MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shroud of the Avatar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=43862
Strona 4 z 9

Autor:  Highlander [ 27 mar 2014, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

hurra, pozniej opowiem wiecej jak pogram, ale dziala. :)

Duzo biegajacych ludzi online, robiacych rozne rzeczy, wedkuja, kopia skalki itp. Moze grafika nie jest jakas nadzwyczajna, ale ma fajny design. Pierwsze wrazenie? - A co ja mam robic? a gdzie strzalki, prowadzenie za rączke? - poki co nie ma ;) Zona w ktorej mnie spawnelo wyglada na dość otwartą.

Autor:  Highlander [ 27 mar 2014, 21:18 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Troche brak mi cierpliwosci, bo w tej alpha wywala czesto po loadingach, patche wychodza live itp. Nawet ciezko alt tabowac bo moze wywalic
Trudno polecic zakup, bo to alpha

O ile takie TESO bylo mi dosc latwo ocenic po chwili grania, to tu tak nie jest. Bo wielu rzeczy po prostu nie ma. btw. Ja nie jestem wychowany na Ultimie.
Nie ma NDA, wiec moge napisac.

- gra w porownaniu do wiekszosci MMO wydaje sie INNA, co bedzie glowna zaletą
- lokacje, miasto, klimacik, muzyczka są fajne, koxy w lepszym sprzecie tez super wygladaja
- świat zachęca do eksploracji by zajrzeć tu i tam
- brak wskazówek bardzo dużo zmienia, trzeba sie troche wysilić
- mimo wszystko to single player online , multiplayer online itp. to oryginalne rozwiazanie
- Gadanie z NPC, samemu czy obserwowanie jak inni to robia, so old school, wpisując zapytania na chacie
- teksty postaci jakieś takie głębsze, jest też chatowy /journal , w którym też są dodatkowe wskazówki
- są zony, opuszczanie lokacji i poruszanie się uzywajac pionka na mapie i odwiedzanie w ten sposób lokacji
- craftingu nie sprobowalem jeszcze, ale zanosi sie ciekawie, np. pogadalem z kowalem i pojawily mi sie recepty na dlugi miecz, recepta mi mowi, ze potrzebuje to i tamto, co trzeba wytworzyc przy uzyciu kilku narzędzi
- combat na razie to crap a niektore npc/moby stoją jak kołki, gdzieniegdzie szkielet jest nazwany 'wolf'
- mam przeczucie, ze gra zanosi sie na róznorodną i że bedzie co w niej robic
- nie ma wykrywania kolizji
- grafika nie jest nadzwyczajna, ale dziala dosc dobrze
- na razie nie ma tego wiele, alpha
- nie widac paska zycia przeciwnika ani combat loga, albo nie zauwazylem
- malo interaktywnych rzeczy
- są niewidzialne ściany i nie da sie skoczyc z wysokosci i np. zabic

Pierwsze wrazenie dosc pozytywne, ale trudno ocenic gre w tym stadium, nie wiem w jaka strone to pojdzie, albo czy nie bedzie to scamem, ale raczej nie.
Guru mmorpg nie jestem, jak ktos kupi łapiac hype a sie nie spodoba to nie miejcie pretensji. Pozytywne wrazenie moge miec zludne bo gra jest jakas taka inna niz wiekszosc obecnych.

ktos streamuje http://www.twitch.tv/desrongaming

player instructions https://docs.google.com/document/d/11Ye ... 6Jfcak/pub
z czego mniej wiecej kazdy wywnioskuje na co pozwala Alpha

Autor:  Chrisq [ 28 mar 2014, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

A mi launcher nie chce pobrac update... :/

Autor:  Highlander [ 28 mar 2014, 10:45 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Wejdz do folderu gdzie jest gra, znajdz gdzie zapisuje updaty.
Wywal zle sciagnietego patcha i torrent i pobierz ponownie.

Lub, pobierz sam tym terrentem i wstaw sciagniety plik do tego folderu.

I da rade.

Autor:  gosugamer1 [ 28 mar 2014, 11:09 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Obejrzałem trochę tego streama - pojebało cie highlander? Jest Darkfall, Mortal online, po co męczyć się w czymś takim? Strasznie to brzydkie - i nie chodzi mi o technikalia, bo 16 bitowe sprite'y mogą być ładne, ale to jest kurwa paskudne pod każdym kątem i dodatkowo ledwo chodzi, nie wiem czy Wurm nie jest płynniejszy. :D

Autor:  Highlander [ 28 mar 2014, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Jak napsialem, to jest Alpha i widać to pelna gębą i nie ma tego wiele. Grafika będzie ulegala zmianie również i tego akurat za bardzo nie ma jak oceniac, przy wejściu do gry nawet takie info się pokazuje. Wurm to tworza od X lat, a SotA?

Mnie ta gra działa dobrze, dużo lepiej niż Wurm. A mortal/dfo/wurm to i tak inne kompletnie gry niż SotA, które są bardziej nastawione na hardcór.

Jak giera będzie taka jak teraz w dniu premiery to rzeczywiście będzie można narzekac. Ja to rozpatruje, ze jeśli w Alphe można grac w ogole to chyba dobrze jest.

Zapowiada się ok, jeśli nie będzie wyjebki. Jak ktoś chce by gra była na TERAZ do pogrania to raczej nie ma czego szukac w SotA.

Znajdz sobie film lepszej jakości, bo ten stream nie był najlepszy.

Autor:  Chrisq [ 28 mar 2014, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Ludzie którzy nie zjedli zębów na Ultimie Online nie zrozumieją co ta gra ma w sobie :D

Autor:  Teo [ 28 mar 2014, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

dla mnie idealne byłoby połączenie wurm z dfo, jednak technicznie nie da się takiego gigantycznego contentu jaki jest w wurm połączyć z tak świetną dynamiczną walką, dlatego pytanie co może zaoferować SotA by przyciągnęło graczy z dfo, wurm, perpetuum, xsyon, eve ?
Jest to za mała ilość graczy by była istotna dla producentów gier, a jeśli robi się grę dla masowego klienta to trzeba kastrować do poziomu miłego i łatwego themeparka, proste i jest realizowane przez przynajmniej ostatnie 10 lat.

Autor:  Arturnik [ 28 mar 2014, 15:12 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Są jakieś vody/filmiki z tego release co teraz był? Na stream nie trafilem, a nikt teraz nie streamuje

bo zakladam ze jakis nowszy build od starszych filmikow to ma byc??

Autor:  Highlander [ 28 mar 2014, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Na to pytanie nie umiem odpowiedzieć. Obawiam się, ze SotA po części chce zadowolić wszystkich, a to nigdy zbyt dobrze nie wychodzi. Graczy DFO nie przyciągnie, gdzie glownie pociąga combat. Raczej na pewno odpuszcza sobie skrajny hardcore.

Sądze, że będzie bardziej 'przyjazne' niż powyżej wymienione tytuły.

Mimo wszystko SotA ma potencjal, co nie znaczy, ze nei będzie zmarnowany.

Arturnik- może tutaj? http://www.twitch.tv/desrongaming/profi ... Broadcasts

Autor:  Arturnik [ 28 mar 2014, 15:15 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

hmm dzięki, nie umiem tego twitcha obsługiwać bo jak sam szperałem to widziałem jakieś kilkuminutowe filmy

hehe pierwszy komentarz z filmiku tego typa i combatu - nadal ciekawszy combat od Wurma :wink:

Autor:  Highlander [ 28 mar 2014, 15:26 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

imo gra jest ladniejsza niż na tych filmach, tak jakos.
Grafika/wydajność w każdym razie nie przeszkadza. Ok, jak na alphe.

Na razie nie czuć tego 'pędu' co np. w innych mmo, napierdalania leveli itp. pobierania questow, chodzenia za strzalka itp.

combatu to chyba do niedawna nie było wcale, wiec nie ma co się spodziewać superowosci poki co.

release 4 filmiki
https://www.youtube.com/watch?v=ZHVVk6J0OOE
https://www.youtube.com/watch?v=oIIWiGruW5A
https://www.youtube.com/watch?v=3BI28XW1AGc

Autor:  Arturnik [ 28 mar 2014, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Ta 2D mapa to ma byc cos w rodzaju world mapy z oryginalnych ultim? Sa jakies encountery, kazdy hex mozna explorowac?

Autor:  Highlander [ 28 mar 2014, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Jest cos taka mapa, są hexy,, moglem odwiedzic lokacje, czy mozna kazdy hex explorowac to nie wiem, musze obadac, bo nie wyszedlem za bardzo z 1 lokacji ;)

jak obczaje to odpowiem. O iele mozna jeszcze grac.

Autor:  Highlander [ 29 mar 2014, 07:45 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

- tak, podróżujemy chodzac pionkiem po hexach 2d world mapy, kazdy hex mozna explorowac, gdzieniegdzie są placeholdery, random encounters maja byc, ale nic mnie takiego nie spotkalo
- wykułem swoj pierwszy miecz, na razie chyba nie mozna wszystkiego harvestowac i iron sie pobiera chyba tylko ze skrzyn, ten craft to nic nadzwyczjnego ale dobrac komponenty do kupy, nie jest to nudne az tak bardzo, mialem nieco funu
- poki co podczas exploracji world mapy za bardzo nie spotkalem innych graczy, nie wiem, byc moze to sie zmieni w przyszlosci, mam nadzieje
- przeszedlem na 'single' bo mnie mniej wywala z gry
- są questy i dostaje sie je poprzez wypisywanie odpowiednich slow na chacie do npc
- fabułą zajmuje sie bodajże Tracy Hickman od Dragonlance, wiec moze byc cos ociupinke lepszego, mam uczucie, ze aspekt 'rpg' to bedzie cos nieco wiecej, mam wrazenie, ze swiat bedzie bardziej żywy, bo gracze nie beda biegac tylko za quescikami, tylko kazdy w swojej w danej chwili istotnej sprawie
- dalej lepsza walka niz w Wurm ;p zabilem troche elven warriorsow, zlootowalem troche staffu, na sprzedaz, combat to crap ale duzo lepszy bylby jakby chocby dodali jakies dzwieki szczęku oręża itp. póki co wiekszosc 'mobow' wydaje z siebie odglos wilka :p
- 'moby' bija się miedzy sobą, np. wilk atakuje jelenia
- drzewo upada po jego ścięciu i znika
- mam lvl 1 i nie wiem jak go zwiekszyc, nie widze tez drzewka skilli oprocz craftingu ale to recepty
- co wlaczam gre to jakis patch
- itemy maja durability
- cale mnostwo pracy potrzeba by to bylo w pelni grywalne, ale gra ma cos w sobie, albo daje zludzenie, bo jest nieco inna

jakis taki linkzor z info http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/V ... kenVirtues

Autor:  Arturnik [ 29 mar 2014, 08:41 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Całkiem mi się podoba w założeniach, bo o wykonaniu nie ma co mówić, chyba że nic się nie zmieni do release.

Takie coś pośrodku single-player Ultim bez companionów z UO, tak długo jak nie będą popełniali tych samych błędów co w U8, U9/UO:LBR i dalej tym lepiej

Autor:  Highlander [ 29 mar 2014, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No poki co to mozna nabyć by obczaić, nie pograć. Ale mysle, ze to wyjdzie w grywalnej wersji prędzej niz inne 'mesjasze'
Swoją drogą, łatwo zginąć od chocby jednego stwora, a co dopiero dwoch sztuk. Poki co jak sie ginie to postac zaraz wstaje, co na pewno sie zmieni.
ogolnie sądze, ze to co teraz jest nieaktywne, jakies lezace miecze i ksiazki, kiedys spokojnie bedzie mozna ruszac.

a skillzorow to raczej sporo bedzie:
https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ills.3937/

ogolnie to za miesiac bedzie bardziej zaawansowany combat dopiero:
https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... -4-7.8124/

tu niby wyjasnione te tryby gry online/offline
Spoiler:

Autor:  Teo [ 29 mar 2014, 12:57 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Masz strasznego hype na ta grę co przyćmiewa ci realia, gra jest na etapie takim że wymaga wiele lat pracy, opowieści co będzie w grze jak zawsze zostaną zweryfikowane wymogami technicznymi, finansowymi jak i czasowymi.

Robisz porównania z wurm, którego znasz z youtube, a zapominasz o ilości contentu jaki jest i działa w wurm.

Autor:  Niah [ 29 mar 2014, 13:08 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

https://www.youtube.com/watch?v=M4Kejdj-A34

Autor:  Highlander [ 29 mar 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

embe napisał(a):
Masz strasznego hype na ta grę co przyćmiewa ci realia, gra jest na etapie takim że wymaga wiele lat pracy, opowieści co będzie w grze jak zawsze zostaną zweryfikowane wymogami technicznymi, finansowymi jak i czasowymi.

Robisz porównania z wurm, którego znasz z youtube, a zapominasz o ilości contentu jaki jest i działa w wurm.


Jakbys czytal co napisalem, to bys zauwazyl, ze juz to ujalem w swoich postach. A wurm, tylko porownalem walke. I tak, odpalalem Wurma kiedys i byl dla mnie bardziej toporny na wejsciu niz SotA (ktorego z kolei Ty nie odpaliles). A ogolnie SotA i Wurm raczej nie maja i ni beda miec wiele wspolnego.

jak ktos chce teraz grac, to odradzam. Jak ktos chce obadac to prosze bardzo, bo chyba dalej jest znizka.
Co z tego wyjdzie czas pokaze, a potrzeba duzo.

W gruncie rzeczy napisalem tylko to co widze.

Strona 4 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team