mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 584 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 17 kwi 2020, 18:56 
A jak tam z tym wurm steam, mają jakieś daty uruchomienia ? można testowego klienta obadać ?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 3 maja 2020, 07:35 
Q2 of 2020, wiec pewnie z poślizgiem to lipiec/sierpień.

PostNapisane: 15 maja 2020, 19:46 
Świetna kolekcja screenshotów:

https://www.andrea.net/wurm_shots_fixes/forum/

PostNapisane: 20 maja 2020, 11:15 
Niedługo będzie volumetric lighting:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oraz new skies:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 20 maja 2020, 16:20 
Warto zawsze dodawać że to co na skreenach widać to nie tylko render z gierki przygotowany przez devsów tylko całość wykreowana przez gracz.
Sami przenosiliśmy góry i robiliśmy wyspy :)

Pokaż swoją twierdzę :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 24 maja 2020, 11:36 
Zrobiłem update sprzętu więc niedługo może jakieś screeny zrobię.

Tymczasem więcej volumetric lighting z serwera testowego:

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 16 cze 2020, 06:53 
Steam launch:

We are pleased to announce that with the visual updates out, and the new UI approaching preview client stage very soon, we will be launching Wurm Online on Steam on July 24th, 2020!

FAQ:

Servers
Q: What size will the new servers be?
A: New PvE server will be 4096x4096, the size of Independence. More details on the PvP map will be announced at a later date.

Q: Will the servers be connected to the Freedom Cluster?
A: The new servers coming along with the Steam release will be disconnected from the current servers, similar to how Pristine and Release were at their launch.

Q: Will the new servers eventually be connected to the old ones?
A: This depends on many factors, and is not something we can answer at this point. We are definitely not looking at connecting them any time soon, but it’s a possibility in the future.

Q: Can I play on the Steam servers without using Steam? Can I play on the old servers through the Steam client?
A: Yes to both! While you cannot log in onto old accounts from Steam, or onto Steam accounts from our standalone client, both of those will allow you to create a character and play on all of the available servers.

Q: Will the new servers have a different skill rate or the skilling system?
A: No, the servers will have the same skilling system as all current PvE servers. We won’t be using the skilling system that’s currently in use on Epic.

Q: How will players become priests without other priests around?
A: The GM team will be helping out with follower and priest conversions for a short time period after the server launches.

Steam
Q: Are we able to use multiple accounts on Steam?
A: You will be able to create multiple characters through the Wurm Online Steam client. You can use certain workarounds to run multiple game instances on Steam, and we believe that will also work, for running multiple Steam characters at the same time.

Q: Will the Steam client be free to download and play?
A: Yes, same as the standalone Wurm Online client.

Q: Can I purchase premium time and silver coins through Steam?
A: Yes.

PvP
Q: Will PvP launch at the same time?
A: We plan on launching the PvP part of the Steam release a short time period after the PvE server launches, so that everyone gets to experience both the PvE and the PvP side, and we have enough time to work out any quirks with the PvE release before focusing on PvP.

Q: Will items and skills transfer between the PvE and PvP servers?
A: Items will not transfer between the new PvE and PvP servers. We are however currently planning on skills transferring between the two.

Pewne rzeczy już się pozmieniały, aktualnie są coraz bardziej skłonni jednak wypuścić PVP w tym samym czasie co PVE.

PostNapisane: 16 cze 2020, 08:05 
Tzn osobny serwer PvP ?
Jeśli tak to będzie szybko pusty, ludzie chcą PvP ale tylko chwilkę, potem od tego uciekają :(

PostNapisane: 16 cze 2020, 09:58 
Niby tak, ale na serwerach pvp, w dużych osadach, życie praktycznie nie odbiega tak bardzo od tego na serwerach pve.

Ma być jeden serwer pve i drugi pvp.

Dodatkowo będzie można przechodzić pomiędzy tymi serwerami, jedynie nie da się transferować przedmiotów ("Items will not transfer between the new PvE and PvP servers. We are however currently planning on skills transferring between the two").
To akurat dobre rozwiązanie, bo na aktualnych serwerach był zawsze problem na linii Chaos (pvp) - Freedom (pve), gdzie ludzie przenosili przedmioty na freedom i w zasadzie były już nie do odzyskania.

Ogólnie, to wstępne FAQ i jeszcze na bieżąco zmieniają różne aspekty.

PostNapisane: 16 cze 2020, 18:59 
Kurcze, kusi żeby zmarnować troszkę życia, wybudowałbym sobie jakąś fajną wille nad jeziorkiem :)

Jak kwestia mechaniki walki, coś grzebali ?

PostNapisane: 22 lip 2020, 08:48 
No i jak tam, faktycznie rusza 24 lipca ?

PostNapisane: 22 lip 2020, 12:02 
Tak.

Oba serwery równocześnie. Defiance (PVP) i Harmony (PVE).

- Itemy się nie przenoszą pomiędzy serwerami.
- Nie można będzie przechodzić postaciami ze starych serwerów do nowych i odwrotnie.
- Kiedyś może połączą nowy cluster (nazwany teraz jak Northern Freedom) ze starymi (Southern Freedom), jak postaci będą już miały wysokie skille.
- Baza imion będzie wspólna ze starymi serwerami, więc trzeba wybrać imię, które nie istnieje na dotychczasowych serwerach.
- Nie ma możliwości rezerwacji imienia przed odpaleniem serwerów ani założenia wcześniej postaci.
- Mapy serwerów dopiero in-game.
- Dział serwera Defiance (PVP), rekrutacja etc. https://forum.wurmonline.com/index.php? ... -defiance/
- Analogicznie dla Harmony (PVE). https://forum.wurmonline.com/index.php? ... 1-harmony/
- Ogólna rekrutacja do nowych i starych serwerów: https://forum.wurmonline.com/index.php? ... nt-center/

PostNapisane: 22 lip 2020, 13:19 
Razem z odpaleniem Steam będzie też nowe UI.

A tutaj nowy trailer:

PostNapisane: 23 lip 2020, 12:36 
Countdown, może komuś się przyda.

https://www.timeanddate.com/countdown/g ... nt=cursive

PostNapisane: 23 lip 2020, 20:07 
Jednak dali mapy wcześniej:

"To assist you in your adventures all servers will have a 30% bonus skill gain and affinity chance from 19:00 CEST Friday until noon CEST Monday, then 10% bonus skill gain and affinity chance until 19:00 CEST Friday. "

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 23 lip 2020, 20:25 
To co... wbijamy na Harmony ?

PostNapisane: 23 lip 2020, 21:38 
Harmony to PVE, jeśli już bym miał się bawić to Defiance.

Ale ja tylko wrzucam info, nie zamierzam na razie iść na Steam, nie chce mi się nowej postaci od zera skillować.

Z tego co wiem to na Defiance, w BL, będą Polacy robić swoją osadę. Większość jest z http://www.wurmonline.pl/forum/, WarCry się kiedyś tam reklamowało, oni też to pamiętają także jest trochę starych graczy. Jak coś to na discord można z nimi zagadać: https://discord.gg/7zAPZgd

PostNapisane: 24 lip 2020, 16:41 
Jestem już za stary na emocje pvp :)
Ja chcę sobie wybudować wille z ogródkiem nad jeziorem :)
No i kompletnie nie mam czasu na to żeby przenosić kolejną górę i budować miesiąc fortyfikacje :)

PostNapisane: 24 lip 2020, 18:51 
hmm... jak sie tworzy postać na steam, tak jak dawniej na stronie i potem logowanie ?

PostNapisane: 27 lip 2020, 07:53 
Nie próbowałem ze steam, ale do serwerów steam można sie logować normalnie przez starego klienta, tak samo jak ze steam można się logować na stare serwery.

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 584 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona