MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 5 z 85

Autor:  Nyx [ 11 mar 2011, 10:31 ]
Tytuł: 

Widocznie po failu aoca i nakładzie w nowy projekt w budżecie zabrakło na ogrzewanie

Autor:  Prot [ 18 mar 2011, 23:01 ]
Tytuł: 

klimat w nowych filmikach na oficjalnej stronie wbija w fotel, widać tam jakąś zapowiedź na 25 marca, ale nie wiem czego to może dotyczyć

Autor:  warhameron [ 18 mar 2011, 23:03 ]
Tytuł: 

Łudzicie sie ,że tym razem failcom zrobi dobre dopracowane i grywalne mmo ?

Autor:  Isengrim [ 19 mar 2011, 00:02 ]
Tytuł: 

Anarchy Online to niby taki gniot był?

Autor:  warhameron [ 19 mar 2011, 11:08 ]
Tytuł: 

Raz się trafiło ślepej kurze ziarno. (Wtedy im zależało, teraz wystarczy ,że wypuszczą nie dorobionego gniota, którego kupi 500 tys ludzi i da im zarobek 2000-3000% w porównaniu do nakladu, a poźniej będą mieli w dupie klientow jak w przypadku Onana) Anarchy mialo dostac nowy silnik i co okazalo sie ,ze nie zarobia i .... cicho w temacie.

Autor:  ubeck [ 19 mar 2011, 11:42 ]
Tytuł: 

Patrzac na Age of Conan, czy zapowiedzi Secret World dla mnie Funcom to firma, ktora stara sie zrobic oryginalne (ambitne?) mmo. Tylko, ze w ich przypadku chciec a moc to dwie rozne sprawy. Nie wiem na czym polega problem, moze niech zapieprza paru dobrych programistow od Blizza, kolesia odpowiedzialnego za feedback do klientow z Trion, a typa odpowiedzialnego za rozwoj gry z ekipy Eve online. Albo moze niech po prostu sprzedaja swoje projekty gier konkurencji, jak sami nie potrafia zrobic tego porzadnie.
Tak czy inaczej na Secret World czekam.

Autor:  Dana [ 19 mar 2011, 14:15 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Łudzicie sie ,że tym razem failcom zrobi dobre dopracowane i grywalne mmo ?


Łudzę się że mi da funu na przynajmniej pół roku lub dłużej, jak WAR.

Autor:  mkmiko [ 21 mar 2011, 10:59 ]
Tytuł: 

Czemu ten filmik z World GDC 11 musi być taki zajebisty ;/... czemu ten funcom musiał tak szrpnać moje zaufanie do siebie... Za mnie to latwiej było by zeby to pomysłodawcy i graficy przeszli do czegoś konkretnego, a nie na odwrót :))) bo ich to maja jednych z najlepszych w tej branży ;////// bo co jak co to wiekszość mmo to albo ma WoWo podobna grafe, albo koreanski klonik

Autor:  Niah [ 21 mar 2011, 11:05 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Raz się trafiło ślepej kurze ziarno. (Wtedy im zależało, teraz wystarczy ,że wypuszczą nie dorobionego gniota, którego kupi 500 tys ludzi i da im zarobek 2000-3000% w porównaniu do nakladu, a poźniej będą mieli w dupie klientow jak w przypadku Onana) Anarchy mialo dostac nowy silnik i co okazalo sie ,ze nie zarobia i .... cicho w temacie.


ręce opadają
500k pudełek zarobek taki, że hoho, szkoda, że grubo na minusie

Autor:  iniside [ 21 mar 2011, 12:01 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
warhameron napisał(a):
Raz się trafiło ślepej kurze ziarno. (Wtedy im zależało, teraz wystarczy ,że wypuszczą nie dorobionego gniota, którego kupi 500 tys ludzi i da im zarobek 2000-3000% w porównaniu do nakladu, a poźniej będą mieli w dupie klientow jak w przypadku Onana) Anarchy mialo dostac nowy silnik i co okazalo sie ,ze nie zarobia i .... cicho w temacie.


ręce opadają
500k pudełek zarobek taki, że hoho, szkoda, że grubo na minusie

Skad wiesz jaki byly koszta produkcji ?

Autor:  Niah [ 21 mar 2011, 13:22 ]
Tytuł: 

@inside
odezwał się wielki znawca który nie zna tabliczki mnożenia

Autor:  iniside [ 21 mar 2011, 13:45 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
@inside
odezwał się wielki znawca który nie zna tabliczki mnożenia

Byc moze. Ale znajac Funcom pewnie maksymalnie jada po kosztach.

Autor:  warhameron [ 22 mar 2011, 02:05 ]
Tytuł: 

Czytaliscie zapewno info ,że Swotr kosztowal juz w pizdu siana (sama otoczka audio 20 mln $). Jeśli podali, że po sprzedaży 500k im sie zwroci , to failcom Zarobil grube miloniony po sprzedal boxow/digitali (ponad 800 tys) a koszta na bank mniejsze niz swotr. Failcom, miał w dupie spadek ich akcji z kilkuset $ do kilkudziesięciu. Musieli tyle zarobić ,że im stykło na utrzemanie i dobijanie onana. Na produkcje tego czegoś ala lol no i na secret world. A i tak im pewnie jeszcze zostalo na zakup porszaków. Imo na Secret też zarobią i wezma sie na next fail mmo.

Autor:  Zerg [ 23 mar 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

W AoCa nadal gra grubo ponad 100k ludzi wiec nie wiem czy to taki fail. Gra jest o wiele bardziej grywalna niz reszta WoWo-podobnych. Niestety slaba reklama i trudny system walki PvP zniecheca nowoprzybylych i obecna wiekszosc gra juz ponad 2 lata z malymi odstepstwami.

Autor:  Niah [ 23 mar 2011, 22:18 ]
Tytuł: 

@Szonn
nie tłumaczysz im, im się nie da wytłumaczyć

Autor:  Piaskowy [ 1 kwi 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

Obrazek

Cytuj:
Funcom today announced that the company is making minor changes to the core design of its upcoming massively multiplayer online role-playing game 'The Secret World'. First announced in 2007, the project has now been in development for over four years, during which time the team has focused on creating an online gaming experience that will give players the opportunity to explore a real-world, modern-day setting, and develop a character using a freeform progression system free of classes and levels.


After conducting a thorough and exhaustive market research initiative, the company is now implementing changes to the game design in order to maximize the commercial potential of the project. Research shows that the changes will attract a broader playerbase of at least twelve million players.


"After several intense rounds of closed testing we have identified that people just love orcs and elves," says Senior Producer and Creative Director Ragnar Tørnquist. "Helicopters, assault rifles, government conspiracies and real-world monsters of myth and legend are simply no match for the sword-wielding knights of old. After much internal debate we have decided to move away from the modern-day setting and head in a pure, high-fantasy direction. I am particularly looking forward to playing my Illuminati night elf."



Funcom also released a new screenshot giving a small glimpse into the changes being made. You can download the screenshot HERE.



The company is also moving away from the freeform - no classes, no levels - progression system. Players will now have the chance to progress through a full fifty levels of content at launch, with an extra ten levels being added in an expansion pack within the first year.


The company does not foresee any major delays to the project as a result of the change in direction.



<<Pro

PS: Ale nawet jeśli to 1 Kwietnia, to jeszcze się "fanom" spodoba i będzie fail :D

Autor:  Isengrim [ 7 kwi 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

Nowy trailer http://uk.ign.com/videos/2011/04/07/the-secret-world-everything-is-true

Autor:  Huragan [ 7 kwi 2011, 20:47 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):


slabiutki ten trailer :(

Autor:  Isengrim [ 7 kwi 2011, 21:29 ]
Tytuł: 

No trochę taki bardziej do czytania, niż do oglądania ;)

Autor:  Isengrim [ 19 kwi 2011, 22:23 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=xF7tA56VMFM&feature=player_embedded filmik z renevantem.
Funcom puszcza troche farby na temat "jak dev wyobraża sobie gre?" . Fabuła i swobodny rozwój postaci są głównymi i najważniejszymi celami dla twórców. NPCe z voiceoverem, własną historią, bez wykrzykników nad głową. Gracze, którzy sami stają się obiektem fabuły, misje śledcze których rozwiązanie wymaga wyjścia poza świat gry. Wszystko ładnie wygląda w opisie, ale wiadomo jak to jest. W każdym razie w maju ma ruszyć pierwszy etap bety, kolejne fale co 2 miesiące.

Strona 5 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team