MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WH40K Inquisitor Martyr
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=45154
Strona 1 z 2

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2017, 00:13 ]
Tytuł:  WH40K Inquisitor Martyr

https://www.youtube.com/watch?v=lCywlfr3YF0
A wy co heretycy? Dalej PoE?

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2017, 00:40 ]
Tytuł:  Re: =][= Inquisitor

https://www.youtube.com/watch?v=f59bS5KpLSA
Tutaj jakis gameplay, jak w wiekszosci WH40k gier, mozna poogladac ludziki przez chwile, ale do grania to sie srednio nadaja. Bieda.

Autor:  Niah [ 17 lut 2017, 00:52 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Wygląda jak grim dawn czy inny van helsing.

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2017, 01:05 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Tu trochę alfy https://www.youtube.com/watch?v=VWwwx_MlxBs
Spodziewać się można:
Crusader - Inkwizytor w pancerzu, kosmiczny marynarz w służbie Imperatora. Dostępny teraz.
Assasin - pewnie laska robiąca za rogue. Chyba było trochę gameplay'i
Psyker - magik, z Imperialną licencją.

Na razie jest crusader. No special skils. 2 Zestawy broni, każda ma 2 skile na rękę, pancerz ma własną (rakiety albo jump), są 2 rodzaje granatów. Broń inaczej dział - chainsword trzymasz, energotoporem napierdalasz, latarką strzelasz. Jako crusader nie masz ograniczeń broni.
Misja - rozpierdol. Ale w wielu wersjach. Wszystkich, kilku kluczowych gości.
Są wrogowie. Na razie problem to drednoty, ale widać potencjał ( są sztandarowi, miotacze. )

Zmiana tytułu jest herezją. To =][= i nie trzeba dyskutować. Są nawiasy, jest zrozumienie.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2017, 01:28 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Isengrim napisał(a):
Zmiana tytułu jest herezją. To =][= i nie trzeba dyskutować. Są nawiasy, jest zrozumienie.


Who cares, nie wiem czy gra sie nadaje do dzialu HnS tbh, przeniose do pozostalych w razie czego (tak, stoje po stroni herezji). Na razie niech zostanie, moze pokaza cos wiecej.

Autor:  Piszpan [ 17 lut 2017, 08:29 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

na razie to biednie strasznie wyglada. ale sama mozliwosc pobiegania taka postacia jest fajna :) jak dodadza epaxy, drzewko itd. to czemu nie.

Autor:  candidoser [ 17 lut 2017, 09:25 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

wyglada jak single player mmo. Crap z fajnym IP.

Autor:  Nyx [ 17 lut 2017, 09:33 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Jak jest fajne IP to zazwyczaj jest crap

Autor:  tiomor [ 17 lut 2017, 13:11 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

E tam, spoko wygląda.

+ za to, że jest wolne.

Autor:  yabaddi [ 17 lut 2017, 13:40 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Piszpan napisał(a):
na razie to biednie strasznie wyglada. ale sama mozliwosc pobiegania taka postacia jest fajna :) jak dodadza epaxy, drzewko itd. to czemu nie.


O, to to właśnie. Bez tego to trochę słabo, no chyba że ktoś jest maniakiem universum i łyka wszystko jak leci :P

Autor:  mrynar [ 17 lut 2017, 14:00 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Mi sie zajebiscie podoba!

Lubie h'n's ale juz rzygam fantasy, ktore sprowadza sie sie do zabijania rozblyskami hord stworow.

Autor:  Isengrim [ 20 kwi 2017, 18:02 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Obrazek

Autor:  TobiAlex [ 20 kwi 2017, 18:34 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Pierwsze skojarzenie - nowa wersja Space Siege.

Autor:  Piszpan [ 20 kwi 2017, 19:48 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

kurde nawet kupilbym i pogral ale biednie wyglada to. lokacje, skille, nie ma itamz, drzewka tez nie widzialem. zarzucie jakies fajne filmiki.

Autor:  Isengrim [ 20 kwi 2017, 20:18 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Itemki są, każda dłoń daje 2 skile. Do tego granat i skil z pancerza (arta/skok/turret). Na razie w 4 kolorach. Broni 2 zestawy, nie można zmieniać itamz w trakcie misji. Skile dość się różnią (np. plasma canon ma szybkie, ale niecelne strzały. Dobre na dreadnaughty)
Lokacji to widziałem 2 typy - stacja i planeta. Wyglądają spoko, ale mało zróżnicowane.
Drzewko jest, nawet sporo nodek. Nic tam super duper, +% do czegoś tam zasadniczo.
Dodali perki (bonusy na max lvl)
Questy albo random, albo chain w którym można trochę modyfikować. Są jeszcze jakieś do składania samemu (coś jak mapki z PoE?)
meleehttps://www.youtube.com/watch?v=u3Q6nASLcX8 rangedhttps://www.youtube.com/watch?v=eJDLxzpKekk random filmiki. Mnie generalnie najbardziej wkurwia kamera. Jest na piwocie i irytuje.
Na razie nie polecam zakupu, bo to jednak alfa i czasem coś się powali, optymalizacja też nie kozaczy. Ale gierka fajna.

Autor:  zaboleq [ 20 kwi 2017, 23:00 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Na filmikach wygląda zajebiście ale gameplay ostra kupa niestety na ten moment. Czekać do release raczej.

Autor:  Isengrim [ 2 wrz 2017, 18:49 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

=][= wszedł w ea, główna zmiana to zdecydowanie szybsze ładowanie mapek i lobby. Alpha dalej, stale coś nowego się pojawia - mobki, mapki. I dalej potrafi się wykrzaczyć "bo tak", optymalizacja lepsza, ale dalej nie jest to cudo. Są cabal (klany).
Nie ma psykera, assasin ma ciekawy gameplay (mocno dynamiczny), bo inkwizytor to raczej taktyka astartes - jump&smash for Emperor!
Roadmap:https://static.neocoregames.com/images/roadmap/W40K_RoadmapMilestones.jpg
A, jeszcze nowy filmik https://youtu.be/-ipy248Cufs

Autor:  Isengrim [ 8 wrz 2017, 01:57 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

No dobra , coś więcej napiszę, bo godzinki jakoś tak same lecą.
Po pierwsze, to bardzo fajna gra. Nawet z bugami ea/alphy (ea, jak cały czas na napis "alpha build" my ass), fatalną kamerą (jest na piwocie i obracanie jej to mordęga, a jak się pojawia wielopoziomowa mapka z platformami, to automatycznie gubienie ścieżki, zasięgu, strzały w ścianę... to jest najgorszy element).
Po drugie, łatwo nie jest. System działa tak, że zlicza power rating z itemków. Mapki mają swój power rating. I jak mamy więcej, to dostajemy bonus dmg/def. Jak mniej, to odwrotnie. Tak w praktyce jest ustalany level. Teoretycznie natomiast levele są dwa. Rank to poziom postaci i od niego zależy jak mocne itemki założymy. Account level to - niespodzianka - poziom konta i jest dla wszystkich postaci. Z niego wynika ilość skill poitsów, które są potrzebne do rozbudowy pasywek. Skilli jest dużo, są podzielone na działy (odblokowywane za różne osiągnięcia) i dają niewielkie procentowe bonusy, albo jakieś bardziej rozbudowane specjale w stylu when u smth then smth. Jest drzewko movement na ten przykład i powiedzmy jedna nodka daje +2% speed, inna redukuje cooldowny o procent utraconego HP podczas ruchu.
Są dwa życia na mapkę i czasem nie jest łatwo. Czuję, że to zmienią, niestety.
Po trzecie, mapki. Mapki to planety, stacje i okręty które potrzebują inkwizytora. Przechodzimy do nich z lobby (pokładu gotyckiego okrętu naszej postaci). Sektor jest podzielony na układy planetarne wedle power rating, więc niby open world jest, ale jakby nie do końca. Każdy element układu daje jakieś misje. Są różne - zabić 3 gości, ściągnąć dane, zabić wszystkich - nic, tak naprawdę, nowego. Są też trochę inne misje. Misje na account level (prioryty, ale pewnie do zmiany) dają więcej do acc level , można je modyfikować, mają sporo flufu. Misje story (premium na razie) dają dużo do rank, tak jak misje tarota. Misje tarota to pewna nowość. Polegają na ułożeniu kilku składników w losową mapkę. Parametry tej mapki określamy właśnie tymi składnikami - mamy major arkana i te dotyczą tego, jaki typ itemu nam dropnie; mamy minor arkana które określają drop kasy, składników do kraftu, relicków etc. Oczywiście karty mają swoje minusy - a to spawnują się demony na ubitych, a to jeden typ przeciwników, a to to, a to sramto. Ciekawa rzecz, choć kosztowna.
Po czwarte, itamz. Jest tego całkiem sporo. Część blokowana przez rank postaci, część przez klasę (assasin i crusader, psyker w drodze). Kolejność to szare,niebieskie,zielone, purpurowe i żółte. Żółte relicki można ulepszać i główna różnica między kolorami itamz polega na ilości afiksów. odpowiednio 2,3,4,5(czasem specjalny). Proste jak...granie. Postać ma 7 slotów ogólnych i 2x4 na broń(2 ręce i 2 miejsca na bonusy). Typów broni jest, że ja pierdole. Jak w WK40k. Multi melta też jest. Ale Melta gun lepszy. No wszystko jest. DMG jest skalowany do ranku, więc nie ma broni uwalanych "bo niższy level i skil za słaby". Imo olbrzymie pole do kombinacji, nawet pedalskie latarki są ok.
Po piąte, jest taktycznie. tomugeen słusznie zauważył, że to bardziej arpg niż h&s. Hord rżniętych monsterków wedle jednego buildu jest tu mało (ale są!), gra się bardziej taktycznie i wycofanie na z góry upatrzone pozycje to nie wstyd (kek). Multi 5ppl, masa kombinacji skill/itamz.
Po 666. To chyba jedna z najlepszych gier w klimacie wh40k. Autorzy wzięli za bohaterów tych, którzy mogą wszystko. Podlegają tylko Imperatorowi. Chronią ludzkość przed plugastwem herezji. To nie jakieś pedalskie astartes, tu idzie walka o ludzkie życia i dusze. Muzyka mogłaby być lepsza. Metalowe riffy niekoniecznie pasują. Dźwięki broni w miarę ok. Melta spoko. Grafika mi się podoba, jest ten bardziej realistyczny styl, ale całość, efekty , bardzo ok. Burn them!

Autor:  yabaddi [ 8 wrz 2017, 06:54 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Niezła recka. Napisz jak jest z tempem rozgrywki - po filmach z YT widziałem, że jest trochę ślamazarne tj. postać rusza się dość wolno, wyprowadzane ataki też tak jakby w smole. Nie wiem, może oglądałem początki ale właśnie to tempo mnie trochę odstraszyło.

Autor:  Isengrim [ 8 wrz 2017, 08:31 ]
Tytuł:  Re: WH40K Inquisitor Martyr

Bo faktycznie jest wolno.
Natomiast jak dostajesz kontratak, to jest mocno dynamicznie. Trzeba się ruszać, bo mobki miotają granatami, ich grupy się rozdzielają za osłony... potrafią zabić. Są generalnie 2 rodzaje ataków - na shield (znaczy pancerz) i ciało. A podpalanie omija pancerz i nagle prawie umierasz, bo jakiś mobek cię smaży.
Uciekać się zdarza, czasem kamera cię wykończy. Ilość sążnistych kurew wyrobiła normę za 3 lata.
Plus chyba jednak trzeba lubić młotka, bo nawalanie z melty ( jest melta gun spoko i multimelta szybko się przegrzewająca) jednak tego skila wymaga. A rozmeltowanie chaosytów jest klasa, generalnie spoko zgony są. Krew, dużo krwi.
Podsumowując - jest taktycznie. Wjebiesz się w mocną grupę, to nara, cześć. A nawet słabi potrafią wnerwić.
To nie h&s. I czasem trzeba uciekać.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team