mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2014, 22:19 
Cytuj  
https://www.shroudoftheavatar.com/
Nowe dziecko Garriotta - twórcy UO

Zdjęcia - https://www.shroudoftheavatar.com/?page_id=21

Kto biega w alpha ? Kto zamierza grać? Kto ma na to wyjebane ? :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 19:44 
Cytuj  
Wniosek z tego ze wszyscy mają wyjeb.... :D na to ...


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 19:51 
Cytuj  
Raczej wszyscy czekaja na 1 naiwnego by kupil i opisal gre ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 19:53 
Cytuj  
Graficznie to jak wurm ale walka wydaje się bardziej dynamiczna. ;>


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 20:06 
Cytuj  
Prawdziwy spadkobierca Ultimy Online.
Teraz tylko czekać do końca lutego na wdrożenie kodu sieciowego i będzie ciekawie :D


_________________
Pawson#2704

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 20:27 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):
Prawdziwy spadkobierca Ultimy Online.
Teraz tylko czekać do końca lutego na wdrożenie kodu sieciowego i będzie ciekawie :D


to tak na serio? masz dostep do gry?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 16 lut 2014, 22:41 
Cytuj  
Miałem dostęp do wcześniejszej wersji przez 1 dzień. Na bazie tego mogę powiedzieć, że czuć klimat ultimy online pełną gębą. :)
Sam do dzisiaj pogrywam w uo na UO Forever więc mam porównanie. Jutro w pracy postaram się zrobić mini recenzję i napisać conieco tutaj.


_________________
Pawson#2704

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 01:33 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=B_H-rnsPC8w
http://www.youtube.com/watch?v=jUTWBcXQFyo
http://www.youtube.com/watch?v=awbhPh57WWw
gameplaye, wyglada spoko, pogralbym.

Magic, Combat, and Crafting Skills https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ills.3937/

Wiadomo, ze na pewno bedzie pvp, ale nic poza tym.

ogolnie ludzie marudzą o pvp i full loot:
https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ms/pvp.39/

45$ za dostep :S

edit. plotka z fb: "We already know that being killed by a player will be a choice. You have to flag for PvP. No open world PvP. Nothing after that fact matters much." :/
zrodlo: https://www.facebook.com/ShroudoftheAva ... eam_ref=10


_________________
.


Ostatnio edytowano 17 lut 2014, 01:47 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 01:44 
Cytuj  
No to gg i niech spierdalaja.
Flag for PvP... wtf.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 09:56 
Cytuj  
Moze to nieprawda. Ludzie tak marudza, ze liczylbym na kilka rulesetow, pve, pvp, rp itp.

a w przeciwnym razie Mortal Online, w ktorego wczoraj popykalem wydaje sie najbardziej podobny do UO, lol :D


_________________
.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 10:20 
Cytuj  
Flagowanie się pod pvp to jest chyba najgorszy system z możliwych, po prostu pójście devsów na łatwiznę ...
Znowu też nie można przesadzić w drugą stronę jak w dfo 1.0 (mi się osobiście bardzooo podobało) gdzie można było zajebać każdego i wszędzie ale za to się populacja servera szybko wykruszała i "słabsi skillowo" gracze nie widzieli sensu być chodzącym lootem.

W eve chyba jest to najlepiej zrobione, gdzie kryminalista ma duże restrykcje etc, i nawet w 1.0 każdy musi na siebie uważać, (ofc można mieć kilka kont, do handlu, pvp etc i omijać te restrykcje, ale devsom to na rękę ^^)


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 10:21 
Cytuj  
Wszystko da się zrobić, kwestia chęci.
Inna sprawa, że gatunek full loot jest gatunkiem wymarłym co widać po głupkowatym Rust gdzie ludzie płaczą, że był wipe lub błagają o oddanie itemków bo ktoś im pozabierał z domku. Po czym następuje klasyczny ragequit.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 11:33 
Cytuj  
Ja niedawno planując gameplay (do żadnego konkretnego projektu) myślałem, jak dobrze zrobić open PvP z full lootem tak żeby bycie redem nie było za łatwe. I myślę, że wpadem na dość fajny pomysł.

Mianowicie gracze oprócz tego, że mogą zostać redami, mogą też wybrać przeciwną drogę i dołączyć do swego rodzaju gwardii (ZOMO). W momencie gdy jakiś gracz atakuje innego gracza i staje się redem, to gracze w gwardii otrzymują info u siebie na ekranie, że coś takiego ma miejsce i dzięki jakiemuś itemowi, który każdy gwardzista by posiadał może się automatycznie teleportować do tego miejsca i bronić graczy (coś bardzo podobnego do magów w Baldur's Gate 2 którzy się pojawali w momencie gdy używałeś magii w obrębie miasta).

Jest wiele plusów tego rozwiązania:
- żeby zabijać innych graczy i ich lootować nie musisz być redem
- nowi gracze będą bronieni przez starych (bo na pewno znajdzie się masa chętnych do wpierdolu innym)
- żeby zostać redem trzeba by mieć grupę, bo w pojedynke raczej nic się nie zdziała przeciw ZOMO

Oczywiście trzeba by to jakiś tweakować i wprowadzać limity, typu, że do jednego zdarzenia może się teleportować ograniczona ilość ZOMO, żeby nie było stu zomowców kontra jeden red noob.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 11:44 
Cytuj  
Pomysl, jak to pomysl. Niestety nie bierzesz pod uwage dwoch najistniejszych rzeczy:
1. Kto bedzie grałw gre.
2. I jak w nia bedzie grał.

Wszystko sprowadza sie do oplacalnosci. 95% graczy wybierze sciezke najmniejszego oporu/najwiekszych rewardow. I to jest jedyna w która powinno sie walić każdy nowy pomysł i mechanike.
Nawet jak tworzysz harcorowy ruleset, musisz to brac pod uwage.

Pomysł z gwardia jest ok. Ale co ci broniacy beda z tego miec, ze beda bronic innych ? Loot z gracza ? Rownie dobrze moga go miec, kiedy zgankuja kogo popadnie. Jaka bedzie ich motywacja, zeby zwyczajnie nie mordowac kogo popadnie ?

Probojesz opakowac w mechanike gry cos, co IMO ma bardzo małe szanse zadziałania. Takie inicjatwy najlepiej działaja w tedy kiedy, gracze sami je organizuja, bo chca je organizowac. W innym przypadku, jest to tylko wykres czas/oplacalnosc.

Ja bym to zrobił inaczej. Zadna gwardia nie jest potrzebna, bo i tak najpewniej bez odpowiedniego motywatora nikt bym tam nie chciał być.
Lepiej zeby redzi:
1. Nie mogli wchodzic do miast (instat kill przez guardow).
2. Nie mogli handlowac w jakies np. w miastach etc.
3. Mozliwosc ustawiania bounty, przez graczy na innych graczy.
4. Taki gracz jest automatycznie zaznaczony. np. czerwona ikona nad łbem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 12:00 
Cytuj  
Nie będę dyskutował, bo i tak nie zweryfikujemy kto ma więcej racji. W każdym bądź razie, to co piszesz już było w UO.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 12:11 
Cytuj  
Dysktowanie (powiedzmy brainstorm), to chyba jedyny sposob zeby wpasc na cos interesujacego :D.

Pomysl warty sprawdzenia. Moze zadzialac jesli trafi w odpowiednia grupe odbiorcow. JEsli trafi w przecietnego gracza, to raczej srednio to widze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 12:57 
Cytuj  
Mi jako pk z krwi i kości bardzo się podoba, Nie musiał bym wychodzić ze swojego hamletu, żeby zabić z moją ekipą bandę noobków bawiących się w policję ;p
Wystarczyło by kupić drugie konto do handlu i atakować tą postać :) Może jakiś naiwniak by się tepną do nas ;p


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 13:07 
Cytuj  
ogolnie to mmorpg są w odwrocie i tracą na ilosci graczy. Zyskalo moze tylko... Eve? Tylko, ze SF az tak popularne nie są.
http://users.telenet.be/mmodata/Charts/TotalSubs.png

Pytanie, czy spadek popularnosci to dobrze czy zle? Chyba dobrze. Moze w koncu ktos bedzie musial sie cos postarac ;) no chyba, ze po prostu teraz tylko moda na moba.

a to wspomniane ZOMO to tak troche nie funkcjonuje wlasnie w eve?


_________________
.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 13:21 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
ogolnie to mmorpg są w odwrocie i tracą na ilosci graczy. Zyskalo moze tylko... Eve? Tylko, ze SF az tak popularne nie są.
http://users.telenet.be/mmodata/Charts/TotalSubs.png

Pytanie, czy spadek popularnosci to dobrze czy zle? Chyba dobrze. Moze w koncu ktos bedzie musial sie cos postarac ;)

a to wspomniane ZOMO to tak troche nie funkcjonuje wlasnie w eve?


Miejmy nadzieję, że wyjdzie więcej gier pokroju dfo/wurma ale w lepszej formie.

W eve jest podobnie tylko przylatuje npc concord, który spuszcza Ci wpierdol bezwarunkowy - criminal nie ma sznas na walkę.
Eve to wspaniała gra, tylko po latach w dfo combat mnie mało satysfakcjonował, rączki mi się nawet nie trzęsły kiedy latałem choinką i byłem atakowany (0 emocji).
Nie chodziło o to jak dobrze latałeś, tylko jak dobre zasadzki zastawiałeś ;p Też ma to swoje uroki.


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2014, 13:48 
Cytuj  
DFO to bardziej pvp mmo, gdzie praktycznie nie ma zadnych innych wyborow, imo jednak milo jest jesli znajdzie sie cos innego do robienia niz zeby wszystko krecilo sie wokol pvp. Albo, zeby chociaz te inne czynnosci dążące do pvp nie byly nudne, a nie jak w dfo, ze trzeba isc afk ;p


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.