MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 23 z 30

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 15:21 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

quitnąć z javy :D

Autor:  Kuciak [ 7 mar 2015, 20:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Quetzacotl napisał(a):
jakby gra była taka zajebista, to by w nią ludzie grali, a jednak grają nieliczni. I też grałem w wurma jak jeszcze był we wczesnej becie, kilka miesięcy.

Devsi muszą zrobić cos co przyciągnie innych graczy i nie chodzi tu o strate itemków, bo jakoś w UO też był full loot a jednak masa ludzi grała.



Gra jest zajebista, ale ludzie głupi. :lol:


Tak poważnie, to nie jest gra dla wszystkich. Nic nie przychodzi łatwo i szybko, co wielu odstrasza. Nie da się też wejść na 20 min i poszaleć. Trzeba mieć cierpliwość. Nawet ci grający wybierają serwery bez pvp, bo tam, jak im ktoś konia z podkowami i siodłem za 20 euro ukradnie to się poskarżą do GMa. A nawet ci na serwerach pvp płaczą jak pipki kiedy proponujemy jeszcze bardziej hardcorowe zmiany zmniejszające bezpieczeństwo w ich ciepłych kurwidołkach.

Odniesienie do UO, gry z przed 15 lat, kiedy na rynku nie było właściwie żadnej konkurencji, jest trochę nieuczciwe, ale pod jednym względem WURM wygrywa, zero botów, cheatów, haków... z miejsca perma ban.

Autor:  Xender [ 7 mar 2015, 20:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Swoboda jest świetna, kiedyś dość długo grałem Wurma i w sumie chętnie bym dalej pograł ale zdrowy rozsądek mówi mi że ciułanie przez 10 h wirtualnych desek to debilizm i lepiej coś po programować...

Problem tego typu gier to ilość czasu potrzebna na progresowanie.

Autor:  Kuciak [ 7 mar 2015, 22:25 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Mamy takich graczy, którzy przychodzą tylko na pvp jak po nich zadzwonimy i czasem jak mają za dużo czasu coś sobie pokoksają.
No i mamy takich co wbijają wszystkie możliwe sille.

My jesteśmy nie tylko samowystarczalni, możemy wyposażyć małą armie... ale na pvp zawsze przydałoby się więcej ludzi.

Autor:  mrynar [ 7 mar 2015, 22:26 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja znowu zainstalowalem i znowu odpadlem na tutorialu (wkurwiaja mnie w kazdej grze, ale tu dodatkowo nie wiem jak przejsc). Da sie to skipnac jakos?

Grafika nawet daje rade, ale to sterowanie...

Mi sie marzy sandbox, ale z mechanika i UI przecietnego themeparku, ale widac ciezko to polaczyc :/

Autor:  Kuciak [ 7 mar 2015, 22:28 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

tak, wystarczy wejść w portal.
pamiętaj, Epik, mol rehan,desertion :)

Autor:  Damien [ 7 mar 2015, 22:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

yep, idz od razu do portalu, tutorial nawet poprawiony odstrasza

Autor:  Kuciak [ 8 kwi 2015, 07:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Od lat krążyły legendy że to możliwe... ale przyznam że nie wierzyłem...


[08:20:17] Tosiek has joined the ranks of true deities. He invites you to join his religion, as he will now forever partake in the hunts on Valrei!


mamy w wurmie nowa religie :)

Gratulacje Embe!!!

Autor:  wenth1 [ 8 kwi 2015, 08:40 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

jak sie zwie ta religia, jakiś zarys histroczyny ? / skill list ?

Autor:  Kuciak [ 8 kwi 2015, 08:47 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nic nie wiemy... chodzi po valrei... są dla niego misje... i to tyle.
Czekamy na jakieś info. :)

Autor:  Teo [ 8 kwi 2015, 18:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

powstaje nowa religia, nowa pula umiejętności, obecnie trwa walka o to jakie królestwo będzie wyznawcą, zbliżający się reset elevation zapewne sporo zmieni w religii WURM

Autor:  ghul [ 8 kwi 2015, 21:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://massivelyop.net/2015/04/08/wurm- ... -religion/

Autor:  Teo [ 8 kwi 2015, 23:04 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

obecnie potrzeba chętnych z opłaconymi kontami by przeszli na epic-desertion-glitter, zrobili -1 aligment i dali się skonwertować na nową wiarę, dzięki temu jest szansa że nowa religia będzie w naszym królestwie ( /tell tosiek, kuciak, johntitor, beardyman, )

Autor:  vilhelm [ 9 kwi 2015, 20:30 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Heil God Tosiek !

Autor:  Rzeznik [ 10 kwi 2015, 00:40 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Lokureva Teo...nie chwaliłeś się, że mam kumpla Boga
Czuje się trochę jak Lobo :lol:

Autor:  Teo [ 11 kwi 2015, 18:50 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Obecnie jest świetna sytuacja w WURM do rozpoczęcia grania lub do powrotu, w środę staruje nowa mapa elevation ( po resecie na życzenie graczy ), nowa mapa będzie tylko w centrum dla premium, a otaczające wyspy będą zachętą dla osadników, duże ilości wody spowodują że to co lubimy najbardziej czyli pvp na wodzie będzie w większej ilości zapewne :)
Wprowadzono juz wszystkie maszyny oblężnicze i obronne, mosty sa na ostatnich testach, no i nowa religia może też ciekawie wyglądać.

Autor:  Ossur [ 15 kwi 2015, 15:48 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

to pvp na filmikach jakieś takie drętwe jest...

Autor:  Teo [ 15 kwi 2015, 16:28 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

nie widziałem filmiku jak do tej pory nagranego uczciwie i pokazującego pvp, niestety brak socjal marketingu powoduje że nie ma youtuberów itp

Autor:  Mendol [ 15 kwi 2015, 17:55 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

tosiek, nie mieszaj do tego 'social marketingu'.

Autor:  Wilczan [ 16 kwi 2015, 11:52 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Po resecie jestesmy teraz na kompletnym poczatku etapu budowy twierdzy wiec jak ktos teraz dolaczy to ma okazje liznac wiekszosci rzeczy dotyczacych budowy od podstaw i uczestniczyc w budowie legendarnego Warcry : )

Strona 23 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team