mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 321 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5297
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 16:43 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=Q5okb9Vc8SY
lel


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 16:58 
Cytuj  
Ahahahahahahaahahaah haha aaaaaaaaaaa... wtf.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2380
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2013, 09:20 
Cytuj  
Microsoft podwyższył ceny cyfrowych wersji gier na Xbox One:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... boksa.html


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2014, 15:06 
Cytuj  
http://www.10news.com/news/5-year-old-o ... nerability

:lol:

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2014, 06:32 
Cytuj  
cena xbone znow poleciala w dol:
http://m.groceries.asda.com/#item/910001357693

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2014, 06:34 
Cytuj  
niezle, do wrzesnia moze spadnie do 250 :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 13:23 
Cytuj  
Xbone bez kinecta. http://www.youtube.com/watch?v=O_NLK-jEDGc

To jednak sie da, trololol :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12172
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 13:28 
Cytuj  
Thread poswiecony XBONE, jako lider na rynku konsol z najciekawszym lineupem na obecny rok, konsola zasluzyla na wlasny thread.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 13:29 
Cytuj  
a co ciekawego ma wyjsc?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17020
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 13:54 
Cytuj  
Taki topic to we flames.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13244
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 13:59 
Cytuj  
To przeklejam posta, bo odkopalem temat o 360tce:


Xbone bez kinecta 399$. http://www.youtube.com/watch?v=O_NLK-jEDGc

To jednak sie da, trololol :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 14:30 
Cytuj  
Money money money - http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0

Sony powinno teraz zrobić bundla PS4 + kamerka za 399$ :F


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10230
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2014, 17:23 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Money money money - http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0

Sony powinno teraz zrobić bundla PS4 + kamerka za 399$ :F


I co to niby za fajne bundle? Ta kamerka to tak ciekawa jak ten caly Kinect - gowno, ktore interesuje takich Mendolow zeby dzieciom dac cos do zabawy, a nie gadzet interesujacy hardocorowych graczy :) Jakby za to obnizyli cene do 349$, o, to by byla dobra odpowiedz. Ale na to za wczesnie.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 maja 2014, 18:03 
Cytuj  
przecież był taki bundle od Sony. Coś takiego kupiłem - PS4, kamerka, 2 pady i Killzone ;)

Xbox One rzeczywiście ma na tą chwilę lepszy lineup niż Sony, podobnie jak miał przez pierwsze ~2 lata w poprzedniej generacji. Jak to się skończy to wiadomo - po dwóch latach, gdy sprzedaż zadowoli microsoft, będą standardowo 2-3 exclusivy rocznie + DLC do CoDów na wyłączność przez pierwszy miesiąc. Dodatkowo microsoft będzie dalej kontynuował politykę nazywania exclusivem każdego tytułu, który ominie chociażby przez kilka miesięcy konsolę konkurencji, fakt, że tytuł ukaże się nawet na smart TV nie będzie mu wcale przeszkadzał.

A jeszcze jedno na plus dla Xbox One. Microsoft wychodzi do ludzi i przestaje ich okradać ściągając podwójne opłaty za jedną usługę. Do tej pory tylko na konsolach microsoftu by skorzystać np. z Netflixa trzeba było zapłacić abonament microsoftowi i abonament Netflixa. Czarodzieje biznesu!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 08:32 
Cytuj  
popatrzylem na te tytuly i jakos szalu nie ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12366
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 10:54 
Cytuj  
no nie ma , najlepiej teraz to upgrade PC


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 11:06 
Cytuj  
kurwa, ja pisze o grach i konsolach aldatha. to nie temat o pc.
konsole mnie interesuja ze wzgledu na dzieciaki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 11:06 
Cytuj  
kurwa, ja pisze o grach i konsolach aldatha. to nie temat o pc.
konsole mnie interesuja ze wzgledu na dzieciaki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12366
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 11:08 
Cytuj  
to moze sie kurwa z nimi pobaw a nie dawaj od razu pada :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31366
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2014, 11:11 
Cytuj  
czasami chca pograc, nie zawsze chca sie bawic.
a przy takiej pogodzie jak teraz, kinect nie zaszkodzi - tym bardziej, ze mozna sie bawic wlasnie razem - grajac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 321 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.