MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Albion Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556
Strona 24 z 34

Autor:  Ossur [ 12 gru 2015, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

https://forum.albiononline.com/index.php/Thread/25755-Problem-zerg%C3%B3w-koncepcja-rozwi%C4%85zania/
Ot pojawiają się takie z dupy pomysły, takiego gówna chyba w eve nie ma?

Załozenia gry miały być takie:
GvG
walka o terytoria i ich eksploatacja
najlepsze zasoby na zonach pvp

a teraz są pomysły żeby przesunąć zasoby do greenzony
jakieś niedojeby umysłowe chcą żeby karać utratą punktów fame'a graczy oflagowanych jeśli padną, wprowadzić oflagowanie wszędzie, stealth gathering w pvp zonach, zerg to dla nich każda więkasza grupa od ich własnej...
wtf?!

Autor:  ShadorVD [ 12 gru 2015, 13:25 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Ehhh... Idz na forum Eve, jest od groma roznych absurdalnych pomyslow. Nie zabronisz ludziom postowania - taka idea forum.

Autor:  Teo [ 12 gru 2015, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Ossur, załóż na ich forum temat czy będzie opcja refundacji wydanej kasy jeśli chcą takie zmiany wprowadzać.
Trzeba im pomóc w zrozumieniu balansu pvp-pve.

Autor:  Mendol [ 12 gru 2015, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

tru.
zaloz temat, tylko napisz kulturalnie i po ludzku :)
a sam sie wtedy chetnie dopisze i podrzuce ludziom z gildii.

Autor:  vilhelm [ 13 gru 2015, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Cytuj:
Hi all,
->world size will be doubled by end of the closed beta
->the mob fame system will be changed. Mobs will give the same amount of fame no matter hoe many charges they have
All the best,Korn


Pierwsze na plus drugie na duuuuzy minus.
System gdzie można było znaleźć nie uczęszczane moby nagradzał "explorerów".

Autor:  Teo [ 13 gru 2015, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Z jednej strony to ułatwia start, z drugiej zachęca do siedzenia na jednym spocie, nie wiem ale chyba nie będzie miało większego wpływu.
Zwiększenie świata obowiązkowe bo obecnie jest bardzo mały, większy świat może spowodować że stworzą się jakieś huby handlowe, a to spowoduje że w wielu miejscach crafterów i ludzi będzie mniej, w innych więcej, czyli i zyski uzależnione od miejsca.

Autor:  ShadorVD [ 13 gru 2015, 12:09 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

No kur... Wreszcie przczytali linka ktorego wrzucilem chyba dwa dni temu.

Ossur posluchal i zalozyl temat:
Cytuj:
Proponuje napisanie petycji do SI żeby trzymali się założeń gry za jaką zapłaciliśmy czyli GvG, kontrola i walka o zasoby na zonach pvp, najlepsze zasoby na zonach pvp i nie reagowali na kerbirskie pomysły nieudaczników którzy w swojej bezmyślności nie są w stanie poradzić sobie na zonach pvp i proponują różne dziwne zmiany na swoją korzyść.

https://forum.albiononline.com/index.ph ... in%C3%B3w/

Autor:  Mendol [ 13 gru 2015, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

szkoda, ze nie posluchal zalecen starszego kolegi i spierdolil juz na wstepie.
no i zrobil to na polskim forum, zamiast na ogolnym.
tosiek, wez to ogarnij.

Autor:  Teo [ 13 gru 2015, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Nie chce mi się bo przeczytałem kilka tematów z propozycjami i zwątpiłem jakie bzdury ludzie tam wypisują i to w angielskim ruskim i polskim dziale.
Zresztą sam widzisz jak wygląda tam dyskusja, milion głupot i zero zrozumienia, jak napiszesz że musi być content pve żeby działało dobre pvp to oburzenie że carebearów nie trzeba, a jak napiszesz że pvp nie powinno być karane to zaraz wyjazd że są zergi i wspaniali gracze pve nie mogą grać.

Autor:  Ossur [ 13 gru 2015, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mendol napisał(a):
szkoda, ze nie posluchal zalecen starszego kolegi i spierdolil juz na wstepie.
no i zrobil to na polskim forum, zamiast na ogolnym.
tosiek, wez to ogarnij.


Od razu spierdolił, no wiesz...
pisałem pod wpływem świerzych emocji po przeczytaniu porcji spierdolenia umysłowego z działu "General Questions & Discussions".
Poczytaj to, to sam zrozumiesz mój stan umocjonalny:)

Autor:  Mendol [ 13 gru 2015, 15:46 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

nie, nie bede czytal, bo napisalem ci jak to zrobic Ossur - tak zeby przyciagnac ludzi i devsow.
zrobiles po swojemu i masz efekt - zerowe zainteresowanie i glownie pieprzenie o niczym :(
kiedys udalo nam sie zrobic taka akcje w rifcie ale niestety trzeba to robic w sposob przemyslany, przygotowac tekst w 2 jezykach, z punktami - czytelny.
a nie ogolnikowo wrzucic, ze devsi robia chujowo i chcemy refund.

Autor:  Ossur [ 13 gru 2015, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

to była tylko propozycja napisania czegos takiego i nic więcej.
Bedę miał chwile dłuższą to coś kulturalnego i treściwego napiszę i się opublikuje w dyskusjach.

Autor:  ShadorVD [ 14 gru 2015, 17:12 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Fix to crafting economy (Sneak Peak)

Cytuj:
Hi all,

we want to share another feature with you that we will implement during the closed beta test.

The goal is to resolve the issue of excess supply of crafted and refined materials that people have to produce in order to level up their fame.

The issue
In order to get fame for refining and crafting, you will produce items even if there is no real market need for them
As a result of that, prices for these items in the open market get very low, lower than the cost of the ingredients
The solution
A study/disscet/training feature offered at crafting buildings
Immersion-wise, imagine that you destroy an item in order to learn more about it / study how to craft it
Game-wise, you will be able to hand in excess crafted/refined items to the refiner / crafter. The items will be destroyed, but you will be awarded extra fame towards the relevant destiny board node
To prevent people from using the above to level the destiny board with bought items, without actually crafting anything themselves, you will only be able to use the training feature if you have already unlocked a certain percentage of the total fame needed for the node/mastery
Example
Say I would have to craft 100 T4 Swords to unlock T5 Swords
In the current system, I will craft those 100 swords and then salvage them or sell them in the open market, creating artificial supply
In the new system, I will, say, only craft 50 of those swords. I can then dissect/study these 50 swords at the NPC, they will be destroyed, but I wiill get extra fame for this in return, thus unllocking the next destiny board node
Note: the number above are just examples, everything of course is subject to balancing
All the best,
Korn

Autor:  vilhelm [ 14 gru 2015, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Jest to jakiś pomysł, ale to raczej tylko uderzy w mniej zaradnych graczy dla których gear będzie po prostu droższy.
Obecny spadek cen pozwala większej ilości graczy na bardziej bezstresowe full loot pvp.

Autor:  Teo [ 14 gru 2015, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Bardzo fajny pomysł, muszę przyznać że mają łby na karku, jeśli to wyeliminuje głupkowaty mass crafting i zalewanie marketu itemkami w cenie salvage to jestem na tak.
Można by tez iść w kierunku zrobienia malutkiego drzewka dla trade, coś na styl eve online, po to by sensowny handel wymagał małego zaangażowania się.

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2015, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

by Korn

Cytuj:
full fame and destiny board rework coming this week. A lot of stuff will change.

We will then take it from there and make more adjustments if required. So don't expect the next revision to be perfect already.

All the best,
Korn

Autor:  Teo [ 15 gru 2015, 20:52 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Tak ogólnie to myśleliście coś o relax cartel, czy każdy gra w pro lub zerg gildiach ?

Autor:  Mendol [ 15 gru 2015, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

za malo ludzi.

Autor:  Teo [ 15 gru 2015, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

przypuszczam że wielu by przyszło jakby mieli taką opcje

Autor:  Mendol [ 15 gru 2015, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

ci, ktorzy grali/graja nie przyjda bo juz sa ok gildie w grze to raz.
dwa potrzebujesz sensowna i zgrana ekipe do pvp, pve oraz craftu.
nie ma szans.

Strona 24 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team