mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 12:56 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
yabaddi napisał(a):
ale to było Sony, oni nigdy nic nie potrafili dokończyć :/


True !


To miała być ironia, niepoprawny optymizm czy co?
Tytuły, których logo wkleiles wyszły z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy. Całe SOE wypisz, wymaluj.


_________________
For the pony!

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 13:02 
Cytuj  
Ale ja te tytułu nie wkleiłem po to żeby pokazać zajebiste osiągnięcia soe, tylko zrobiłem kopie ze strony kickstrtera z AoC. Haha

I właśnie dlatego że te gry były "z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy"
nie wieże, z aoc będzie inaczej.

Chciałem tylko ci uświadomić, że to ta sama ekipa ;p


_________________
Ultrah/Dzikun

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 13:03 
Cytuj  
I tak są to jedne z lepszych gier w swoim gatunku. Deal with it.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 13:06 
Cytuj  
Ok to Ashes of Cretion robi mini furorę w wąskim mmorpg-nerdowskim światku bo ma filmik z ładną grafiką, a nie oszujmy się prawdziwe oczekiwania graczy (w tym weteranów) są takie, żeby była zajebista gameplayowo, dużo contentu, dużo wolności, rozwiązane bolączki mmorpgów i jeszcze zajebista grafika, dlatego przyciąga to więcej uwagi niż większość inne crowdfundingowe mmorpg. Mówię tu o liście życzeń ogólnie do "dobrego nowego mmorpga" a nie AoC w szczególności.

Tylko, że to kolejne indie studio, które skleiło jakieś tech demo i ciągnie kasę z crowdfundingu, ale w sumie widzę, że działa bo nawet na mmorpg.pl niektórzy mówią, że wpłacili hehe


Ciekawe czy twórcy AoC mają kogoś dobrego w marketingu i polecą grubiej z tematem - robiąc takie mini fantasy Star Citizen. Tam też pały staneły jak kilka filmików z AAA grafiką obiecującą 'MMO w kosmosie' i od tego się zaczeło.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 13:11 
Cytuj  
Rak toczący mmo od lat. Po chuj zrobić grę na własnym funduszu i ryzykować upadek po failu. Jak można nie zrobić nic i zarobić.

Przez ostanie 10 lat, gry które jako tako dotrzymały obietnic to :
Life is Feudal
i w sumie skończyły mi się pomysły. Coś jeszcze ?


_________________
Ultrah/Dzikun

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 14:04 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Rak toczący mmo od lat. Po chuj zrobić grę na własnym funduszu i ryzykować upadek po failu. Jak można nie zrobić nic i zarobić.

Przez ostanie 10 lat, gry które jako tako dotrzymały obietnic to :
Life is Feudal
i w sumie skończyły mi się pomysły. Coś jeszcze ?


Ale LiF wyszło jako MMo tak jak zapowiadali ?


_________________
Turbot

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 14:14 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Ale LiF wyszło jako MMo tak jak zapowiadali ?


Tak obecnie jest trzecia CBT, uczestniczyliśmy w pierwszej i drugiej i wygląda to solidnie.
Czekamy na wipe i pewnie gdzieś za 2-3 miechy ruszy open beta już bez wipe.


_________________
Ultrah/Dzikun

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 14:55 
Cytuj  
Mimo wszystko, pomimo że LiF jest wzorowane na Mount and Blade jeśli chodzi o combat, to jest dużo bardziej drewniane. Graficznie też kaszanka straszna ;(. Zamysł dobry, ale wykonanie mega amatorskie. Chociaż na tle innych mmo to i tak bardzo ciekawy tytuł.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 15:30 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Ale ja te tytułu nie wkleiłem po to żeby pokazać zajebiste osiągnięcia soe, tylko zrobiłem kopie ze strony kickstrtera z AoC. Haha

I właśnie dlatego że te gry były "z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy"
nie wieże, z aoc będzie inaczej.

Chciałem tylko ci uświadomić, że to ta sama ekipa ;p


Ok, nie zrozumieliśmy się - od początku miałem to samo na myśli :)


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 15:54 
Cytuj  
Ja jestem ciekaw czy po odejściu Rolfa z WURM uda się reanimować trupa, niby zapowiadają zmiany w mechanice walka/pvp już w lecie ( od trzech lat to słyszę ), mechanika samej walki ma być podobna do LiF ( nie wierze jakoś ) i grafika ma otrzymać nowe teksturki żeby nie odstraszało ludzi ( tylko jak to zadziała wtedy wszystko razem ? ).
Dla mnie wzorem mechaniki gry/sandbox/mmorpg jest WURM i jest ideałem, pełny otwarty bez ograniczeń sandbox gdzie gracze wszystko zmieniają i tworzą sami, do tego unikatowe rzeczy jak budownictwo całe, terraforming, religie itd ale... no właśnie ale drewniany kombat i grafika spowodowała że ta gra nigdy nie wybiła się z niszy i to z niszy na dnie niszy :)

LiF podoba mi się, chwilkę pograłem na CB1 ale cholernie szybko nudzi się jeśli wszystko co można robić w grze wymaga siedzenia na TS i jest się uzależnionym od innych w dość sporej ilości, ja rozumiem założenia tej gry i że może się to podobać ale jednak w ten sposób gra traci mięsko i zapchajdziury, które są istotne, muszą być gracze, którzy grają solo, którzy specjalizują się w czymś solo, którzy dostarczają dla grających w grupie świeżej krwi i często pracują dla nich, bez tego gra będzie dla stałej hermetycznej grupki graczy jak w darkfail.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 15:56 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Mimo wszystko, pomimo że LiF jest wzorowane na Mount and Blade jeśli chodzi o combat, to jest dużo bardziej drewniane. Graficznie też kaszanka straszna ;(. Zamysł dobry, ale wykonanie mega amatorskie. Chociaż na tle innych mmo to i tak bardzo ciekawy tytuł.


Nie ma co porównywać mmo z multi playerem. Jeżeli chodzi o combat to ja ciesze się że nie ma desynka. Combat jest na tyle rozbudowany że pozwala dobremu graczowi rozklepać noobka bez większych strat, tzn jest w jakiś sposób "skillowy combat" lepsze to niż tab target, a ile jest mmo z tego typu combatem na rynku ? Wątpię żeby AoC było z free targetowaniem. A co do grafiki to wystarczy mi lepsza niż w wurmie :) Ale nie wiem czy widziałeś lif'a na wysokich ustawieniach, bo większość filmików na yt to potato quality.

Grając w wurma/dfo zawsze marzyłem o mmo z craftem z pierwszej a combatem z drugiej. Niestety małe szanse na taką grę.


edit:
Teo napisał(a):
no właśnie ale drewniany kombat i grafika spowodowała że ta gra nigdy nie wybiła się z niszy i to z niszy na dnie niszy :)


Ja byłem zakochany w wurmie do puki nie pojechałem z wami na pierwsze pvp, 50 typa jadących w jednej teksturze na followie. Brak kolizji modeli. I jak tu zrobić jakieś focus fire ja przeciwnicy wchodzą w swoje textury :/ A nie ma tam overview.


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 17:38 
Cytuj  
To juz gloria victis lepiej nie wyglada od LiF?

https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk
Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna.


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 17:48 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk
Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna.


Aha. Ok. Obudź mnie w 2018 :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 17:53 
Cytuj  
Tak wczesnie? ;)
Raczej watpliwe, zeby jakikolwiek tytul cos zwojowal.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 18:54 
Cytuj  
Tyle że Gloria jest na na Unity... Ciekawe czy zrobią z tego true mmo na kilka tysięcy graczy czy będzie semi-mmo survival.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 10 maja 2017, 19:36 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Tyle że Gloria jest na na Unity... Ciekawe czy zrobią z tego true mmo na kilka tysięcy graczy czy będzie semi-mmo survival.

Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 maja 2017, 09:06 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
To juz gloria victis lepiej nie wyglada od LiF?

https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk
Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna.



https://www.youtube.com/watch?v=JUJeNlkYJ-g

jak to wprowadzą i zrobią hitboxy poprawne to z przyjemnością pogram. GV już na chwilę obecną ma bardzo dobrą bazę w postaci całego craftu. Community też jest spoczko.

Największym problem tej gry jest drętwy system walki i wyjebane w kosmos desynchro w jej trakcie.

Jeśli chodzi o nadzieje na dosyć hardcorowego mmo/mmorpga to jednak LiF > GV. Szczególnie, że LiF może być drewniane bo te kilka set/tyś ludzi (w You Own gra koło 2k!) i tak się będzie dobrze bawić wyrównując przez 8h dziennie teren pod postawienie szałasu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 maja 2017, 10:04 
Cytuj  
To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach.

Z tego powodu GV wydaje mi się ciekawsze. Niby gra w Unity ale servery mogą napisać w czym chcą i jak chcą, w teorii mogą z tego zrobić MMO. Większy problem jest pewnie z walką, gdzie bez dostępu do kodu źródłowego silnika mają pewne ograniczenia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 maja 2017, 10:21 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach.



Rzeczy wymagajace czasu daja wieksza satysfakcje, osiagane latwo szybko sie nudza.

MMO to nie jest gatunek dla ludzi ktorzy moga pograc godzine dziennie.

Ja tam moge rabac drewno pol dnia o ile to ma jakis cel: pvp albo chociaz epeen.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 maja 2017, 10:54 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Koleś napisał(a):
To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach.



Rzeczy wymagajace czasu daja wieksza satysfakcje, osiagane latwo szybko sie nudza.

MMO to nie jest gatunek dla ludzi ktorzy moga pograc godzine dziennie.

Ja tam moge rabac drewno pol dnia o ile to ma jakis cel: pvp albo chociaz epeen.


Jak ja zaczynam rąbać drewno, to zaczynam momentalnie myśleć o tym czego w tym czasie mogę się nauczyć, albo poświęcić ten czas zarabianie pieniędzy - cokolwiek. Ogólnie tak bezmyślne grindowanie daje ogromne poczucie marnowania czasu, pomimo że efektem może być mega ciekawy gameplay, to na dłuższą metę nie jestem w stanie tak grać ;p. Tu nawet nie chodzi o to że nie mogę wygospodarować czasu na granie, bo mogę. Tu chodzi o to żę wole grę typu Playerunknown's Battleground aldbo DayZ Origins bo tam mam end game i akcje cały czas...

Za to z chęcią zobaczyłbym takie średniowieczne PlanetSide 2 z jakimś template'owanym systemem budowy zamków. Mniej grindu, więcej realnego gameplay'u.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.