mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 14:13 
Cytuj  
Dobrze ze devsi GGG nie sluchaja takiego feedbacku i maja wyjebane na casuali. Zreszta juz to kiedys pisalem i podtrzymuje.

Moj hint: olej PoE i graj sobie w T2 czy coskolwiek innego, bo ta gra nigdy nie bedzie taka jak byc chcial/opisujesz. Nigdy.

PS. Sposob rozwoju gry z nowymi aktami rozszerzajacymi story jest opisany juz d dwoch lat wiec tak.. napewno to bzdura. : ) A Mapy beda sie powiekszaly razem z nowymi aktami bo korzystaja z tych samych tilesetow. Wiec nie mysza wybierac miedzy jednym a drugim bo nowy akt = takze 15 nowych endgame mapek.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 14:37 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
(...) Mowili o tym pare razy.

raggnarok napisał(a):
(...) podczas ktoregos ze streamow Krippa jak rozmawial z Wilsonem (...)

No to jak, pare razy czy raz na streamie?


_________________
[ i rooted crap here ]

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 15:32 
Cytuj  
Dodatki do MMO to coś innego niż dodanie kolejnego aktu w action RPG z systemem poziomów trudności zaczerpniętym z serii "Diablo". W dodatku do MMO zabawa skierowana jest z reguły dla graczy posiadających bohatera na maksymalnym poziomie. W rozszerzeniu do "D2" był jeden dodatkowy akt i w sumie to było OK. Nie wyobrażam sobie natomiast dodawania aktów co rok. Czyli po kilku latach będzie trzeba poświęcić na dojście do ostatniego poziomu trudności dwa razy więcej czasu niż po wyjściu ostatecznej wersji gry.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2012, 18:37 
Cytuj  
jakby ktos mial wolny klucz to chetnie przyjme dla znajomego. ;]


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2012, 15:37 
Cytuj  
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/54377

Our priorities from here to Open Beta are clear: PvP, Trade, Sync and Act Three.

0.9.13 (PvP) ponoc 31 pazdziernika, takze zostana im 3 elementy, z czego Trade to pewnie max 2tyg. Blisko, blisko coraz blizej :) Jak dla mnie najwazniejszy jest Sync. Jak to zrobia w sposob poprawny to bedzie pure-fucking-win. Mysle, ze open bete dostaniemy od GGG jako prezent pod choinke :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2012, 16:08 
Cytuj  
Imho niech juz poczekaja do stycznia. Mam do nich tyle szacunku ze mysl ze 19 osob (bo tyle tam pracuje atm) nie bedzie miala swiat i sylwestra bo ja sobie chce pograc w PoE to.... nie bardzo. Inna firma? OK. Ale do GGG mam za duzo szacunku i pozytywnych uczuc.

Jesli sie wyrobia na na poczatek grudnia to by bylo zajebiscie. ;)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 04:09 
Cytuj  
Fajny wywiad, duzo info: http://games.on.net/2012/10/we-made-the ... -and-more/

min. o przyszlych aktach, horyzontalnym a nie wertykalnym rozwoju gry i pare innych 'ciekawostek'.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2012, 13:32 
Cytuj  
Wg. tego wywiadu to OB za 5tyg, czyli poczatek grudnia. Oby nie bylo obsuwy to bedzie co robic na swieta :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 01:54 
Cytuj  
Srsly jak widzę skill tree w tej grze to mi się w głowie kręci.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 04:49 
Cytuj  
Nie pij tyle przez noc... :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 10:19 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Srsly jak widzę skill tree w tej grze to mi się w głowie kręci.


I dlatego grasz w D3 :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 17:46 
Cytuj  
Lepiej krecic drzewkiem w PoE niz barbarem w D3.
BotW 14 i snippet trzeciego aktu, clicky.


_________________
[ i rooted crap here ]

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:09 
Cytuj  
Czesciowe patch notes 0.9.13:

Cytuj:
Content:
Added a new Intelligence skill - Arc: An arc of lightning stretches from the caster to a targeted nearby enemy and chains on to additional targets.
Added a new Strength skill - Devouring Totem: Summons a totem that can consume nearby corpses. If you are hurt, it will destroy a corpse to leech life to you.
Added a new Intelligence skill - Conductivity: Curses all targets in an area, making them less resistant to lightning damage and giving lightning damage a chance to shock.
Added a new Intelligence/Strength skill - Flammability: Curses all targets in an area, making them less resistant to fire damage and giving fire damage a chance to burn.
Added a new Intelligence/Dexterity skill - Frostbite: Curses all targets in an area, making them less resistant to cold damage and giving cold damage a chance to freeze.
Added a new Dexterity Support Gem - Chain: Projectiles chain to nearby enemies as they hit their targets.
Added a new Dexterity Support Gem - Fork: Projectile fork into two new projectiles as they hit their targets.
Added a new Strength Support Gem - Fire Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's fire resistance.
Added a new Dexterity Support Gem - Cold Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's cold resistance.
Added a new Intelligence Support Gem - Lightning Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's lightning resistance.
Removed special chests from the Cave in the Old Fields and from the Weaver's Chambers. All dungeon areas now have a chance of spawning a special chest. There is also now a guaranteed one in the Dread Thicket.
Utility Flasks now have new art. This only affects flasks found after this patch.
Added seven new Unique items, five of which have been designed by our Diamond supporters.
Further improved the randomness of the Western Forest area.
Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.


Features:
Revamped the appearance of the hint box that appears when you kill the first zombie.
The Merveil, Brutus and Vaal Oversoul fights now lock the door behind you for the duration of the fight, so that players aren't able to retreat to the linked area. Portals are still allowed.
Bandits now emerge from tents properly rather than just appearing.
Updated the character selection screen so that it matches other parts of the UI. Leagues are now also shown with icons.
Spawn can now emerge from the ground in certain cave areas.
You can now use arrow keys in the vendor window to change between tabs of items to buy.
Killing Brutus or Merveil will now grant the next waypoint.
Characters will now occasionally comment on the deaths of rare monsters.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:25 
Cytuj  
No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.
Jako, że stary się już robię to akurat wyznacznik więcej -> lepiej mnie powoli nie dotyczy i do takiego rozjebanego drzewka do kręcenia podchodzę trochę sceptycznie.
A Ty Altar uważaj bo Ciebie znowu indyki zaatakują rawr :<

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:36 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.


To dziala w praniu juz od roku z hakiem.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:39 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.
Jako, że stary się już robię to akurat wyznacznik więcej -> lepiej mnie powoli nie dotyczy i do takiego rozjebanego drzewka do kręcenia podchodzę trochę sceptycznie.
A Ty Altar uważaj bo Ciebie znowu indyki zaatakują rawr :<


Tu nie chodzi o proste przelozenie wiecej=lepiej. Po prostu PoE jest faktycznie gra zlozona, a drzewko to tylko jeden z jej elementow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:42 
Cytuj  
Z tym ze np. dla mnie faktycznie wiecej = lepiej o ile jest zachowana jakosc tych elementow/features. W PoE jest.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:51 
Cytuj  
No to sie rozumie samo przez sie :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 22:56 
Cytuj  
To ktoś w to będzie grał? Podziwiam. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 23:04 
Cytuj  
W sumie z trzech obecnych z HnS najwiecej pogralem w PoE i D3, middleground czyli Torchlight najkrócej mnie przytrzymał.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.