mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2015, 12:03 
 
Aha czyli liczenie na szybki relase mozna wsadzic w ksiazki...coz za malo founders packs sie sprzedalo ;)

Koncpecja gry przyjazna. Trzeba miec po co w grze siedziec na kazdym aspekcie a nie tylko raidy raidy raidy...albo pvp pvp pvp....


Posty: 11
Dołączył(a): 1.09.2014
Offline
PostNapisane: 5 cze 2015, 11:20 
 
o/

Jest jakaś opcja dostępu do alphy bądź bety bez wykupywania founder packa?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2015, 21:30 
 
https://www.youtube.com/watch?v=_d-Hk27FCyM
Hellgates


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2015, 07:21 
 
Długo coś się z tym męczą, ale czekam, żeby to sprawdzić w pełnej odsłonie. Gierka ma szansę być pierwszym popularnym sandboxem z full lootem od lat. Nie mogę się doczekać forumowych dram. :]

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2015, 10:42 
 
Zdecydowanie za długo się z tym męczą...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2015, 11:20 
 
Ale mi mechanizm anty-zergowy. To właśnie jak na mapie się zbiera zerg np. 15+ to powinien się otwierać rift, a wyskakujące z niego demony, tym silniejsze im większy zerg, powinny ownić wszystkich dookoła. A tak zrobili mini dungeon na max 5 osób z opcją PvP. Słabo.

Czytałem ostatnio opinię, że nie ma co grać w jakiś klon RuneScape'a - już lepiej grać w oryginał.
Niestety muszę się zgodzić.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2015, 13:45 
 
Dla mnie Hellgate'y to bardzo dobry pomysł, wiadomo, że w Albionie będzie mnóstwo zergowania (przejmowanie tych mist, pewnie kampy na world bossy jakieś), więc taki intancjonowany dungeon z randomowo generowanym wejściem dla ograniczonych liczebnie grup jest strzałem w dziesiątkę. Lepsze to niż instancjonowane battlegroundy i lepsze to niż zwykłe instancjonowane dungeony. :]

ShadeKnight napisał(a):
To właśnie jak na mapie się zbiera zerg np. 15+ to powinien się otwierać rift, a wyskakujące z niego demony, tym silniejsze im większy zerg, powinny ownić wszystkich dookoła.


Masz gry z takim ficzerem albo bardzo podobnym, możesz w to grać. :D

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2015, 14:15 
 
Nikt nie gra w letnią alfę, że taka cisza w temacie, czy po prostu gra to kaszalot?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2015, 14:25 
 
Ja odwykłem od płacenia twórcom za testowanie ich alphy gry f2p po których i tak bedzie wipe wszystkiego.

Jestem Albionem zainteresowany ale nie jestem zainteresowany takim interesem

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 lip 2015, 18:42 
 
PS. jakis review bez fanboyizmu

Cytuj:
I was pumped for this game, bought in this summer alpha 10 days in I was falling asleep playing. It's a grind click fest. Picture WoW or Rift or any other mmo crafting and gathering and then scrap everything else. That's pretty much this game. I know my opinion will enrage the nerds but it's true. It needs alot of work. It's not very buggy , smooth and I like the game I really do. Even tho I own it and may not keep playing on release I hope my 100$ or whatever it was helps development. But it's literally
Grind nodes>Make tools>grind nodes>make equip (repeat) Later gets more grindy with only individual items leveling up.
I see a little UO in it but it still will never be the modern UO they wanted not even close.
I been obsessed with albion and ignoring skyforge now I'm having so much fun in skyforge and pretty much bored with albion.


Summer Alpha konczy sie 27 lipca i do closed bety ktora ma wystartowac pod koniec roku bedzie cisza.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 paź 2015, 23:32 
 
Cytuj:
Finally, the wait is almost over. Today, we have the starting date for our Closed Beta for you. The magical date is: November 23

- 23 November: Legendary Founders
- 24 November: Epic Founders
- 25 November: Veteran Founders



https://albiononline.com/en/news/closed ... nouncement


znowu te bety z early accessami.. no ale moze ostatecznie sie skusze i kupie.

PODOBNO CB ma miec juz otwarte serwery do samego release'u.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 lis 2015, 11:16 
 
warto w to grać?
ktoś z forum spróbuje szcześcia w listopadzie?

ps troche kupa z tymi hellgatesami, po kij w takim razie gildia jak max 5 osob moze wejsc w portal i co z eventami gildyjnymi, zbierze sie 20 osob system 'wykryje' zerga i jeb z dzidy zaspamuje hellgateami i co bedzie spamowal az ludziska sie nie rozejda?
Jakas polityka bedzie w tej grz, sojusze itp?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 lis 2015, 23:42 
 
Ossur napisał(a):
warto w to grać?
ktoś z forum spróbuje szcześcia w listopadzie?

Ty wiesz w co warto grać ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2015, 01:20 
 
No jak cie znam to w gre na javie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 2 lis 2015, 01:22 
 
Ossur napisał(a):
warto w to grać?
ktoś z forum spróbuje szcześcia w listopadzie?

ps troche kupa z tymi hellgatesami, po kij w takim razie gildia jak max 5 osob moze wejsc w portal i co z eventami gildyjnymi, zbierze sie 20 osob system 'wykryje' zerga i jeb z dzidy zaspamuje hellgateami i co bedzie spamowal az ludziska sie nie rozejda?
Jakas polityka bedzie w tej grz, sojusze itp?


Będziesz mógł zergować przejmowanie miast. Hellgate to tylko jedna z aktywności i moim zdaniem świetnie, że tego typu rozwiązanie będzie, bo jak to już bywa w sandboxach można się spodziewać, że ogromna część aktywności (zwłaszcza pvp) będzie zalana swarmami.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2015, 06:54 
 
Jestem przeciwnikiem jakichkolwiek ograniczeń w sandboxach, jak ktoś ma problem z zergiem to niech sobie zalatwi kontr zerga. Od tego jest polityka. Ludziom wszystko przeszkadza, juz czytałem na ichnim forum lamenty na temat Full lootu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 lis 2015, 10:49 
 
gosugamer1 napisał(a):

Będziesz mógł zergować przejmowanie miast. Hellgate to tylko jedna z aktywności i moim zdaniem świetnie, że tego typu rozwiązanie będzie


No nie do końca do Siega można zrobić w 10 osób nawet jak masz 200 (taki anty zerg system)
PvP bez limitacji i zergowanie tylko w zwyklych zonach na spawnach ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 2 lis 2015, 20:59 
 
To chyba jakieś nieaktualne materiał widziałem, bo były filmiki jak jakaś polska gildia swarmuje nieźle w CBT (najgorszy w tym był brak kolizji pomiędzy postaciami, i po 10 osób się stakowało na sobie;]).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 3 lis 2015, 13:25 
 
Nom obecna mechanika to:

A guild vs guild battle is a 5 vs 5 fight inside an instance of the challenged territory. A challenge to a guild owned city territory involves a larger 20 vs 20 fight.

If you want to attack an enemy territory, you have to stay in their picked time window and can choose between a siege or a raid. An attack costs your guild silver.

Successful raids lead to lowering the defense and granting you silver.

Successful raids will lead into claiming the enemy territory.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2015, 18:20 
 
Zmiany będą:

In the current state of the game, a guild only needs a "power team" of 5 players to do all their territory fights. This is boring for all theother members of the guild, and also make it far too easy for the guildto defend huge amounts of territory without many problems. To counteract this, we will make guild vs guild fights more local.

- The global battle vault will be replaced with local ones. Thus, you character will need to have a battle vault at the zone that is being attacked or that he or she is attacking from, making logistics far more important for guilds that own multiple territories, and also allowing other guilds to try and interrupt their supply chain

- At the start of a guild vs guild fight, your character will need to be in the proximity of the fight in order to take part

- After having taken part in a guild vs guild fight, for a duration of 24 hours, your character can only enter into another guild vs guild fight if it happens close to the first guild vs guild fight that took place. After 24 hours have passed, that restriction is lifted.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.