MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shroud of the Avatar
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=43862
Strona 5 z 9

Autor:  vilhelm [ 29 mar 2014, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Odnośnie SotA to lordzik British ma dużo na papierze i lata pracy nad wprowadzeniem.
Wygląda ciekawie póki co w teorii.
Zresztą jak 15 innych projektów obecnie w developmencie.

Autor:  vilhelm [ 29 mar 2014, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Trudno dużo powiedzieć o grach w fazie wczesnej alpha bo ficzery nie mają ostatecznej formy i implementacji.
Problem tego właśnie modelu biznesowego czyli "kup Pan kota w worku" który co raz częściej można spotkać jest mocno ryzykowny.
Wystarczy wejść za rok czy dwa i porównać to co przedstawił Highlander do rzeczywistości ;-)

Autor:  Arturnik [ 29 mar 2014, 17:51 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

To nie ma być wydane w tym roku przypadkiem?

Autor:  Teo [ 29 mar 2014, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Mnie tematy takich gier interesują, spokojnie się przyglądam ale wkurza mnie robienie koło tego wielkiego hypa i wypisywanie przekoloryzowanych dyrdymał.

Fakty są troszkę inne niż by chciał High, który robi negatywny pr tej grze ponieważ wielu czytając jego posty napali się na gre i potem wielu bedzie rozczarowanych przez co stracić może cały rynek sandbox mmo.

Podobnych gier w takim stadium jest bardzo dużo i nie zapowiada się że powstanie coś grywanego.

Life in Feudal obecnie to gra mająca wielką szanse na premiere, jednak dobrze wiemy że połączenie fundamentalnych rzeczy dla sandboxa z takim combatem nie zadziała, technicznie niewykonalne, dlatego nie wiem jak się to potoczy.

Do tej pory mamy dfo ukierunkowane na dynamiczny combat plus szczątkowa otoczka contentu, a drugiej strony mega wyrąbany content sandbox z bardzo słabą wywodzącą się z mudów walką, xsyon i mortal online pokazały że sam pomysł to nie wszystko.

Jak do tej pory udało się przez tyle lat stworzyć dwie gry skrajnie od siebie różne ( dfo i wurm ) i nikomu tego się nie udało połączyć.

Wracając do tematu, SotA zapewne na etapie bety już będzie wykastrowana i dostosowana, albo do themeparka, albo do dynamicznej walki, albo do contentu sandboxa, chyba że ida w kierunku scamu, zobaczymy.

Autor:  Highlander [ 29 mar 2014, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Fajnie, ze wywalono tez moje posty. Fajnie, ze uwazasz, ze moje posty wplyna na to czy ludzie na calym swiecie beda grac w SotA czy nie. Czarny PR, zaloze firme i bede oczernial firmy.

Pierdolisz embe. ja wypisuje dyrdymaly? fakty są inne? sam to robisz. Nie robie zadnego podhypowanego czegos tylko sam ostrzegam w niemal kazdym poscie. Przepraszam, ze opisalem swoje wrazenia, opisalem co widzialem, a czego nie. O negatywach tez pisalem. Moglem pisac o faktach i nigdy nie zagrac w SotA.

SotA byc moze pojdzie w strone 'dynamicznej walki'... no prosze Cie... na pewno nic takiego tam nie bedzie.

Moim zdaniem ta gra akurat ma wieksze szanse na dopracowanie niz cala reszta, bo kasa, bo Lord British itp.
sandbox mmorpg to imo zamkniete kolo, a to brakuje kasy, to niedopracowana gra to slabsze zainteresowanie.

A od samego poczatku wiadomo o SotA, ze nie bedzie to zaden mesjasz sandbox mmorpg, ale myslalem, ze to wie kazdy. Ale chyba ktos tu mowi, ze ja komus cos takiego wmawiam. Ja osobiscie nie potrzebuje by ta gra byla jakims mesjaszem. Na pewno bedzie to skierowane do szerszego odbiorcy. Licze, ze wypracuja jakis sensowny balans. Rzucacie tytulami dfo, wurm, eve... a watpie czy bedzie co przyrownywac. Nigdy tak nie powiedzialem.

Po raz kolejny powtorze, nie ma po co teraz kupowac, chyba, ze komus sie nudzi i chce obadac. Co z tego finalnie wyjdzie, nie wiadomo. Nie jestem szpecem od mmo, od dluzszego czasu interesuje sie tego typu grami na doczepke. A SotA na chwile obecna w tym stanie - nie jest grywalne.

Arturnik napisał(a):
To nie ma być wydane w tym roku przypadkiem?

jak to wyjdzie w tym roku to bedzie raczej lipa, ale w Czerwcu ma byc chyba dopiero ostatni release 7 alphy.

Autor:  Isengrim [ 29 mar 2014, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

SotA pójdzie w kierunku solo/multi mmo, czyli bardzo rozwiniętego lobby. Tego ludzie szukaja, w to sie chciałoby pograć Kowalskiemu. Gier mmo jest (za) dużo, a gier gdzie czasem można pyknąć ze znajomymi, a czasem tą samą postacią solo - mało. I to głównie hns, co nie każdemu pasuje.
Elementy sandboxowe są tu na dokładkę, bo to lubią ludzie grający solo. To nie ma być eve z mieczami i w sandałach, tylko gierka dla każdego fana crpg. W sumie Starcitizen ma bardzo podobne założenia i celuje w podobną grupę.

Autor:  gosugamer1 [ 30 mar 2014, 11:08 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

High gra w daną grę 30-45 minut i już pisze w tym czasie 5 hajpujących postów - ktoś jeszcze tego nie zauważył? :D

Autor:  Highlander [ 30 mar 2014, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

A moze bys zauwazyl, ze napisalem, ze nie do konca sie w to da grac?
Sama gra/alpha potrafi kilkanascie razy wywalic do menu, więc granie w to pare godzin to lekki masochizm.

hype to bezkrytyczne podejscie do gry, jakos szczegolnie zakochany w SotA na te chwile nie jestem.
Hypuja to ludzi co najwyzej TESO ostatnio.

pierdolnij sie w łeb.

O grach w ktore gram regularnie nie piszę, pojawilo sie cos nowego, nikt inny nie sprobowal to opisalem.


zbior negatywow:
Cytuj:
- combat na razie to crap a niektore npc/moby stoją jak kołki, gdzieniegdzie szkielet jest nazwany 'wolf'
- nie ma wykrywania kolizji
- grafika nie jest nadzwyczajna
- na razie nie ma tego wiele, alpha
- malo interaktywnych rzeczy
- są niewidzialne ściany i nie da sie skoczyc z wysokosci i np. zabic
- poki co podczas exploracji world mapy za bardzo nie spotkalem innych graczy, nie wiem, byc moze to sie zmieni w przyszlosci, mam nadzieje
- przeszedlem na 'single' bo mnie mniej wywala z gry
- cale mnostwo pracy potrzeba by to bylo w pelni grywalne


Przeczytajcie jeszcze raz moje posty, opisalem co widze (no chyba, ze hypo to dla Was, ze napisalem "itemy maja durability" itp.), nie hypuje, nie wciskajcie mi tego.

Dalej rozpierdalajcie temat. Hypowac to ja hypowalem fpsy, mmorpg dawno przestalem. Sram na Wasze fakty, ja w przeciwienstwie do Was zagralem.

Autor:  vilhelm [ 30 mar 2014, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Isengrim napisał(a):
SotA pójdzie w kierunku solo/multi mmo, czyli bardzo rozwiniętego lobby.


Ostatnio na mmorpg.com na ten temat wywiązała się dobra dyskusja: "czy gracze single player zniszczyli mmo" no i coś w tym jest. 80% graczy jak szuka mmo pyta "jaka klasa do solo" i można do tego podać na to 100 innych przykładów.

SoTA właśnie może iść w kierunku aby pogodzić ten trend, ale jak ta gra będzie wyglądać pokaże jedynie czas ;-)

Autor:  Oyci3C [ 30 mar 2014, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Ale to, że ktoś w MMO chce grać solo nie ma żadnego związku z tym, że gatunek MMO praktycznie upadł.
To wszystko jest w rękach producentów na ile mogą pozwolić robić content solo a na ile w większych grupach.

Autor:  grey_cinnamon [ 30 mar 2014, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Oyci3C napisał(a):
Ale to, że ktoś w MMO chce grać solo nie ma żadnego związku z tym, że gatunek MMO praktycznie upadł.
To wszystko jest w rękach producentów na ile mogą pozwolić robić content solo a na ile w większych grupach.



Czyli najpierw robi się grę, a później szuka graczy do niej?

Autor:  Oyci3C [ 30 mar 2014, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Co?
Mylisz pojęcia, MMO nie oznacza, że muszę grać w grupie.

Autor:  Highlander [ 30 mar 2014, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

imo wlasnie brakuje by w grach mmorpg gra solo nie byla nudna. W gruncie rzeczy nawet najwiekszym spoleczniakom zdarza sie gra solo, a to często jest nudne.

Autor:  Teo [ 30 mar 2014, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Oczywiście że solo granie jest ważne ale... większość twierdzi ze do gier wchodzi na pól godzinki, wiec jeśli jeszcze ma zamiar grac solo to każde nowe mmo będzie wydawane pod tych klientów, a jak dla mnie to zUo.

Autor:  Highlander [ 31 mar 2014, 00:15 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No jak tak postawisz sprawe, to sie zgadzam.
Ale imo wlasnie o to chodzilo w mmo, by byly kompleksowe.

Autor:  Fenris [ 23 kwi 2014, 18:32 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

RUNUO oficjalnie poprosiło swoją społeczność o wsparcie SoA.
Ciekawa inicjatywa pokazująca ze może być z tego finalnie coś naprawdę ciekawego.
Fragment maila jaki otrzymałem od założyciela projektu RUNUO.

I'm sure we can all agree that Ultima Online will go down in our hearts as one of the greatest games of all time. My love and passion for UO inspired me to found this community fifteen years ago. UO has been a second home for so many of us for so many years, but it is beginning to show its age.

When I heard about Richard's Shroud of the Avatar (SotA) Kickstarter campaign last April, the spiritual successor of his Ultimas and UO, I immediately backed the project!

I believe that Shroud of the Avatar has the potential to become the new second home for all of us UO enthusiasts, and I encourage you to contribute to their development efforts by backing their project.


/ciach/

So, there you have it. Join me in helping Richard Garriott build Shroud of the Avatar, the spiritual successor to Ultima Online, and let's continue the legacy for many years to come!

Ryan McAdams

Autor:  Oyci3C [ 23 kwi 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No jakoś SotA mało ma wspólnego z UO poza twórcą i kreską.

Autor:  Highlander [ 24 kwi 2014, 06:23 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

Dzisiaj będzie albo już jest Release 5, w koncu zmieni sie combat (dodano 35 skilli z 171) itp.

https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ions.9703/

Autor:  Highlander [ 24 kwi 2014, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

No teraz to cos mozna pograc, skilli nieco dodali i jakos da rade zabijac ;] nie znalazlem zadnego video.

tu gosc mape pokazuje
https://www.youtube.com/watch?v=WQbLgMfkG5c

ga jakby tez jakos znacznie lepiej wygladala.

Autor:  Highlander [ 26 kwi 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Shroud of the Avatar

https://www.youtube.com/watch?v=83fIAQt ... ysZ5Wz72Ig
video Release 5, skillsy, walka.

generalnie dalej bieda, i jak gosc powiedzial sp+mp rpg a nie mmo.

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team