MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wolcen: Lords of Mayhem
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=45099
Strona 2 z 4

Autor:  yabaddi [ 28 kwi 2017, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Tu masz screen z mapą dostępnego świata:

Obrazek

W tej chwili w grze jest tylko początkowy quest który robisz w parę(naście) minut. Potem pozostaje łażenie po tej mapce i tłuczenie stworów, które odradzają się w tych samych miejscach i w tej samej postaci za każdym razem jak wchodzisz i wychodzisz z jakiejś miejscówki (loch, ruiny itp). Możesz sobie połazić i pozwiedzać. Potłuc moby, dobić do 20 poziomu i zebrać sprzęt (max dostępne przedmioty to rare - żółte jak na moich screenach). I to tyle, na razie. Dziś widziałem, że wyszedł jakiś mały update dotyczący quest progress i systemu nagród, ale miał niecałe 50mb.

Autor:  Piszpan [ 29 kwi 2017, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

hmm no fakt content nie porywa. ale mnie co innego najbardziej odrzucilo. ten system many i rage. nie rozumiem skad sie u ludzi biora jakies takie z dupy pomysly (ostatnio byl tez jakis z zimenm i ogniskami) system ten powoduje ze nie mozesz biegac i pizgac radosnie czarami bo po kilku sec masz 0 many i tutaj zdziwienie musisz napeirdalac mele zeby ja odzyskac. takie troche wtf!? jaki sens noszenia kostura ktorym nie mozesz napeirdalac mele? do tego zauwzylem ze dmg ze spelli dzaiala tylko lvl skilla. bo czy zalozysz kostur z 80% spelldmg czy nie bijesz tak samo. no ale o bugi sie nie bede czepial bo to alpha. gre raczej zostawie na pozniej tak jak gd. bo feeling byl zajebisty. poczatek gry to 99% feelingu w poe. czujesz sie malutki i goly a wszedzie potwory :) muza fajna. drzewko b.slabe (sa rodzynki jak 30% ele dmg you can do only ele dmg i to byloby fajne gdyby nie zjebany system mana/rage), rozwoj skilli b.slaby, itemizacja b.slaba, brak movment skilli (poelcam isc w dual dagery pod move speeda). na plus napewno potwory i ich skille i ai tutaj to juz nie czuc alphy, na plus mozna jeszcze dac statystyki postaci bo jest ich w ciul . mimo wszystkiego gra wciaga i z checia zobacze next patcha :)

Autor:  yabaddi [ 29 kwi 2017, 11:18 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

No z tym kosturem to moim zdaniem ma jednak sens. Jego czary korzystają z pasywek ze skill tree więc melee raczej odpada. Ostatecznie bierzesz kostur aby grać casterem, a nie melasem :) Te +80% spelldamage jest mylące bo ludzie myślą że to zwiększa moc wszystkich czarów, a w rzeczywistości chodzi o to, że o te 80% zwiększone są obrażenia samej broni już jako czary samego kostura.

System Umbra / Rage i to, że umbra się kończy i trzeba zarządzać jej poziomem też mi się podoba. Na sprzętach jest kilka zdolności umożliwiających szybsze odnawianie, transfer z jednego do drugiego itd. Z resztą, system Rage ma jeszcze drugie zastosowanie. W tej chwili tego nie ma w grze ale ma być taka opcja, że jak nabijesz max Rage to możesz odpalić jakiś Uber tryb, w którym siejesz zniszczenie :D

Drzewko ma dopiero 2 kręgi i całą masę placeholderów, trochę za wcześnie na ocenę całości. Brak movement skilli akurat odnotowuję na plus podobnie jak ustawienie poziomu trudności i ogólnego poziomu monstrów. Dzięki temu nie jest za łatwo. W razie czego są itemki i bonusy na nich gdzie możesz dopakować prędkość poruszania (dex zwiększa chyba też movement speed). Poza tym masz do dyspozycji Dodge Roll więc w takim zestawieniu wszelkie movement skille nie pasowały by do kanonu.

Autor:  Piszpan [ 29 kwi 2017, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

no ciagle rage jest z dupy bo mowie nie ma biegania i walenie czarami musisz co jakis czas (kilka sec) zaczac bic mele. dla mnie kompeltny bezsens. chyba ze jak mowisz bedzie cos jakies ulti gdzie walisz czarami nabijasz rage bum i znowu masz mane plus ulti. gra tak jak mowiles na tym etapie to czyste wspieranie tworcow.

Autor:  yabaddi [ 29 kwi 2017, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Hm.. Gram stricte casterem i nigdy nie musiałem przerzucac się na melee. Nie wiem, może to kwestia moich pasywek i sprzętu. Mam kilka przedmiotów które transferuja rage do umbry i generalnie przyspieszają jej regenerację.

Autor:  yabaddi [ 5 maja 2017, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Wyszedł dziś niewielki, niespełna 700MB hotfix 4 do wersji 0.4

Cytuj:
Hi everyone !
Today we're uploading a small update that should fix a number of issues in the live build:
Improved the targeting of enemies.
Fixed items disappearing form the player chest.
Improved audio feedback, mainly by adding footsteps sounds for the player that can change depending on the surface type he/she is walking on.

This update also paves the way for the upcoming 0.5 update, which will bring a number of new features as well as a new open world and its quests !


Generalnie nic specjalnego poza zapowiedzią update'u 0.5 - open world and it's quests brzmi intrygująco.. ;)

Autor:  yabaddi [ 12 maja 2017, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Wyszedł Update 0.4.1 (2,1GB)

Lista zmian może nie dramatyczna ale ciekawa (zwiększono pool Umbry i Rage, zmiany w wielu pasywkach i skillach, dodano kilka nowych):

http://store.steampowered.com/news/?appids=424370

Autor:  tiomor [ 9 cze 2017, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Tak +/- wiadomo kiedy to będzie warte kupienia? ;)

Autor:  yabaddi [ 9 cze 2017, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

tiomor napisał(a):
Tak +/- wiadomo kiedy to będzie warte kupienia? ;)


Na pewno nie w najbliższej przyszłości :) To nadal jest alfa.

Autor:  Pwael [ 22 cze 2017, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Mozna wyrwać na summer sale w cenie 15 jurków

Autor:  lordyp [ 22 cze 2017, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

no właśnie patrze- serio tylko 25% taniej?
za 10 juz bym kupił :)

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 06:43 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

lordyp napisał(a):
no właśnie patrze- serio tylko 25% taniej?
za 10 juz bym kupił :)


To i tak jest świetna cena. Lada moment (możliwe, że nawet dzisiaj) wychodzi Update 0.5, a ma on wprowadzić bardzo dużo zmian m.in. "open world". Osobiście umieram z ciekawości co dadzą.

Autor:  TobiAlex [ 23 cze 2017, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

No dobra, ale czym ta gra różni się / jest lepsza np. od takiego Grim Dawn?

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

TobiAlex napisał(a):
No dobra, ale czym ta gra różni się / jest lepsza np. od takiego Grim Dawn?


Ten sam gatunek ale ładniejsza i nowocześniejsza oprawa wizualna. Poczytaj, ja już chyba wszystko co można to w tym temacie rozpisałem :)

Autor:  Pwael [ 23 cze 2017, 10:07 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Ale trybu co-op jeszcze nie ma?

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Pwael napisał(a):
Ale trybu co-op jeszcze nie ma?


Jest tryb online ale z tego co wiem nie ma jeszcze aktywnych serwerów więc mimo iż możesz założyć już sobie postać online to jest to trochę na wyrost bo przy każdym większym update jest wipe.

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Update 0.5 is live! :D

Patchnotes: http://store.steampowered.com/news/?appids=424370

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Urwał nać, jaka ta gra jest miodna :D No, nie mam słów. Francuzi zrobili kawał dobrej roboty. Miejscóweczki są tak wypasione, że Najbardziej Wyczesane Kostki do Munchkina siadają. Klimat wylewa się z tego na każdym kroku. Nawet stara piwnica ma swój urok. Czadzik. Wracam do gry, a tym którzy nie mają radzę poważnie zastanowić się nad inwestycją w Wolcena. Teraz na przecenie to normalnie grzech nie brać.

Autor:  TobiAlex [ 23 cze 2017, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Mapa mi się nie podoba a właściwie jej brak w dungeonach :-? Chociaż normalnie też, w takich grach wole jak jest fow

Autor:  yabaddi [ 23 cze 2017, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

TobiAlex napisał(a):
Mapa mi się nie podoba a właściwie jej brak w dungeonach :-? Chociaż normalnie też, w takich grach wole jak jest fow


W dungeonach jest mini-mapa pod Tabem.


Ech, crash to desktop po 3 godzinach gry (cryengine error) i tuż pod koniec walki z bossem aktu pierwszego... /facepalm Swoją drogą niezły jest ten Lord of the Bones ;)

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team