MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 5 z 30

Autor:  vilhelm [ 12 sie 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

D3jviD napisał(a):
Na jakim serwie gracie?

Server Epic: Desertion (Mol Rehan)

D3jviD napisał(a):
Wieczorami bardzo poprawia sie ilosc osob na serwerach?


Tak, generalnie szczyt jest około 21:00 Trzeba wiedzieć, że na serwerach grają zarówno EU jak i US, Australii, sporo ludzi z różnych stref czasowych. Tak więc mocno rozkłada się w czasie kiedy kto gra.

Średnio obecnie z racji wakacji total online jest na poziomie 1000-1100 graczy. Dla przykładu w marcu/kwietniu było 1800-1900 online.
Te pojedyncze serwery co widzisz na liście to są "wyspy", a one łącza się w dwa odrębne clustery Freedom i Epic.

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 10:08 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Sezon wakacyjny generalnie ale rośnie do 60-80 na naszym serwerze, był okres 100-110, serwery Desertion, Serenity, Affliction i Elevation są połączone ze sobą to są serwery EPIC, my mieszkamy na Desertion, ktrólestwo Mol Rehan, stolice sojuszu mamy na Elevation, 10minut droga morską, całość EPIC daje już sensowną liczbę graczy online w godzinach szczytu.
Oczywiście na Desertion mamy rejon stworzony przez graczy o nazwie safety harbor gdzie generalnie nooby uczą się grać ale nie jest to żadna safe zona.
Serwery Epic przez to że są połączone i maja pvp stworzyły w WURM bardzo fajny system, mamy trzy królestwa plus tworzone przez graczy na elevation po ogłoszeniu niepodległości i zebraniu 15 osób.

Autor:  Huragan [ 12 sie 2013, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Nom masz racje High ze powinien byc haczyk do sciagania ludzi. W zeszlym miesiacu zmienili goscia od PRu wiec moze teraz cos beda zamierzali przyspieszyc w kwestii uatrakcyjnienia combatu.

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 10:21 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

aha... najlepsza droga do poznania gry to samemu lub najlepiej 2-3 osoby ogarnąć grę na początku budując sobie mały domek, miejsce do spania, spróbować cos zasadzić potrzebne na początku, zrobić coś podstawowego do ubrania, zwyczajnie poznać początkową mechanikę, jeśli po tym zapał do gry nadal będzie to zakupić premium i zapraszamy do nas.
Dotarcie do nas pieszo jest praktycznie mało realne, bez szybkiego konia wyhodowanego przez graczy nie ma co się nawet męczyć, posiadanie łódki pomaga wiele, zbroja i broń dobra jest nieosiągalna dla początkowego gracza, dlatego tak zawsze naciskam by zaczynać grę w 3-4 osoby jeśli się chce stworzyć fajną zabawę w tej grze.
Zabawa ta szybko daje efekty, postacie mają progress od wszystkiego, kopanie, mining, farma, zabijanie mobów, craft itd buduje postać szybko.
My jesteśmy na etapie kończenia fortyfikacji w swoim mieście, od strony walki nadajemy się na pvp, od strony sprzętu do walki podobnie, jedyne co nam brakuje to 3-4 osoby na podobnym poziomie żebyśmy mogli sami robić wypady pvp bez udziału ludzi z sojuszu.

Co warto wspomnieć, tutorial w grze jest z innej epoki tej gry, więc zamknijcie oczy i szybko go przechodźcie :)

Więcej info na naszym TS, wieczorem jesteśmy.

Autor:  Highlander [ 12 sie 2013, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Huragan napisał(a):
Nom masz racje High ze powinien byc haczyk do sciagania ludzi. W zeszlym miesiacu zmienili goscia od PRu wiec moze teraz cos beda zamierzali przyspieszyc w kwestii uatrakcyjnienia combatu.

Nawet starczy odpowiednio film jakiś wypuscic, zamiast eksponować nieciekawy combat. ;]

Autor:  Adhoc [ 12 sie 2013, 10:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja poczekam, aż zbiorą od was pieniążki i jeszcze usprawinią tę grę bo nie widze motywacji do grania.
Wszedłem na ten wasz serwer, mało ludzi, wszędzie leżą jakieś ciała zwierząt. W środku lasu, koło jeziorka, zaraz przy drodze itd stoją piece, łożka i inne chuj wiecówki. Nie wiadomo co robić, za co się zabrać. Czy jest sens kopać, czy ktoś potrzebuje rudy, która zrobie, a może zbierać kwiatki tylko znowu po co?
Nie wiem czy jest jakieś miasto, czy musze sobie szufelką sam je zbudować.

A tutorial uczy mnie jak chodzić do przodu i jak wchodzić po stromych zboczach.

Ta gra to takie wesołe miasteczko, tylko że znajduje się zaraz przy kompostowni i nikt nie chce tam przychodzic :P

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 10:43 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

sandbox to poprawna nazwa :)

Autor:  Adhoc [ 12 sie 2013, 10:47 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tylko ja grałem w kilka sandboxów i jakoś błyskawicznie się odnajdywałem. Może jakiś ciekawy filmik jest, jak zaczynać, co robić na poczatku itd bo sam znalazlem tylko jakis dwoch gosci co przez dobra godzine ida do lasu i pozniej.... to nie wiem bo wylaczylem z nudow :D

Autor:  vilhelm [ 12 sie 2013, 10:57 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Kilka Tutoriali:

Jak zacząć, pomysł:
http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... -tell-you/

Seria Tutoriali YT:
http://www.youtube.com/user/J0LLiB3e?feature=mhee

I tu kolejny chyba najlepszy set Tutoriali:
http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... tutorials/

Autor:  Adhoc [ 12 sie 2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dziekuje w wolnej chwili zapoznam się.

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 11:17 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

no nie wiem jak to z tymi sandboxami ale kilka to ich nie ma, dfo ale ograniczone mocno do walki, xsyon raczkuje i jakoś nie może całości ogarnąć, wurm obecnie i po części eve online, chyba tyle tych sandboxów :)

Autor:  Huragan [ 12 sie 2013, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Samemu jest ciezko w tej grze. Mi sie spodobalo bo juz pierwszego dnia przygarneli mnie chlopaki ze Stoned do swojego zamku i cierpliwie tlumaczyli co jak i do czego :)
Bez tej ich pomocy to bym chyba zwatpil po pierwszym dniu

Autor:  Damien [ 12 sie 2013, 12:27 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Huragan, i jak wrazenia? Ja tylko na razie przeszedlem tutorial i chwile sie pokrecilem po okolicy by zobaczyc jak to wyglada. Potem szczerze powiedziawszy nie mialem czasu i chyba checi by drazyc dalej. Niestety szybkie bitwy w wot bardziej kusza.
Z pierwszych zlych wrazen to UI jest toporne i jakies takie malo wygodne. Niby mozna dostosowywac ale... Nie wspominajac o tym ze w chwile mozna w PS ladniejsze ramki porobic.

Autor:  Kuciak [ 12 sie 2013, 13:17 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

To może teraz moja bardzo subiektywna ocena gry.

Ostatnie lata wszystkie mmo kończyłem po miesiącu grania. zalogowałem się do Wurma jedynie po to zęby na własne oczy przekonać się jakie to gówno i uczciwie móc to powiedzie Toskowi, tak żeby nie było, że nie widziałem, a krytykuje... Nie wiem ile dni się z nich śmiałem że w to grają... nie wiem po jakim czasie kupiłem premke...

Fakt jest taki ze gram ponad cztery miesiące, myślę nad następnym zakupem na 6 miesięcy, w samej grze poświęcam czas na robienie rzeczy z których profity jestem w stanie uzyskać najwcześniej za rok...

jeżeli można to potraktować jako jakiś wyznacznik miodności gry, to wurm wypada naprawdę nieźle. :D

Oby w pogoni za atrakcyjnością nie zrobili z niej kolejnego gówna dla mas na miesiąc grania.

Autor:  Highlander [ 12 sie 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Czyli Tosiek i reszta musza więcej opiewać jaka ta gra jest zajebista, jaka miodna grafa itp. to wtedy ludzie będą sprawdzać by udowodnić, ze to gowno i zostaną ;d

jak wygląda kwestia levelingu, grindu, farmy o ile dany aspekt istnieje?

http://www.serversaredown.com/2012/11/w ... rm-online/ to odpowiedzcie na to pytanie ;p

Autor:  Teo [ 12 sie 2013, 14:27 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ciężka sprawa
Gry na które czekałem i miały być czymś innym niż gówniane klony WoW-a, gdzie nie potrafiono zrobić banalnych rzeczy odnośnie pvp i całej wielkiej otoczki w postaci pve/craft zawiodły, potem było dfo ale to zręcznościówka raczej plus 3rd soft plus exploit na exploitach, jestem za stary na ściganie się z gimbazą, więc po trzech miesiącach wymiekłem, średniaki nie mają w tej grze co robić, następny był mortal online ze swoim nędznym wykonaniem, szkoda o tej grze nawet wspominać bo wstyd że można w takim stanie wydawać gry, był fallen earth ale jednak zły kierunek obrali, xsyon to fail, nie można wydawać gry i żądać za nią kase jeśli ma się dwie osoby ogarniające jej produkcje, perpetuum po dwóch miesiącach doszedłem do "endgame", a pvp było martwe, no i oczywiście eve, dwa lata wyśmienitej gry, jednak gra pochłania cie z dnia na dzień bardziej, pięć kont i 24h na dobe grania by nadążać za tym co się dzieje w grze, a casualowe granie w eve to faktycznie sprowadza się do exel online, więc z czasem odpuściłem.

WURM, szkoda się rozpisywać, solo granie odpada, musisz mieć znajomych w grze lub razem zaczynacie, to jest mmo sandbox, nikt ci nie da questa, nikt ci nie da broni i armorka, nie będziesz zabijał setki dzików pod safe spotem żeby postać miała progress, nie wycrafcisz miliona itemków by na końcu zrobić jeden fioletowy, nie ma tez jednego ładnie opisane "buildu" dla postaci, a zdobyte itemzorki nie będą nikogo ownowac, hmmm... wiec dlaczego w to grac, a no dlatego ze jest fajne community, fajna mechanika i co może dziwić wielu to, fajna ekipa devsow, dziwne no nie ?

Autor:  Highlander [ 12 sie 2013, 14:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

W sumie jak sandbox, to powinno się dac grac solo tez ;)

Czy jest jakies info gdzie można poczytać o progresji postaci?

Autor:  Huragan [ 12 sie 2013, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Highlander napisał(a):


Fajny artykul :)

Autor:  vilhelm [ 12 sie 2013, 14:59 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
Czy jest jakies info gdzie można poczytać o progresji postaci?


Trudno odpisać bo progress postaci jest nie ograniczony ;-)

What can I do in Wurm?
Kod:
Explore huge, diverse landmasses extending over 512sq km in total!
Modify the terrain; dig, raise, flatten and sculpt the land around you!
Make your home on either the PvP or PvE server.
Craft and use thousands of unique items.
Wage war on other kingdoms, and lead yours to victory.
Discover and fight over religious artifacts on the PvP server.
Capture and breed animals from the environment.
Train 133 Skills, 10 Player Characteristics, and 3 Religion Characteristics.
Follow one of four unique deities and religions.
Hunt creatures such as the unique red dragon, forest giant, kyklops, troll king and others!
Become a priest or champion of your religion and learn powerful spells and enchantments.
Choose one of five meditation paths and take advantage of special meditation abilities.
Earn as many of our 200+ skill and achievement titles as you have time for!
Mount various creatures, from horses and carts to unicorns, bears and even dragons!
Construct, crew or even captain six different ship types with other players, from small rowing boats to impressive caravels.
Build a variety of structures, from guard towers to stone houses to fences and statues.
Found your own settlement wherever you desire; own land, build a farm, a castle, or perhaps an entire village!
Pave roads to connect settlements and plant signs to improve local infrastructure.
Live off the land by creating fields to farm a variety of crops including potatoes, garlic, cotton, wheat, strawberries, pumpkins and more!
Cook food using a huge range of ingredients.
…and much more!

Generalnie jest tyle, że życia nie starczy, aby je wyskilować wszystkie ;-)


Tutaj goście przez kilka miesięcy próbowali opisać możliwości gry nie dotykając PvP ;-) :
http://www.serversaredown.com/series/sa ... rm-online/

Autor:  Kuciak [ 12 sie 2013, 15:37 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
W sumie jak sandbox, to powinno się dac grac solo tez ;)


Oczywiście ze się da, jet masa takich ludzi, ryją miesiącami swoje twierdze, a potem ktoś przychodzi i to rozwala...:)

A ja może tak z innej beczki żeby zniechęcić gorące głowy:)

Twórcy gry nie ułatwiają graczom życia... nie ma minimapy, nie ma nawet mapy... masz szczyty gór, linnie brzegowe, i kompas... chyba że go nie masz bo zginałeś:) a jak jest noc, i jeszcze mgła i jeszcze jesteś w gęstym lesie.... i na ogonie pociąg mobów, i nie możesz się zatrzymać żeby kompas się ustabilizował...
raz ponad godzinę tak jeździłem słysząc w oddali jak tedix kuje w naszej kuźni... :) Tosiek stary podróżnik raz wracał do domy z wioski oddalonej o 20 min około 5 godzin:)

A jak chcesz PVP, jak masz niefart to miesiącami go nie zaznasz,a jak już pojedziesz wieczorem z amerykanami na wroga wyspę, to się kurwa okazuje że nie możesz się tam wylogować, nie ma teleportu do domu...i idziesz spać o 7 rano. :) BO do domu trzeba wrócić! :)

A jak nie daj boże gdzieś stracisz konia bo trol walnie go maczuga zamiast ciebie, masz przesrane... bo na piechotę jesteś trupem na 99%.

A jak wydaje ci się ze jesteś bezpieczny za murami swojej twierdzy to bogowie ześlą co moba który zabije twoje straże, ciebie, twoich kolegów i będziesz mógł tylko czekać aż się znudzi i sobie pójdzie:)

No a jak budujesz rok swoją twierdze a potem spada na nią meteoryt, i jest dziura w ziemi:)

A żeby było śmieszniej jak już dodadzą możliwość zostania czarodziejem,to nie wiadomo jak nim zostać... :)

mógłbym tak pisać godzinami....

Ale wiecie co, bardzo dobrze że tak jest.
Własnie tak mi się podobno i tylko dlatego w to gram.

Trzeba pogodzić się że to nigdy nie będzie gra dla wszystkich, ale dzięki temu jest to gra dla mnie:)

Strona 5 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team