mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 879 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 09:05 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Warto czasem wspierać niezależnych developerów.


Amen :D

Town portal jest podobnie jak w TQ pod 'L' - odblokowuje go chyba ktorys z pierwszych questow podobnie jak i pierwsze rozszerzenie inventory (torby po prawej od Inv). W miescie startowym po ktoryms quescie trzeba pogadac przy gosciu przy bramie to otworzy drzwi, a w srodku jest smugler ktory oferuje prywatny stash i transfer przedmiotow miedzy postaciami. Za brama jest tez gosc od respecjalizacji (platne i to sporo).


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 10:25 
Cytuj  
Gierka ma niesamowity feeling, klimat, animację.. coś, czego mimo wszystko (zajebista gra ogólnie) nie poczułem w PoE.
Czekam. :P


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 11:38 
Cytuj  
Fakt że animacje troszkę kuleją, ale jak na grę robioną przez 6ciu ludzi jestem pod wielkim wrażeniem.

Klimat jest zajebisty, duży + za wybór broni, nie wiem dlaczego ale poczułem tutaj klimat z pierwszych falloutów, zajebiście.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 11:58 
Cytuj  
true, ale pod wzgledem skomplikowania chyba poe lepszy. ale dla mnie najwazniejszy jest combat, a to zanosi sie ciekawiej.

A animacje, czasem jakby brakowało kilku klatek, ale imo na premiere bedzie ok. Jak na alphe wyglada bardzo dobrze.

Chociaz troche obawiam sie, ze obecnie w nowych grach alpha stage to tak naprawde beta, a beta to takie "demo" juz.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 12:24 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
true, ale pod wzgledem skomplikowania chyba poe lepszy.


W PoE masz większy poziom skomplikowania przez wzgląd na rozbudowane drzewko.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 13:04 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Fakt że animacje troszkę kuleją, ale jak na grę robioną przez 6ciu ludzi jestem pod wielkim wrażeniem.


Sześciu ludzi lol.
Cała gra jest następnym TQ. Przecież mogłaby to zrobić jedna osoba mając silnik, doświadczenie etc. Nawet inventory, setupu i miliona innych rzeczy nie zrobili tylko ctrl v nowe tekstury i nowa historia w innym świecie.
Gra będzie wymiatac tak czy inaczej, ale spodziewałem się czegoś zblizonego do TQ, ale niestety nie ten poziom. Odcinanie kuponów.

Btw, jak ktoś chce linka do torrenta to na pm.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 13:07 
Cytuj  
Kot Kaczynskiego moglby zrobic!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 13:32 
Cytuj  
Komorowski nawet dałby radę ;)

Widać jakie pojęcie o pisaniu czegokolwiek mają ludzie :/
A potem cymbałom wydaje się, że można grę za 10k robić...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 14:10 
Cytuj  
jestem w burrwitch road, tam są dwa wejścia do jednej jaskini które pokazują mi się na mapie jako Area of Intrest. wybiłem wszystko co sie tam rusza, zwiedziłem każdy korytarz ale nic interesującego tam nie ma :/ myślałem że będzie tam ten uczeń Kasparova z questa Inventor's Apprentice ale ni hu hu tam nic nie ma


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 14:42 
Cytuj  
to jest alpha a nie pelna gra... rownie dobrze imo moglbys dojsc do miejsca gdzie sie koncza tekstury...


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 16:50 
Cytuj  
Alick napisał(a):
Cała gra jest następnym TQ. Przecież mogłaby to zrobić jedna osoba mając silnik, doświadczenie etc. Nawet inventory, setupu i miliona innych rzeczy nie zrobili tylko ctrl v nowe
\

TQ było bardzo popularna grą jakoś nie widzę wysypu klonów a przecież to takie łatwe....


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 17:40 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
jestem w burrwitch road, tam są dwa wejścia do jednej jaskini które pokazują mi się na mapie jako Area of Intrest. wybiłem wszystko co sie tam rusza, zwiedziłem każdy korytarz ale nic interesującego tam nie ma :/ myślałem że będzie tam ten uczeń Kasparova z questa Inventor's Apprentice ale ni hu hu tam nic nie ma


Uczennicę znajdziesz w piwnicy już w samym mieście, wszystkie questy z alfy da się zrobić bez bugów.
Trochę pograłem i podoba mi się. Content właściwie kończy się na 20 levelu nie licząc sekretnej jaskini z mobkami 25-28 level ale to zdecydowanie sidequestowa sprawa bo trzeba sporo zboczyć aby tam wejść.

Grafa, klimat, muza fajne. Animacje jeszcze lepsze (wreszcie ktoś wpadł na to aby postać lekko kucała jak podnosi przedmioty- wcześniej niepojęte).
Patent z levelowaniem ciekawy, jak ktoś się zdecyduje pozamieniać skille to mamy od tego npca (trochę słono liczy ale się da). Jak na alfę to wariacja mobków całkiem spora. Kolejna kwestia, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła to skalowanie- żaden obszar nie jest do przejścia z palcem w d. bo zawsze znajdą się mobki, które potrafią przypieprzyć.

Przedmioty i patent z jewelami/fragmentami aby łączyć w większą całość to klasyk prawda? A jednak Grim Dawn wprowadza drobną wariację: kiedy już uzbieramy te 5 lub 6 kawałków aby złożyć je w całość to nie tylko dostajemy większy boost ale jeszcze bonus za cały zestaw. Tylko, że ten bonus jest losowy co zwiększa chęć do zbierania aby trafić na naprawdę fajną kombinację bonusową (+5% attack speed anyone?). Do tego elitarne mobki rzucają swoje części ciała , które też dają bonus po uzbieraniu odpowiedniej ilości (mam Mark of Dreeg 3-33 poison dmg, obniżenie resa na kilka sekund i + light radius).

Jedyna rzecz jakiej można się w sumie przyczepić to czasem ścinka kilkusekundowa jak za dużo się dzieje no ale to alfa, jest super.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 17:57 
Cytuj  
I ta muza...:]


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 18:27 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
I ta muza...:]

ta muza zajebista. fanatykiem diablo nie jestem, ale jakos kojarzy mnie sie z D2.

btw. jakis hns za dolca http://store.indiegala.com/index.php/ac ... -mage.html


_________________
.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 20:18 
Cytuj  
powiem szczerze że ja jakoś tej trudności nie czuję. nie jest to tak łatwe jak d3, wiadomo, ale też dupy pod tym względem nie urywa. osobiście zginąłem 3? razy, z czego raz przez niewidoczne mobki na ekranie (zasięg Burning Deadów jest masakryczny a jak się pierwszy raz z nimi walczy to może to zaskoczyć), raz jak mnie otoczyli i nie mogłem uciec, a w śród atakujących był Cold Dead który zamraża i trzeci raz przy jakimś elite mobku zbyt zakozaczyłem. ale tak to generalnie jak się uważa to przechodzi się grę bez problemu.

muzyka świetna, ale domyślnie jest za głośna i na początku jak to pierwszy raz odpaliłem to myślałem że z krzesła spadnę.

mi się nie podoba jedna rzecz w tej grze. że słabo widać przedmioty które można rozwalić. jeśli chce się wszystko normalnie widzieć to trzeba sobie gamma level ustawiać wyższy a to sprawia że traci się na tym mrocznym klimacie.

i mam jeszcze nadzieję że popracują nad drzewkami postaci. jak dla mnie są dosyć słabe. skille generalnie są super ale nie ma tam żadnych passive'ów, same skille (5 na postać?) i ich umocnienia. wiem że to alpha i w ogóle dlatego tak jak pisałem, liczę że to jeszcze zmienią.

pomysł z negowaniem pocisków pociskami jest genialny, bardzo mi się podoba.


_________________
steam: Deathel

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 20:26 
Cytuj  
Wez pod uwage ze to pierwsze 20 lvli i pierwszy akt gry HnS na pierwszym poziomie trudnosci. Imho jest ok. Da sie zginac jak przyszarzujesz. Tak jak w TQ. Zwlaszcza boli elemental dmg i championi (ci co maja okrzyk i mase slugow --> hate :) ).
Co jest do zmiany to napewno ten HP regen - za szybko sie wlacza. Ogolnie dziwny pomysl z tym.

Zreszta posta sie zgadzam, tez zauwazylem ze skilli jest troszku malo. Chyba mniej niz w TQ. Z tym ze czesto sa proce na itemkach i skille - to moze dac grze drugie dno (jak Median XL).

Rozwalanie projectiles jest fajne ale trywializuje bossow (np ten w jaskini co napieprza nove trucizny - wystarczy stac w niejscu i strzelac aby uniknac tego ataku)... z drugiej strony moze to zwiekszyc 'glebie' budowania postaci bo kazdy build bedzie chcial miec dostep do ranged ataku na specialne okazje.

PS. Jesli uwazasz ze za latwo to jest juz cos ala Xmax do TQ - widialem wczoraj na forum GD.

PS2. JEdna z muzyczej jest mocno podobna klimatem do Tristram Theme - tak mi sie przynajmnie wczoraj kojarzylo. Ogolnie muza jest taka 'diablowata' (w stylu Uelmen'a... bo to pompatyczne gowno co jest w D3 to zart a nei muzyka w porownianiu do utworkow Matta). Widac ze chlopaki czerpia inspiracje z dobrych miejsc.

Szkoda ze nie udostepnili 3 poziomow trudnosci.. :/


_________________
Obrazek

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 20:47 
Cytuj  
spójrz że w PoE nawet pierwsze 20 poziomów jest wymagające i łatwo zginąć ;) nie mówię że mi to przeszkadza, tylko po prostu trochę się dziwię że tyle się o tym pieje :P


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 21:37 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
spójrz że w PoE nawet pierwsze 20 poziomów jest wymagające i łatwo zginąć ;)


Tiaaa.... jak grasz nogami.


W kaloszach.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 21:56 
Cytuj  
Jak grasz pierwzy, drugi raz to sa sie zginac na minibossach/Merveil. Potem juz wiesz ze Chattersa trza kiteowac, merveil kupic dwa cold ringi, na totemik res na blyski, ew. nie podchodzic wogole, itd...
Typowo 'skillowo' nie da sie zginac az do Valla imho.. no bo od czego? No ok... Oak jest w uj OP ja nie grasz tankiem :).


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 06:43 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Uczennicę znajdziesz w piwnicy już w samym mieście, wszystkie questy z alfy da się zrobić bez bugów.
Trochę pograłem i podoba mi się. Content właściwie kończy się na 20 levelu nie licząc sekretnej jaskini z mobkami 25-28 level ale to zdecydowanie sidequestowa sprawa bo trzeba sporo zboczyć aby tam wejść.

Grafa, klimat, muza fajne. Animacje jeszcze lepsze (wreszcie ktoś wpadł na to aby postać lekko kucała jak podnosi przedmioty- wcześniej niepojęte).
Patent z levelowaniem ciekawy, jak ktoś się zdecyduje pozamieniać skille to mamy od tego npca (trochę słono liczy ale się da). Jak na alfę to wariacja mobków całkiem spora. Kolejna kwestia, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła to skalowanie- żaden obszar nie jest do przejścia z palcem w d. bo zawsze znajdą się mobki, które potrafią przypieprzyć.

Przedmioty i patent z jewelami/fragmentami aby łączyć w większą całość to klasyk prawda? A jednak Grim Dawn wprowadza drobną wariację: kiedy już uzbieramy te 5 lub 6 kawałków aby złożyć je w całość to nie tylko dostajemy większy boost ale jeszcze bonus za cały zestaw. Tylko, że ten bonus jest losowy co zwiększa chęć do zbierania aby trafić na naprawdę fajną kombinację bonusową (+5% attack speed anyone?). Do tego elitarne mobki rzucają swoje części ciała , które też dają bonus po uzbieraniu odpowiedniej ilości (mam Mark of Dreeg 3-33 poison dmg, obniżenie resa na kilka sekund i + light radius).

Jedyna rzecz jakiej można się w sumie przyczepić to czasem ścinka kilkusekundowa jak za dużo się dzieje no ale to alfa, jest super.


Tak dla ścisłości - level cap dla alfy to 25. Od wprowadzenia przedwczoraj drugiej poprawki (aktualizującej build do wersji 9) nasza postać dużo szybciej outleveluje lokalne monstra - w pierwszym buildzie miało się wrażenie, że moby awansują wszędzie równolegle z nami - teraz już tak nie jest choć jak się gna za szybko do przodu to można się zdziwić, w okolicy ostatniej wioski wpadły na mnie Scavengery Alpha lvl 23 i było dość wąsko.. (ja na 20).

Gra mi się świetnie, zdecydowanie była to bardzo dobra inwestycja (heh, dosłownie). Jedyne rzeczy do jakich mógłbym się przyczepić to:
1) Sprzęt mam bardzo mocny i grając na maksymalnych możliwych detalach (very high/high FAx16 AAx8 i 2560x1440) nawet przy tłumie na ekranie komp tego nie zauważa, a mimo to pojawiają się wspomniane już wcześniej przycinki (sekundowe) zupełnie nie adekwatne do sytuacji na ekranie - zdarzają mi się w wyczyszczonych już i pustych podziemiach.
2) Trochę mało przydatny system rozdziału atrybutów - nie to, że bezsensowny, wręcz przeciwnie - zastanawia mnie tylko dlaczego oferuje on jedynie po 1 punkcie podczas gdy grając Okultystą (który głównie bazuje na Spirit) do noszenia zbroi i broni czasem potrzebuje też i Physics. Gdybym nie trafił na przedmiot obniżający wszystkie wymagania o 20% to mógłbym właściwie zapomnieć o noszeniu 70% dostępnych sprzętów.
3) Kamera mogłaby się trochę szybciej obracać - niestety w ustawieniach tego nie widzę, tempo jest niestety (jak dla mnie) trochę za małe.
4) Mała ilość profesji, a co za tym idzie i skilli. W TQ tych profesji było więcej i można było dobierać sobie 2 w parę. Grając Okultystą właściwie nic z 2 pozostałych drzewek mnie nie interesuje bo bazuje na totalnie innym schemacie walki. W TQ było tego więcej i nawet grając typowym magiem można było połączyć np 2 żywioły z 2 profesji albo skorzystać z dostępnych w nich passive'ów.

Ta gra mnie wciąż zaskakuje, mimo 23 poziomu dopiero teraz (przez przypadek) odkryłem, że w podziemiach można burzyć niektóre ściany - właściwie w każdej chyba takiej mapce są ukryte przejścia (część jest zaznaczona na mapie, są też i takie których nie ma). Na 1 poziomie drogi do Wardena w ukrytej jaskini była skrzynka, a z niej wyleciał:

Obrazek


_________________
For the pony!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 879 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 44  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.