mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6856 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10121
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 21:56 
Cytuj  
Dokładnie, ta gra aż sieje oldshoolem. Nie ma tej płynności i dynamiki co Diabeł 3 ale mimo wszystko jest oryginalnie.

Mi się tam podoba, jak na closed betę, jest na prawdę dobrze.

Powychodzą może mody jakieś ciekawe, przyspieszacze rozgrywki itd. i może być na prawdę zajebiście.

Będę śledził temat Path of Exile na 100%.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2967
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:19 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No jesli to co teraz idzie (Flooded Depths lokacja) wyglada gorzej jak Titan Quest to ktos powinien isc do okulisty.


Akurat ta lokacja wygląda tragicznie. Nie wiem co widzisz na filmie ale w rzeczywistości to wygląda paskudnie. Skończyłem akt 1 i powiem tak - było dosłownie parę miejsc, które mogły by być porównywane jakościowo z Titan Questem. Rozumiem, że taki surowy styl graficzny może się niektórym podobać - kwestia gustu. Mnie osobiście odstrasza. Na szczęście jest w tej grze kilka ciekawostek, które przyciągają - pytanie tylko na jak długo. Na razie 14 poziom, bossa pod koniec 1 aktu pomyliłem z rare mobem - jakoś dziwnie szybko padł. I faktycznie, przedmioty zaczęły się sypać - wcześniej było gorzej, w ostatnich 2 mapach mi nawet z 5 rare'ów spadło.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:20 
Cytuj  
Strasznie drewniane to, zarowno animacja i sama grafika (na jakosci sie nie znam, wiem tylko ze brzydka jest).
Na streamie na tym wyzszym lvl nie podoba mi sie, ze w zasadzie cokolwiek go spotka to trzeba zaklikac i w razie czego odbiec zeby pot wyleczyl. I tak w kolko. Musialbym obejrzec jeszcze inne postacie zeby okreslic czy:
a> koles tak gra
b> postac jest tak skontruowana
c> gra jest tak skonstruowana

Bo finezja tej walki jest na poziomie krowiego levelu niestety. Dlatego juz dawno mialem mieszane uczucia co do tej gry - fajny skill system, ktory nie przeklada sie na praktyczna potrzebe wykorzystania tych skilli w polaczeniu z pozycjonowaniem.

Dla mnie HnS a zwlaszcza D2 to zawsze bylo to co lubie najbardziej w grach - timing i pozycjonowanie. No i mam nadzieje ze po sprobowaniu PoE bede mial fun wynikajacy wlasnie z tych elementow.

Celowo pomijam narazie sam system budowania postaci i itemizacje, bo gra wymagajaca godzin masowego mordowania potworkow musi dzialac wysmienicie w tym podstawowym elemencie, zeby chciec zainteresowac sie buildami i niuansami.
Po samych filmikach D3 moge spokojnie okreslic ze tam gre to cos ma, tutaj ciagle imho brakuje ze 30% fajnosci calej rozgrywki.



@yabaddi, mialem na mysli konto zalozone w sierpniu z 0 postow czy czegokolwiek a wyskakujace na timerku jako zwyciezca. No chyba ze tez sie tak zalapales... Och ty!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10230
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:29 
Cytuj  
Path of Exile = hack'n'slash dla uposledzonych manualnie. Pewnie zagram, w koncu bedzie za free, ale D3 zjada te gre w przedskokach.

**

Posty: 9229
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:32 
Cytuj  
Animacje wyglądają i skille wyglądają chyba prosto bo wg. faq dodatkowe mają być opychane w sklepiku (lol?) , no i sądząc po filmikach które widziałem to gra casterem wygląda sporo lepiej niż melee.

Grafa imo spoko bez szału ale źle nie jest , z tym ,że ja lubię grafikę taką bardziej "realistyczną" minimalizm czy surowość też może być.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:36 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Na streamie na tym wyzszym lvl nie podoba mi sie, ze w zasadzie cokolwiek go spotka to trzeba zaklikac i w razie czego odbiec zeby pot wyleczyl. I tak w kolko.


No wlasnie opisales jak wyglada gra w D2. Napierdalasz i spamujesz poty, ktore nie maja cooldownu (albo maja tak jak w Titan Quest). Nie wiem czego ty oczekujesz po HnSlashu. Zwlaszcza klasa meele. Gra klasa meele w HnS zawsze byla troszke ujowa bo wlasnie polega na tym co napisales. Ranged i caster to zupelnie inna spiewka.

Ps. Nie wiem co wy macie z oczami ale grafika stoi dwie klasy nad D3 a argument o surowosci to juz mne rozbroil w konfrontacji z outdoor area u Blizzarda gdzie mamy slabej jakosci teksture podloza i dwa drzewa (tak to wyglada na najnowszych filmikach) na krzyz.
Grafika jest realistyczna, utrzymana w mrocznym klimacie i kolorystyce - z zadnym wypadku nie widze tu slabej jakosci. Cienie, textury - wszystko jest ladne. Dokladne przeciwienstwo bajecznie kolorowego D3. I to mi sie chyba najbardziej podoba. PoE wyglada bardziej jak Dablo niz nowe Diablo od Blizzarda. :)

Jak na closed bete i gre zrobiona w calosci przez 10 osob to wyglada to bardzo dobrze. O wiele lepiej niz taki Mythos za ktorym stoja znane firmy i duze pieniazki. Jak ze na Diablo 3 mam wyjebane to z checia pokatuje "drewniane" PoE. Zwlaszcza ze za free bedzie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 22:48 
Cytuj  
Teraz na tym streami koles jest w jakims wiezieniu... Gra cieni jest przeklimatyczna. :)
Muzyka tez fajna.
Im wiecej ogladam te gre tym bardziej mam wrazenie ze na pomysl Path Of Exile wpadlo kiku znajomych z Rl, ktorzy byli zakochani w Diablo 1 i postanowili zrobic swoje. :)

To az ocieka klimatem i oldchoolem. Mi sie podoba. Nawet mimo tego ze zgodze sie ze meele jest nudnawe ale trzeba wziac pod uwage ze w kazdym HnS jest i ze to dopiero pierwszy poziom trudnosci ("Cruel difficulty")

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2011, 23:24 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
to dopiero pierwszy poziom trudnosci ("Cruel difficulty")

Cruel to drugi, po normalu.

Ja moze jestem spaczony graficznie, ale jak widze ze textura podlogi jest z jednej parafii, a na tym doklejona sciana z innej to mi sie to po prostu w jeden obraz nie laczy i prawie mnie brzuch boli jak patrze na cos takiego w grze. A widzac pseudorealistyczna wode pod tym wszystkich oparta na jakiejs fizyce i oswietlona inaczej niz reszta swiata to noz w kieszeni sie otwiera.

Niech grafika bedzie 3 razy ubozsza, ale niech ci tworca posiedza nad nia i spowoduja ze bedzie spojna.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 03:06 
Cytuj  
Jesli Cruel to odpowiednik Nightmare to z tego co widzialem na streamie gra jest za latwa. no ale od tego jest beta.

Niech oni juz nie siedza nad grafika bo w zyciu tego nie wydadza - to tylko 10 osob... i jak na tyle to imho jest tak czy siak lepiej niz dobrze.

PS. http://www.pathofexile.com/leagues/inde ... thread/937

Bardzo fajny pomysl o ktorym musze przyznac nie mialem pojecia. Jakos nie kliknalem nigdy w ten przycisk na stronce - myslalem ze to jakis ladder czy ranking. :)
Podoba mi sie ze Hardcore Mode nie bedzie jedynym modyfikatorem gameplayu jak w innych HnS. Podoba mi sie mozliwosc tworzenia wlasnych lig i modyfikacji zasad gry - nawet jesli to bedzie platne. Znudzilo man si granie tak to zrzutka ze znajomymi gildia "po piatce" i gramy siak a potem jeszcze inaczej. : ) Dodatkowo mysle ze to lepszy sosob na zarabianie na grze niz sprzedawanie itemkow (Hi Blizzard!).
Teoretyczne mozliwosci tego systemu sa bardzo duze - kwestia kreatywnosci devsow i graczy. Fajny pomysl ogolnie.

No i last but not least:

"Cut-throat

The cut-throat leagues appeal to the niche of players who demand the most hardcore gaming experience possible. In this mode, all world areas are public, with full PvP enabled by default. Slain characters drop all their items upon death. This game mode can also be combined with Hardcore to create an even more unforgiving world."


Ludu mmorpg.pl!!! W koncu macie nowa gre z full open PvP i full lootem!! Ba... mozna to nawet polaczyc z permadeath! Mysle ze pod tym wzgledem PoE zadowoli nawet najwiekszych forumowych masochistow. :P

PS2. ja bym sobie np. zrobil "Immersion League"... brak minimapy, brak healthbarow i info o resistach/statach mobkow, brak widocznych kul zycia i many (postac moglaby tekstami informowac o stanie jednego i drugiego lub moglyby byc jakies efekty graficzne jak np. w FPSach), to samo z potkami - brak wizuala,pewnie jeszcze pare rzeczy ale nie chce mi sie kombinowac. :)
Ciekawe czy bedzie sie dalo cos takiego zrobic.

No i dosc ciekawie rozwiazuje to sprawe taka ze gier MMO nie da sie modowac w zakresie gameplayu bo zasady sa narzucone przez server i devsow - ta sie chyba bedzie dalo choc pewnie w ograniczonym zakresie. :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 03:31 
Cytuj  
Widzialem jeszcza gdzies wyzej zarzut o malej roznorosnosci potworkow i ze jest 1 rodzaj na 3 mapy. Coz... w Diablo2 tez jest czasem ten sam roddzaj przez 3 mapy (Ba! nawet przez 3 akty czasem :)) No i sie nie zgodze bo u tego kolezki widzialem na mapce w act 1 (tej co podobno taka oblesna jest) conajmniej 3 rodzaje mobkow (male kraby, jakies takie osmiornice i pajaki) a chyba nawet wiecej bylo. W nastepnej lokacji (wiezienie) byly juz caliem inne mobki (nieumarli glownie) i to tez w paru rodzajach. Wiec napewno nie ma "1 rodzaj potworkow przez 3 mapy" Moze na samym poczatku ale np. W Diablo 2 przez 4 pierwsze mapy zabijasz zombie i upadlych i corrupted luczniczki a w TQ przez caly pierwszy akt te smieszne satyry. : )
Jest dokladnie tak samo. W kazdym HnS w jaki gralem jest tak samo. :)

Pozatym:

PoE Act 1:
http://www.pathofexile.com/monsters/

14 unikalnych sztuk z tym ze niektore wystepuja w odmianach (np. szkieliet lucznik/meele) i jest to nie podliczone czyli ogolnie troche wiecej wariantow bedzie. Ponadto na streamie u tego kolesia widzialem tez mobki ktorych tu nie ma a to byl pierwszy akt wiec lista pewnie niepelna jest.

Diablo 2 Act1:
http://www.d2tomb.com/monsters12.shtml
http://www.d2tomb.com/monsters11.shtml

Lacznie 20 sztuk z trapem i spawnerem tych jastrzebi czy czegos (wystepuja baaardzo rzadko - prawie wcale), jednak tu sa podliczone WSZYSTKIE rodzaje i warianty (szkielet lucznik/mag/meele itp.. oprocz roznych wersji Fallenow malych ale one sie roznie TYLKO kolorem niczym wiecej wiec nie dziwie sie ze je pominieto) wiec unikalnych "rodzin" jest mniej. W dodatku w Diablo 2 te potworki sa rowniez w innych aktach rehashowane w wielu miejscach (nie wiem jak w PoE).

Tbh jakos wielkiej roznicy tu nie widze w roznorodnosci. Jest bardzo podobnie. Liczby sa podobne.
Moze wrazenie wynika z tego ze w PoE obszary sa chyba duzo wieksze niz w D2 i dlatego walczy sie z tymi samymi potworkami dluzej. Bo roznorodnosc jest na tym samym imho poziomie. Na plus Diablo przemawia chyba wieksza ilosc "Superuniques" bo sposob generowania zwyklych random named podpakowanych mobkow jest bardzo podobny.

Porowalbym jeszcze z TQ ale mi sie niechce i pewnie wyszloby to samo. :)
Ogolnie kazdy HnS wypada podobnie bo zawsze sa zombie, zawsze sa szkielety itp... nawet pewnie D3 kola tu na nowo nie wymysli bo z tego co pamietam te pierwsze gameplayee w ruinach pod katedra w Tristram to szkielety/zombie/duchy itp. stuff w kolko byl. Nic super oryginalnego i roznorodnego - ot HnS standard 2-3 rodzaje mobow na mapke czasem moze z wtraceniami tu i owdzie dla ozywienia sytuacji. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 07:23 
Cytuj  
We have many plans for interesting game modifiers that leagues can apply, but one rule is clear – they must only make the game harder.

No zgadzam sie, te leagues to swietny pomysl.
Iron man bardzo fajne sie wydaje - ja lubie jak jest ciezko.

Widzialem tez drzewo skilli - a raczej mega graf z milionem punkickow ;] troche przesadzone, a moze wlasnie dobre - trudno ocenic.

Caly czas jednak mam te same obawy, czy dadza rade wydac gre "polished" z jakims takim dobrym flow samej rozgrywki. Imho wystarczyloby troche to przyspieszyc (nawet nie szybkosc bicia, ale samych swingow czy spelli).
No i AI zeby kazdy typ mobka czyms sie charakteryzowal - wlasnie D2 mimo malej ilosci mobkow fajnie dzialalo, bo nawet pierwsze 5 mobkow melee nie dzialalo tak samo. A tutaj jak juz pisalem kojarzy mi sie to z mindless fala idaca do ciebie jak krowi level.


Szkoda ze chlopaki nie wydali tej gry w 2010. Zebraliby playerbase przed D3.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2967
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 07:27 
Cytuj  
@kabraxis: Heh, i ty zarzucasz ludziom fanboy'owanie... /facepalm

W ani jednym moim poście o PoE nie przyrównałem tej gry do D3. Co do grafiki - tak, to dwa zupełnie różne typy (zadowolony?). D3 jest kreskówkowa z dużą liczbą barw, PoE to bardziej realistyczna i bardziej monotonna kolorystycznie (zapewne celowy zabieg w celu stworzenia mrocznego klimatu). Nie twierdzę, że jedna jest lepsza od drugiej, po prostu ta z PoE wydaje mi się surowa i monotonna (takie jest moje odczucie). PoE i D3 to dwie różne gry dla różnych odbiorców (serio). Jak komuś podoba się D3 to nie spodoba mu się PoE i na odwrót.

@tomugeen: Tekstury w PoE są strasznie "sztuczne", świecą się tam gdzie lepiej by było gdyby były matowe (w tych jaskiniach miałem wrażenie, że postać chodzi po plastyku). Nie ma też płynnych przejść między rodzajami podłoża- szczególnie dobrze to widać na plaży trochę dalej w akcie 1, piasek do innego piasku nawet nie pasuje (wydaje się przylepiony "na łatkę").

Później napiszę jeszcze o mechanice gry bo w tym momencie mam już w miarę obcykany ten schemat i wiem co mi się w nim nie podoba.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2967
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 07:54 
Cytuj  
Albo napiszę od razu bo mi potem ucieknie :P

Gdy postać awansuje dostaje 1 punkt do wydania na Passive. Drzewko Passive skills rozchodzi się w trzy strony kierując według podstawowego atrybutu czyli Siły, Zręczności lub Inteligencji. Grając np. Marauderem wybieram siłę. W tej gałęzi są premie do umiejętności związanych stricte z walką czyli mocy ataku, szybkości ataku i dokładności ataku. Oprócz tego są premie to zdolności defensywnych jak premia do pancerza, premia do ilości punktów życia, premia do szybkości regeneracji życia. Są też inne np. Life steal, Reduced Mana Cost itp. Wybierając kolejną premię dostaję również kilka punktów atrybutów dla mojej postaci np. jeśli wybieram premię z gałęzi siły to będzie to wyglądać tak: +4 STR, +2 DEX, +2 INT. Te atrybuty zwiększają inne parametry postaci ale głównie są potrzebne do 2 rzeczy. Pierwsze to rodzaj wyposażenia - każdy przedmiot ma wymagania i są one mieszane tzn. trochę STR, trochę DEX. Drugie, ważniejsze zastosowanie atrybutów to ich wpływ na umiejętności główne (skille). Skille dostajemy w formie kamyków wkładanych do socketów w ekwipunku (zbroje, broń). Sockety są w 3 kolorach - czerwony (siła), niebieski (inteligencja) i zielony (zręczność). Do danego socketu można włożyć wyłącznie kamień pasujący kolorem. Co więcej, niektóre umiejętności współpracują wyłącznie z określonym rodzajem broni (np. Ground Stomp - tylko mace/hammer). Atrybuty postaci (STR, DEX, INT) decydują o możliwości rozwoju umiejętności, których kamienie włożyliśmy do naszego sprzętu. Na początku dostajemy zawsze kamyk ze skill rank 1. W miarę walki przy pomocy tego skilla zbieramy doświadczenie (widoczne na kamyku wraz z paskiem postępu). Gdy zbierzemy go dostatecznie i nasze atrybuty na to pozwalają (np. STR 99, DEX 49) to kamień zmienia się na rank 2. Nowa ranga skilla jest zawsze mocniejsza od poprzednika (obrażenia, obszar) ale zużywa też więcej many.

System ten jest znacznie ciekawszy niż np w Diablo 2 ale mimo to w konsekwencji walka sprowadza się nadal do używania 1 (najczęściej), góra 2 umiejętności (rzadko). Dlaczego? Po pierwsze, kamienie umiejętności są rzadkie - najczęściej dostajemy je za questy, których jest bardzo mało (najczęściej wiążą się z zabiciem jakiegoś silniejszego przeciwnika). Ze sprzętu, który spada miałem może ze 3 kamyki przez cały 1 akt (z czego żaden pod STR, wypadały same pod INT). Po drugie, gdy już dostaniemy kamyk z umiejętnością, która nam pasuje to będziemy starać się używać go jak najczęściej aby był mocny (oczywiste). Pod tym kątem dostosowujemy swoje atrybuty (aby kamień mógł się rozwijać), sprzęt (bo skill działa tylko np. z toporami) oraz passive skille (no bo jak mamy już topór to dobrze aby postać nim lepiej wywijała). Jest to rozwój ale bardzo jednostronny - w dłuższym czasie ogranicza on postać w wyborze umiejętności. Gdy w końcu znajdziemy/dostaniemy kolejny kamień z fajną umiejętnością to okazuje się, że mamy złe atrybuty, zły sprzęt i totalnie nie pasujące passive skille. Co więcej, taki sam zonk spotyka nas w chwili gdy spada w końcu jakiś rzadki przedmiot. Ten system powoduje bardzo wysoki stopień specjalizacji z koncentrację na 1, góra 2 umiejętnościach. Dlatego napisałem na początku, że mimo wszystko przypomina mi to Diablo 2. Tam mi się to nie podobało i tutaj również nie podoba. Z jedną różnicą, w Diablo jak znalazłem rare to najczęściej jednak mi się przydawał - tutaj znalazłem w sumie z 10, z czego przydał mi się 1 - tak wysoki stopień specjalizacji wprowadza ten system.


_________________
For the pony!

*

Posty: 6910
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 08:36 
Cytuj  
Dobra pierdu pierdu....

Ma ktos keya?


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*
Avatar użytkownika

Posty: 5040
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 08:58 
Cytuj  
Razoth napisał(a):

Powychodzą może mody jakieś ciekawe, przyspieszacze rozgrywki itd. i może być na prawdę zajebiście.

Będę śledził temat Path of Exile na 100%.


Raczej ciezko o mody, to nie jest przez przypadek pelnoprawny MMORPG? Bez singla?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2967
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 09:43 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Raczej ciezko o mody, to nie jest przez przypadek pelnoprawny MMORPG? Bez singla?


Nie, PoE pod tym względem jest jak Diablo 2. Single z opcją multiplayer'a.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 12:46 
Cytuj  
Sami devsi tak stwierdzili Why we hate being called an MMORPG


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 1
Dołączył(a): 12.08.2011
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 13:22 
Cytuj  
Warte to uwagi w ogole?


_________________
Hurtownia rur i kształtek pcvWiPlast.pl PVC, PP, PE HD - http://www.adicom.com.pl

*
Avatar użytkownika

Posty: 5040
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 sie 2011, 13:42 
Cytuj  
Chuj wie.
Ładnie wyglada.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10230
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2011, 18:57 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=kucFP3wN3Eo

20min z gry. Szkoda tylko, ze tacy debile kreca takie rzeczy. Koles nawet nie czyta opisu przedmiotow, a potem sie zastanawia czy moze wyciagnac skill gema, co ma jak byk napisane.
Wyglada to w sumie identyko jak Titan Quest. Drzewko passive skilli iponujace, ale jak robi te gre faktycznie 10 osob to balans juz teraz mozna wyjebac do smieci, bo tak mala liczba osob nie da rady tego zbalansowac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6856 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.