MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 7 z 85

Autor:  Isengrim [ 12 sie 2011, 23:04 ]
Tytuł: 

Muszę przyznać że jestem rozczarowany małym zainteresowaniem dla TSW wśród ludu mmorpg.pl. Może małe podsumowanie podkręci hajpa.


ŚWIAT GRY
TSW nie korzysta z jednego IP, to mieszanina horroru, sf i powieści spiskowych. Lovecraft, King, Archiwum X, Kult, Dan Brown, Włócznia Przeznaczenia, Nowy Porządek Świata, zamachy, zombie, wampiry, wilkołaki... czytaliście, oglądaliście, słyszeliście. Wszystko jest prawdą. Są miasta na Księżycu, jest spisek obejmujący cały świat, są duchy i El Dorado.
MECHANIKA
W TSW nie ma klas. Zamiast tego jest koło skilli z których każdy może dowolnie wybierać co mu potrzeba. Płaci za to punktami doświadczenia zdobywanymi podczas przygód.W chwili obecnej jest ponad 500 skili które dzielą się na 2 rodzaje - aktywne i pasywne. Jednocześnie można używać 7 skili aktywnych i tylu samo pasywnych. Przypomina to system znany z Guild Wars (skile aktywne) i WAR (taktyki). Ubranie nie ma wpływu na statystyki, natomiast biżuteria, broń już tak. Co więcej, działanie niektórych sklili zmienia się w zależności od stanu w jakim znajduje się cel. Cel podpalony będzie dostawał dodatkowe obrażenia przy postrzale ze śrutówki na ten przykład.
Frakcje
Są 3 frakcje - Iluminaci, Templariusze i Dragoni. Wszystkie chcą władzy nad światem, wszystkie walczą z prawdziwym złem. Stosunki między nimi przypominają nieco aliantów i 2 wojnę - niby wszyscy walczą z Hitlerem, ale Churchill nie kocha Stalina. Gra się toczy, są 3 strony...
PvP
Na razie tylko battlegroundy. do 20vs20vs20. Sporo, ale to nie to... Agharta jako otwarty teren do zmagań PvP jest tworzona od nowa, w powszechnej opinii nie będzie gotowa wraz z wyjściem gry. Nie będzie full lootu, ale będą poziomy PvP, widoczne jako ubranie. Właściwie mundury, bo podczas conPvP ubranie ma się mieniać w mundur frakcji.
W Londynie (tzw. hubie) ma być arena ffa - fight club.
PvE
PvE jest rozbudowaną historią, prawdopodobnie najmocniejszą stroną TSW. Questy mają być bardzo różnorodne i nowatorskie. Powiedzmy quest wymaga dostania się do bazy wojskowej. Można to zrobić na kilka sposobów - wybić obrońców, przekraść się, znaleźć kreta który nas wprowadzi lub łączyć wszystkie powyższe. Qesty mają być nastawione na osiągnięcie efektu, a nie zabicie 10 szczurów.
Dungeony mają być powiązane z linią fabularną , dość szybkie (wspominano o 30min na przejście dla średnio doświadczonej grupy).
No i najlepsze. Zagadki. Będą zagadki do których rozwiązania wymagana będzie wiedza, spryt lub umiejętność korzystania z solucji. Przygodówka w MMO? Tak. Tę grę robi ten sam gościu co Longest Journey, są pytania?
WYGLĄD I OKOLIcE
TSW jest robione na silniku z AoC. Można się spodziewać ładnych widoków, ale też małych zon i sporo instantów. Z drugiej strony devsi zapewniają że każdy skrawek napełnią treścią, że cały świat będzie żył.
WARTO?
Jeśli interesuje cię coś innego niż fantasy, jeśli wciąż zwracasz uwagę na opowiadanie historii, jeśli cenisz swobodę rozwoju swojej postaci... słowem jeśli wyrosłeś na papierowej wersji RPG... To warto.
Jeśli szukasz nowego podejścia w MMORPG... To warto
Jeśli uważasz że FunCom to FunCom, nie FailCom...To warto.

Autor:  Nyx [ 12 sie 2011, 23:06 ]
Tytuł: 

Zainteresowanie jest male bo jaki AOC jest kazdy widzi.

Autor:  Isengrim [ 12 sie 2011, 23:31 ]
Tytuł: 

Ale Anarchy, Longest Journey? Kolesia i jego przydupasów co spartolili AoC już nie ma w FC, ani w światku mmo. A jak AoC wygląda i ile ma fajnych pomysłów każdy może teraz za darmo sprawdzić. Demówka LJ jest na steamie.AO jest darmowe od kilku lat To są dobre gry. Mają wady, ale i sporo zalet.
Rozumiem że wielu użyszkodników mmorpg.pl lubi WoW i podobne, ale cholera, TSW to nowe otwarcie w mmorpg, to jak "Wampir:Maskarada" w świecie zdominowanym przez ad&d.

Autor:  raggnarok [ 12 sie 2011, 23:44 ]
Tytuł: 

Ja po zobaczeniu filmiku z rozgrywki nie tkne tego palcem jesli nie poprawia tzw. presentation value. Sorry, ale gra musi soba prezentowac poziom wyzszy niz amatorski zeby mnie zainteresowac. No ale zobaczymy po premierze.

Autor:  Gokulo [ 12 sie 2011, 23:44 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ale Anarchy, Longest Journey? Kolesia i jego przydupasów co spartolili AoC już nie ma w FC, ani w światku mmo. A jak AoC wygląda i ile ma fajnych pomysłów każdy może teraz za darmo sprawdzić. Demówka LJ jest na steamie.AO jest darmowe od kilku lat To są dobre gry. Mają wady, ale i sporo zalet.
Rozumiem że wielu użyszkodników mmorpg.pl lubi WoW i podobne, ale cholera, TSW to nowe otwarcie w mmorpg, to jak "Wampir:Maskarada" w świecie zdominowanym przez ad&d.


Nie przesadzaj z takimi wielkimi haslami. Przyrownanie przygodowki z gra MMO brzmi co najmniej groteskowo. TSW na filmikach nie zapowiada sie na razie w zaden sposob rewelacyjnie, rewolucyjnie, ani... nijak. Nadzieja najwidoczniej jest nastawienie na fabule (jakis trend ostatnio po SWTOR? ;)) bo walka nie wnosi nic nowego, system skilli tez az tak super narazie nie wyglada, graficznie (co prawda wiadomo, ze filmiki moga klamac, ale...) raczej slabo jak narazie. Poza lore to wydaje sie byc totalnie generic MMO, ktore na zaludnionym rynku moze miec problem sie wybic.

Autor:  Shubduse [ 13 sie 2011, 08:37 ]
Tytuł: 

Cała nadzieja w tym, ze ludziom przejadły się już settingi fantasy i sci-fi.

Autor:  iniside [ 13 sie 2011, 08:50 ]
Tytuł: 

Ideowo TSW jest całkiem fajny.
Ale patrzac na to co w nim jest to ja widze ten tytul tylko jako F2P..

Autor:  sula [ 13 sie 2011, 09:22 ]
Tytuł: 

Mam pytań nt. gameplay.
Ten Savage Coast to co to jest? Instancja typu dungeon? Quest grupowy? Czy co? Bo widziałem kilka filmików TSW i narazie żadnego filmiku pokazującego persistant world. Same CGI albo jakieś faularne gadki czy instancje.


Podsumowując to co wiem nt. tej gry a wiem niewiele.

Ok. Pomysł ze światem ,lore , etc dobry. Za to jest +.

Engine z AoC. Duży - , widać ,że go podrasowali ,ale nie w tym rzecz. Engine z AoC znaczy klaustrofobicznie małe lokacje a co za tym idzie prawdopodobnie świat. Bardzo dużo loading screens , instancjowania , no i tragiczną optymalizację. Chyba ,że mocno ten silnik poprawili.
Oczywiście plus jest taki ,że sceneria i niektóre moby wyglądają naprawdę ładnie , postacie graczy już niestety nie - no ale mają jeszcze chyba czas ,żeby poprawić.

Animację - nad jakością nie będę się pastwił , bo ktoś tu podawał ,że jeszcze szukają dodatkowych animatorów także + ,że chcą to podrasować.
Minus jaki widzę np. na filmie Savage Coast to ,że postać rzuca sporo ranged dps "czarów" ,ale przy rzucaniu każdego jest dosłownie ta sama animacja wyciągnięcie obu rąk w przód( no czasem się jeszcze "palą") - to koniecznie się musi zmienić bo jak nie to fail.

Summa summarum - obserwuję nawet chyba się rejestrowałem kiedyś na ich stronie ,ale jest to gra u mnie na "liście rezerwowej" w razie faili innych tytułów na które czekam , chyba ,że jakieś nowe info mnie bardziej przekona ,albo trial okaże się wyjątkowo dobry.

Autor:  tiomor [ 13 sie 2011, 09:55 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):

Engine z AoC. Duży - , widać ,że go podrasowali ,ale nie w tym rzecz. Engine z AoC znaczy klaustrofobicznie małe lokacje a co za tym idzie prawdopodobnie świat. Bardzo dużo loading screens , instancjowania , no i tragiczną optymalizację. Chyba ,że mocno ten silnik poprawili.
Oczywiście plus jest taki ,że sceneria i niektóre moby wyglądają naprawdę ładnie , postacie graczy już niestety nie - no ale mają jeszcze chyba czas ,żeby poprawić.

Animację - nad jakością nie będę się pastwił , bo ktoś tu podawał ,że jeszcze szukają dodatkowych animatorów także + ,że chcą to podrasować.
Minus jaki widzę np. na filmie Savage Coast to ,że postać rzuca sporo ranged dps "czarów" ,ale przy rzucaniu każdego jest dosłownie ta sama animacja wyciągnięcie obu rąk w przód( no czasem się jeszcze "palą") - to koniecznie się musi zmienić bo jak nie to fail.

Summa summarum - obserwuję nawet chyba się rejestrowałem kiedyś na ich stronie ,ale jest to gra u mnie na "liście rezerwowej" w razie faili innych tytułów na które czekam , chyba ,że jakieś nowe info mnie bardziej przekona ,albo trial okaże się wyjątkowo dobry.


Hhehaahahheaaaha.... :D
Engin z AoC - nie masz pojecia jaki on jest. To ze AoC to male lokacje nie oznacza ze tylko do tego jest zdolny.
Animacje - nie no kurwa straszne, taki fail ze na pewno w to nie zagram! Jjak oni smieli w pierwszej kolejnosci nie zrobic animacji wsadzania sobie chuja w dupe podczas czarowania ;f. Jebac cala reszte, 50 animacji czarowania to podstawa!

Tworcy gry sa bardzo zawiedzenii faktem ze ta gra jest u Ciebie na "liscie rezerwowej".

Kurwa, dawno takich nedznych smutow nie czytalem ;f

Autor:  sula [ 13 sie 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):

Hhehaahahheaaaha.... :D
Engin z AoC - nie masz pojecia jaki on jest. To ze AoC to male lokacje nie oznacza ze tylko do tego jest zdolny.
Animacje - nie no kurwa straszne, taki fail ze na pewno w to nie zagram! Jjak oni smieli w pierwszej kolejnosci nie zrobic animacji wsadzania sobie chuja w dupe podczas czarowania ;f. Jebac cala reszte, 50 animacji czarowania to podstawa!

Tworcy gry sa bardzo zawiedzenii faktem ze ta gra jest u Ciebie na "liscie rezerwowej".

Kurwa, dawno takich nedznych smutow nie czytalem ;f

Engine oceniam na podstawie gry ,która na nim wyszła 3 lata temu bo niby na jakiej innej? Na podstawie antycznej wersji tegoż silnika z 2001 roku? Żadne informacje na które się natknąłem nie wnoszą ,że w przypadku TSW ma być inaczej. Chyba ,że coś pominąłem.

Animacje na podstawie tego co widzę ,a różnic żadnych nie ma w tej kwestii między dostępnymi krótkimi scenkami sprzed wielu miesięcy a tym nowym długim filmem dlatego na to zwróciłem uwagę.

Miło też ,że znasz twórców gry , szkoda ,że są zawiedzeni , przekaż im proszę co napisałem.

Co do twojego posta to dawno takiego śmiechowego rage nie czytałem , aż mi się humor z rana poprawił.

Autor:  Isengrim [ 13 sie 2011, 11:21 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Mam pytań nt. gameplay.
Ten Savage Coast to co to jest? Instancja typu dungeon? Quest grupowy? Czy co? Bo widziałem kilka filmików TSW i narazie żadnego filmiku pokazującego persistant world. Same CGI albo jakieś faularne gadki czy instancje.

Savage coast to nazwa zony w Nowej Anglii.
Zawiera miasto Kingsmouth atakowane przez zombie, dungeon Polaris -wrak transportowca z którego "coś" się wylęgło, Innsmouth Academy - szkołę dla utalentowanej młodzieży,Motel "Overlook",opuszczony park rozrywki,mroczny las. Słowem kanoniczne dla horroru lokacje.

gameplay prezentujący zwykłego questa
1 część gameplaya z wejściem do dungeonu
2 część pokazująca mechanikę i trashe w dungeonie
3 część z final bossem i przykładem misji
Cytuj:

Engine z AoC. Duży - , widać ,że go podrasowali ,ale nie w tym rzecz. Engine z AoC znaczy klaustrofobicznie małe lokacje a co za tym idzie prawdopodobnie świat. Bardzo dużo loading screens , instancjowania , no i tragiczną optymalizację. Chyba ,że mocno ten silnik poprawili.
Oczywiście plus jest taki ,że sceneria i niektóre moby wyglądają naprawdę ładnie , postacie graczy już niestety nie - no ale mają jeszcze chyba czas ,żeby poprawić.

Nie wiadomo jakiej wielkości będą lokacje czy zony w TSW. Na razie widziałem jeden loading screen - przy wejściu do dungeonu, co jest standardem.
Zresztą wielkość jest sprawą względną - fizycznie mała lokacja, ale wypakowana zawartością ,jest lepsza niż olbrzymia, ale pusta. Przynajmniej moim zdaniem.
Cytuj:
Animację - nad jakością nie będę się pastwił , bo ktoś tu podawał ,że jeszcze szukają dodatkowych animatorów także + ,że chcą to podrasować.
Minus jaki widzę np. na filmie Savage Coast to ,że postać rzuca sporo ranged dps "czarów" ,ale przy rzucaniu każdego jest dosłownie ta sama animacja wyciągnięcie obu rąk w przód( no czasem się jeszcze "palą") - to koniecznie się musi zmienić bo jak nie to fail.

Braki w animacji i grafice postaci są znane, devsi przyznają się że muszą nad tym popracować, zatrudniają do tego ludzi. Wygląda, że wszystko jest na dobrej drodze.
Cytuj:
Summa summarum - obserwuję nawet chyba się rejestrowałem kiedyś na ich stronie ,ale jest to gra u mnie na "liście rezerwowej" w razie faili innych tytułów na które czekam , chyba ,że jakieś nowe info mnie bardziej przekona ,albo trial okaże się wyjątkowo dobry.

Wiele rozwiązań w TSW jest nowatorskich, np do rozwiązania questa konieczna jest pomoc wujka googla (albo szeroka wiedza :) ), mechanika nie jest typowa, seting to nie fantasy. Marketing też jest taki trochę cichy. Gra powstaje już kilka lat, ale devsi nie boją się podejmować dość kontrowersyjnych decyzji, jak np. usunięcie oPvP zony, bo źle działała.To daje nadzieję że nie pójdą drogą AoC wydając niedokończony produkt bo "jakoś to będzie". Na gamesconie będzie prezentowane demko Polaris, może pojawią się nowe informacje i więcej opinii graczy.

Autor:  sula [ 13 sie 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Savage coast to nazwa zony w Nowej Anglii.
Zawiera miasto Kingsmouth atakowane przez zombie, dungeon Polaris -wrak transportowca z którego "coś" się wylęgło, Innsmouth Academy - szkołę dla utalentowanej młodzieży,Motel "Overlook",opuszczony park rozrywki,mroczny las. Słowem kanoniczne dla horroru lokacje.

gameplay prezentujący zwykłego questa
1 część gameplaya z wejściem do dungeonu
2 część pokazująca mechanikę i trashe w dungeonie
3 część z final bossem i przykładem misji

Ok spoko dzięki. Filmik z questa spoko , tylko wydaje się standowczo zbyt prosty , mam nadzieję ,że to tylko dlatego ,że na potrzeby prezentacji , bo już żygam tym poziomem trudności questów i mobów w open world stworzonym dla średnointeligentnej małpy. Widać ,że próbują questy zrobić ciekawsze i na pewno wymaga to większego wysiłku i kasy , także dobrze by było ,aby nie było to tak proste jak "podbiegnij do moba naciśnij ikonkę skilla dopóki mob nie umrze , nie bój się i tak nie zginiesz bo i na autoataku go zabijesz. "
Choć ten zarzut można do prawie każdego nowszego mmorpg zastosować , także nie robię z tego wielkiego zarzutu , tylko mówię ,że byłoby szkoda zmarnować bardziej rozbudowane / inaczej przedstawiane questy robiąc je idiotycznie prostymi (w kwestii walki) jak w WoW/ Rift/ Lotro / "twoim ulubionym themearku".



Cytuj:
Nie wiadomo jakiej wielkości będą lokacje czy zony w TSW. Na razie widziałem jeden loading screen - przy wejściu do dungeonu, co jest standardem.
Zresztą wielkość jest sprawą względną - fizycznie mała lokacja, ale wypakowana zawartością ,jest lepsza niż olbrzymia, ale pusta. Przynajmniej moim zdaniem.

No mam nadzieję ,że będą większe niż w AoC.
"Co do małych i napakowanych zawartością" - tu już wiadomo kwestia gustu , wiadomo dużo zawartości to dobrze , choć ja "muszę" mieć przestrzeń w takim, bo np. w Rift szlag mnie trafiał bo gdzie dwóch kroków nie zrobiłem to złapałem agroo moba , albo jakiś NPC z questami albo jeszcze coś. Ja lubię żeby trochę przestrzeni było , no ale to wiadomo kwestia gustu.

Cytuj:
Braki w animacji i grafice postaci są znane, devsi przyznają się że muszą nad tym popracować, zatrudniają do tego ludzi. Wygląda, że wszystko jest na dobrej drodze.

No to dobrze , mam nadzieję ,że będzie lepiej - bardzo uboga ilość animacji to niby pierdoła ,bo są ważniejsze rzeczy ,ale chcąc nie chcąc zauważam to i byłoby to mocno irytujące tym bardziej ,że cały czas bym to widział.

Cytuj:
Wiele rozwiązań w TSW jest nowatorskich, np do rozwiązania questa konieczna jest pomoc wujka googla (albo szeroka wiedza :) ), mechanika nie jest typowa, seting to nie fantasy. Marketing też jest taki trochę cichy. Gra powstaje już kilka lat, ale devsi nie boją się podejmować dość kontrowersyjnych decyzji, jak np. usunięcie oPvP zony, bo źle działała.To daje nadzieję że nie pójdą drogą AoC wydając niedokończony produkt bo "jakoś to będzie". Na gamesconie będzie prezentowane demko Polaris, może pojawią się nowe informacje i więcej opinii graczy.

Tak z marketingiem to wiem, jak wspominałem pamiętam początki marketingu TSW , stronka na której bodajże był tylko test na to "do której frakcji ci najbliżej" i 1-2 CGI (zresztą b. dobre ) i chyba małe forum.

Zmiana podejścia w stosunku do AoC jeżeli rzeczywiście w momencie release okaże się prawdą jest spoko.

Narazie przyciąga setting i potrzeba pogłówkowania w czasie questów.

Muszę przyznać ,że nieco odnowiłeś moje zainteresowanie tym tytułem, choć nadal jestem sceptyczny.

Mimo wszystko mam oczywiście nadzieję ,że gra okaże się dobra jako ,że takich nigdy nie za wiele.

Autor:  Dana [ 16 sie 2011, 15:42 ]
Tytuł: 

Premiera zapowiedziana na Kwiecień 2012, rejestracje do bety rozpoczną się 26, tego miesiąca.

Autor:  sula [ 16 sie 2011, 15:53 ]
Tytuł: 

No proszę proszę szybciej niż myślałem. Ta beta teraz to Closed Beta póki co jak mniemam?

edit: lol strona im chyba padła

Autor:  Isengrim [ 16 sie 2011, 16:06 ]
Tytuł: 

Teraz trwa CB, kolejne mają być eventowe.
Sporo ludzi ma zapewniony dostęp do bety (kupili suba do AoC, wygrali konkurs etc), reszta hgw jak trafi - może jak w Rift, że jakieś kody itd, albo np. losowanie. Bo chętnych jest coś koło 400tyś.

No i nowy trailer

Autor:  Shubduse [ 16 sie 2011, 22:10 ]
Tytuł: 

No, gdyby jakoś grafiki była taka, jak na tym trailerze... :)

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 16:44 ]
Tytuł: 

Wypływają kolejne informacje, tym razem dotyczące world PvP z pokazu dla prasy:
Cytuj:
Capturing and holding these Warzones isn't just for fun, it has in-game benefits. If you're able to lock down a Warzone completely, your entire faction gains a bonus. It lasts as long as you're able to control the territory, which might not be long considering the other factions can invade and knock you out of control. Capturing a Warzone isn't as simple as just running to a flag and standing around for a while. You'll need coordinated teamwork to overcome obstacles, like splitting off splinter teams to reclaim bombs to blow open the front gates. As some of your faction members do the ferry work with the explosives, the rest need to distract enemy forces. Once you break through to the map's inner areas, you need to contend not only with the entire other team but also their hulking construct which you'll need to take down to claim the territory.

IMO zapowiada się przyjemnie.
No i warto zobaczyć planner zrobiony na podstawie ujawnionych do tej pory materiałów. Polska robota! I naprawdę nie ma się czego wstydzić, wręcz przeciwnie.

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 16:36 ]
Tytuł: 

Na ofie pokazał się reportaż gościa który był na gamescomie i pogadał z devsami.
1 część z ogólnymi wrażeniami z gamescom. Tłoczno.
2 część z rozmową z devsami
3 z ogólnym bla,bla
Podsumowując:
- zony będą 4 razy większe od tych największych z AoC. Klaustrofobia raczej nie grozi.
- w chwili obecnej TSW jest bardziej dopracowane niż AoC w momencie premiery. Demo build prezentowany na ostatnich targach jest stary. Będzie dynamiczne oświetlenie i poprawione animacje.
- celują w PEGI 16. Bez gore i sutów, ale z pewną dawką przemocy i ostrego języka.
- wybiera się rasę, kreator postaci ma być zbliżony do tego z AoC, ale bez możliwości tworzenia mutków a'la Aion.
- Jedna frakcja na serwer.
- T-Rex będzie jednym z największych mobów.
-Moby nie będą "rozwijały się" z graczem, zombiaki pozostaną zombiakami a ich pokonanie będzie relatywnie prostsze dla bardziej rozwiniętego chara. Z kolei część mobow będzie wymagało konkretnych skili np. szybko poruszający się snare'a, roota itd.
- są knockbacki
- w PvE corpserun, w PvP timer.
- ok.90% skili jest wspólnych dla wszystkich frakcji.

Autor:  Morgul [ 22 sie 2011, 16:46 ]
Tytuł: 

Mnie osobiscie swiat pociety na maxa instancjami i instancjami w instancjach odpycha od kazdej gry mmo, aoc graficznie i gameplayowo byl fajny ale jakies kanaly i loadingi sprawily ze przez 3miechy to ja tam 50lvl nabilem i nie dalem rady dalej. To tak w kwestii zainteresowania tsw, bo o ile pomysl maja spoko, brak klas to wielki plus - to konstrukcja swiata pewnie jeszcze bardziej poszatkowana niz w aoc. Chyba, ze sie myle to niech mnie ktos naprostuje :)

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 17:17 ]
Tytuł: 

Zależy co rozumiesz przez "poszatkowana". Zona PvE jest 4 razy większa od zony z AoC i każda jest utrzymana w jakiejś stylistyce - np. Nowa Anglia to stylistyka horrorów Lovecrafta, Kinga. Transylwania to jak na razie wilkołaki i wampiry, Egipt mumie, demony i T-Rex. Nie ma płynnych przejść między zonami Typu idziesz i z Egiptu trafiasz do Transylwanii , transport między zonami jest rozwiązany przez Aghartę (zonę będącą wnętrzem ziemi).
Któryś z devsów ujął to tak - "New England = Cimmeria (at launch)" .Nowa Anglia i pozostałe są nazywane przez FC regionami i jako takie mogą zawierać w sobie mniejsze l lokacje 9np zony w rozumieniu ich przez FC, co czasem prowadzi do nieporozumień)

Strona 7 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team