mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 584 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 17:14 
Cytuj  
Gra jest ok, w miare, ale nie dla kazdego. Ja za bardzo w UO nie gralem ale mimo, ze wurm jest w 3d to uczucie jest troche jakby byl podobny do UO ;p 2d jak to napisal hurri. Ale podobienstwo do minecrafta jest imo duze, tylko bardziej skomplikowane, w minecraft latwo sobie cos tam znalezc i zrobic i szybciej to idzie. W wurmie to pewnie sporo trwa zanim sie chate postawi ;p dla mnie za dlugo to wszystko trwa. Java imo nie jest najszczesliwsza tez. Widzialem tez filmy dzieciakow co jaraja sie minecraftem, to nie wiem czy inwazji ich tam nie bedzie :P To z takich powierzchownych wrazen.

Ale Notch chyba juz sie nie zajmuje wurmem?

Gdyby Mortal wyszedl taki jak w stanie obecnym to moze by ktos w to gral, a tak to juz wszyscy quitneli.

mnie bardziej dziwi, ze ktos gra w jakies final fantasy.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 21:32 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Jezusie, wygląda to tragicznie :D. Serio Panowie, podziwiam was :F. To już chyba MO się lepiej prezentuje?


Nie porownuj nawet badziewnego MO do Wurma :) Nie wiem co ty chcesz od tej grafiki

http://www.youtube.com/watch?v=6SxaOPsiv5A

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 21:45 
Cytuj  
Wybudowanie domku, to jakieś z pół godziny, co do grafy ostatnia zmiana oświetlenia polepszyła jeszcze jakość, nie wiem ale tego to bym się już nie czepiał, mechanika w grze to 90% zadowolenia i grywalności.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 21:45 
Cytuj  
Zari nie skomentuje tego filmiku ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 22:08 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Zari nie skomentuje tego filmiku ;).


wiem, zatkalo cie :) spoko

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 22:21 
Cytuj  
widzialem w necie podsumowanie:
MO: lepsza grafa, taki sobie gameplay
wurm: taka sobie grafika, lepszy gameplay

ale to nie moja opinia. U mnie to wyglada i dziala zdecydowanie gorzej niz na tych wszystkich filmach. Jakos tej javy 64bit chyba tez nie ustawilem, ale wyrzucajac 32 bit przegladarki jak firefox nie przestana dzialac? w koncu sa 32 bitowe.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 09:30 
Cytuj  
WURM wymaga 64bit java i ustawienia by korzystał klient z karty graficznej, a nie z integry co domyślnie się włącza, wtedy na max grafa i jest ok.
Zabol, to nie jest gra dla ciebie.
High, u mnie działa w systemie wszystko z ta java 64bit.

Jakość grafy, nie wiem do czego porównywać ale nie wysilam się na to, świat na max detalach jest ładny, duży wpływ na to ma jak ludzie go zagospodarują, same tekstury są uproszczone, nadrabia oświetlenie, ładnie zrobiona woda i odbicia w nim, zabudowa jeśli ktoś przemyśli to jest ładna, nie porównywałbym tego do MO, WURM działa poprawnie, trzeba brac pod uwage że tu kazde pole mapy jest możliwe do zmiany przez graczy, terraforming np xsyona wykończył, a tu jest to dobrze przemyślane.
Jest to jedyna gra gdzie kopalnie to osobny świat, możliwość ich budowy włączania w fortyfikacje jest genialny, jaskinie/porty gdzie można wpływać łódkami, tajne przejścia, blokowanie podkopów czy usypywania ramp z ziemi, co jakis ludzie wymyślają różne ciekawe rzeczy i zastosowania.

Świat w tej grze żyje, nie dlatego że skrypciki coś tam robią tylko to gracze cos robią, opuszczone wioski są adoptowane przez nowych, budowane nowe projekty, usypywanie wysepek, budowanie twierdz na nasypach gigantycznych, kanały żeglugowe, drogi przez pustynie, ogrodzenia, oświetlenie, jak na tak mała gre i tak mała ilość graczy nadal mam momentami opad szczeny.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 10:10 
Cytuj  
Czyli java nie trzeba ustawiac ani instalowac nic specjalnie? a jak nie mam integry to chyba tez nie musze? ;p ale crfapowato mi to lata. Z tym, ze mam chujoze kompa.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 10:56 
Cytuj  
nic nie ustawiać, wyczyścić kompa z wszystkiego java, zainstalować najnowszą java 64bit, drobne ustawienia w configu gry i jest 60fps na przeciętnym kompie, tu 30fps jest comfortowe


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 13:41 
Cytuj  
gra dla bezrobotnych budowlancow - masa wolnego czasu plus zapal do budowania.
Pierwsze wrazenie jest niezle, w zasadzie kazda scianka, plaszczyzna to obiekt na ktory mozna kliknac i cos zrobic. Imo jakby to przepisali na jakis normalny engine (tylko, ktory enigne pozwala na takie modyfikacje terenu?) i dali dobry kombat to by cos z tego bylo. A tak to niszowa nisza;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 14:00 
Cytuj  
wole minecrafta :P

jak wywale jake i dam tylko 64 bit to mam problem z innymi aplikacjami.

dobry combat to ma tylko dfo.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 16:10 
Cytuj  
Ogólnie dyskusja o grach niszowych jest problematyczna, każdy ma inne gusta, różną ilość czasu poświęca grze, no i ilość graczy liczona w setkach czy tysiącach nie ułatwia "przebicia" się do mas.

Czy walka w DFO jest najlepsza to nie sadze, mi odpowiadała do pewnego momentu, z czasem jak większość graczy odpadła to zostali sami obcykani w zręcznościówkach i ogarniający 3rd soft, makra itd, o DFO2 nie wypowiadam się bo nie znam.

Myślę że więcej ludzi znajdziesz co napisze że walka w WoW jest lepsza, a dotego masz zapaleńców co ciśnie w koreańskie gówna i też będą chwalić, taki już jest los niszowych gier.

WURM na serwerze EPIC nie opiera się tylko na budowaniu, simsowanie w 100% jest na freedom, na EPIC budowanie, terraforming, lokalizacja wymusza strategie i taktykę, przyspieszone skilowanie na EPIC zmniejsza zmęczenie tym wszystkim, celem jest przetrwać i nie zostać rozjechanym, dlatego tak sporo poświęca się budowaniu bo każdy chce by jego dzieło przetrwało starcie z wrogiem.
Miesiąc temu nasza stolica sojuszu na elevation została rozjechana dosłownie przez wroga, straty można liczyć w okolicach zapewne ponad tysiąca dolców, potem powstaje nowe królestwo graczy, nowe i silne, które ustawia troszkę podział sił, jednak mija dwa tygodnie i zostali wygonieni z wyspy, wrócili na stare śmieci, cały czas coś się dzieje, gra żyje i to jest istotne.

Co można w tej grze solo zobaczyć i to powiedzmy po kilku godzinach, szczerze napisze wielkie gówno, to jest sandbox mmo, wymaga interakcji ze światem i z graczami, pomoc od innych graczy jest gigantycznym boostem, jednak prowadzenie za rączkę mija się z celem, ci co nie ogarniają wymiękają ale to ich problem, ci co chcą bawią się w tej grze jak w wielu innych.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 16:49 
Cytuj  
Moga sobie wolec... w dfo combat jest lepszy i taktyka tez ma bardzo duze znaczenie. Przynajmniej bardziej wyskilowana/z lepszym sprzetem postac ni ma takiego znaczenia. Jak ktos jest noobem to go nawet golas pojedzie. W innych grach pozniej decyduja cyferki zamiast rzeczywistego skilla. Po prostu trzeba zaakceptowac, ze sa gorsi i lepsi, i tyle. Lepsze to niz tab + wciskanie sobie skilli.

W dfo uw juz makr nie ma raczej.

Ta bo SC2 i Quake tez są gorsze bo są bardziej zrecznosciowe... To wrzuca gre w inny wymiar, wszystko zalezy wtedy od gracza.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 18:08 
Cytuj  
Nie pisze że gorsze tylko osobiście dla mnie to czy to jest lepsze lub gorsze, a to różnica.
Jestem słaby w zręcznościówkach, dobry skill w takich grach wymaga w cholerę ćwiczenia i poświęcania uwagi, czas tu ma tez znaczenie, podobnie jak cs, cod, bf, newbie to mięso dla dobrych graczy.
Dlatego dla mnie granie w DFO mija się z celem mimo ze podobał mi się sam combat, coś w grze trzeba robić bo inaczej nudzi się to szybko.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 19:23 
Cytuj  
Ja wole sam combat ale to na inne rzeczy brakuje mi czasu lub sie nie chce po prostu ;) a uczyc sie piwipi to chetnie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 19:46 
Cytuj  
embe napisał(a):
Jestem słaby w zręcznościówkach, dobry skill w takich grach wymaga w cholerę ćwiczenia i poświęcania uwagi, czas tu ma tez znaczenie, podobnie jak cs, cod, bf, newbie to mięso dla dobrych graczy..



tia, w grach mmo w okresie średniowiecza nie można być camperem sniperem :(

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2013, 23:41 
Cytuj  
dobrze widze, że już wprowadzili wielopoziomowe budynki w WURMie?


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2013, 00:07 
Cytuj  
od 1.0, potem sporo zmian było w 1.1, obecnie średnio raz na tydzień małe patche plus poprawki grafiki itp, następny wielki patch to będzie combat ale trudno powiedzieć kiedy, stawiają sobie za cel zrobić w tym roku


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 sie 2013, 08:56 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
W dfo uw juz makr nie ma raczej.


Ty High chyba sam nie wierzysz w to co piszesz ;) Wiadomo, że są makra w DFO (tym nowym) i to chyba na jeszcze większą skalę niż były kiedyś. Sam się swojego czasu interesowałem DFO właśnie pod kątem makr do nowego DFO, czy zostało to jakoś poprawione i zmienione. I po przeszukaniu neta po prostu byłem w szoku co gracze za makra mają. Nawet pamiętam, że pomyślałem, że brakuje tylko makra, które będzie za Ciebie grało.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2013, 08:58 
Cytuj  
Za bardzo nie spotkalem sie z kims co tego uzywal, stad moj wniosek.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 584 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.