MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ekonomia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=110&t=45314
Strona 1 z 2

Autor:  mrynar [ 8 sie 2017, 18:53 ]
Tytuł:  Ekonomia

Czytalem, ze chinscy farmarzy wykupuja ploty w grze i niedlugo wszystko bedzie w ich rekach?

Prawda?

Zamierzam pograc od wrzesnia, ale dobra ekonomia to dla mnie podstawa.

Autor:  Isengrim [ 8 sie 2017, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Nieprawda. Jedna gildia (IB) się ścieła ze swoim farmerem i go kicknęli, ten zmienił barwy i próbował ich przebidować na działce, przegrał i go capnęli za rmt. Wtedy IB skręcił gównoburzę na forum, że gadali z CEO i chcą kasę za bidowanie z powrotem (czyli chcieli zapłacić zero za działkę). CEO dość słabo to rozegrał i wielkie oburzenie poszło wśród cebulaków.
Generalnie poszło ostatnio 1400 banów za handełe goldem i DDoSują serwery od kilku dni.

Autor:  Oberst [ 8 sie 2017, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Gdzieś można więcej poczytać o tym że ta drama to fake?

Autor:  Isengrim [ 8 sie 2017, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

https://www.reddit.com/r/albiononline/comments/6s3swo/if_you_are_a_big_guild_and_whine_hard_enough_you/
https://www.reddit.com/r/albiononline/comments/6s32lu/voc_willing_to_buy_half_the_sharka_iron_bank/ I generalnie na r/albion. Gównobórza była na /mmorpg

Autor:  Oberst [ 8 sie 2017, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Dzięki :)

Autor:  Isengrim [ 16 sie 2017, 06:54 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

"Devsi go nienawidzą, zarabia na premkę w minutę nie wychodząc z domu! Zobacz jak!"
Macie jakieś ciekawe pomysły na robienie milionów monet w AO?

Autor:  gosugamer1 [ 16 sie 2017, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Gankowanie!

Obecnie mam premium na 2 lata. Gram w małej świetnie zorganizowanej gildii. Więc wbrew obiegowej opinii da się grać bez ally na 100 czy 1000 graczy i mimo to coś ugrywac. ;)

Autor:  Xender [ 16 sie 2017, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

gosugamer1 napisał(a):
Gankowanie!

Obecnie mam premium na 2 lata. Gram w małej świetnie zorganizowanej gildii. Więc wbrew obiegowej opinii da się grać bez ally na 100 czy 1000 graczy i mimo to coś ugrywac. ;)


Jaki masz Tier wyposażenia?

Autor:  gosugamer1 [ 16 sie 2017, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

5.1

Autor:  gosugamer1 [ 20 sie 2017, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Apropo zarabiania z gankowania, to wczoraj przechwyciliśmy między innymi tak wypakowanego ox'a T6 od alliance'u [EWA]:

Obrazek

Autor:  Huragan [ 20 sie 2017, 14:59 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

czy loot po zgankowaniu goscia jest dostepny dla wszystkich jak w DFO ?

Autor:  Isengrim [ 20 sie 2017, 16:43 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Ciekawy post na /r
Cytuj:
I have sold over 500,000,000 silver in items to the Black Market at this point.

https://www.reddit.com/r/albiononline/comments/6uujum/richest_person_in_albion/

Autor:  Huragan [ 20 sie 2017, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

cos czuje ze na kontach z tej gry bedzie mozna niezle zarobic kaski :)

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2017, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Cena złota troszkę wyjebała w kosmos.
Fatalna informacja, bo kraft/gathering są coraz mniej opłacalne. Itemki z pvp dropu krążą na rynku i psują ceny.

Autor:  WilkuDemon [ 30 sie 2017, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Jest "uszkodzenie" tychze itemow z dropow pvp?

Autor:  Isengrim [ 30 sie 2017, 14:19 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Jest,10% szansy na strashowanie i uszkodzenie itamz. Uszkodzenia można naprawiać (tanio).
Nie ma stałego silver sinka, jak powiedzmy ship w eve, srebro praktycznie nie znika z gry.

Autor:  WilkuDemon [ 31 sie 2017, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

W takim razie zakładanie, że ma się silver na ileś tam premium jest raczej wydumane, bo inflacja bardzo szybko będzie rosnąć.

Autor:  gosugamer1 [ 31 sie 2017, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

WilkuDemon napisał(a):
W takim razie zakładanie, że ma się silver na ileś tam premium jest raczej wydumane, bo inflacja bardzo szybko będzie rosnąć.


Tylko, że nikt tak tego nie kalkuluje, bo wiadomo, że cena silvera jest zmienna. :)

Silver na gold zmieniasz 2 kliknięciami, a relacja golda do dni premium jest stała. Ja mam 3 lata premium wykupione.

Silver sink to m.in. naprawianie itemów (które wcale nie jest tanie, chyba że się biega w jakiś gównosetach), podatek na AH, ploty w mieście!, walka o terytoria też wiąże się z inwestycją silvera.

Inflacja będzie i to jest oczywiste, bo cena golda była strasznie niska - jeszcze tydzień temu można było wyfarmić miesiąc premium w jakieś 3 godziny.
I piszę to z perspektywy gracza z 50 osobowej gildii, sojusze po 3k ludzi na pewno są w stanie robić jeszcze lepsze przekręty. :))

Autor:  Isengrim [ 31 sie 2017, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

Inflacja jest właśnie problemem, w miesiąc 300%.
Podatek marketowy 1%, wystawienie 2. Naprawa ma 50% upust, działki mają się zwracać. Tu nie ma miejsca gdzie srebro znika, tylko właściciela zmienia.
Jednocześnie nie opłaca się kraftować, bo ceny niskie i popyt mały. Jak się nie opłaca craft, to po co zbieractwo?

Autor:  Mendol [ 31 sie 2017, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Ekonomia

czego sie nie oplaca kraftowac? ludzie zmieniaja buildy, w pvp jednak czesc itemkow idzie w pizdu, jedzenie, potki.
resources sprzedaja sie bez problemu.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team