mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 09:43 
Cytuj  
Ktoś się tym interesuje?
Ja do tej pory zlewałem Oculusa ciepłym moczem, co najwyzej poczytałem komentarze podnieconej gawiedzi. Kiedyś miałem jakiś wirtualny hełm na głowie (przez kilka minut) i totalnie mi to nie pasiło.
Sony też ma jakieś okularki HMZ-T1/T2 na rynku od jakiegoś czasu.
Ponoć przy PS4 ma przyatakować z virtual reality i nowymi udoskonalonymi okularkami.

oculus rift jest tani jak barszcz (Sony niestety trzyma się cenowo) do tego oferuje większe możliwości (1080p vs 720p Sony). Wersję developerską moze zamówić praktycznie każdy za głupie 300USD.

I pytania: czym się różni Oculus Development Kit od wersji retailowej dla klienta? Brać czy czekać na Sony (sony wyglądają jak ze Star Treka - super cool, ale mają kilka razy mniejsze możliwości i ponad 2x wyższą cenę). Chyba trzeba wstrzymać sie do oficjalnej zapowiedzi Sony tego ustrojstwa i poczekać na cenę.
Chociaż za 300USD + przesyłka grzech nie obadać technologi i nie kupić tego Oculusa?

linki:
https://www.oculusvr.com/pre-order/
http://www.amazon.co.uk/Sony-HMZ-T2-Mou ... B009RP02MU

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 09:56 
Cytuj  
Developer Kit AFAIK ma znacznie niższą rozdzielczość. 1200x800 - licząc oba ekrany razem - czyli na jedno oko przypada połowa z tego. No i bodajże trzeba go samemu złożyć. Dopiero finalna wersja ma mieć 1080p.

Widzę w tym duży potencjał i fajną rzecz do zabawy, ale osobiście z zakupem się chyba wstrzymam dopóki nie będę mógł tego wypróbować osobiście. Jak chcesz to kupuj - chętnie usłuszę relację ;)
Na razie też z tych dwóch produktów Occulus bardziej pasi - tańszy, lepsze możliwości - jedynie co to kwestia czy nie jest zbyt ciężki / nieporęczny i czy nie odbija się to na użytkowniku po częstszym korzystaniu.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 10:00 
Cytuj  
Te sonowskie to są stare produkty obecne na rynku od połowy poprzedniego roku. I nie mają head trackingu jak oculus.
Sony ma zbudować coś o parametrach oculusa (full HD + head tracking) pod PS4 - bo było sporo plotek na ten temat:
http://uk.ign.com/articles/2013/09/03/s ... vr-headset

Jeżeli wersja developerska to 1200x800 to wstrzymam się z zakupem. Poczekam aż się wyklaruje lider ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 10:06 
Cytuj  
Byłem sceptyczny względem Oculusa ale wszechobecne pozytywne nastawienie przekonało mnie, że warto czekać.

Potencjał jest w chuj duży i na pewno zainteresuję się kupnem, jak będzie dostępna wersja retailowa. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 11:17 
Cytuj  
IMO dla fanów symulatorow i FPSow to bedzie next-big thing. Dla innych gatunkow gier, juz raczej srednio.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:21 
Cytuj  
No ja kupie na bank oculusa hd, jeżeli cena bedzie w okolicach 1k zl. Pierwsze co to odpale jakiegos sima :)

Sony wypuszcza kolejna wersja tych swoich okularow do ogladania tv, hmz-t3 - cena: 1299euro...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:29 
Cytuj  
Ciekawa sprawa ale bardziej na miare broni nintendo do strzelania kaczek niż jakaś realna rewolucja w odbiorze gier.

Jestem też zainteresowany jak wpływać może to na zdrowie. Jak dla mnie można sobie łatwo zjebać błednik takim czymś.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:37 
Cytuj  
W przypadku simow to mala rewolucja, bo nie trzeba miec miliona monitorow + track ir, http://www.youtube.com/watch?v=xyqnh6TMQis eurotruck simulator, jak milo sie parkuje :)
iracing + oculus http://www.youtube.com/watch?v=GMl1Evqbec0 , baba+oculus http://vimeo.com/71466225 ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:41 
Cytuj  
Dla mnie jest ważna kwestia tylko taka czy w grach będzie się celować ruchem głowy (głupota) czy nadal celować myszką a oculusem jedynie będziemy się rozglądać - jak w armie 2.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:44 
Cytuj  
Granie na myszce + klawiaturze może być raczej ciężkie. Raczej pad albo w dłuższej perspektywie nowy kontroler. (zresztą były już w historii ciekawe kontrolery, które się nie przyjeły na rynku, a które imho mogłyby być ok dla grania z goglami VR).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 14:49 
Cytuj  
Ja tylko powiem tyle; Star Citizen + OR, reszte pozostawiam waszej wyobraźni :]

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 16:59 
Cytuj  
przecież star citizen to scam, sprzedadzą jeszcze trochę modeli statków i zwiną interes :D. Na OR zdecyduje i się najszybciej 2 lata po premierze jak będzie wiadomo jak to wypala gały.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2013, 22:23 
Cytuj  
co do sterowania, czemu miało by się źle grać na myszy i klawiaturze?
Zwróć uwagę że OR odpowiada tylko za patrzenie + ruchy głowy. Jeśli programiści wykorzystają to optymalnie to naprawdę będzie good. Sądzę że w arme na OR będzie grało się perfekcyjnie, do tego mysz i klawa :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2013, 00:28 
Cytuj  
no 300$ do jednej gry dużo pozostaje nam czekać na recenzje, ale fajnie że jest w końcu na rynku coś na co warto czekać :]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2013, 11:55 
Cytuj  
To było do przewidzenia

http://www.flabber.nl/linkdump/video/ze ... nsfw-16370


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2013, 12:00 
Cytuj  
Oculus Rift w zestawie z Fleshlight kontrolerem.

PRZYSZŁOŚĆ.

... :(


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2013, 12:48 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Oculus Rift w zestawie z Fleshlight kontrolerem.

PRZYSZŁOŚĆ.

... :(

Tylko jak tu przekonać rodziców, że to do celów edukacyjnych


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2013, 17:10 
Cytuj  
twój problem.

btw. na garnuszku rodziców jedziesz do 40-tki? :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 23:11 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=EDyFxYeJH4w

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2013, 23:48 
Cytuj  
Tak myślałem, że to wkleisz...
http://www.liveleak.com/view?i=759_1378641457


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.