mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2013, 17:14 
Cytuj  
Ogladalem tego HS na streamie Krippa i zastanawia mnie jedno: jaki jest kurwa cel minionow z wysokim zyciem i malym atakiem skoro kuzwa w tej grze mozna ominac miniony i od razu bez problemu atakowac gracza? :O (Chyba ze cos przeoczylem...)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 19 sie 2013, 17:17 
Cytuj  
Są spelle i minionki, które moga nadawać taunta wybranej karcie.

Zresztą można ich używać do eliminowania innych minionkow bez straty swojego. Warlock ma czary, które sprawiają, że może poswięcić minionka za hp.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2013, 20:14 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ogladalem tego HS na streamie Krippa i zastanawia mnie jedno: jaki jest kurwa cel minionow z wysokim zyciem i malym atakiem skoro kuzwa w tej grze mozna ominac miniony i od razu bez problemu atakowac gracza? :O (Chyba ze cos przeoczylem...)


I za to cie lubie. :)

Obejrzales jeden gameplay i od razu wychwyciles najwiekszy idiotyzm tej gry czyli mozliwosc atakowania 'gracza' (hero) pomimo wystawionych kritow.
Moze nie tyle idiotyzm co design decision - splyca to gre niesamowicie no ale chuj tam.

Szkoda w sumie bo np ilosc keywordow i abilities na kartach daje rade... gdyby combat byl normalny (ala MTG z deklaracja bloku i instantami itd...) to ta gra by byla zajebista.
Takto to jest poziom Duel Of Champions czyli zaden.


_________________
Obrazek

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 00:28 
Cytuj  
Ale jako że jest to Blizzard to zapewne się przyjmie, bardziej spopularyzuje i z czasem zejdzie na psy czego wynikiem będą osoby grające w classica(mtg) i resztę trzepiącą się na nowy dodatek do hs i nawołująca resztę do grania w prawdziwą wersję. o/


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 01:10 
Cytuj  
No przydała by się jakaś fajna karcianka, MTG w każdej wersji cyfrowej to wysysanie pieniędzy na każdym kroku i wogóle żydostwo, a HS to taki żeby sobie popykać w niedziele.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2013, 13:52 
Cytuj  
@Kabra

Grałeś ostatnio w IW? Ten nowy dodatek wychodzi jakoś na dniach??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 06:38 
Cytuj  
https://scrolls.com/2013/08/the-week-of ... st-upon-us

Czwarty deck - Decay wchodzi 26-stego. Nowi gracze którzy kupią grę od 26-stego (nie wiem do kiedy) dostaną startowy deck Decay za darmo, razem z deckiem który sobie wybiorą.

Startowy deck będzie kosztował tyle co inne czyli albo 6500 golda, albo 500 shardów (600 shardów = 4 euro)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 09:54 
Cytuj  
Pooglądałem sobie troche tego heartstone na twitchu.
Po jednym dniu juz wiadomo wszsystko o grze, 30 kart w decku, tylko 2 takie samo mozna miec.
W skrócie to ludzie albo daja duzo taunt creatures + jakies weak pomiedzy z fajnymi wlasciwosciami, albo mass weak creatures spawnujace 1/1 i buffuja potem wszystko idąc na ilosc. Widzialem 2 spell decki w akcji, ale to loteria, bo majac 2 kopie danego czaru i niewielkie możliwosci ciągniecia dodatkowych kart ciezko takim czyms zbudować ochrone i znukować przeciwnika.
Okej raz sie trafil koles z harpią (atakuje 2 razy) na to 2x double health (do 20) a potem health becomes attack i pizgnął hero za 40 ;]
W porównaniu do Duel of champions [bo do tej samek kategorii zaliczam] brakuje combo efektów, kontroli decka przeciwnika i kilku róznych hero - miałem nadzieje ze warlocków będzie 3 itd, z różnymi skillami. A to po prostu portret klasy.

Plusy:
+ Craftowanie kart, nie skonczy sie jak w DoC ze człowiek potrzebuje 3 karty zeby dokonczyć decka ale nie moze ich trafić.
+ WoW Vanilla, gra jest przesiąknięta klimatem vanilli, itemki i ataki, mind control vs warrior z arcanite reaperem. Perditions blade etc, fajne to wszystko. Obudziły sie wspomnienia PvP hyhy. Efekty spelli sa ladnie zrobione, combat log zajebisty, tylko wyglad boarda mi nie odpowiada.
+ Szybka i lajtowa, robiona przez blizzarda w swiecie WoWa = znajomi beda czasem odpalac zeby im wpierdol spuscic.

TL;DR - kolo karcianki to nawet nie stalo, ale jest fajne. Niestety nie przytrzyma normalnej osoby na dłuzej. Ilość mechanik powinna wzrosnąć wykładniczo zeby byl sens nad tym siedzieć.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 10:06 
Cytuj  
Żywotność tej gry będzie polegać na grze w arenki gdzie wybiera się tylko klase a reszte kart trzeba wybrać z wylosowanej puli.
Jak na darmówke ( bo tak słyszałem), która będzie można pograć na tablecie w WC - not bad.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 10:22 
Cytuj  
no HC ma jeden ogromny plus jak dla mnie - swiat wow'a :) Wszystkie dzwieki obrazki nazwy, klimat jest bardzo fajny. Jak na karcianke to jest to bardzo proste, ale z drugiej strony zrobione jak Blizz przyzwyczail - dopracowane juz na etapie bety - wszystko chodzi szybko, prosty interfejs, na pewno pogram casualowo, w przerwach w wykminianie Hex'a :)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:18 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
@Kabra

Grałeś ostatnio w IW? Ten nowy dodatek wychodzi jakoś na dniach??


Dodatek mial prereelase w zeszlym tygodniu. Teraz jest chyba dwatygodnie headstartu dla preorderowcow i pojawi sie normalnie w sklepiku.
Ogolnie cala gra przeszla revamp, mechanika, wyglad kart, liczby... wlacz i sie przekonaj. Zdziwisz sie.

J sie jeszcze przyzwyczajam do zmian... bo sa drastyczne.

Ale RISE zajebisty - super karty sa.


Do poczytania: http://lightmare.com.au/forum/index.php?topic=15516.0


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 16:08 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
TL;DR

Sam sporo streamów oglądałem przez ostatnie dwa wieczory na komie, jak nie mogłem zasnąć i co do spell decków to niektóre fajne się trafią: mag i shaman mają przynajmniej po 4 karty które zadają 4+ dmg, więc jak weźmiesz po dwie i minionki do "draw card/spell power" to ładny dmg da się wykręcić (max 15 z tego co wiem, ale to tylko teoria i zwykle kończyło się na pyroblaście za 10). Warlock potrafi mieć bardzo fajne buildy - jest karta która zamienia Ci bohatera w jaraxuusa z 15 hp 3dmg i umiejętnością przyzwania infernala 6/6, więc trzeba znać przeciwnika i jak wiesz, że nie może Cię w następnej rundzie zjechać, zabierasz sobie hpki do jakichś 5, koleś myśli, że wygrana w kieszeni a tu na stół lądują za darmo 2x molten giant 8/8 (im mniej hp ma bohater tym mniej kosztują) + przemiana w jaraxusa i w następnej rundzie pew pew.

Ale co prawda, to prawda - 99% hunterów robi beast decka, magów idzie w spelle i potworki po 1-2 many a reszta zbiera w decku jak najwięcej tauntów.
Chociaż to przecież beta, jakby dodali w ciągu pół roku więcej bohaterów do każdej klasy, to ja byłbym zadowolony.


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 19:14 
Cytuj  
Shp, no to sa wlasie te podstawy, przejrzalem wszystkie karty na wiki i juz mam obcykane. Jak dla mnie polowa tego co w DoC i sie znudzi.
A te przypadki o ktorych piszesz nie zaskocza nikogo po paru dniach gry.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 19:27 
Cytuj  
http://www.wowhead.com/hearthstone/deckbuilder tutaj wygodniej się przegląda i od razu można coś na sucho potworzyć ;) druga fala giveaway w US właśnie się zaczęła a w ciągu 24-48h ma być beta EU - info typów z gamescona.


_________________
Duh, winning

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 19:30 
Cytuj  
Ogromnym bolem bedzie tez brak trade (tzn dla graczy bo dla Blizza to napedzanie ISa).. zrobisz jeden deck.. chcesz cos zmienic = grinduj jak pojeb, brakuje ci trzech kart do perfekcyjnego decka = grinduj jak pojebany... chcesz nowy deck = gg... przyjdz za 2 miechy jak najebiesz tyle punkcikow. Alternatywa? Kupuj packi jak pojeb, wydaj 10 razy ile to jest warte i licz na szczescie i ofc zapomnij o wymianie niechcianych rarek bo tak i chuj.

Niby jest tez system ze mozesz sobie zrobic karte jaka chcesz ale na 100% wymagania matsow beda takie ze kkthxbye.

Brak trade w grze kolekcjonerskiej = fail. Dla mnie od razu dyskfalifikacja jako gra na dluzej bo brak trade to nic wiecej jak doskonaly money grab. Dlatego (min...) failem jest DoTC, dlatego failem bedzie Heartstone (pomine juz inabilty Blizzarda do zrobnienia fajnej gry... ta podobno robi jakis team z piwnicy wiec od strony nie kontrolowanej przez krawaty z gory moze i byc OK).


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 19:37 
Cytuj  
Z tego co widziałem to legendarne karty można zniszczyć za 400 proszku. 1600 kosztuje jej zrobienie.
Bardzo przesadzasz. Zreszta duzo tego gówna dostaje się za walce na arenie. Jeśli nabijesz mało wygranych to 4/6 skrzyneczek to własnie dusty.

Common (White) Cards – Disenchant for 5 Arcane Dust / Craft a Common card for 40 Arcane Dust
Rare (Blue) Cards – Disenchant for 20 Arcane Dust / Craft a Rare card for 100 Arcane Dust
Epic (Purple) Cards – Disenchant for 100 Arcane Dust / Craft an Epic card for 400 Arcane Dust
Legendary (Orange) Cards – Disenchant for 400 Arcane Dust / Craft a Legendary card for 1600 Arcane Dust


_________________
PSN_id: Adhoc8810

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 19:53 
Cytuj  
shp napisał(a):
a w ciągu 24-48h ma być beta EU - info typów z gamescona.

Super. Mam nadzieję, że szybko dostanę zaproszenie. Chętnie pogram, bo z tego co widziałem zapowiada się taka nieskomplikowana popierdółka bez spiny. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 20:02 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
Z tego co widziałem to legendarne karty można zniszczyć za 400 proszku. 1600 kosztuje jej zrobienie.
Bardzo przesadzasz. Zreszta duzo tego gówna dostaje się za walce na arenie. Jeśli nabijesz mało wygranych to 4/6 skrzyneczek to własnie dusty.

Common (White) Cards – Disenchant for 5 Arcane Dust / Craft a Common card for 40 Arcane Dust
Rare (Blue) Cards – Disenchant for 20 Arcane Dust / Craft a Rare card for 100 Arcane Dust
Epic (Purple) Cards – Disenchant for 100 Arcane Dust / Craft an Epic card for 400 Arcane Dust
Legendary (Orange) Cards – Disenchant for 400 Arcane Dust / Craft a Legendary card for 1600 Arcane Dust


We will see...
Jestem na 100% pewny ze system bedzie zrobiony tak zeby oni sprzedawali packi. A nawet jesli zostana te wartosci to i tak jest to 4 legendary -> 1 legendary, 5 rare --> 1 rare. W takim IW mam (w wiekszosci przypadkow) 1:1 bo da sie WYMIENIAC z ludzmi.

Wiec nie, nie przesadzam, brak trade = fail i grind, moze i akceptowalny czasowo ale zawsze x razy wiekszy niz w grach z nieskrepowanym trade (IW, MTGO, w przyszlosci Hex np..).

Do tego trade byloby w tej grze zajeboste ze wzgledu na logo Blizzarda czyli playerbase bedzie na pewno spory = skaldanie decku to bylby czysty fun a nie grind i pain in the ass bo uzbieram dusty opiero za tydzien (moze).

PS. Jesli te dusty to jest currency w grze to NA 1000% bdzie ogranicznenie daily zdobywanie tego. Ostatnio w IW wprowadzali juz chyba 3cia iteracje takiego systemu zbierania currency za ktore sie kupuje karty.

Poprostu... jak napisal chyba tomu wyzej... 'kolo karcianki to nawet nie stalo'.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 20:18 
Cytuj  
Nie, dusty to nie waluta w grze to zwykłe matsy do craftowania. Waluta to gold, który umożliwia gre na arenkach.
150 golda to jeden ticket do gry arenkowej. Arenki maja gwarantowana wygrana 6 chestow, w ktorych jeden to booster, reszta to dusty albo gold. Jakośc nagrod zwieksza sie z ilościa wygranych. Gra na arenkach to tylko random karty, które wybiera sie z puli 3 kart na 1, aż do zebrania całego decku.
5 wygranych w grze zwykłej (custom decki) to 5 golda z tego co widziałem i tutaj pojawia się farma. Tyle, że AI w założeniu ma wyszukać Ci podobnego przeciwnika a w braku takich, przeciwników turdniejszych lub słabszych.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 20:50 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
Z tego co widziałem to legendarne karty można zniszczyć za 400 proszku. 1600 kosztuje jej zrobienie.
Bardzo przesadzasz. Zreszta duzo tego gówna dostaje się za walce na arenie. Jeśli nabijesz mało wygranych to 4/6 skrzyneczek to własnie dusty.

Common (White) Cards – Disenchant for 5 Arcane Dust / Craft a Common card for 40 Arcane Dust
Rare (Blue) Cards – Disenchant for 20 Arcane Dust / Craft a Rare card for 100 Arcane Dust
Epic (Purple) Cards – Disenchant for 100 Arcane Dust / Craft an Epic card for 400 Arcane Dust
Legendary (Orange) Cards – Disenchant for 400 Arcane Dust / Craft a Legendary card for 1600 Arcane Dust

Przy takim przeliczniku takie rozwiązanie powoduje to że zanika przewaga ludzi co wydają 300$ na deck nad tymi co graja dla fun`u, co mi się bardzo podoba :] Niechce drugiego MTGO gdzie jeden common potrafi chodzić po 1 grosz a drugi po 50zł.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 419 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.