MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 24 z 30

Autor:  Teo [ 20 kwi 2015, 19:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Pierwsze zebrane informacje o nowej religii http://www.wurmpedia.com/index.php/Tosiek

Autor:  Oyci3C [ 20 kwi 2015, 19:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Spells: Goat shape

Wszystko jasne.

Autor:  Teo [ 23 kwi 2015, 15:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Powolutku kończymy budowę głównej części naszej twierdzy na elevation, jako że wybudowaliśmy się na górze i objęliśmy granicami dostęp do morza, mamy dużo miejsca dla ewentualnych śmiałków z konkretnym planem gry, myślę że ekipa 3-4 osoby mające na początku więcej czasu mogłyby postawić sobie warowne podgrodzie i w nim zamieszkać.
Wybudowaliśmy się dość blisko centrum by mieć łatwy dostęp do wrogów i hoty, czeka nas jeszcze usypanie przez cieśniny przejścia ( chyba że mosty wejdą jak zapowiedziano za tydzień ), czekamy na pierwsze hellhorsy z dobrymi traitami do szybkości i będzie można regularnie zacząć zabawę w pvp, do tego czasu będziemy preferować walki na statkach/łodziach.

Autor:  Teo [ 9 maja 2015, 00:35 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... s-week-19/

Autor:  tomugeen [ 9 maja 2015, 10:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Cytuj:
The last part of the update will be stairs. Made possible by improvements to the game's collision system for bridges, the stairs can be walked up and down without the need to click them (as with ladders.) They'll make movement around houses more natural, and also make for yet another design option!


ŁaŁ!

Autor:  Teo [ 9 maja 2015, 11:24 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Schody to nie detal, to poważny element w projektowaniu i budowaniu twierdz, umocnień, domków, murów, mostów, a kolizje i pełne 3D w terraformingu trudno nawet ogarnąć na tą chwilę, do tej pory można było wchodzić na piętra klikając w drabine, schody razem z mostami pozwolą na miliony nowych pomysłów.
Mnie ta gra zaskakuje od lat, szkoda że wcześniej jej nie było na poziomie grywalnym tylko się grało w jakieś gówna latami.

Autor:  gosti [ 9 maja 2015, 12:57 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

a pvp juz jest jakies grywalne? nie chce mi sie szukac po jutubach

Autor:  Teo [ 9 maja 2015, 13:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

na jutubach nie ma, w grze od trzech lat dużo zabawy mamy w pvp

Autor:  gosugamer1 [ 9 maja 2015, 14:47 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

gosti napisał(a):
a pvp juz jest jakies grywalne? nie chce mi sie szukac po jutubach


nie, warcaby.

Autor:  gosti [ 9 maja 2015, 19:35 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

gosugamer1 napisał(a):
gosti napisał(a):
a pvp juz jest jakies grywalne? nie chce mi sie szukac po jutubach


nie, warcaby.


Gdyby jeszcze szachy to może... ;)

Autor:  Teo [ 24 maja 2015, 10:02 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ludzie mosty robią...

http://imgur.com/a/M2Olc

Autor:  Quetzacotl [ 26 maja 2015, 14:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):
ludzie mosty robią...

http://imgur.com/a/M2Olc

wypaśne, gdybym miał 15 lat mniej i w chuj wolnego czasu, to bym grał

Autor:  Teo [ 26 maja 2015, 14:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Mało graczy jest w wurm mających dużo wolnego czasu i bez rodzin, gra stworzona dla pracujacych w domu lub mogących pykać w pracy.

Jak ktoś nie chce przechodzić przez robienie postaci to kupuje postać legalnie ze wsparciem producenta gry, jeszcze nikt na tym nie stracił jeśli się rozmyślił po czasie.
Jedyny pełny sandbox na rynku i do tego z pełna wymienialnością na realną kase, w tej grze legalnie możesz sobie kupić za euro od innego gracza co chcesz i umowa w grze/na forum jest wspierana przez support.

Autor:  Kuciak [ 24 cze 2015, 17:27 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Gra jest bardzo fajnaaaa... tylko głupi gracze nie chcą w nią grac. :)

Prawdopodobnie wszystkich odstrasza full loot, ale nie chcą się przyznać, że nie mają jaj i wolą zwalić na nędzny combat. :wink:

Autor:  Kuciak [ 25 cze 2015, 09:24 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Najważniejsze jest że jak kogoś zabijesz to masz pewność, że jest mu przykro... :D
Niestety większość nie potrafi tego docenić i istotniejsze jest dla nich to, że jak ich zabiją to jest Im przykro...

Combat ssie, w ale ja przeciwieństwie do pozostałych krytyków wiem jak naprawdę wygląda i przy przy wszystkich pozostałych zaletach gry jest to akceptowalny mankament. Dodatkowo gra nie umiera miesiąc po wydaniu tylko sukcesywnie się rozwija... może za rok doczekamy się porządnego combatu.:) A ponieważ gra jest zdecydowanie przeznaczona na lata nie na godziny, możecie już zaczynać. :)

Autor:  Teo [ 25 cze 2015, 11:34 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Gra przez duży poziom trudności nie jest dla każdego, nas graczy cieszy że uproszczenia są delikatne i nie niszczą przyjemności z gry tym co siedzą w niej od wielu lat.
Druga istotna sprawa, wielu grało np rok, zrobili sobie przerwę na kilka miesięcy i wracają do swojej postaci, która nie zdewaluowała, nie przybyło kilka nowych setów, kilka nowych spelli, nie zrobili rewampu klasy itp itd.

Jedyny na rynku gier mmorpg pełny sandbox, totalna nisza i garstka graczy, niestety większość woli korean style lub levelówki z questami, tego nikt nie zmieni.

PvP z full lootem gdzie walka opiera się o myślenie i taktyke, a nie wciskanie szybko odpowiednich skilli dodatkowo nie zachęca.

Autor:  Kuciak [ 25 cze 2015, 13:21 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):

PvP z full lootem gdzie walka opiera się o myślenie i taktyke, a nie wciskanie szybko odpowiednich skilli dodatkowo nie zachęca.


No właśnie, walka oparta o MYŚLENIE... ostatnio padliśmy bo Tosiek i Tedix MYŚLELI, że damy radę z przeważającymi siłami wroga... :lol:

Autor:  Teo [ 25 cze 2015, 13:30 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

oj tam, było nas pięciu ich ośmiu, zabiliśmy dwóch i dostaliśmy skrzydeł, które nam obcięli, może być tak ładnie opisane ? :)

Autor:  Kuciak [ 25 cze 2015, 14:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

było 10 na nas 5, zabiliśmy 2, zostało 8 i jak zwykle zaczęliście kozaczyć... a można było robić swoje i pykać ich dalej po jednym.

przydaliby się jacyś MYŚLĄCY, potrafiący liczyć gracze... nie musiałbym wsiadać do jednej łódki z Tośkiem.

Autor:  Agron [ 7 lip 2015, 21:01 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Gracie jeszcze?

Strona 24 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team