..

Autor:  RufeN [ 22 mar 2012, 09:43 ]
Tytuł: 

drop rate fajnych itemow musi byc niski by itemki mialy wyzsze ceny (malo ich na rynku i nie ma tak,ze nikt nie handluje,bo kazdy moze sobie wyfarmic je raz dwa),a blizzard wiecej $$$ z prowizji ;)

Autor:  zaboleq [ 22 mar 2012, 09:44 ]
Tytuł: 

Główny problem podczas runu to to, że jak zmienisz skille to premia do MF i golda idzie sie jebac. Teraz moze byc tak, ze masz bonus duzy uzbierany i trafiasz na chujowy mob pack i cie bija albo giniesz i dupa z bonusu:).

Autor:  koci [ 22 mar 2012, 09:48 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Główny problem podczas runu to to, że jak zmienisz skille to premia do MF i golda idzie sie jebac. Teraz moze byc tak, ze masz bonus duzy uzbierany i trafiasz na chujowy mob pack i cie bija albo giniesz i dupa z bonusu:).

Problem? To jest duzy plus. Zamiast dobierac sobie skille przy kazdym packu czlowiek teraz bedzie kombinowac jakie skille wziasc na dany run.

Wiekszy problem - wiekszy fun

Autor:  Mendol [ 22 mar 2012, 09:53 ]
Tytuł: 

chcialem pograc w diablo, a bede gral kurwa w wow'a.

Autor:  zaboleq [ 22 mar 2012, 10:05 ]
Tytuł: 

No problem w sensie pozytywnym :).

Mendol jak to bedziesz grał w wowa:)? Trollujesz czy co:P?

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2012, 10:09 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
No problem w sensie pozytywnym :).

Mendol jak to bedziesz grał w wowa:)? Trollujesz czy co:P?


Mendoli, Zaboleq - tradycja, tradycja! ;)

Ale Rufen ma rację, też mi ten Nephalem Valor w pierwszej chwili zapachniał RMAHem. "Kochane pieniążki, przyślijcie.. klienci" :P

Autor:  Mendol [ 22 mar 2012, 10:25 ]
Tytuł: 

nie trolluje, tylko zamiast biegac i radosnie sobie pizgac to bede sie musial zastanawiac czy strace jakiegos buffa czy nie.
a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 22 mar 2012, 10:39 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się, że to urozmaicenie jest na plus. Jak miałbym robić kilkuminutowe runy na jednego bosa to porzygałbym się po kilku dniach.

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2012, 10:49 ]
Tytuł: 

Dla mnie dobrze, troche koślawa próba wymuszenia grania okreslonym spec a nie switch skilli co 5 min.
Ja ogolnie jestem przeciwny respecom w HNs (zwlaszcza tym darmowym).

Autor:  Targaryen [ 22 mar 2012, 10:53 ]
Tytuł: 

Ciekawy patent, zamiast zapuszczać bota na noc trzeba będzie samemu grać i niektóre boss packi omijać.
Swoją drogą fajny pomysł z MF działającym na całe party, będzie można do 4 osobowej drużyny wziąć muła z max mfem i 3 zabijaków zamiast grać z czterema średniakami. Ciekawe jak się to sprawdzi na inferno.

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2012, 11:05 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy jednak 25% MF muła średnio na party membera sie opłaci, skoro mozna szybciej robić conetnt gdyby kazdy z nich załozył te 25% i normalniejszy sprzet. WYjdzie na to samo a grupa bardziej zbalansowana.

Autor:  zaboleq [ 22 mar 2012, 11:06 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie trolluje, tylko zamiast biegac i radosnie sobie pizgac to bede sie musial zastanawiac czy strace jakiegos buffa czy nie.
a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy.


Przecież nikt Ci nie broni za Golda kupować itemsów albo samemu crafcić. Pierdolisz głupoty :F.

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2012, 11:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy.


Kwestia podejścia. Ja nie mam ambicji aby moja postać była super-hiper-extra-bajerancka i wisi mi totalnie, że ktoś nie weźmie mnie do drużyny bo moja postać będzie wyglądać jak ofiara powodzi. Wolę grać dla funu ze znajomymi o podobnym podejściu do mojego niż z no-life'ami onanizującymi się kilkoma pixelami w barwach tęczy.

Autor:  Mendol [ 22 mar 2012, 11:43 ]
Tytuł: 

o to moge do was dolaczyc ;p

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2012, 11:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o to moge do was dolaczyc ;p


Welcome aboard, ale uprzedzam to typowy geriatric party - wskazana co najmniej jedna trwała ułomność, marskość wątroby premiowana, alkohol własny :P

Autor:  zaboleq [ 22 mar 2012, 12:00 ]
Tytuł: 

Będzie ten klan/gildia czy nie wiadomo póki co?

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2012, 12:16 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Będzie ten klan/gildia czy nie wiadomo póki co?


Trzeba scigac oyci3ca, to od niego zalezy. Wyslalem mu wiadomosc, zostawilem tez info na gg. Jak ktos z zainteresowanych ma z nim kontakt to smialo uderzac, do premiery 53 dni.. ;)

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2012, 12:16 ]
Tytuł: 

Bedzie, ale nie dla ciebie.

Autor:  revange [ 22 mar 2012, 12:16 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
Mendol napisał(a):
o to moge do was dolaczyc ;p


Welcome aboard, ale uprzedzam to typowy geriatric party - wskazana co najmniej jedna trwała ułomność, marskość wątroby premiowana, alkohol własny :P


Me, me me :)

Strona 8 z 329 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team