MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 340 z 343

Autor:  tomugeen [ 10 lis 2017, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Dla skrzynek warto 35 wbic chociaz ;]
Jutro odpale, myslalem nad ele EK inqui (bv tylko w levelingu), ice shot raider albo frost blades. Zobaczymy czy bedzie mi sie chcialo bic 90.
Lubie ice w tej lidze, pewnie w next META beda lightning buildy.

Autor:  lordyp [ 11 lis 2017, 00:09 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Gwarantowana skrzynka jest tylko z 35 lvl, a reszt to będzie losowanie, czyli można nie dostać po wbiciu określonych lvli?

Autor:  szwejos [ 11 lis 2017, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile



Bardzo fajny podcast, ciekawa dyskusja na temat handlu w PoE i implikacji z tym związanych w tym odcinku. Warto posłuchać w czasie pykania w PoE w tle może sobie to lecieć, polecam.

Autor:  szwejos [ 14 lis 2017, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły.

https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg

Autor:  Katoneo [ 14 lis 2017, 18:05 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

szwejos napisał(a):
No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły.

https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg

Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever.

Autor:  szwejos [ 15 lis 2017, 00:17 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Katoneo napisał(a):
Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever.


Nie ma co podziwiać, to tylko kwestia wieloletnich nawyków z gier MMORPG. Zwykle gram klasami ranged opartymi na kitowaniu przeciwników ( slow, snare itp ). W dodatku preferuje takie klasy co maja instanty, a nie casty. Zwykle jest to jakiś łucznik lub nekromanta. W PoE jedynie gra na totemach lub summonerem umożliwia pełną mobilność postaci, inne klasy muszą się zatrzymać w miejscu by robić dps. No i grając totemami przy okazji bicia mobów można jednocześnie loot podnosić, co wybitnie zwiększa efektywność farmy. Ostatnia kwestią jest wstręt do grania meele, naprawdę nie lubię nic facetankowac.

Autor:  tomugeen [ 16 lis 2017, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

https://www.pathofexile.com/war
Woop Woop

Autor:  szwejos [ 17 lis 2017, 02:36 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Te nowe rare itemy ( shaped and eldred ) wyglądają bardzo mocarnie. Gemy które chcą wprowadzić nie podobają mi się, wsio jakieś takie corpse explosion style. Brak nowych totemów to dla mnie porażka.

Boss skorpoin / kobieta trzymająca żądło zajefajny :)

Obrazek

No i te Abyssy jeżeli będzie to mechanika zbliżona do breachów to możne być bomba i mega sukces.

Autor:  tomugeen [ 17 lis 2017, 13:27 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile


Mam nadzieje ze ktoras z postaci dostanie do tego voice "Look, more hidden footprints!" ;]

Kombinuje taki build jak na filmiku wlasnie, iceshot/barrage, deadeye (jesli dostanie buffa). Wiekszej roznicy miedzy tym nowym supportem + 2 strazly z boku, na filmiku jest, a GMP nie widze. Teraz mam taka raiderka w turmoilu, 2x6L i jedzie z koksem, ale jak ma wyjsc masa scierwa + GGG ma tendencje do dodawania tony random shitu do bossfightow, wiec moze lepiej cos co stoi i ma w dupie caly ten damage. Max hp albo max block niestety. Albo znow slayer z nowym VP.

Autor:  szwejos [ 18 lis 2017, 02:04 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

https://i.redd.it/xa1tt46cagyz.jpg

nowy atlas 3.1

Autor:  Pwael [ 19 lis 2017, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

W 3.0 startowym buildem 2h sunder zrobilem 126/126 atlas, chociaz musialem kupic carry na hall of the grand masters przez cancer buildy tam.
Nie dalem rady zrobic uber atziri, troche braklo bursta na split phase i multistrike tam sie troche nie nadaje.
Jezeli mialbym wrocic do 3.1 to buildem ktory wlasnie dalby rade uber atziri zrobic ale to trza czekac do patch notes.

Autor:  yabaddi [ 20 lis 2017, 07:52 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

tomugeen napisał(a):
Kombinuje taki build jak na filmiku wlasnie, iceshot/barrage, deadeye (jesli dostanie buffa).


Nie za bardzo "stacjonarny" jak na Ciebie Tomu? ;) A gdzie słynne hit&run? :D

Ja ostatnio z czystego lenistwa testowałem sobie FNM i było całkiem fajnie (totemy mi się już znudziły). Wiem, że tym nic więcej ponad mapki się nie zrobi ale.. i tak zazwyczaj odpadam wcześniej więc olewam.

Autor:  tomugeen [ 20 lis 2017, 15:39 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

To jest hit&run, nawet bardzo.
Tona evasion (60+% chance do evade) i queen of the forest daja speeda.
Ale wlasnie to mnie martwi, bo raiderka obecnie z takim setupem wlasnie szybko sie biega, flaski na eva i speed ma odpalone caly czas, tylko raiderka dostaje z ascendancy +8% speed, +20% za phasing, +14% za 7 frenzy charge. O immunity na freeze, burn i shock nie wspomne.
Wiec z zalozenia deadeye ma te 40% mniej ms - a dmg nie jest wybitnie lepszy, +1 arrow szalu nie robi przy +1 z quivera i GMP na ice shocie, a +1/2 dla barrage.
Raiderka do tego dziala ladnie z lioneyes glare, lukiem za 1c, dostaje far shot (ktory marnuje sie na deadeye) i always hit, wiec na poczatku olac mozna accuracy. Jeszcze flask dying sun pozniej do zdobycia i jest moc.

Dlatego licze na buff, moze defensywy u deadeye. Lepiej sie powinna skalowac jak sie kupi uber luk i accuracy starczy z itemow. Tylko jeszcze frenzy wypadaloby generowac jakos - a moze olac i dac w cos innego punkty.
Tak czy siak deadeye jest z lukiem gorsza niz raiderka (uber frenzy) i pathfinderka (uber flaski), na 100% cos zmienia, bo to najrzadziej wybierana subklasa na high lvl.

Autor:  tomugeen [ 23 lis 2017, 00:49 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

double!

Oficjalne ogloszenie Abyss league 8 grudnia:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2032331
Helmet za 12, Skrzydelka za 24, portal za 36 challenge, spoko.


karaluchy i kitowcy
Obrazek

Autor:  Pwael [ 24 lis 2017, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

szwejos napisał(a):
W tej chwili chyba 80% ludzi gra summonerami w PoE ( buffed permanent spectres ) wiec warto wybrać coś mało popularnego ze względu na ceny sprzętu.
Jako łatwy tani i bardzo efektywny starter polecam Ancestral Warchief totem marauder Chieftain.

Ogólne guide do bildu jest tu:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250

ale zdecydowanie polecam taki start:

Spoiler:


I wybranie chieftain jako ascendancy a nie berserker

Itemy niezbędne są super tanie, patrz post #4 tutaj, NIE polecam tego drogiego shielda co daje extra totem:

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1980262

z questa bandytów Alira i Rally Cry jako buff

jak chcesz zobaczyc drzewko / itemy endgame to moja postać Elua_harbringer

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Elua/characters


Czemu alira z bandytow? Dla samych rezow? Bo raczej mana ani crit tu nie ma znaczenia.

Autor:  szwejos [ 26 lis 2017, 06:24 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

No już gadaliśmy w grze, ale dam tu odpowiedz dla innych ludzi:

- mój wariant tego buildu używa ogromna ilość unique i przez to jest spory problem by mieć res capa, te 15% all to bardzo mocna rzecz
- mana nie jest czymś nieistotnym, przy levelowaniu to ogromna pomoc a w endgame gdy masz 6L i 21 lvl gemy to też bardzo pomocna sprawa.
( dopóki będziesz używał 5L lub 4L, nie zauważysz tego )

crit ofc się marnuje, ale co poradzić, alternatywy i tak są sporo słabsze

Autor:  Pwael [ 29 lis 2017, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Usuwaja reflecta z zoltych mobkow w 3.1.
Reflect zostaje jedynie jako map mod.
Czyli trzeba juz tylko uwazac na wybuchowe zwloki :)

Autor:  szwejos [ 29 lis 2017, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

MTX-y rozdajo, 500+ do boju! :D

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2034332

Autor:  Pwael [ 30 lis 2017, 09:26 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

W 3.1 divination cards bedzie mozna wymienic u Navali w ho.

Autor:  szwejos [ 4 gru 2017, 19:24 ]
Tytuł:  Re: Path of Exile

Jeszcze nie ma patch notes a już niektórzy robią zestawienia najlepszych bildów startowych :lol:

http://www.requnix.com/path-of-exile-3-1-best-starter-builds

Akurat dziś testowałem Dark Pact crit totemy i dmg jest po prostu absurdalnie wysoki, ale sam build jest bardzo nieprzyjemny do grania i strasznie squishy w porównaniu do Chieftain / Warchief. Crit Dark Pact to build na totemy który z wszystkich mi znanych bildów totemowych najszybciej czyści mapy ( testowałem na t12-t15 ). Niestety na bossy już nie jest taki fajny to samo dotyczy breachów i perandus mobków. Totemy padają w nim błyskawicznie jeżeli coś nie ginie od oneshota to jest zwykle problem. Trzeba je recastowac z predkością karabinu maszynowego i jest to po prostu upierdliwe.
Sprawdzałem też wcześniej na evencie Mayhem Firestorm totemy i są całkiem wygodne i przyjemne w graniu, ale dps jest słabiutki i zdecydowanie za mały na poważniejsze zadania.

No zobaczymy co dostanie nerfa to będzie można pomyśleć o wyborze buildu.

Strona 340 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team