MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wolcen: Lords of Mayhem
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=45099
Strona 3 z 4

Autor:  zaboleq [ 25 cze 2017, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Kurde wygląda zacnie i naprawdę jestem pod wrażeniem tego co robią ale chyba jeszcze poczekam na wyższe numerki w wersji:).

Autor:  zaboleq [ 26 cze 2017, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Ok spróbowałem dzisiaj trochę wersji "demo" i prawie wymiękłem przy takiej jaskini z pająkami. Mega nuda tam była. Zdecydowanie za długi dung. Ogólnie gierka przyjemna ale mnóstwo rzeczy do poprawy jest. Potencjał jest spory jednak bo feeling zabijania mobków bardzo przyjemny :).

Autor:  yabaddi [ 27 cze 2017, 07:37 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

zaboleq napisał(a):
Ok spróbowałem dzisiaj trochę wersji "demo" i prawie wymiękłem przy takiej jaskini z pająkami. Mega nuda tam była. Zdecydowanie za długi dung. Ogólnie gierka przyjemna ale mnóstwo rzeczy do poprawy jest. Potencjał jest spory jednak bo feeling zabijania mobków bardzo przyjemny :).


Masz na myśli ten z questa na Not spoiled egg? Faktycznie, jaskinia długa i monotonna. Chyba jedyna taka jak do tej pory w grze. Inne miejscówki całkiem fajne i klimatyczne np. cmentarz z Grave Keeperem - nieźle go zrobili, z trumną zamiast tarczy i rzucający truposzami :D
Nie wiem dlaczego ale update 0.5 nieźle "wyciął" różne typy monstrów - jest ułamek tego co było wcześniej. Nie wiem, może dlatego, że wcześniej testowali różne poziomy mobów, a teraz wstawili tylko te, które faktycznie będą w akcie pierwszym.

Autor:  zaboleq [ 27 cze 2017, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

No ogolnie najbardziej wkurwiało mnie, że często nie mogłem klikać na moby mimo, że kursor miałem na nich. Znikały mi itemsy z ekswipunku i kilka innych bugów. To Alpha więc są usprawiedliwieni ale długa droga jeszcze przed nimi. Performance jest na maxa zwalony w tej chwili.

Autor:  yabaddi [ 27 cze 2017, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

zaboleq napisał(a):
No ogolnie najbardziej wkurwiało mnie, że często nie mogłem klikać na moby mimo, że kursor miałem na nich. Znikały mi itemsy z ekswipunku i kilka innych bugów. To Alpha więc są usprawiedliwieni ale długa droga jeszcze przed nimi. Performance jest na maxa zwalony w tej chwili.


A w którą ty wersję grałeś? Bo mam wrażenie, że chyba nie najnowszą.. Nie miałem żadnego ze wspomnianych przez ciebie baboli. Jeden, jedyny raz gra mi zrobiła crasha podczas walki z bossem. Po hot fixie z resztą i ten problem zniknął.

Autor:  Gokulo [ 27 cze 2017, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Jak 'demo' to pewnie jakiś staroć :-P

Autor:  Piszpan [ 27 cze 2017, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

yabaddi napisał(a):
A w którą ty wersję grałeś?


przeciez pisal ze w cebulowa.

Autor:  yabaddi [ 27 cze 2017, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Piszpan napisał(a):
yabaddi napisał(a):
A w którą ty wersję grałeś?


przeciez pisal ze w cebulowa.


Miałem na myśli numer wersji, a nie pochodzenie..

Autor:  zaboleq [ 28 cze 2017, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Wersja 5.0 więc najnowsza bez hotfixa.
Miałem często tak, że mimo kursora na mobie to mobek się nie podświetlał. Crasha miałem 2 razy na 3h gry :). Z pewnością jak dobiją do bety to kupiem.

Autor:  yabaddi [ 28 cze 2017, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

zaboleq napisał(a):
Wersja 5.0 więc najnowsza bez hotfixa.
Miałem często tak, że mimo kursora na mobie to mobek się nie podświetlał. Crasha miałem 2 razy na 3h gry :). Z pewnością jak dobiją do bety to kupiem.


Aktualna wersja wyświetlana jest w górnym lewym rogu ekranu (obecnie 0.5 hotfix B). Od chwili wejścia update 0.5 goście wypuścili dwie poprawki (hotfix A i B). Cały czas, któryś z nich siedzi i obserwuje forum. Jak wrzuciłem posta o crashu podczas walki z Lord of the Bones to od razu zgłosił się jeden i poprosił mnie o crash loga. Pierwszy hotfix był dostępny po paru godzinach więc nie jest źle. Generalnie nie jestem zwolennikiem kupowania gier Early Access bo parę razy się naciąłem ale tutaj sprawa ma się inaczej. Widać, że deweloper słucha graczy i reaguje na bieżąco - dobrze to wróży temu tytułowi.

Autor:  Piszpan [ 1 lip 2017, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

pogralem chwile po patchu i jest duzo lepiej. duzo.
1. lepszy loot.
2. wiecej skilli.
3. lepsze ui i szczegolnie w koncu widac jakos quest tracker.
4. grafa duzo lepsza

ciagle jeszcze duzo przed nimi, bardzo duzo.

na nie:

1. jesli mag to 1 drzewko rozwoju itd. do tego nie ma np. 2 roznych magow mag=te same pasywki
2. brak movment skilla, niby nic ale w hns to must.
3. autoatak z kosturow strasznie strasznie mierny juz by lepiej dali mozliwosc wsadzenia tu skilla.
4. 1 miasto i jakos tak pusto.
5. itemizacja albo wlasciwie jej brak tzn. jest podzial na niebieksie zlote itd. ale te bonusy na itemach rodem z d1 moze. +3 str, +spell power, - mana cost itd. sciagneliby z poe.
6. gra jakas taka dretwa jest ciagle poza graniem magiem gdzie jak caly ekran w piorunach i ogniu jest ok ale granie lucnzikiem czy melasem to poraha.

Autor:  yabaddi [ 1 lip 2017, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Skończ pierwszy akt, po nekro jest most do drugiego miasta (większego).

Autor:  Archer [ 24 lis 2017, 17:49 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Jak tam rozwój gry, warto już kupić?

Autor:  Lepudruk [ 24 lis 2017, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Archer napisał(a):
Jak tam rozwój gry, warto już kupić?

Trudno powiedzieć. Niby tanio bo 57 zl nie majątek ale z drugiej strony poza pierwszą krainą i jednym bossem to nic nie ma. Poprawki dość częste ale głównie w sprawach technicznych.

Autor:  yabaddi [ 25 lis 2017, 00:47 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Ech, a mówiłem ci żebyś zaczekał... :roll:

Autor:  Lepudruk [ 25 lis 2017, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Spoko szwagier, gierka jest ok. Nawet nie tak trudna jak pisałeś. Te butelki są niezłe, można znaleźć z dodatkowymi bonusami jak ze sprzętu. Aaa, powiedz mi jak sie tymi kółkami od pasywnych kręci bo od środka mam całe i chciałbym dalej ale po drugiej stronie magun a nie wojak.. Chyba że coś źle robię?

Autor:  yabaddi [ 26 lis 2017, 02:38 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Środkowy krąg jest nieruchomy, kręcisz zewnętrznymi ale musisz zaznaczyć który chcesz dopasować (z lewej strony pod spodem są strzałki).

Autor:  yabaddi [ 24 lut 2018, 08:19 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Odświeżę nieco temat bo nadchodzi kolejny update (wprowadzający łuki i nowy weapon damage system), a i tak od ostatniego wpisu parę rzeczy się zmieniło.

1) Dodano nowego NPCa w mieście, jest nim Jeweler. Oferuje gemy w podstawowych wersjach oraz usługę ich extrakcji. Gemy to też nowy feature - w sprzęcie dostępne są 3 typy slotów offense, defense i support. Generalnie sprzęty mają domyślne typy ale zdarzają się wyjątki np. broń to domyślnie offense ale można trafić też z defense lub support.
Obrazek

2) Trafił mi się itemek z nowej kategorii - Legendary (pomarańczowe, dla przypomnienia rare to żółty). W poprzednich wersjach pojedynczo pojawiały się również unikaty (wtedy były różowe ale to zapewne przejściowe). 3 sockety, podwyższona jakość broni no i więcej bonusów.
Obrazek

W skillach nie widzę nowych ale za to rozwija się drzewo pasywek, zaczęli dodawać 3 krąg i zaczyna się robić ciekawie.
Po nadchodzącym update'cie postaram się wrzucić jeszcze co-nieco.

Autor:  Lepudruk [ 24 lut 2018, 09:16 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

O zesz ty A mi zaden pomaranczowy nie spadl..

Pare dni temu czytalem ze na premiere serwerow nie bedzie troche lipa ze sie w multi nie pogra

ps. oceny juz wystawiles? hehe

Autor:  yabaddi [ 24 lut 2018, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Wolcen: Lords of Mayhem

Lepudruk napisał(a):
O zesz ty A mi zaden pomaranczowy nie spadl..

Pare dni temu czytalem ze na premiere serwerow nie bedzie troche lipa ze sie w multi nie pogra

ps. oceny juz wystawiles? hehe


No ten ich tryb online to obecnie faktycznie kicha, jedynie preludium do wersji MP chwilowo służące jako ochrona przed cheaterami.
A, chciałeś grać tankiem - popatrz na drugi krąg, fioletowe kropki - jest tam semi-pasywny skill Contagion (trzeba wrzucić na hotbar): odpalasz jak chcesz ściągnąć aggro i zaczyna się za tobą ciągnąć zielona chmurka gazu... :D Umbra schodzi błyskawicznie ale Rage rośnie też szybciej i prawie od razu można odpalać AOE. W multi trzeba będzie inwestować w Presence bo to pasywny odpowiednik taunta. W drzewie Defender'a (czy jak on tam się zowie) jest kilka nodów które przerzucają nadwyżkę Presence ponad 100% w defense. Może kiedyś wyjść z tego niezły tank (jak w końcu zabiorą się za MP heh).

Ps. Yup, dlatego mam w końcu trochę czasu. I nie, nikogo nie oblałem :P

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team