MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Albion Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=42556
Strona 25 z 34

Autor:  Atherius [ 15 gru 2015, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Ja jestem chętny ale będę grał tylko na telefonie w metrze w drodze do pracy.
Jestem przyjęty czy pisać jakieś podanie? :>

Autor:  ShadorVD [ 15 gru 2015, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Atherius napisał(a):
Ja jestem chętny ale będę grał tylko na telefonie w metrze w drodze do pracy.
Jestem przyjęty czy pisać jakieś podanie? :>


Szczerze mówiąc to trochę za mało żęby coś tam sobie faktycznie pograć w ten tytuł, bo tego typu grą nawet nie doczławpiesz się do pvp... chyba, że lubisz jak ktoś Cię bije to od razu możesz wbiec do Blacka.

@embe

Co to takiego relax cartel? Pare razy sie tutaj przewijalo na forum ale w sumie nigdy sie tym tematem nie interesowalem. Sam dolaczylem do Rats in the Hats i w sumie jest ok.

Autor:  Teo [ 15 gru 2015, 23:10 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

znajomi graja z rats i w scoia tael, więc mam dylemat gdzie grac i czy podołam takim pro gildiom i czy przejdę proces rekrutacji ;)

Relax Cartel to gildia forumowa zakładana w wielu grach, pierwszy raz powstała w fallen earth, potem perpetuum online ale to w malutkim składzie, pierwsze konkretne granie było w Rift

nawet było logo :)

Obrazek

Autor:  lamoon [ 16 gru 2015, 06:37 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Relax Carter wg mnie (o ile mnie pamięć nie myli) po raz pierwszy została założona w Darkfallu. Chyba, że to byli Ratsi ;)

Autor:  ShadorVD [ 16 gru 2015, 07:31 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Po za sporadycznym trollowaniem w Ratsach jest ok :) Chlopaki ciagle testuja, aktywnie chodza na pve i pvp... W sumie to fajnie posluchac nawet jak tam o czyms teoretyzuja ;) no i uwielbiaja miec racje ;)

Autor:  vilhelm [ 16 gru 2015, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Shador von Dal napisał(a):
W sumie to fajnie posluchac nawet jak tam o czyms teoretyzuja ;) no i uwielbiaja miec racje ;)

Taka natura gracza - nakurwiacza :lol:

Autor:  Teo [ 16 gru 2015, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

lamoon napisał(a):
Relax Carter wg mnie (o ile mnie pamięć nie myli) po raz pierwszy została założona w Darkfallu. Chyba, że to byli Ratsi ;)

Nie w darkfallu wszyscy grali osobno w swoich gildiach, ludzie z tego forum grali głownie w warcry, royal legion i outcast, dlatego w nastepnych grach padł pomysł na jedną wspólną.

Napisane: 11 sty 2011 23:01 w temacie Rift
embe napisał(a):
Moja propozycja nazwy clanu to Relax Cartel ;)


Nadal uważam że wspólny clan ma sens ale z tego co widzę to już były spore dramy i każdy chce grac osobno.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 10:48 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

nie chodzi o dramy, tylko o to, ze polowie znudzi sie po 2 tygodniach, czesc pojdzie tam gdzie beda mogli farmic non stop itd. itp.
zeby mialo to sens musialbys miec parenascie osob, ktore chca grac, a nie tylko zagladac.

Autor:  vilhelm [ 16 gru 2015, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mendol napisał(a):
nie chodzi o dramy, tylko o to, ze polowie znudzi sie po 2 tygodniach, czesc pojdzie tam gdzie beda mogli farmic non stop itd. itp.
zeby mialo to sens musialbys miec parenascie osob, ktore chca grac, a nie tylko zagladac.

Dokładnie.
W tej grze potrzebna jest organizacja i spora grupa ludzi z duuuzą ilością czasu na grę.
Do tego pomysł na grę zwłaszcza, że jest co odkrywać ;-)

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

bardziej chodzi o planowanie, systematycznosc i zgranie/dogadanie niz sam czas.

Autor:  vilhelm [ 16 gru 2015, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mendol napisał(a):
bardziej chodzi o planowanie, systematycznosc i zgranie/dogadanie niz sam czas.

Właśnie na to potrzeba czasu poza tym T8.6 samo się nie wbije ;-)
Do tego każdy siege kosztuje sporo gear-u więc trzeba robić silver.

Mamy już okazje walczyć Siege 5v5 z gildiami w T6+ no i jest różnica.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

az taka duza pomiedzy T5 i T6?
ja nie dalem rady wygrindowac nic wiecej niz jedna bron i mix armoru T5.
no ale teraz wchodzi patch i ma byc lepiej.

co nie zmienia faktu, ze kurde ten combat naprawde fajny jest.

Autor:  vilhelm [ 16 gru 2015, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mendol napisał(a):
az taka duza pomiedzy T5 i T6?


Nom różnica jest jak ktoś umie wykorzystać przewagę i dobrać klasy które na tym najwięcej zyskują.

Całość polega na tym, że jak wbijasz np T4, T4.2, T4.3 to za każdy wbity jeden mastery jest +8 Item Power dla całej grupy z danego typu uzbrojenia.
Co oznacza, że trzeba wbić całą rodzinkę Tx.0, Tx.2, Tx.3 ;-)

Combat byłby lepszy gdyby nie to, że serwer obecnie stoi w Waszyngtonie i jest ping z dupy.


No, a gra zaczyna się po T6 bo trzeba kombinować gdzie farmić i nie dać się zabić :wink: ale własnie o to chodzi i na tym ta gra miała się opierać - zobaczymy po zmianach czy nie odwrócą się od tych którzy ufundowali ich produkcje.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

no wbijanie tego to masakra, zdecydowanie powinni dodac fame z pvp do fighting fame.
bo i tak ledwo dalem t5 zrobic.

Autor:  Teo [ 16 gru 2015, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Mi się wydaje że to i tak za szybko idzie, przecież to dopiero trzy tygodnie bety.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

pomysl jak bedzie szlo po releasie, jak sie rzuca na f2p.

Autor:  Teo [ 16 gru 2015, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

na test już jest stała ilość fame z mobów, czyli sporo ułatwi ale nie wiem czy dobrze jest wywalać ciekawą rzecz z gry.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2015, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

szkoda, ze jest to 1/5 tego co bylo do tej pory.
patch juz jest i server up.

Autor:  ShadorVD [ 16 gru 2015, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

Cytuj:
Changes

Destiny Board Rework
Re-Worked Destiny Board fame requirements and fame gained from actions. Progression beyond T4 should now be significantly easier. Also reworked the structure of the gathering and refining trees. Any fame gained towards your achievements will be converted into the new system.
Mob Fame Rework
Mob fame no longer depends on how long mobs were alive. Mobs now always give the same fame based on their type.
Improved Hellgate Rewards
Mobs in Hellgates now yield significantly more fame than regular mobs (4x for red / 2x for yellow).
Mobs in Hellgates now drop significantly more silver (+66%).
Improved Treasure Chest Rewards
Relic lockers now drop between 37,500 and 52,500 silver. They also drop T4 gems.
Relic chests now drop between 180,000 and 270,000 silver. They also drop T5 gems.
Relic coffers now drop between 900,000 and 1,500,000 silver. They also drop T6 gems.
Adjusted Spawn Rates
Set the spawn rate of T5 mobs and resources to 300%
Set the spawn rate of T6 mobs and resources to 300%
Set the spawn rate of T7+ mobs and resources to 200%
Fast Travel Costs Rework
Significantly increased fast travel cost by increasing the baggage fees to 20% of item value (was 5%).
Increase cost factor of travelling through yellow and red zones even further.
Other Changes
Small changes to button labels in gold market to differentiate between gold buying and gold trading (English only until the next major update in January).
Spawn protection buffs now make you immune to stacked up buffs & debuffs to prevent exploits.
Significantly reduced refining times (up to 90%).
When building, repairing or upgrading buildings you can now install up to 30 resources per click.
Improved the description texts of farming and crafting achievements.
Reduced Transmutation times by 90%.


Balance

Cursed Staffs
Vile Curse:
Damage Reduced by 7%
Range: 9m -> 8m
Area of Decay:
Tick interval 1s -> 1.5s
Hammers
Knockout:
Lowered the duration of the sleep by 20%
Made mounted targets immune to the effects of the sleep
Targets become immune to Knockout for 20 seconds after being knocked out.
Fire Staves
Meteor Strike:
Knockback doesn't ignore CC Resist anymore.


Bugfixes
Added missing alcohol recipes to high tier alchemist buildings
Fixed the connections for the Siege Camp in "Weedriver". You can now use it to attack adjacent territories.
Fixed mouse wheel scrolling in alliance menu being reversed
Fixed butcher buildings not being upgradeable beyond T5
Fixed T6 guildhalls not being unlockable on destiny board
Fixed all Level 2/3 weapons not allowing you to use T5+ weapons of the appropriate base type to unlock them
Removed invisible collision prefabs on Guild Island Upgrade 4, so they dont block player movement anymore
Fixed a problem with the market place search field which would cause the client to log out
Fixed the Rejuvenating Mushroom spell on nature staff also healing enemy targets
Fixed an technical issue with island instances not shutting down properly
Fixed a visual issue with projectile orientation
Fixed cast range of Vile Curse (should now be 8m)
Fixed hotkey settings getting lost on restart if you tried to assign a key already in use
Fixed the time for scheduled battles in a territory being displayed incorrectly on world map
Fixed the Healing Beam, it can now be cast by multiple sources on one target.
Stacks of items no longer give PvP kill Fame.


Tutaj.

Autor:  Teo [ 16 gru 2015, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Albion Online Sandbox MMO

no i jest okazja zobaczyć coś więcej niż tier4 na becie, dla wielu to pewnie jedyna szansa na szybkie dobicie czegoś bo po premierze tak wesoło nie będzie :)

Strona 25 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team