MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[PS4] Persona V https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=104&t=45201 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Gokulo [ 10 kwi 2017, 06:56 ] |
Tytuł: | Re: Playstation 4 |
Kalkulator fuzji jakby ktoś chciał: https://chinhodado.github.io/persona5_calculator/#/list |
Autor: | Mendol [ 12 kwi 2017, 06:28 ] |
Tytuł: | Re: Playstation 4 |
jak tam persona? u mnie 8h i ciagle dopiero poczatek. story ladnie sie rozkreca. |
Autor: | Kaban [ 12 kwi 2017, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: Playstation 4 |
Mendol napisał(a): jak tam persona? u mnie 8h i ciagle dopiero poczatek. story ladnie sie rozkreca. Ja dopiero po 11 godzinach ukończyłem pierwszy loch. Wrażenia rewelacyjne, mocno zżyłem się już z postaciami. Nie mogę się doczekać co dalej, fabuła jest interesująca. System walki BARDZO dynamiczny. Mam tylko nadzieje, że gierka nie stanie się monotonna gdzieś tak po połowie i będzie ciągle czymś zaskakiwać (jak to robi fantastycznie Nier Automata). Fajne jest to, że gra sprytnie balansuje między wesołą atmosferą a poważnymi tematami. Nic tylko grać. Prawdziwe arcydzieło gatunku JRPG. |
Autor: | Kaban [ 14 kwi 2017, 10:44 ] |
Tytuł: | Re: Playstation 4 |
O niech będą błogosławieni ludzie z Atlusa za możliwość powtórzenia walki z bossami/sub-bossami w Persona 5. Próbuje grać cały czas na "HARD" i nic tak nie wkurwia jak critical w głównego bohatera pod sam koniec walki. Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd. Ogólnie to mam 20 godzin na liczniku i jestem w połowie drugiego pałacu. Zwykli przeciwnicy to walki na 10 sekund. Nie wiem czy dalej w grze się to zmienia, bo obecnie to mięso do grindowania expa i nic poza tym. Za to wszyscy "więksi" przeciwnicy, sub-bossowie i bossowie to czysta poezja. No i jest trudno, a to najważniejsze! |
Autor: | Gokulo [ 14 kwi 2017, 12:35 ] |
Tytuł: | Persona 5 |
Kaban napisał(a): Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd. No to gra atlusa w sumie w personie teraz kiedyś możesz już sterować w wszystkimi mogliby sobie darować, ale oni dalej chyba patrzą na to, że MC jest bohaterem tylko, reszta to pomoc więc jak on ginie to koniec. W ich Shin Megami Tensei jest bohater i jego drużyna demonów które kontroluje więc trochę większy sens to ma. A poziom trudności tam jest jeszcze większy |
Autor: | Kaban [ 14 kwi 2017, 14:55 ] |
Tytuł: | Re: Playstation 4 |
Gokulo napisał(a): Kaban napisał(a): Jakie jest uzasadnienie takiego rozwiązania, że KO naszego bohatera to z miejsca "Game Over"? Przecież w takim tytule, gdzie można zginąć na strzała od umiejętności insta-death to jest absurd. No to gra atlusa w sumie w personie teraz kiedyś możesz już sterować w wszystkimi mogliby sobie darować, ale oni dalej chyba patrzą na to, że MC jest bohaterem tylko, reszta to pomoc więc jak on ginie to koniec. W ich Shin Megami Tensei jest bohater i jego drużyna demonów które kontroluje więc trochę większy sens to ma. A poziom trudności tam jest jeszcze większy Właśnie planowałem kiedyś ukończyć Shin Megami Tensei na poczciwym 3ds Jestem w Route C w Nier : Automata (dotarłem do obozu) i ogólnie to.... |
Autor: | Razoth [ 15 kwi 2017, 14:10 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Ta gra jest tak dobra, dopracowana i dopięta pod względem stylu, prowadzenia story i gameplayu, że nie mam słów. Mam autentycznego bonera przed wejściem do każdego kolejnego pałacu (i nie mówię tu koniecznie o Takamaki i jej kostiumie) bo nie mogę się doczekać wyglądu nowej lokacji, jej eksploracji, przeciwników i nowych zabezpieczeń. Momenty poza Metaverse też rozjebują. "Rozbierana" sesja Ann i jej aktorstwo czy pierwsze spotkanie z Kawakami poza szkołą -> instant lol. MJUT. |
Autor: | Mendol [ 15 kwi 2017, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
mam pytanie razoth, czy combat w pozniejszych fazach tez daje taki fun jak na poczatku? bo ok, spotykanie nowych przeciwnikow, szukanie ich 'weak' pointow jest ok, ale czy tak wyglada cala gra? |
Autor: | Razoth [ 15 kwi 2017, 14:28 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Jestem w trzecim pałacu i przeciwnicy zaczynają być bardziej wymagający. Mają więcej skilli, buffy / debuffy i robi się bardziej ciekawie. Coraz mniej steamrolla jest i trzeba zaczynać używać głowy, bo energia w Metaverse sama się nie odnawia. :D |
Autor: | Gokulo [ 15 kwi 2017, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Death confidant sprzedaje akcesoria odnawiające sp od pewnego poziomu, chyba 5,a od 7 po niższej cenie |
Autor: | Razoth [ 16 kwi 2017, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
3 pałac w Personie 5 skończony. Prawie 40 godzin na liczniku...
Spoiler:
|
Autor: | Mark24 [ 16 kwi 2017, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
ja skonczyłem pierwszy. |
Autor: | Razoth [ 16 kwi 2017, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Gra jest na prawdę cudowna i mówi to osoba, która jRPG z turowym combatem po prostu już nie trawi. Prezentacja jest dosłownie tak wyborna, że nic mnie nie nudzi. Z każdym kolejnym pałacem rośnie w pewien sposób poziom komplikacji ale również nasze możliwości (poprzez rozwój social linków co też jest zajebiste - nie jesteśmy Alfą i Omegą i rozwijamy nasze opcje dzięki innym osobom). Kolejna fajna sprawa to to, że jak podoba nam się jakaś Persona to mamy możliwości do levelowania jej i ulepszania, nie musimy co chwila łapać wyższych leveli po to by ich używać, możemy rozwijać te które już posiadamy i lubimy (poświęcając resztę dla szatana i expa). No cud malina. Widzę siebie grającego drugi raz na Hardzie w przyszłości. A jak kiedyś jeszcze Atlus wyda wersję Golden (na Switcha może? ) to już będzie pozamiatane. ... Idę grać. :f |
Autor: | Razoth [ 21 kwi 2017, 09:06 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Czwarty pałac to czysta poezja pod względem story, settingu oraz muzyki. Mój ulubiony jak do tej pory. :) |
Autor: | Xender [ 21 kwi 2017, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Jak się ma Persona do innych gier Altusa z tego uniwersum? Shin Megami Tensei IV, Devil Survivor 2 itp itd? Jest to jakoś powiązane? Przechodzę teraz Shin Megami Tensei IV na 3DS i zastanawiam się czy Persona 5 ma coś z tym wspólnego ;P |
Autor: | Mendol [ 21 kwi 2017, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
skad ty masz tyle czasu razoth? |
Autor: | Razoth [ 21 kwi 2017, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Mendol napisał(a): skad ty masz tyle czasu razoth? :P Właśnie nie mam i to jest przykre, bo przegrywam życie i nie dosypiam dla Persony. :( No ale warto. :f Jakieś 60 godzin na liczniku. Miałem sobie sensownie dawkować ale nie wyszło. |
Autor: | Mendol [ 21 kwi 2017, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
eh to juz przeszlo polowa gry. ja czekam z odpaleniem, bo niestety mialem to samo. rano do roboty z zamknietymi oczami lazilem. |
Autor: | Gokulo [ 21 kwi 2017, 12:54 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Koleś napisał(a): Jak się ma Persona do innych gier Altusa z tego uniwersum? Shin Megami Tensei IV, Devil Survivor 2 itp itd? Jest to jakoś powiązane? Przechodzę teraz Shin Megami Tensei IV na 3DS i zastanawiam się czy Persona 5 ma coś z tym wspólnego ;P Nie ma żadnych istotnych powiązań. Persona to jedno uniwersum, Devil Survivor inne, a SMT to jeszcze inne multiversum |
Autor: | Kaban [ 21 kwi 2017, 16:19 ] |
Tytuł: | Re: [PS4] Persona V |
Kurwa, ale ta Persona jest przejebana na hard. Nie mogę pokonać bossa w drugim pałacu i musiałem wczoraj trochę pogrindować. Do tego zmieniłem kilka person i kupiłem sporo przedmiotów. Zobaczymy jak mi dzisiaj pójdzie. W innej grze już bym dawno zmienił na "normal", ale tutaj po prostu czerpię ogromną radość z walki. Nie miałem ostatnio zbyt dużo czasu na granie, więc w ten weekend sobie odkuje |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |