MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shroud of the Avatar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=43862
Strona 2 z 9

Autor:  Quetzacotl [ 17 lut 2014, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Ultr4 napisał(a):
Mi jako pk z krwi i kości bardzo się podoba, Nie musiał bym wychodzić ze swojego hamletu, żeby zabić z moją ekipą bandę noobków bawiących się w policję ;p
Wystarczyło by kupić drugie konto do handlu i atakować tą postać :) Może jakiś naiwniak by się tepną do nas ;p

wystarczyło by podawać lokalizacje gdzie ktoś atakuje żeby nie tpować się w oczywiste zasadzki, zresztą nie wydaje mi się żeby tepowały się tam noobki, z oczywistych względów (bo wpierdol). Także bardzo możliwe, że atakowałbyś swoją drugą postać a zlatywałoby się dwudziestu zomowców na twoim poziomie i do widzenia. Raz na wozie, raz pod wozem. I o to w tym systemie by chodziło.

Autor:  Ultr4 [ 17 lut 2014, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Highlander napisał(a):
DFO to bardziej pvp mmo, gdzie praktycznie nie ma zadnych innych wyborow, imo jednak milo jest jesli znajdzie sie cos innego do robienia niz zeby wszystko krecilo sie wokol pvp. Albo, zeby chociaz te inne czynnosci dążące do pvp nie byly nudne, a nie jak w dfo, ze trzeba isc afk ;p


To fakt, ale w moich oczach dfo zawsze będzie nieoszlifowanym diamentem :) W wurime za to crafting/budowanie było tak zajebiste, że miesiącami można było siedzieć budując swoją osadę i się to nie nudziło. Połączenie pvp z dfo z craftingiem wurma i ekonomią eve to jest dla mnie nieosiągalne marzenie.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

@Que
To wpadałbyś w nieoczywiste zasadzki ;]

Imho weak, gra tego typu powinna mieć tak zbudowaną terytorialność, ze wieksza grupka redów zaraz budziałby naturalną reakcje podchodząc pod miasta. Tak, zeby jednak odległości miały znaczenie.
DFO na samym poczatku miało coś takiego (gdy ludzie zaczynali, najwieksze skurwysyny zajete byly afk makrem 2 miesiace a cześć mapy zajely semi-PvE sojusze), wystaczylo podleciec grupką na nie swój teren i z kilku miasteczek wyruszaly ekipy broniące wspolnego obaszaru.
Szkoda ze tam z kolei nie udało sie utrzymać tego typu graczy dla naturalnego balansu i zywego swiata. Był trade hub kontrolowany przez graczy, gdzie zwykle był wymuszony spokój. Potem gra i playerbase ugieły sie pod kilkoma najhardkorowszymi grupami z maxniętymi postaciami. I zrobiło się pusto.

Autor:  Highlander [ 17 lut 2014, 14:24 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Ale jak wszystko jest w rękach graczy to niestety bandy nolifow beda zabijaly takie gry.

Blizzard's Titan na pewno bedzie mesjaszem.

Autor:  tomugeen [ 17 lut 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

W eve nie zabijają, tam kazdy ma swoje miejsce. Czyli sie da.

Autor:  Highlander [ 17 lut 2014, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

no ale jednak masz tam npc milicje co napierdala ;)

A zrozumialem, ze w tym przypadku mowicie, ze role takiej milicji/gwardii mieliby pelnic gracze.

Autor:  coldzik [ 17 lut 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Jakby to miało być zrobione tak jak w Eve, to musiałaby być jakaś safe zone'a, w której można zaatakować, jednak po zadanym pierwszym ciosie guardzi robią insta tele kill :)

Autor:  Chrisq [ 22 lut 2014, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Wsparłem ich i dostałem dostęp do gry. Postaram się coś napisać jak tylko zobaczę co i jak :)

Autor:  artvries [ 22 lut 2014, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Chrisq jak przeczytasz priva daj znac, bo moze razem bysmy pograli, a pozniej wrzucli jakies info na forum dla ludzi.

Autor:  Highlander [ 22 lut 2014, 16:58 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

i tak nie odpowiecie nam na podstawowe pytanie czyli: "pvp?"
Bo chyba jeszcze nawet tego nie ma w alpha ;]

Autor:  Arturnik [ 22 lut 2014, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Mnie to juz wisi to pvp, czy full loot czy nie. Byle gra miała cos z otwartości i sandboxowatosci UO, bez zadnych themeparkowych ograniczeń i endgame w postaci instancji i farmienia jakichś jebanych tokenow.

Nawet jakby to było pre-aos UO 3D trammel to chętniej bym za to zapłacił niz na cokolwiek innego na horyzoncie.

Autor:  TobiAlex [ 22 lut 2014, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

To pograj w Eldevin...

Autor:  Highlander [ 22 lut 2014, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Jest w tym sporo racji, co piszesz. Dla mnie juz tez inne aspekty mmorpg są wazniejsze. Jednak jesli gra ma miec 'flagowane pvp' to imo jest to najgorsza z mozliwych opcji. Ale system jak w WoW bylby ok juz dla mnie.

Ogolnie to chcialbym by gra miala bogaty swiat czy otoczke... dlatego podobal mnie sie WoW, bo ten swiat znalem poprzez inne gry (im bardziej wrzucali dodatki im bylo gorzej), mialo ciekawy combat pve/pvp, koniecznie bez instancji i arenek... i przede wszystkim różnorodnosc a nie żeby trzeba sie skupiac np. tylko na pizganiu mobkow :/ + dorzucilbym - europejski design...

Autor:  Piszpan [ 22 lut 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

co wy macie do tych flag? bylo w l2 i swietnie sprawdzalo:

1. atakujesz kogos robisz sie fioletowy, jesli ktos cie zaatakuje/bufnie/poleczy tez sie robi taki sam.
2. jesli fiolet zabija fioleta nie ma zmiany statusu.
3. jesli fiolet zabija nieofalgowanego robi sie red.
4. jak zabija sie reda moze dropnac itemki, atakuje go npc, nie moze gadac z npcami.
5. i do tego open pvp nie frakcyjne.

mmmm.

Autor:  Highlander [ 22 lut 2014, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Sadzac po obecnych czasach to raczej po prostu bedzie mozna zaatakowac tylko tego co zmieni swoja flage na 'pvp' ;p

Autor:  artvries [ 22 lut 2014, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Nie oklamujmy sie ale przez tyle lat, zadna gra nie dala tego czegos co ultima miala, przynajmniej w moim odczuciu.
DFO zajebiste pvp, wurm otwartosc swiata i mozliwosc ingerencji w niego, itd. ale jak obejrzalem filmiki z shroud of the avatar odrazu widac reke lorda britisha :) i ten unikalny klimat sosarii.

Autor:  Highlander [ 22 lut 2014, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No tego sie chyba odjąć nie da. Z filmow gra wyglada dobrze, nie azjatycko!, chociaz imo moznaby stonowac jaskrawosc, a swiat wyglada raczej na dosc wykonczony i ciekawy. Przynajmniej na taki, ze chce sie zobaczyc co jest tu i tam. Nikogo nie obrazajac, DFO jakos mnie nie zachecalo do eksploracji ;]

koles wrzucil kolejny film http://www.youtube.com/watch?v=5g02nEF0 ... re&index=1

Autor:  Highlander [ 23 lut 2014, 01:02 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

https://www.shroudoftheavatar.com/?p=9258
"Guilds can declare war against other guilds
Guilds can declare as full time PVP"

tu gosc ma chyba pogląd na sytuacje:
Cytuj:
The world is not over. DS didn't say there will be no emergent gameplay, nor would SotA completely lack open world PvP. These possibilities still lay on the table, and it seems most PvE players would accept these compromises:

* Full guild warfare. Warring guilds can kill opposing members at any time. Those that don't want to partake aren't forced to join those guilds.
* Open world PvP in any place at any time with players who've opted into a PvP flag.
* Full loot on death for those who have opted into PvP or partake in guild warfare.
* Special maps/instances where everyone in the map is flagged for PvP with special rewards in that instance to incentivize PvP.

https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... d-to.7872/

drama: https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... addd.7785/

Autor:  Fenris [ 23 lut 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

UO miało sporo naprawdę fajnych rozwiązań i szczerze się dziwiłem ze EA nie rozwijało tego projektu. Inna sprawa ze wszyscy wiemy, ze EA to EA, które nie raz dawało przykład elementarnego braku szerszej wizji na ten gatunek gier :) Ile osób pisało, ze same tylko zaimplementowanie nowego silnika graficznego tchęłoby więcej życia w ponad 15 letnią Sosarię? No ale wydawca miał to głęboko...

Jak pierwsze wrażenia Chrisq? Mnie zdjęcia portu przeniosły w miłe wspomnienia sprzed 14-15 lat jak trenując fishing grałem przez modem i - co już takie zabawne nie było - płaciłem rachunki po 500-600 zeta :) No a w szczególności ta lina leżąca na molo. Jeśli dobrze pamiętam był gdzieś spot na którym można było podnieść spawnable sztukę do wydekorowania domku :) Nie było to przypadkiem w Jhelom?

Autor:  Bahamut [ 24 lut 2014, 16:49 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Mam rozumieć że nie ma narazie oficjalnego stanowiska odnośnie pvp loot? Ma ktoś jakieś info na ten imho kluczowy temat? :wink:

Strona 2 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team