MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 338 z 343

Autor:  tomugeen [ 18 wrz 2017, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

@pwael
No przeciez pisalem;]
Zalezy od buildu ofc. Niektore curse daja mniej, szczegolnie gdy sie nie ma zadnych punktow w effectiveness.

/gief chaos

Autor:  Pwael [ 18 wrz 2017, 17:02 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Kurde zamienilem na hatred i od razu minotaur padl :)
Brakuje mi ciagle 6linka do warchiefa ale zbieram mozolnie fusy.
Do ubicia zostala mi juz tylko Uber Atziri i Shaper.

Nick w grze PwaelSun

Autor:  Pwael [ 18 wrz 2017, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Zamiast Blasph-Vuln wsadzilem hatred i Blood Rage, pytanie czy Blood Rage nie sciaga ze mnie statusu "full life"? Zeby mi gema nie deaktywowal?
Tomu mam dla Ciebie pare fantow od Serarta :)

edit: dotczytalem ze jak sie ma w chuj regenu to debuff z blood rage nie sciaga full life.

Autor:  zaboleq [ 22 wrz 2017, 12:40 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Jeśli twój regen przewyższa degen to masz full life.

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2017, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Unique z Chinskiego serwera:
Obrazek
Obrazek
It's explained that "Malachai's buff" is to gain a certain charge on kill and it lasts 6 seconds.

Z tego co widzialem, to maja cashshopowe rzeczy typu, po smierci mozna zaplacic punkciki zeby nie miec exp penalty.

Autor:  Katoneo [ 22 paź 2017, 17:59 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Jestem totalnym laikiem (w 2.6 wbiłem 55 lvl, więc nawet nie tknąłem endgame). Z okazji 3.0 chętnie bym spróbował znowu PoE. Ktoś poleci od siebie jakiś dobry, budżetowy build na start?

Autor:  szwejos [ 22 paź 2017, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

W tej chwili chyba 80% ludzi gra summonerami w PoE ( buffed permanent spectres ) wiec warto wybrać coś mało popularnego ze względu na ceny sprzętu.
Jako łatwy tani i bardzo efektywny starter polecam Ancestral Warchief totem marauder Chieftain.

Ogólne guide do bildu jest tu:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250

ale zdecydowanie polecam taki start:

Spoiler:


I wybranie chieftain jako ascendancy a nie berserker

Itemy niezbędne są super tanie, patrz post #4 tutaj, NIE polecam tego drogiego shielda co daje extra totem:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1980262

z questa bandytów Alira i Rally Cry jako buff

jak chcesz zobaczyc drzewko / itemy endgame to moja postać Elua_harbringer

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Elua/characters

Autor:  tomugeen [ 22 paź 2017, 23:11 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Kiedy setke wbijasz?;]

Autor:  szwejos [ 22 paź 2017, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

tomugeen napisał(a):
Kiedy setke wbijasz?;]


Hehe no nie wbije w tej lidze już na pewno bo aktualnie gram w Grim Dawn i chyba mi się nawet bardziej podoba.

Autor:  Katoneo [ 23 paź 2017, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

szwejos napisał(a):
W tej chwili chyba 80% ludzi gra summonerami w PoE ( buffed permanent spectres ) wiec warto wybrać coś mało popularnego ze względu na ceny sprzętu.
Jako łatwy tani i bardzo efektywny starter polecam Ancestral Warchief totem marauder Chieftain.

Ogólne guide do bildu jest tu:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250

ale zdecydowanie polecam taki start:

Spoiler:


I wybranie chieftain jako ascendancy a nie berserker

Itemy niezbędne są super tanie, patrz post #4 tutaj, NIE polecam tego drogiego shielda co daje extra totem:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1980262

z questa bandytów Alira i Rally Cry jako buff

jak chcesz zobaczyc drzewko / itemy endgame to moja postać Elua_harbringer

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Elua/characters

Dzięki wielkie za zgrabny opis. Zawsze to lepiej jak informacja od kogoś kto ten build próbował. :)

Autor:  tomugeen [ 27 paź 2017, 14:01 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Dwa 10-dniowe eventy z nagrodami nadchodza. https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2023527
Oba w wersji Softcore, Hardcore i Hardcore SSF (szkoda ze nie ma SCSSF)

Turmoil Event 10-20 listopada:
Zony beda zawierac jedno w ponizszych
5 x Rogue Exiles, 5 x Tormented Spirits, 5 x Invaders, 5 x Strongboxes, 5 x Breaches, 5 x Perandus Chests with a 33% chance to spawn Cadiro, a 20% chance to spawn Beyond demons, Nemesis with 5 additional Rare monster packs and Bloodlines with 6 additional Magic monster packs.
These mods are the same for all players and rotate once per hour.

Mayhem Event 24 listopada - 4 grudnia:
Zony beda zawierac jedno w ponizszych
20 x Rogue Exiles, 20 x Tormented Spirits, 20 x Invaders, 20 x Strongboxes or 10 x Breaches.
These mods are the same for all players and rotate once per hour.


Pure fun 20 exiles w pierwszej zonie gief gief + gwarantowane skrzyneczki + szansa na itamz przy wbiciu wyzszych leveli.
Polecam zajrzec jesli ktos sie obecna liga znudzil lub w ogole w 3.0 nie gral.

Autor:  tomugeen [ 3 lis 2017, 00:52 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Trade search od GGG, gorszy niz poe.trade;] https://www.pathofexile.com/trade/search/Harbinger
I trade manifesto, w skrocie opisuja, dlaczego to wyglada tak jak wyglada (ze trzeba sie po item pofatygowac zeby nie bylo za latwo, za nudno), bo wbrew temu co reddit pisze, wiekszosc graczy nie traduje, a z tych ktorzy traduja wiekszosc zamyka sie w kilku transakcjach na lige (build enabling unique, etc) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2025870


Orb of Annulment zostaje w grze, yay! Reszta harbingera narazie wylatuje, ale mozna sie spodziewac itemka podobnego do maski (np w rekawiczkach zamiast thunderfist) bo to dawalo fajna opcje grania na 2 skille, jeden w 6L, jeden w czapce z 2 calkiem OK supportami.

Autor:  Farin666 [ 3 lis 2017, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

tomugeen napisał(a):
Trade search od GGG, gorszy niz poe.trade;] https://www.pathofexile.com/trade/search/Harbinger
I trade manifesto, w skrocie opisuja, dlaczego to wyglada tak jak wyglada (ze trzeba sie po item pofatygowac zeby nie bylo za latwo, za nudno), bo wbrew temu co reddit pisze, wiekszosc graczy nie traduje, a z tych ktorzy traduja wiekszosc zamyka sie w kilku transakcjach na lige (build enabling unique, etc) https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2025870


Orb of Annulment zostaje w grze, yay! Reszta harbingera narazie wylatuje, ale mozna sie spodziewac itemka podobnego do maski (np w rekawiczkach zamiast thunderfist) bo to dawalo fajna opcje grania na 2 skille, jeden w 6L, jeden w czapce z 2 calkiem OK supportami.


Nie tradują z prostego powodu- mechanika jest zbyt wkurwiająca, w ten sposob handlować można raz na ruski rok właśnie.

Autor:  lordyp [ 3 lis 2017, 19:00 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Czyli jednak widzą potrzebę ogólnego handlu- ale nie wprowadzą tego w grze bo...
NO właśnie tego nikt nie wie, dlaczego.
Lepiej stracić czas wymyślając coś takiego w przeglądarce, niż dołożyć do gry.
Ja tego nie kapuje.

Autor:  sula [ 3 lis 2017, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Czego nie kapujesz?

Jak handlowanie jest zbyt łatwe i szybkie w użyciu to handel staję się jedną z podstawowych aktywności w grze. Co dobrze widać we wszystkich MMORPG-ach.

Widocznie chcą aby większość graczy handlowała 'raz na ruski rok' / 'parę przedmiotów na ligę', i koncentrowała się na tłuczeniu mobów dla przedmiotów, a nie odpalała AH jako pierwsze przy każdym logowaniu do gry.

Autor:  lordyp [ 3 lis 2017, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

To mi teraz odpowiedz:
Niby dlaczego chcą aby gracze bili mobki a nie handlowali?
Devsów obchodzi, że ludzie są online ( statystyki itp) a co robią to serio - mają w dupie, co więcej - śmiem twierdzić ( mam przykłady w grze), że dla handlu właśnie ludzie kupują dodatkowe stashe, nie dla tych itemków, które zbierają z mobków.
Grasz jakoś dużo w POE? BO to co napisałeś nijak się ma do rzeczywistości.
GGG wymyśliło sobie taki system i trzyma się tego jak może, bo dawniej był unikalny- teraz powoli ulega naciskom graczy- w takich Chinach już przecież działa AH.

Autor:  tomugeen [ 3 lis 2017, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

lordyp napisał(a):
Niby dlaczego chcą aby gracze bili mobki a nie handlowali?


Przeciez opisali, jak nie tu to niedawno, albo Wilson w podcascie. Jak grasz w AH zamiast w gre, to nie masz tych malych upgradow i poczucia progresu, tylko JEB - ubralem nowa postac, ide pozabijac, 2 dni pozniej sie nudzisz.
Ofc sa rozni gracze i rozne cele w grze, ale wiekszosc, tak jak ja lubi co pare miesiecy robic postac i sobie pograc. Nawet jak robie alta to do czasu map ide SSF, a pozniej ubieram jak mi cos fajnego wpadnie, czasem cos kupie. Molgbym wywalic 20ex i ubrac sie sensownie od razu. I co potem, raz tak potestowalem build (standard), super, wszystko fajnie 6L shavs i bajery, pobiegalem jeden wieczor i olalem.
Ludzie czytajac internety maja bardzo skrzywione pojecie, jak wyglada wiekszosc graczy PoE. Jaki procent ma ustawione 10+ zakladek na poe trade, jaki procent shapuje atlas i biega 80h w tygodniu (to dwa etaty) shaped dark forest/vault albo laba. Itd itd.

Autor:  lordyp [ 4 lis 2017, 02:25 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Ja jestem przykładem gracza, który NIENAWIDZI poetrade, handluje jak już muszę bo to co mam to już jest zdecydowanie za słabe.
Wole latać po mapkach i lac moby z nadzieją , że coś ciekawego wypadnie, wolę robić kolejną postać i próbować kolejny build i WŁAŚNIE DLATEGO nie chce mi się tracić czasu na poetrade- zamiast czatowac na item , słać ileś tam whisperów do afkujacych graczy wolałbym przeglądnąć AH i kupić co potrzebuje i leciec dalej na mapkę.
Ja mam wrażenie, że właśnie to wasze podejście do handlu jest skrzywione- bo to fajne, bo to oldschool , bo czegoś takiego nie ma w innych grach , a wcześniej było itp. Dla mnie istotny jest czas, nie chce mi się tracić na handel przez przeglądarkę a już nie wspomnę jaką tragedią jest wycena własnych itemów do handlu :). Teraz wiem, że jak dostaje natychmiast 10 whispów to znaczy, ze coś tanio było :)

Mam wrażenie, że jest zupełnie ODWROTNIE, niż piszecie -brak AH w grze a z istniejącymi jakimiś PRZEGLĄDARKOWYMI aukcjami powoduje właśnie, że gracze WIĘCEJ czasu tracą na handel niż na granie - trzeba wejść na stronkę, szukać itemek, kopiować whispa, przełączyć się do gry wkleić i czekać czy ktoś odpowie, czekacie, chwilę - o czyli afk, znów trzeba wejść do przeglądarki wyszukać kolejnego gościa i znów kopiuj, przełączyć się do gry , wkleić i czekac.
No serio , jeśli to dla was jest ułatwienie abyście szybciej polecieli na mobki, to ja tu dostrzegam elementy masochizmu growego :)

Autor:  sula [ 4 lis 2017, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Sorry, ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Możesz mi powiedzieć skąd ty wyciągnałeś informacje, że lubimy handlować w czasochłonnych systemach, przez przeglądarke / czat whatever albo, że obecny tryb handlu jest dla nas ułatwieniem?

Sam napisałeś:
Cytuj:
Ja jestem przykładem gracza, który NIENAWIDZI poetrade, handluje jak już muszę bo to co mam to już jest zdecydowanie za słabe.
Wole latać po mapkach i lac moby z nadzieją , że coś ciekawego wypadnie, wolę robić kolejną postać i próbować kolejny build i WŁAŚNIE DLATEGO nie chce mi się tracić czasu na poetrad


Mission accomplished.

O to widocznie devsom chodzi. Żebyś latał lać moby, a nie 'grał w AH' jak to w wielu grach jest.


Problem jaki ja widzę jest taki, że TY byś chciał dużo handlować i wobec tego łatwy system wymiany byłby dla ciebie dobry. Mógłbyś w mniejszą ilość czasu niż obecnie handlować znacznie większą ilość razy wieksz ilością towaru niż obecnie. Widocznie developerzy właśnie tego NIE chcą.

Autor:  lordyp [ 4 lis 2017, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Czyli reasumujac- Ty tez nie lubisz tych czasochłonnych poetrade itp?

A co do mnie - w zacytowanym fragmencie mojej wypowiedzi jest jak byk napisane:"handluje jak muszę", "wolę latać po mapkach i lać mobki"- na jakiej wiec podstawie wyciągnąłeś wniosek, że chciałbym dużo handlować?
No weź ....

Obecny system handlu w POE jest czasochłonny i przez to właśnie PRZESZKADZA w biciu mobków- to po prostu zaprzeczenie tego co mówią devsi i tyle.

Strona 338 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team