MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 42 z 44

Autor:  raggnarok [ 10 sty 2017, 13:26 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Hm, a gra na Veteranie od samego poczatku daje jakies bonusy?

Autor:  yabaddi [ 10 sty 2017, 13:41 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

raggnarok napisał(a):
Hm, a gra na Veteranie od samego poczatku daje jakies bonusy?


Exp - levele szybciej lecą. No i jest trudniej niż sam Normal.

Autor:  Piszpan [ 10 sty 2017, 14:27 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

nie jest zle juz. chociaz ciagle brakuje dmg na bosy. 6,5k hp, 500 ret dmg, wendigo tez troche bije, bosy facetankuje. od normala nie ma sensu zaczynac za latwo a i tak trzeba cala mape przebiec. mapa i bieganie to najgrosze kurestwo tak to bylbym danwo na ultimate :)

Autor:  Piszpan [ 10 sty 2017, 23:11 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

fajne te tormnt of spirits tylko dlugie. chyba trzeba to przyfarmic zeby skompeltowac tego seta na 40 lvl?

Autor:  Piszpan [ 10 sty 2017, 23:58 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

i chuj odpalilem dor do tormentow polazlem do miasta zeby sie sprzedac przed tormentem wrocilem a dory zamkniete ;/

jak ten klucz dorwac teraz? w sensie skrafcic?

Autor:  Oyci3C [ 11 sty 2017, 00:04 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Receptę dostajesz z Q przed otworzeniem drzwi.

Autor:  Piszpan [ 11 sty 2017, 00:13 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

mam recke pytam o ten component chitu cos tam do craftu,.

Autor:  Oyci3C [ 11 sty 2017, 00:22 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Wypada z bossów powiązanych z cth

Autor:  yabaddi [ 11 sty 2017, 08:09 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

@Kaax
Steps of Torment podobnie jak inne rogue-like dungeony mają tę cechę, że jak wchodzisz to musisz dojść do końca albo zaczynasz od początku. Bastion of Chaos i ten nowy Port of Valbury mają tak samo. Mniejsze dungeony jak Arkovian Ruins, Cronley's Hideout nie mają takich ograniczeń.

Fioletowe składniki spadają z konkretnie powiązanych typem bossów/heroe's np. Ancient Heart z best'ów, beastkin'ów i eldritch'y. Ich drop ostatnio zwiększono, dawniej był to dość duży problem z dorwaniem np Tainted Brain Matter (drop z Aetherial'i).

Z setami nie ma reguły - właściwie w każdym miejscu może spaść jego część. Zbieram teraz fioletowy set dla Arcanisty na 75 lvl i brakowało mi 2 części, farmowałem wczoraj wysokopoziomowe rejony gry polując na heroe'sów, a kawałek seta spadł mi na sam koniec z robala-karalucha w akcie 1 krok za wyjściem z Devil's Crossing.

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2017, 11:49 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Czy jest jakiś inny OP build prócz tego na bleed/retalation o którym mówicie? Nie chcę biegać z pokemonami więc summoner raczej odpada. Chodzi mi o buil gdzie mogę sobie lajtowo pobiegać i zbierać gear na kolejne postacie.

BTW kiedy dodatek ma być?

Autor:  Piszpan [ 16 sty 2017, 11:53 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

ten build pod retalation jednak sredni mocno imho. na hc moze i dobry ale stoisz i moby musza cie hitnac, plus na ranged musisz miec dodatkowo reflecta. widzialem jakiegos arcaniste co biegal raptem z 7k hp ale zycie mu nie schodzilo za to napieradala jakimis aoe na caly ekran.

Autor:  yabaddi [ 16 sty 2017, 12:49 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

zaboleq napisał(a):
Czy jest jakiś inny OP build prócz tego na bleed/retalation o którym mówicie? Nie chcę biegać z pokemonami więc summoner raczej odpada. Chodzi mi o buil gdzie mogę sobie lajtowo pobiegać i zbierać gear na kolejne postacie.


Niemal każdy może być OP jak masz do niego dobry sprzęt :D

Jeden z moich ulubionych to Trickster. Generalnie lubię DOTy bo w GD idzie zrobić pod to buildy typu Fire&Forget. http://imgur.com/a/Y9H9C

Z dodatkiem nic nie wiem, 23/01 mają nowy update dać.

Ps. Zrobiłem w końcu ten nowy dungeon - Port of Valbury. Krótszy niż SoT ale znacznie cięższy. Nie ma chwili oddechu, co chwila lezą na nas hordy monstrów. Watcherzy są przegięci, te ich wieżyczki potrafią ściągnąć 80% HP jednym strzałem. No i końcówka też masakra - 3 bossów naraz, każdy jak przeciętny Nemesis :D

Autor:  lordyp [ 21 sty 2017, 14:17 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

eee
Ja się zginie w dungu, do którego trzeba klucz to już jednak nie można wejść z powrotem mając ten klucz- trzeba zresetować grę :(

Zostawiłem Anestrie żywą, ale zapieczętowała przejście dalej- odblokuje potem jak trochę questów dla niej porobię? Mam tam dalej questa.

Autor:  Oyci3C [ 21 sty 2017, 14:23 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Nie, ją musisz zabić żeby odblokować mały dungeon za jej plecami.

Autor:  lordyp [ 21 sty 2017, 14:34 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

ok pomyliłem dungi- questa mam niby w podziemiach Fort Ikon, ale w Grobowcu Archona :)

Autor:  yabaddi [ 22 sty 2017, 09:01 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

lordyp napisał(a):
eee
Ja się zginie w dungu, do którego trzeba klucz to już jednak nie można wejść z powrotem mając ten klucz- trzeba zresetować grę .


Nie do końca - jak zginiesz to dungeon się sam resetuje, a ty musisz mieć tylko nowy klucz. Nowej gry nie musisz zakładać.

Autor:  lordyp [ 22 sty 2017, 10:38 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Coś nie bardzo. Miałem zrobiony 2 klucz i nie mogłem wejść i miałem napis, że coś się nie da w danej sesji- akurat wczoraj grałem i zginąłem w 2 różnych dungach i do obu nie mogłem wejść.

Autor:  yabaddi [ 22 sty 2017, 13:05 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

lordyp napisał(a):
Coś nie bardzo. Miałem zrobiony 2 klucz i nie mogłem wejść i miałem napis, że coś się nie da w danej sesji- akurat wczoraj grałem i zginąłem w 2 różnych dungach i do obu nie mogłem wejść.


Hmm.. Może w tej ostatniej wersji coś zmienili bo wcześniej było tak jak pisałem. Dawno nie zginąłem żadną postacią więc nie wiem. Pół roku temu jak wałkowalem SoT i zabił mnie Alkamos to miałem wkurw bo powrocie pod drzwi wszystko się zresetowalo.

Autor:  yabaddi [ 28 kwi 2017, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Grim Dawn

Czekamy na dużego patcha. Kolejny build ma przynieść jedną z dwóch nowych klas. Pierwszą ma być Inkwizytor, drugą zapowiedzianą jest już Nekromanta. Wyszedł pierwszy DLC jakiś czas temu - Crucible, dodający arenkę pod walki z hordami mobów. Dobry sposób na podrasowanie sprzętu ale jeśli chodzi o mnie to odrobinę nudny. Już chyba ciekawiej przebijać się przez poziom Ultimate i farmować rogue-like dungeony.

Autor:  yabaddi [ 15 cze 2017, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Grim Dawn

50% zniżki w Humble Store (12,49€):
https://www.humblebundle.com/store/grim-dawn
(wersja Steam)

Strona 42 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team