MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 4 z 44

Autor:  yabaddi [ 20 maja 2013, 09:05 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Perrin napisał(a):
Warto czasem wspierać niezależnych developerów.


Amen :D

Town portal jest podobnie jak w TQ pod 'L' - odblokowuje go chyba ktorys z pierwszych questow podobnie jak i pierwsze rozszerzenie inventory (torby po prawej od Inv). W miescie startowym po ktoryms quescie trzeba pogadac przy gosciu przy bramie to otworzy drzwi, a w srodku jest smugler ktory oferuje prywatny stash i transfer przedmiotow miedzy postaciami. Za brama jest tez gosc od respecjalizacji (platne i to sporo).

Autor:  Atherius [ 20 maja 2013, 10:25 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Gierka ma niesamowity feeling, klimat, animację.. coś, czego mimo wszystko (zajebista gra ogólnie) nie poczułem w PoE.
Czekam. :P

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2013, 11:38 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Fakt że animacje troszkę kuleją, ale jak na grę robioną przez 6ciu ludzi jestem pod wielkim wrażeniem.

Klimat jest zajebisty, duży + za wybór broni, nie wiem dlaczego ale poczułem tutaj klimat z pierwszych falloutów, zajebiście.

Autor:  Highlander [ 20 maja 2013, 11:58 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

true, ale pod wzgledem skomplikowania chyba poe lepszy. ale dla mnie najwazniejszy jest combat, a to zanosi sie ciekawiej.

A animacje, czasem jakby brakowało kilku klatek, ale imo na premiere bedzie ok. Jak na alphe wyglada bardzo dobrze.

Chociaz troche obawiam sie, ze obecnie w nowych grach alpha stage to tak naprawde beta, a beta to takie "demo" juz.

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2013, 12:24 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Highlander napisał(a):
true, ale pod wzgledem skomplikowania chyba poe lepszy.


W PoE masz większy poziom skomplikowania przez wzgląd na rozbudowane drzewko.

Autor:  Alick [ 20 maja 2013, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Odp: [GD] Grim Dawn

Bloodleaf napisał(a):
Fakt że animacje troszkę kuleją, ale jak na grę robioną przez 6ciu ludzi jestem pod wielkim wrażeniem.


Sześciu ludzi lol.
Cała gra jest następnym TQ. Przecież mogłaby to zrobić jedna osoba mając silnik, doświadczenie etc. Nawet inventory, setupu i miliona innych rzeczy nie zrobili tylko ctrl v nowe tekstury i nowa historia w innym świecie.
Gra będzie wymiatac tak czy inaczej, ale spodziewałem się czegoś zblizonego do TQ, ale niestety nie ten poziom. Odcinanie kuponów.

Btw, jak ktoś chce linka do torrenta to na pm.

Autor:  Kabraxis [ 20 maja 2013, 13:07 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Kot Kaczynskiego moglby zrobic!

Autor:  kamilus [ 20 maja 2013, 13:32 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Komorowski nawet dałby radę ;)

Widać jakie pojęcie o pisaniu czegokolwiek mają ludzie :/
A potem cymbałom wydaje się, że można grę za 10k robić...

Autor:  EloNis [ 20 maja 2013, 14:10 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

jestem w burrwitch road, tam są dwa wejścia do jednej jaskini które pokazują mi się na mapie jako Area of Intrest. wybiłem wszystko co sie tam rusza, zwiedziłem każdy korytarz ale nic interesującego tam nie ma :/ myślałem że będzie tam ten uczeń Kasparova z questa Inventor's Apprentice ale ni hu hu tam nic nie ma

Autor:  Highlander [ 20 maja 2013, 14:42 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

to jest alpha a nie pelna gra... rownie dobrze imo moglbys dojsc do miejsca gdzie sie koncza tekstury...

Autor:  Bloodleaf [ 20 maja 2013, 16:50 ]
Tytuł:  Re: Odp: [GD] Grim Dawn

Alick napisał(a):
Cała gra jest następnym TQ. Przecież mogłaby to zrobić jedna osoba mając silnik, doświadczenie etc. Nawet inventory, setupu i miliona innych rzeczy nie zrobili tylko ctrl v nowe
\

TQ było bardzo popularna grą jakoś nie widzę wysypu klonów a przecież to takie łatwe....

Autor:  Targaryen [ 20 maja 2013, 17:40 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

EloNis napisał(a):
jestem w burrwitch road, tam są dwa wejścia do jednej jaskini które pokazują mi się na mapie jako Area of Intrest. wybiłem wszystko co sie tam rusza, zwiedziłem każdy korytarz ale nic interesującego tam nie ma :/ myślałem że będzie tam ten uczeń Kasparova z questa Inventor's Apprentice ale ni hu hu tam nic nie ma


Uczennicę znajdziesz w piwnicy już w samym mieście, wszystkie questy z alfy da się zrobić bez bugów.
Trochę pograłem i podoba mi się. Content właściwie kończy się na 20 levelu nie licząc sekretnej jaskini z mobkami 25-28 level ale to zdecydowanie sidequestowa sprawa bo trzeba sporo zboczyć aby tam wejść.

Grafa, klimat, muza fajne. Animacje jeszcze lepsze (wreszcie ktoś wpadł na to aby postać lekko kucała jak podnosi przedmioty- wcześniej niepojęte).
Patent z levelowaniem ciekawy, jak ktoś się zdecyduje pozamieniać skille to mamy od tego npca (trochę słono liczy ale się da). Jak na alfę to wariacja mobków całkiem spora. Kolejna kwestia, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła to skalowanie- żaden obszar nie jest do przejścia z palcem w d. bo zawsze znajdą się mobki, które potrafią przypieprzyć.

Przedmioty i patent z jewelami/fragmentami aby łączyć w większą całość to klasyk prawda? A jednak Grim Dawn wprowadza drobną wariację: kiedy już uzbieramy te 5 lub 6 kawałków aby złożyć je w całość to nie tylko dostajemy większy boost ale jeszcze bonus za cały zestaw. Tylko, że ten bonus jest losowy co zwiększa chęć do zbierania aby trafić na naprawdę fajną kombinację bonusową (+5% attack speed anyone?). Do tego elitarne mobki rzucają swoje części ciała , które też dają bonus po uzbieraniu odpowiedniej ilości (mam Mark of Dreeg 3-33 poison dmg, obniżenie resa na kilka sekund i + light radius).

Jedyna rzecz jakiej można się w sumie przyczepić to czasem ścinka kilkusekundowa jak za dużo się dzieje no ale to alfa, jest super.

Autor:  lamoon [ 20 maja 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

I ta muza...:]

Autor:  Highlander [ 20 maja 2013, 18:27 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

lamoon napisał(a):
I ta muza...:]

ta muza zajebista. fanatykiem diablo nie jestem, ale jakos kojarzy mnie sie z D2.

btw. jakis hns za dolca http://store.indiegala.com/index.php/ac ... -mage.html

Autor:  EloNis [ 20 maja 2013, 20:18 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

powiem szczerze że ja jakoś tej trudności nie czuję. nie jest to tak łatwe jak d3, wiadomo, ale też dupy pod tym względem nie urywa. osobiście zginąłem 3? razy, z czego raz przez niewidoczne mobki na ekranie (zasięg Burning Deadów jest masakryczny a jak się pierwszy raz z nimi walczy to może to zaskoczyć), raz jak mnie otoczyli i nie mogłem uciec, a w śród atakujących był Cold Dead który zamraża i trzeci raz przy jakimś elite mobku zbyt zakozaczyłem. ale tak to generalnie jak się uważa to przechodzi się grę bez problemu.

muzyka świetna, ale domyślnie jest za głośna i na początku jak to pierwszy raz odpaliłem to myślałem że z krzesła spadnę.

mi się nie podoba jedna rzecz w tej grze. że słabo widać przedmioty które można rozwalić. jeśli chce się wszystko normalnie widzieć to trzeba sobie gamma level ustawiać wyższy a to sprawia że traci się na tym mrocznym klimacie.

i mam jeszcze nadzieję że popracują nad drzewkami postaci. jak dla mnie są dosyć słabe. skille generalnie są super ale nie ma tam żadnych passive'ów, same skille (5 na postać?) i ich umocnienia. wiem że to alpha i w ogóle dlatego tak jak pisałem, liczę że to jeszcze zmienią.

pomysł z negowaniem pocisków pociskami jest genialny, bardzo mi się podoba.

Autor:  Kabraxis [ 20 maja 2013, 20:26 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Wez pod uwage ze to pierwsze 20 lvli i pierwszy akt gry HnS na pierwszym poziomie trudnosci. Imho jest ok. Da sie zginac jak przyszarzujesz. Tak jak w TQ. Zwlaszcza boli elemental dmg i championi (ci co maja okrzyk i mase slugow --> hate :) ).
Co jest do zmiany to napewno ten HP regen - za szybko sie wlacza. Ogolnie dziwny pomysl z tym.

Zreszta posta sie zgadzam, tez zauwazylem ze skilli jest troszku malo. Chyba mniej niz w TQ. Z tym ze czesto sa proce na itemkach i skille - to moze dac grze drugie dno (jak Median XL).

Rozwalanie projectiles jest fajne ale trywializuje bossow (np ten w jaskini co napieprza nove trucizny - wystarczy stac w niejscu i strzelac aby uniknac tego ataku)... z drugiej strony moze to zwiekszyc 'glebie' budowania postaci bo kazdy build bedzie chcial miec dostep do ranged ataku na specialne okazje.

PS. Jesli uwazasz ze za latwo to jest juz cos ala Xmax do TQ - widialem wczoraj na forum GD.

PS2. JEdna z muzyczej jest mocno podobna klimatem do Tristram Theme - tak mi sie przynajmnie wczoraj kojarzylo. Ogolnie muza jest taka 'diablowata' (w stylu Uelmen'a... bo to pompatyczne gowno co jest w D3 to zart a nei muzyka w porownianiu do utworkow Matta). Widac ze chlopaki czerpia inspiracje z dobrych miejsc.

Szkoda ze nie udostepnili 3 poziomow trudnosci.. :/

Autor:  EloNis [ 20 maja 2013, 20:47 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

spójrz że w PoE nawet pierwsze 20 poziomów jest wymagające i łatwo zginąć ;) nie mówię że mi to przeszkadza, tylko po prostu trochę się dziwię że tyle się o tym pieje :P

Autor:  tomugeen [ 20 maja 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

EloNis napisał(a):
spójrz że w PoE nawet pierwsze 20 poziomów jest wymagające i łatwo zginąć ;)


Tiaaa.... jak grasz nogami.


W kaloszach.

Autor:  Kabraxis [ 20 maja 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Jak grasz pierwzy, drugi raz to sa sie zginac na minibossach/Merveil. Potem juz wiesz ze Chattersa trza kiteowac, merveil kupic dwa cold ringi, na totemik res na blyski, ew. nie podchodzic wogole, itd...
Typowo 'skillowo' nie da sie zginac az do Valla imho.. no bo od czego? No ok... Oak jest w uj OP ja nie grasz tankiem :).

Autor:  yabaddi [ 21 maja 2013, 06:43 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Targaryen napisał(a):
Uczennicę znajdziesz w piwnicy już w samym mieście, wszystkie questy z alfy da się zrobić bez bugów.
Trochę pograłem i podoba mi się. Content właściwie kończy się na 20 levelu nie licząc sekretnej jaskini z mobkami 25-28 level ale to zdecydowanie sidequestowa sprawa bo trzeba sporo zboczyć aby tam wejść.

Grafa, klimat, muza fajne. Animacje jeszcze lepsze (wreszcie ktoś wpadł na to aby postać lekko kucała jak podnosi przedmioty- wcześniej niepojęte).
Patent z levelowaniem ciekawy, jak ktoś się zdecyduje pozamieniać skille to mamy od tego npca (trochę słono liczy ale się da). Jak na alfę to wariacja mobków całkiem spora. Kolejna kwestia, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła to skalowanie- żaden obszar nie jest do przejścia z palcem w d. bo zawsze znajdą się mobki, które potrafią przypieprzyć.

Przedmioty i patent z jewelami/fragmentami aby łączyć w większą całość to klasyk prawda? A jednak Grim Dawn wprowadza drobną wariację: kiedy już uzbieramy te 5 lub 6 kawałków aby złożyć je w całość to nie tylko dostajemy większy boost ale jeszcze bonus za cały zestaw. Tylko, że ten bonus jest losowy co zwiększa chęć do zbierania aby trafić na naprawdę fajną kombinację bonusową (+5% attack speed anyone?). Do tego elitarne mobki rzucają swoje części ciała , które też dają bonus po uzbieraniu odpowiedniej ilości (mam Mark of Dreeg 3-33 poison dmg, obniżenie resa na kilka sekund i + light radius).

Jedyna rzecz jakiej można się w sumie przyczepić to czasem ścinka kilkusekundowa jak za dużo się dzieje no ale to alfa, jest super.


Tak dla ścisłości - level cap dla alfy to 25. Od wprowadzenia przedwczoraj drugiej poprawki (aktualizującej build do wersji 9) nasza postać dużo szybciej outleveluje lokalne monstra - w pierwszym buildzie miało się wrażenie, że moby awansują wszędzie równolegle z nami - teraz już tak nie jest choć jak się gna za szybko do przodu to można się zdziwić, w okolicy ostatniej wioski wpadły na mnie Scavengery Alpha lvl 23 i było dość wąsko.. (ja na 20).

Gra mi się świetnie, zdecydowanie była to bardzo dobra inwestycja (heh, dosłownie). Jedyne rzeczy do jakich mógłbym się przyczepić to:
1) Sprzęt mam bardzo mocny i grając na maksymalnych możliwych detalach (very high/high FAx16 AAx8 i 2560x1440) nawet przy tłumie na ekranie komp tego nie zauważa, a mimo to pojawiają się wspomniane już wcześniej przycinki (sekundowe) zupełnie nie adekwatne do sytuacji na ekranie - zdarzają mi się w wyczyszczonych już i pustych podziemiach.
2) Trochę mało przydatny system rozdziału atrybutów - nie to, że bezsensowny, wręcz przeciwnie - zastanawia mnie tylko dlaczego oferuje on jedynie po 1 punkcie podczas gdy grając Okultystą (który głównie bazuje na Spirit) do noszenia zbroi i broni czasem potrzebuje też i Physics. Gdybym nie trafił na przedmiot obniżający wszystkie wymagania o 20% to mógłbym właściwie zapomnieć o noszeniu 70% dostępnych sprzętów.
3) Kamera mogłaby się trochę szybciej obracać - niestety w ustawieniach tego nie widzę, tempo jest niestety (jak dla mnie) trochę za małe.
4) Mała ilość profesji, a co za tym idzie i skilli. W TQ tych profesji było więcej i można było dobierać sobie 2 w parę. Grając Okultystą właściwie nic z 2 pozostałych drzewek mnie nie interesuje bo bazuje na totalnie innym schemacie walki. W TQ było tego więcej i nawet grając typowym magiem można było połączyć np 2 żywioły z 2 profesji albo skorzystać z dostępnych w nich passive'ów.

Ta gra mnie wciąż zaskakuje, mimo 23 poziomu dopiero teraz (przez przypadek) odkryłem, że w podziemiach można burzyć niektóre ściany - właściwie w każdej chyba takiej mapce są ukryte przejścia (część jest zaznaczona na mapie, są też i takie których nie ma). Na 1 poziomie drogi do Wardena w ukrytej jaskini była skrzynka, a z niej wyleciał:

Obrazek

Strona 4 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team