MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WURM 1.1 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871 |
Strona 23 z 30 |
Autor: | Xender [ 7 mar 2015, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
quitnąć z javy |
Autor: | Kuciak [ 7 mar 2015, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Quetzacotl napisał(a): jakby gra była taka zajebista, to by w nią ludzie grali, a jednak grają nieliczni. I też grałem w wurma jak jeszcze był we wczesnej becie, kilka miesięcy. Devsi muszą zrobić cos co przyciągnie innych graczy i nie chodzi tu o strate itemków, bo jakoś w UO też był full loot a jednak masa ludzi grała. Gra jest zajebista, ale ludzie głupi. Tak poważnie, to nie jest gra dla wszystkich. Nic nie przychodzi łatwo i szybko, co wielu odstrasza. Nie da się też wejść na 20 min i poszaleć. Trzeba mieć cierpliwość. Nawet ci grający wybierają serwery bez pvp, bo tam, jak im ktoś konia z podkowami i siodłem za 20 euro ukradnie to się poskarżą do GMa. A nawet ci na serwerach pvp płaczą jak pipki kiedy proponujemy jeszcze bardziej hardcorowe zmiany zmniejszające bezpieczeństwo w ich ciepłych kurwidołkach. Odniesienie do UO, gry z przed 15 lat, kiedy na rynku nie było właściwie żadnej konkurencji, jest trochę nieuczciwe, ale pod jednym względem WURM wygrywa, zero botów, cheatów, haków... z miejsca perma ban. |
Autor: | Xender [ 7 mar 2015, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Swoboda jest świetna, kiedyś dość długo grałem Wurma i w sumie chętnie bym dalej pograł ale zdrowy rozsądek mówi mi że ciułanie przez 10 h wirtualnych desek to debilizm i lepiej coś po programować... Problem tego typu gier to ilość czasu potrzebna na progresowanie. |
Autor: | Kuciak [ 7 mar 2015, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Mamy takich graczy, którzy przychodzą tylko na pvp jak po nich zadzwonimy i czasem jak mają za dużo czasu coś sobie pokoksają. No i mamy takich co wbijają wszystkie możliwe sille. My jesteśmy nie tylko samowystarczalni, możemy wyposażyć małą armie... ale na pvp zawsze przydałoby się więcej ludzi. |
Autor: | mrynar [ 7 mar 2015, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Ja znowu zainstalowalem i znowu odpadlem na tutorialu (wkurwiaja mnie w kazdej grze, ale tu dodatkowo nie wiem jak przejsc). Da sie to skipnac jakos? Grafika nawet daje rade, ale to sterowanie... Mi sie marzy sandbox, ale z mechanika i UI przecietnego themeparku, ale widac ciezko to polaczyc :/ |
Autor: | Kuciak [ 7 mar 2015, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
tak, wystarczy wejść w portal. pamiętaj, Epik, mol rehan,desertion |
Autor: | Damien [ 7 mar 2015, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
yep, idz od razu do portalu, tutorial nawet poprawiony odstrasza |
Autor: | Kuciak [ 8 kwi 2015, 07:46 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Od lat krążyły legendy że to możliwe... ale przyznam że nie wierzyłem... [08:20:17] Tosiek has joined the ranks of true deities. He invites you to join his religion, as he will now forever partake in the hunts on Valrei! mamy w wurmie nowa religie Gratulacje Embe!!! |
Autor: | wenth1 [ 8 kwi 2015, 08:40 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
jak sie zwie ta religia, jakiś zarys histroczyny ? / skill list ? |
Autor: | Kuciak [ 8 kwi 2015, 08:47 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Nic nie wiemy... chodzi po valrei... są dla niego misje... i to tyle. Czekamy na jakieś info. |
Autor: | Teo [ 8 kwi 2015, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
powstaje nowa religia, nowa pula umiejętności, obecnie trwa walka o to jakie królestwo będzie wyznawcą, zbliżający się reset elevation zapewne sporo zmieni w religii WURM |
Autor: | ghul [ 8 kwi 2015, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
http://massivelyop.net/2015/04/08/wurm- ... -religion/ |
Autor: | Teo [ 8 kwi 2015, 23:04 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
obecnie potrzeba chętnych z opłaconymi kontami by przeszli na epic-desertion-glitter, zrobili -1 aligment i dali się skonwertować na nową wiarę, dzięki temu jest szansa że nowa religia będzie w naszym królestwie ( /tell tosiek, kuciak, johntitor, beardyman, ) |
Autor: | vilhelm [ 9 kwi 2015, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Heil God Tosiek ! |
Autor: | Rzeznik [ 10 kwi 2015, 00:40 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Lokureva Teo...nie chwaliłeś się, że mam kumpla Boga Czuje się trochę jak Lobo |
Autor: | Teo [ 11 kwi 2015, 18:50 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Obecnie jest świetna sytuacja w WURM do rozpoczęcia grania lub do powrotu, w środę staruje nowa mapa elevation ( po resecie na życzenie graczy ), nowa mapa będzie tylko w centrum dla premium, a otaczające wyspy będą zachętą dla osadników, duże ilości wody spowodują że to co lubimy najbardziej czyli pvp na wodzie będzie w większej ilości zapewne Wprowadzono juz wszystkie maszyny oblężnicze i obronne, mosty sa na ostatnich testach, no i nowa religia może też ciekawie wyglądać. |
Autor: | Ossur [ 15 kwi 2015, 15:48 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
to pvp na filmikach jakieś takie drętwe jest... |
Autor: | Teo [ 15 kwi 2015, 16:28 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
nie widziałem filmiku jak do tej pory nagranego uczciwie i pokazującego pvp, niestety brak socjal marketingu powoduje że nie ma youtuberów itp |
Autor: | Mendol [ 15 kwi 2015, 17:55 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
tosiek, nie mieszaj do tego 'social marketingu'. |
Autor: | Wilczan [ 16 kwi 2015, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: WURM 1.1 |
Po resecie jestesmy teraz na kompletnym poczatku etapu budowy twierdzy wiec jak ktos teraz dolaczy to ma okazje liznac wiekszosci rzeczy dotyczacych budowy od podstaw i uczestniczyc w budowie legendarnego Warcry : ) |
Strona 23 z 30 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |