mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2012, 22:37 
Cytuj  
Łokiej, poszła prośba do Oyca - w nim nasza nadzieja :D


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 07:30 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Tak bardzo nie moge wybrac (a wczesniej nastawilem sie na Wiz>all) ze skonczy sie na wyborze klasy ktora ma najmniej beznadziejny item set w endgame.


Hm.. Nie wiem czy ta metoda wyboru klasy da Ci satysfakcję, wydaje mi się, że jak podoba Ci się wizard to go bierz i tyle. Tym bardziej, że w end game ludzie nosić będą mix przedmiotów, a nie jeden jedyny słuszny set jak w WOWie. Ostatnio jak J.Wilson grał w co-op'a z resztą devsów na Inferno to potem się zachwycali jakimś młotkiem, który dropnął Wyatt'owi Cheng'owi (a był to rare, których moc Wilson podkreślał jako istotną). Domyślam się, że zrobili to tak że główny nacisk idzie właśnie na rare itemki jako te, które będą budować statystyki postaci (zbroje) i/lub dps, a unique itemki będą dodawać/modyfikować swoimi cechami działanie skilli (też o tym pisali) i na pewno wpływać na dps (bronie). Także na gear'ze przy wyborze klasy do gry to bym się nie opierał ;)

Ps. Swoją drogą to w end game będzie niezły grind sprzętu do rozłożenia na craft i kasy na to aby w końcu wykuć odpowiedni przedmiot z właściwym zestawem statystyk (pod konkretną postać).


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 08:28 
Cytuj  
No taki craft rare to troche zmienona idea hazardu (money sink z szansa na trafienie perfect itemka).
Rare itemki to dobra droga ba daje zabawe na dlugi czas, a nie kupienie cookie-cutter zestawu unique jak mialo to miejsce w D2:LOD, to imho byla przewaga D2Vanilla. Unique powinno zostac 2-3 na postaci dla unikalnych modów (i najlepiej jeszcze kosztem czegoś).

Bardziej chodzilo mi o WYGLAD tych setów gdzie zwykle top 3 tiery sa brzydkie u wszystkich.

W becie pogralem monkiem i wizardka. Tbh dobrze mi sie wlasnie monkiem gralo - bam bam BlasT! Bam Bam Kick! FwooosH! Bam Bam Blast!.
Wiz bedzie mial pewnie jeden glowny spell + free AP spell i uility ktorych wykorzystanie bedzie nie potrzebne. Grajac na SC jakos nie nastawiam sie na skille z dlugim coolowdnem i "oh_shit_buttons" bo idea jest taka zeby dac rade bez nich. Dlatego Barb wydaje tez sie fajny, shouty, leap/szarza i bijemy.
WD mi sie jakos nie podoba, a DH musialbym pogac osobiście po zmianach.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 09:31 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
W becie pogralem monkiem i wizardka. Tbh dobrze mi sie wlasnie monkiem gralo - bam bam BlasT! Bam Bam Kick! FwooosH! Bam Bam Blast!.
Wiz bedzie mial pewnie jeden glowny spell + free AP spell i uility ktorych wykorzystanie bedzie nie potrzebne. Grajac na SC jakos nie nastawiam sie na skille z dlugim coolowdnem i "oh_shit_buttons" bo idea jest taka zeby dac rade bez nich. Dlatego Barb wydaje tez sie fajny, shouty, leap/szarza i bijemy.
WD mi sie jakos nie podoba, a DH musialbym pogac osobiście po zmianach.


Ja trochę pograłem WD i nie jest taki zły jak mi się zdawało. Monka skille jakoś zupełnie mi nie leżą, nie wiem - ciężko mi się nim grało. Wizard jest ok choć faktycznie trochę monotonny - przypomina mi maga z Diablo I: rzuć Flame Wave, w razie konieczności popraw, przejdź się sprawdzić czy coś zostało. Barbarian to jest mój wybór. Ta postać tak genialnie mi leży, że po prostu lepiej by być nie mogło. Idealne skille pod mój playstyle, świetne uczucie siły postaci, masa możliwości. Nr 1 od początku do końca, jeśli założę jakąś inną postać wcześniej to tylko do przechowywania sprzętu (niestety rozbudowa stasha jest na początku bardzo droga). Jedyna rzecz nad jaką się jeszcze zastanawiam to czy pójść w 2h czy jednak 1h i tarcza.. Hm.. Decisions, decisions..


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 09:56 
Cytuj  
Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 13:17 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=_z783Ttu2BU

http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/11/diablo-3-monk-tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/

Zestawienie wszystkich tier setow :)
16 tier monka troche smiesznie wyglada, jak plate armor. Dziwnie sie bedzie komponowac z atakami ktore sa glownie fist / kopniaki

Za to tier 13/14 barbarzyncy - win

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 13:45 
Cytuj  
Ja nie ogladam, wole zobaczyc i miec surprise w samej grze :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 13:52 
Cytuj  
Miałem już nie pisać w tym topicu, ale jak zobaczyłem wszystkie te sety to masakra. Są po prostu paskudne. Przekombinowane, brzydkie, bez sensu, pełne niepotrzebnych detali. Podoba mi się dosłownie tylko kilka z nich. Jedynie sety Barbarzyńcy i Szamana jakoś tam oddają klimat tych klas. Reszta to jakieś nieporozumienie. Mnich w płytówce? Ciekawe jak klasa nastawiona na szybkość i zwinność oraz walkę wręcz zakłada coś takiego na siebie. Czarownik ma na sobie tyle zbroi jakby był dosłownie jakimś wojownikiem a nie magiem. U Łowcy Demonów im dalej, tym gorzej. Raczej Odstraszacz Demonów albo Demonia Gęba. Ogólnie to im wyższy tier, tym gorszy design. Jak grałem w betę to armorki mi się nawet podobały, ale to po prostu dlatego, że to tylko początek gry. Potem jak widać jest zdecydowanie gorzej. Myślałem, że bieganie na Inferno będzie wynagradzane fajnie wyglądającymi setami. Tymczasem te sety wyglądają jak jakaś kara a nie nagroda. I piekło zamarzło.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 17.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:12 
Cytuj  
Znowu nacisk na tier sety jak w WoWie ? O ile pamiętam w diablo 2 dominowały rares and uniques a teraz ma być jak w WoW czyli zbieranie tier setów + co kilka miesięcy wypuszczają nowy tier lepszy od reszty?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:20 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.


Zdecydowanie WD i monk sa najbardziej zakreconymi klasami, reszta strasznie bezplciowa. Szczegolnie usypiajacy jest DH.

wodny napisał(a):
Miałem już nie pisać w tym topicu, ale jak zobaczyłem wszystkie te sety to masakra. Są po prostu paskudne. Przekombinowane, brzydkie, bez sensu, pełne niepotrzebnych detali. Podoba mi się dosłownie tylko kilka z nich. Jedynie sety Barbarzyńcy i Szamana jakoś tam oddają klimat tych klas. Reszta to jakieś nieporozumienie. Mnich w płytówce? Ciekawe jak klasa nastawiona na szybkość i zwinność oraz walkę wręcz zakłada coś takiego na siebie. Czarownik ma na sobie tyle zbroi jakby był dosłownie jakimś wojownikiem a nie magiem. U Łowcy Demonów im dalej, tym gorzej. Raczej Odstraszacz Demonów albo Demonia Gęba. Ogólnie to im wyższy tier, tym gorszy design. Jak grałem w betę to armorki mi się nawet podobały, ale to po prostu dlatego, że to tylko początek gry. Potem jak widać jest zdecydowanie gorzej. Myślałem, że bieganie na Inferno będzie wynagradzane fajnie wyglądającymi setami. Tymczasem te sety wyglądają jak jakaś kara a nie nagroda. I piekło zamarzło.


Niektore sety sa calkiem fajne na thumbnailu, ale shouldery/helm psuja caly efekt. lol

Obrazek


Ostatnio edytowano 21 mar 2012, 14:33 przez exodus, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:22 
Cytuj  
Mi również MONK się mega podoba, czuć napierdalanie zajebiście nim. Najgorszy imo jest Wizard, totalnie mi się nie podoba.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:27 
Cytuj  
13 barba jest narazie najlepsza i dosyc fajne sa sety WD


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:35 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Mi również MONK się mega podoba


Czekalem az sie pojawisz ;]]]] Najbardziej pedalskie i badziewne sety ktore nie pasuja totalnie do klasy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:36 
Cytuj  
Birthfail napisał(a):
Znowu nacisk na tier sety jak w WoWie ? O ile pamiętam w diablo 2 dominowały rares and uniques a teraz ma być jak w WoW czyli zbieranie tier setów + co kilka miesięcy wypuszczają nowy tier lepszy od reszty?


Moze poczytaj zamiast pisac bzdury - to graphic sety tierowane. Nic nie maja wspolnego ze statystykami.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:44 
Cytuj  
Te sety raczej słabe, z paroma wyjątkami. Może da się złożyć jakiś fajny strój kombinowany z różnych elementów.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 14:45 
Cytuj  
Cytuj:
Got a reply from Jay Wilson on this:

@Angryrobotics Hi, can lower tier items get affixes just as good and high as higher tier items? Or higher tier is pretty much always better?
@Kblavkalash higher tier have access to higher quality affixes, but can still roll lower quality.


That's what I was always afraid of - higher tier items will get better pool of affixes which means that it's pretty much always better to use higher tier item even if you dislike the look of it.

:(

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 15:11 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Mi również MONK się mega podoba


Czekalem az sie pojawisz ;]]]] Najbardziej pedalskie i badziewne sety ktore nie pasuja totalnie do klasy.


Chciałbym nadmienic, ze nie pisalem o setach tylko o graniu monkiem. Kolega wyzej zrobil edit, a pisalem do tego:

exodus napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.


Zdecydowanie WD i monk sa najbardziej zakreconymi klasami, reszta strasznie bezplciowa. Szczegolnie usypiajacy jest DH.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 16:31 
Cytuj  
Mimo ze nie jestem wielkim fanem D3 to nie ukrywam ze pare setow wyglada calkiem ciekawie ale sporo jest tez z pupy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 19:26 
Cytuj  
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... -announced

**
Avatar użytkownika

Posty: 328
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 mar 2012, 20:55 
Cytuj  
Bardzo interesujące. Wypady na bossów już nie będą polegały na biegnięciu do nich, omijając wszystko. Zobaczymy jak sprawdzi się to w praktyce.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.