MMORPG.pl
http://mmorpg.pl/

Shroud of the Avatar
http://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=43862
Strona 8 z 9

Autor:  Highlander [ 25 cze 2014, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

release 7, ostatni przed betą

RELEASE 7: June 26 - 29, 2014
https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ons.11959/

Spoiler:

Autor:  tiomor [ 26 cze 2014, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Czekam odpowiedniki POLa i RUNUO i repegowe shardy :D

Grałby na takich!

Az sprawdzę co się dzieje na Endore (<3)

EDIT: Lol, to już nawet nie ma strony :D

Autor:  Piaskowy [ 11 lip 2014, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Cytuj:
Congratulations, you've successfully been assigned a key for the Shroud of the Avatar Release 8 Key:

Your account's email address will be granted access to the Shroud of the Avatar Release 8 weekend (July 24 - 27).


:D

Autor:  ShadorVD [ 14 lip 2014, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Uoooo, opisz jak wrażenia.

Autor:  candidoser [ 24 lip 2014, 07:01 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

RELEASE 8 (revised), July 24 - 27, 2014:

Open PVP Areas: Certain parts of the map will now allow open PVP. Currently we have been testing this functionality in the Castle Basement Arena. For now there will be very little structure to this; it will basically be just deathmatch.
7 Open PVP Zones: These range from Arena Basements to an entire player town island.

Combat Systems: We will be iterating and adding to the fundamental systems that support combat:
Cover / Line of Sight: Line of sight checks for being able to cast spells is now much more accurate and it is checked in real time. This is the first step towards implementing a cover system (similar to how we did it in Tabula Rasa) which will come online in later releases. Already you can use the space to assist you by keeping things like columns in the arena between you and an enemy so they can’t land that lightning bolt on you.
Fizzle: Spells and Skills can now fizzle (fail). Fizzle is one of the penalties caused by wearing armor.
Misguided Missiles: Certain ranged spells like Fireball are now no longer guided missiles and instead now target the initial location of the target (i.e. they do not track the moving target). This means you can now dodge fireballs (although the splash damage is still likely to get you). Note that instant spells like lightning still track directly to target.

link do calosci:
https://www.shroudoftheavatar.com/forum ... ons.12969/

Autor:  Piaskowy [ 24 lip 2014, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Shador von Dal napisał(a):
Uoooo, opisz jak wrażenia.



Dziś mam dostać klucz czy cuś ale daleko mi to tego abym miał to testować.

Autor:  Piaskowy [ 25 lip 2014, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Dla chcących przetestować w przyszłości link do klienta :) https://d2sx9mrt4zumaq.cloudfront.net/w ... taller.exe, będziecie mieli na zaś :D

Autor:  Loki [ 11 sie 2014, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Piaskowy: i jak ten release 8?

Autor:  Highlander [ 22 wrz 2014, 16:35 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

greenlight
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =314991368
https://www.shroudoftheavatar.com/?p=44193

Autor:  Highlander [ 23 paź 2014, 07:15 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

SotA wchodzi na steam
https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ons.15630/
https://docs.google.com/document/d/1Z-s ... aAqjTM/pub

Autor:  S@mael [ 25 paź 2014, 12:55 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

http://youtu.be/DGknJPT-g-Q Richard .

Autor:  yabaddi [ 11 lis 2014, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Pograłem trochę w ostatnią wersję builda Avatara i muszę powiedzieć, że.. nie do końca podoba mi się system walki w tej grze.

Dla tych, którzy jeszcze nie grali wyjaśnię w skrócie jak to wygląda: Każda postać walczy taką bronią jaką jej damy na zasadzie autoataku, ciosy specjalne uzależnione są od tego jakie skille (czyli Glyphy) wybierzemy dla niej z drzewka umiejętności. Każdy punkt wydany na umiejętności oznacza nabycie jednego Glypha danego skilla. Glyphy przypisujemy następnie do tzw. Combat Deck'a. W trakcie walki postać oprócz standardowego autoataku ma do dyspozycji Glyphy, które pojawiają się losowo na pasku skrótów. Oprócz podstawowych Glyphów są także tzw. Slug'i czyli Glyphy bez określonych czynności - inaczej "ślepaki" lub zapchajdziury (zajmują tylko miejsce, w którym może pojawić się Glyph). W efekcie wygląda to tak, że np. inwestuję 4 punkty skilli w Thrust (atak bronią) i otrzymuję 4 Glyphy Trust'a do przydziału do mojego Deck'a. Zakładając, że jest to jedyny skill jaki posiadam w trakcie walki w losowych miejscach paska skrótów będą się pojawiać Slugi (nie robiące nic, a zajmujące tylko miejsce) oraz wyuczone przeze mnie Thrust'y. Gdy użyję jednego Thrusta od razu znika on i jest zastępowany innym Glyphem (może to być Slug). Im więcej Glyphów danego skilla będę mieć tym częściej mogę z tego skilla korzystać (bo tym częściej będzie się on pojawiać na pasku). Każdy Glyph na pasku pojawia się tylko przez określony czas i jeśli nie zostanie wybrany to po pewnym czasie znika. Acha, jeszcze jedno - przygotowując własnego Deck'a do walki można wybrać też wersję z tzw. Locked Glyph'ami gdzie skille przypisane są do paska skrótów "na twardo". Wadą tego rozwiązania jest to, że każde użycie takiego Glypha kosztuje o 50% Focus'a więcej niż normalnie - w efekcie Focus kończy się błyskawicznie, a my zostajemy z autoatakiem.. Ponadto wersja z Locked Glyphami ogranicza nam ilość miejsc na pasku (mniej możemy wystawić skilli do walki).

Teraz wyjaśnię dlaczego ten system w swojej obecnej postaci (i w moim skromnym odczuciu) nie jest ciekawy. W SotA walka jest czynnością aktywną, trzeba stosować uniki, odskoki, krążyć wokół przeciwnika. Każdy atak naszej postaci pochłania niewielką ilość Focus'a (czyli energii), a zadaje tylko podstawowe obrażenia, które nie wystarczą do zwycięstwa. Aby wygrać trzeba stosować w odpowiednich momentach ataki specjalne. Sęk w tym, że nawet mając wyuczone po kilka Glyphów danego skilla nie możemy być pewni kiedy, jak długo i w którym miejscu na pasku skrótów się on pojawi. Jest to trochę jak loteria. Co więcej aby otrzymać w końcu na pasku atak, na którym nam zależy trzeba "zbijać" Slugi - im szybciej zniknie z paska tym szybciej pojawi się na jego miejscu nowy Glyph (być może akurat nasz skill). Trochę powalczyłem w ten sposób, zrobiłem kilka poziomów i wiem już, że nie jest to system walki, który mi odpowiada. Za mało w nim pewności, możliwości taktycznego planowania, a za dużo chaosu i przypadkowości. Nie wiem, może komuś będzie to odpowiadać - ja osobiście mam wrażenie, że jest to jedna z wielu rzeczy do zmiany.

Autor:  ShadorVD [ 12 lis 2014, 06:44 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Taki wniosek na szybko, a te slugi nie są niwelowane przydatnymi skillami na wyższych "poziomach" specjalizacji? Czy już na starcie masz wszystko odblokowane?

Autor:  yabaddi [ 12 lis 2014, 08:35 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

W drzewku skilli masz m.in. skille pasywne, które zmniejszają liczbę Slug'ów, przedłużają trwanie wyświetlanego Glypha lub odwrotnie - zwiększają prędkość ich odnawiania.

Slugi to też pewnego rodzaju "przeszkadzajka" bo za noszenie ciężkiego armora, tarczy itp. liczba Slug'ów się zwiększa (tak samo jak Fizzle czyli szansa na to, że czar nie wypali).

Ogólnie gra się z tym trudno. Biorąc podstawowy Deck czyli bez Glyph'ów przypisanych na stałe do paska walczy się totalnie randomowo - nigdy nie wiesz, w którym miejscu na pasku i kiedy wyskoczy skill, którego niby masz (bo wydałeś punkty skilli na niego) ale nie wiadomo kiedy się pojawi.

Drugi wariant, czyli gra z Deckiem zrobionym z Glyphów przypisanych na stałe też jest ciężka bo masakrycznie zużywa Focus'a - w połowie walki najczęściej już go brakuje. W tym wariancie ilość Glyphów, które kupimy za skill pointy odpowiada za ich cooldown - im więcej Glyphów danego skilla posiadasz tym szybciej skill na pasku ci się odświeża. Tylko co z tego jak płacisz za niego 150% Focusa...

Dodatkowo, jak ktoś (np. tak jak ja) nie jest zwolennikiem zręcznościowego podejścia do walki w RPG to w obecnym stanie w SotA będzie mieć ciężko - kierujemy WSAD i myszą, a dodatkowo musimy precyzyjnie (i szybko) wciskać klawisze numeryczne odpowiadające za Glyphy pojawiające się na pasku skrótów. Jest to dość męczące i co tu dużo mówić, niewygodne.

Autor:  candidoser [ 12 lis 2014, 08:38 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

moj hype na ta gre w zasadzie wlasnie spadl do zera. Co im strzelilo do glowy, zeby wymyslac taki system?

Autor:  yabaddi [ 12 lis 2014, 08:48 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

candidoser napisał(a):
moj hype na ta gre w zasadzie wlasnie spadl do zera. Co im strzelilo do glowy, zeby wymyslac taki system?


Wiesz, oni cały czas przy tym grzebią i nic nie jest pewne. Dość dużo ludzi narzeka na ten system walki więc jest możliwe, że to jeszcze zmienią.

Dla mnie generalnie jest to drugi duży minus. Pierwszy (i bardziej znaczący) to był skill system pod postacią drzewka. Rozczarowało mnie to totalnie bo miałem nadzieje, że SotA będzie duchowym spadkobiercą Ultimy - i na podobny do tego system skilli liczyłem. Levele jeszcze jestem w stanie przeboleć (choć to też nie zachwyca) ale ... drzewka? Please..

Patrząc na to co prezentują twórcy na swoich blogach i na forum, temu czemu poświęcają czas i uwagę to zaczynam mieć wrażenie, że SotA ma raczej być taką medival wersją Simów gdzie można postawić sobie zamek, wyposażyć go w meble, poparadować w kutej zbrojce i raz na jakiś czas zrobić wypad z innymi ludźmi na smoka. No nic, obym się mylił..

Gra ma potencjał ale dużo zależy od tego w jakim kierunku pójdzie development, jak na razie trochę to wszystko "wisi" w próżni.

Autor:  candidoser [ 12 lis 2014, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Mam nadzieje, ze to zmienia. Dla mnie walka to przede wszystkim odruchy. Jak widze, ze mam malo hp, to odruchowo moje palce podazaja w kierunku klawiszy 1-3 bo tam zawsze mam o shit! skille. A tutaj? To tak jakby miec M16 z granatnikiem, tylko w danej chwili nie masz pewnosci, czy granatnik w ogole naladowany, a jesli juz to jeszcze musisz dojsc, ktorym spustem wystrzelic granat. :wtf:

Autor:  yabaddi [ 12 lis 2014, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No dokładnie, dobre porównanie.

Macie tu jeszcze dwa screeny, pierwszy z paskiem z Auto Deckiem (szare ikony to właśnie Slugi), a drugi z przykładowym drzewkiem (Combat - Blades):

Obrazek

Obrazek

Ps. Jeszcze dodam, że będąc na 13 poziomie (nisko, najwyżsi rangą mają powyżej 60tki), grając w light armor (niski Slug) to na 4 dostępne skille (3 ataki, jeden defensywny) mam 15 Slugów... I dlatego pewnie przez większą część walki mój pasek skrótów wygląda tak jak na obrazku nr 1... :har:

Autor:  wenth1 [ 25 lis 2014, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

http://store.steampowered.com/app/326160/

Shroud of the Avatar właśnie dołączył do steam, za 35 ojro można testować

Autor:  Highlander [ 25 lis 2014, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

a mozna podlinkowac jak sie wczesniej kupilo?

Strona 8 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team