MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 26 z 30

Autor:  Kuciak [ 11 wrz 2015, 17:13 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

On taki kur... jest, a od czasu kiedy został bogiem to już w ogóle... Aureolka mu straszne czerep uciska...
Ale obiecuje, ja pomogę ci do nas dotrzeć.

Autor:  Lowell [ 11 wrz 2015, 19:30 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Fakt po mnie Kuciak przyjechal, ale musialem boso po bruku za nim dralowac kawal drogi. Do dzis nie moge mu wybaczyc, ze nie przyjechal po mnie karetą... no chociaz cartem... ;)

Autor:  Wilczan [ 16 wrz 2015, 13:50 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Na Steam wyjdzie Wurm Unlimited:

http://store.steampowered.com/app/366220

Glosy sa rozne ale wiekszosc uwaza ze wykonczy to wersje online.

Autor:  Arturnik [ 16 wrz 2015, 16:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

tez bede mogl byc bogiem?

Autor:  Atherius [ 16 wrz 2015, 17:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jak zaplacisz abonament to tak. Pewnie niedługo na ps4 i tablety wyjdzie też.

Autor:  Xender [ 17 wrz 2015, 10:43 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Czyżby sygnał że nie opłaca im się hostować serwerów dla garstki graczy? W sumie jak by zrobili system wynajmu jak np w BFie czy DayZ, gdzie ustawienia świata były by mocno ograniczone to takie coś mogło by zastąpić wersje online.

Autor:  Teo [ 17 wrz 2015, 10:54 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Z tego co rozumie to wurm na steam będzie raczej nastawiony na kreowanie serwerów pod różne "scenariusze", ukłon w stronę minecraftowców i dayz/rust itp.
Z rozgrywką w wurm online nie będzie to miało wiele wspólnego ponieważ tam aspekt społeczny, cała społeczność, zależności między królestwami itp wymaga trwalszych założeń, dlatego jak ktoś sobie zrobił zbroje dwa lata temu to nadal ma ją na czasie, nie wspominając o twierdzach itp.

Autor:  Xender [ 21 wrz 2015, 12:33 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nie mogę znaleźć ale pamiętam że byłą gdzieś oficjalna strona z głosowaniem na nowe ficzery do wurma, ma ktoś link?

Autor:  Teo [ 17 mar 2016, 18:49 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Obecnie jest Wurm Online i Wurm Unlimited, ten drugi pozwala na zakładanie własnych serwerów, pełna konfiguracja i administrowanie, coś na styl minecrafta ale bardziej rozbudowane ponieważ można modyfikować dosłownie wszystko, łącznie z tworzeniem scenariuszy w czasie jak i oddziaływaniu tego co robia gracze na to co się dzieje z serwerem, ogólnie jeśli WO to jest sandboxem to WU jest sandboxem do kwadratu ponieważ daje wielkie możliwości po obu stronach admin-gracz.
Więcej na forum WU gdzie są projekty, skrypty, pliki i pomysły.

Autor:  Teo [ 5 maja 2017, 16:03 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

"Gary no longer is the Chancellor of Mol Rehan"

Vil wracamy ? ;)

Autor:  Damien [ 5 maja 2017, 16:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Krolem bedzie Nahjo, ktory jest glownie zainteresowany pvp i do tej pory caly czas w pvp uczestniczyl i organizowal rozne wypady. Glownie tlukli sie z BL, bo w JK nawet nikt sie nie pojawia jak im stolice na ele systematycznie rozwalaja.

Autor:  Teo [ 5 maja 2017, 16:30 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tylko że nahjo to szuja, król powinien być bardziej poważną osobą no ale każdy lepszy niż gary :)

Autor:  Damien [ 5 maja 2017, 18:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ten Nahjo to nie hexx, to ten wojskowy co stacjonuje w Europie i ma duzo kasy. Kupil Nahjo od Hexxa za ponad 3k euro.

Autor:  vilhelm [ 5 maja 2017, 20:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):
"Gary no longer is the Chancellor of Mol Rehan"

Vil wracamy ? ;)

jasne ;-)

Autor:  Teo [ 5 maja 2017, 20:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Zbuntował się MR na ele bo aktywność podobno pvp spora, hota aktywna, nowy nahjo szaleje, kurcze nie wiem czy miałbym siłę wbijać znowu w grę.

Autor:  Damien [ 5 maja 2017, 20:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Niestety populacja mala. Moze poz mianach w pvp sie zwiekszy.

Na razie beda zmiany tylko w dzialaniu kongdom influence (towerki etc), potem duzy update UI (w zasadzie bedzie zupelnie inne, bardziej nowoczesne), a po nim ma byc overhaul calego pvp.

Autor:  Damien [ 16 maja 2017, 11:43 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

W najblizszym update:
- w web shop ma sie pojawic golden mirror (zmiana wygladu i plci postaci) oraz pare itemow z traderow
- dojdzie mozliwosc zmiany reinforced walls/floors w kopalniach na odpowiedniki nowych tekstur scian i pave'a
- w koncu pojawia sie tile borders w kopalniach, a co za tym idzie widoczny slope
- dojdzie mozliwosc budowania ogrodzen w kopalniach (tylko na deed)

W najblizszych miesiacach bedzie:
- nowe UI (kompletny overhaul - resizing/scaling/moving/docking okien + nowy wyglad)
- nowy highway system
- zmiany w mechanice siege
- zmiany w mechanice kingdom influence
- nowy tutorial
- prawdopodobnie bedzie ponownie wprowadzone tree collision
- account system przez strone www (zarzadzanie kontami)
- kolejne zmiany w web shop (zostana dodane cosmetic items)
- zmiany w calym systemie medytacji
- zmiany w Valrei system
- balans spelli wszystkich priestow

Autor:  Damien [ 2 cze 2017, 13:09 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

to juz jest:
Cytuj:
- dojdzie mozliwosc zmiany reinforced walls/floors w kopalniach na odpowiedniki nowych tekstur scian i pave'a
- w koncu pojawia sie tile borders w kopalniach, a co za tym idzie widoczny slope
- dojdzie mozliwosc budowania ogrodzen w kopalniach (tylko na deed)


Epic sie niedlugo ozywi. Rome wracaja z Chaosu (gdzie zrobili totalny rozpierdziel i dominacje innych krolestw) na Epic i zamierzaja krotko mowiac zniszczyc MR.
Rome szczegolnie sa wkurwieni bo przyzwyczaili sie na Chaos ze wszystko wygrywali a na Epic oststnio bylo pierwsze starcie i dostali troche od MR.
Skupuja teraz wszystkie dobre konta na Epic wiec jak ktos ma dobre konto i nie zamierza juz nigdy grac to ma okazje sprzedac.

JK praktycznie nie istnieje, czesc przeszla do Rome a czesc do MR. Podobnie z BL. Wiec szykuje sie wojna MR vs Rome.

Autor:  Teo [ 2 cze 2017, 13:15 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Czyli pewnie będą niszczyć deedy jak właściciel śpi, to ich styl, muszę dziury w płocie zatkać.

Autor:  Damien [ 8 sie 2017, 13:02 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tak z nostalgii przejrzalem sobie jeszcze raz caly topic:

Teo napisał(a):
malutko jest graczy na epic ( Serenity, Desertion, Affliction, Elevation ) w godzinach szczytu można liczyć na nie więcej jak 300 graczy


Teraz jak jest 30 to jest szal. Niestety czesto oscyluje w granicach 10-15 czyli praktycznie martwe serwery.

Ofc mowie tu o Epic. Na serwerach freedom pewnie z 400 by sie uzbieralo.

Wiekszosci graczy sie gra przejadla w oczekiwaniu na zmiany w pvp, a zostaly tylko takie dinozaury jak ja, ktore lubia tez aktywnosc poza pvp.

Strona 26 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team