MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Ashes of Creation https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=45149 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | yabaddi [ 10 maja 2017, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ultr4 napisał(a): yabaddi napisał(a): ale to było Sony, oni nigdy nic nie potrafili dokończyć :/ True ! To miała być ironia, niepoprawny optymizm czy co? Tytuły, których logo wkleiles wyszły z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy. Całe SOE wypisz, wymaluj. |
Autor: | Ultr4 [ 10 maja 2017, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ale ja te tytułu nie wkleiłem po to żeby pokazać zajebiste osiągnięcia soe, tylko zrobiłem kopie ze strony kickstrtera z AoC. Haha I właśnie dlatego że te gry były "z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy" nie wieże, z aoc będzie inaczej. Chciałem tylko ci uświadomić, że to ta sama ekipa ;p |
Autor: | Niah [ 10 maja 2017, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
I tak są to jedne z lepszych gier w swoim gatunku. Deal with it. |
Autor: | sula [ 10 maja 2017, 13:06 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ok to Ashes of Cretion robi mini furorę w wąskim mmorpg-nerdowskim światku bo ma filmik z ładną grafiką, a nie oszujmy się prawdziwe oczekiwania graczy (w tym weteranów) są takie, żeby była zajebista gameplayowo, dużo contentu, dużo wolności, rozwiązane bolączki mmorpgów i jeszcze zajebista grafika, dlatego przyciąga to więcej uwagi niż większość inne crowdfundingowe mmorpg. Mówię tu o liście życzeń ogólnie do "dobrego nowego mmorpga" a nie AoC w szczególności. Tylko, że to kolejne indie studio, które skleiło jakieś tech demo i ciągnie kasę z crowdfundingu, ale w sumie widzę, że działa bo nawet na mmorpg.pl niektórzy mówią, że wpłacili hehe Ciekawe czy twórcy AoC mają kogoś dobrego w marketingu i polecą grubiej z tematem - robiąc takie mini fantasy Star Citizen. Tam też pały staneły jak kilka filmików z AAA grafiką obiecującą 'MMO w kosmosie' i od tego się zaczeło. |
Autor: | Ultr4 [ 10 maja 2017, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Rak toczący mmo od lat. Po chuj zrobić grę na własnym funduszu i ryzykować upadek po failu. Jak można nie zrobić nic i zarobić. Przez ostanie 10 lat, gry które jako tako dotrzymały obietnic to : Life is Feudal i w sumie skończyły mi się pomysły. Coś jeszcze ? |
Autor: | Turbot [ 10 maja 2017, 14:04 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ultr4 napisał(a): Rak toczący mmo od lat. Po chuj zrobić grę na własnym funduszu i ryzykować upadek po failu. Jak można nie zrobić nic i zarobić. Przez ostanie 10 lat, gry które jako tako dotrzymały obietnic to : Life is Feudal i w sumie skończyły mi się pomysły. Coś jeszcze ? Ale LiF wyszło jako MMo tak jak zapowiadali ? |
Autor: | Ultr4 [ 10 maja 2017, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
pieniek82 napisał(a): Ale LiF wyszło jako MMo tak jak zapowiadali ? Tak obecnie jest trzecia CBT, uczestniczyliśmy w pierwszej i drugiej i wygląda to solidnie. Czekamy na wipe i pewnie gdzieś za 2-3 miechy ruszy open beta już bez wipe. |
Autor: | Xender [ 10 maja 2017, 14:55 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Mimo wszystko, pomimo że LiF jest wzorowane na Mount and Blade jeśli chodzi o combat, to jest dużo bardziej drewniane. Graficznie też kaszanka straszna ;(. Zamysł dobry, ale wykonanie mega amatorskie. Chociaż na tle innych mmo to i tak bardzo ciekawy tytuł. |
Autor: | yabaddi [ 10 maja 2017, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ultr4 napisał(a): Ale ja te tytułu nie wkleiłem po to żeby pokazać zajebiste osiągnięcia soe, tylko zrobiłem kopie ze strony kickstrtera z AoC. Haha I właśnie dlatego że te gry były "z licznymi błędami, były niedorobione przez lata i ostatecznie nie doczekały się nigdy wsparcia jakiego oczekiwali użytkownicy" nie wieże, z aoc będzie inaczej. Chciałem tylko ci uświadomić, że to ta sama ekipa ;p Ok, nie zrozumieliśmy się - od początku miałem to samo na myśli |
Autor: | Teo [ 10 maja 2017, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Ja jestem ciekaw czy po odejściu Rolfa z WURM uda się reanimować trupa, niby zapowiadają zmiany w mechanice walka/pvp już w lecie ( od trzech lat to słyszę ), mechanika samej walki ma być podobna do LiF ( nie wierze jakoś ) i grafika ma otrzymać nowe teksturki żeby nie odstraszało ludzi ( tylko jak to zadziała wtedy wszystko razem ? ). Dla mnie wzorem mechaniki gry/sandbox/mmorpg jest WURM i jest ideałem, pełny otwarty bez ograniczeń sandbox gdzie gracze wszystko zmieniają i tworzą sami, do tego unikatowe rzeczy jak budownictwo całe, terraforming, religie itd ale... no właśnie ale drewniany kombat i grafika spowodowała że ta gra nigdy nie wybiła się z niszy i to z niszy na dnie niszy LiF podoba mi się, chwilkę pograłem na CB1 ale cholernie szybko nudzi się jeśli wszystko co można robić w grze wymaga siedzenia na TS i jest się uzależnionym od innych w dość sporej ilości, ja rozumiem założenia tej gry i że może się to podobać ale jednak w ten sposób gra traci mięsko i zapchajdziury, które są istotne, muszą być gracze, którzy grają solo, którzy specjalizują się w czymś solo, którzy dostarczają dla grających w grupie świeżej krwi i często pracują dla nich, bez tego gra będzie dla stałej hermetycznej grupki graczy jak w darkfail. |
Autor: | Ultr4 [ 10 maja 2017, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Koleś napisał(a): Mimo wszystko, pomimo że LiF jest wzorowane na Mount and Blade jeśli chodzi o combat, to jest dużo bardziej drewniane. Graficznie też kaszanka straszna ;(. Zamysł dobry, ale wykonanie mega amatorskie. Chociaż na tle innych mmo to i tak bardzo ciekawy tytuł. Nie ma co porównywać mmo z multi playerem. Jeżeli chodzi o combat to ja ciesze się że nie ma desynka. Combat jest na tyle rozbudowany że pozwala dobremu graczowi rozklepać noobka bez większych strat, tzn jest w jakiś sposób "skillowy combat" lepsze to niż tab target, a ile jest mmo z tego typu combatem na rynku ? Wątpię żeby AoC było z free targetowaniem. A co do grafiki to wystarczy mi lepsza niż w wurmie Ale nie wiem czy widziałeś lif'a na wysokich ustawieniach, bo większość filmików na yt to potato quality. Grając w wurma/dfo zawsze marzyłem o mmo z craftem z pierwszej a combatem z drugiej. Niestety małe szanse na taką grę. edit: Teo napisał(a): no właśnie ale drewniany kombat i grafika spowodowała że ta gra nigdy nie wybiła się z niszy i to z niszy na dnie niszy Ja byłem zakochany w wurmie do puki nie pojechałem z wami na pierwsze pvp, 50 typa jadących w jednej teksturze na followie. Brak kolizji modeli. I jak tu zrobić jakieś focus fire ja przeciwnicy wchodzą w swoje textury :/ A nie ma tam overview. |
Autor: | Highlander [ 10 maja 2017, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
To juz gloria victis lepiej nie wyglada od LiF? https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna. |
Autor: | Niah [ 10 maja 2017, 17:48 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Highlander napisał(a): https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna. Aha. Ok. Obudź mnie w 2018 |
Autor: | Highlander [ 10 maja 2017, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Tak wczesnie? Raczej watpliwe, zeby jakikolwiek tytul cos zwojowal. |
Autor: | Xender [ 10 maja 2017, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Tyle że Gloria jest na na Unity... Ciekawe czy zrobią z tego true mmo na kilka tysięcy graczy czy będzie semi-mmo survival. |
Autor: | vilhelm [ 10 maja 2017, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Koleś napisał(a): Tyle że Gloria jest na na Unity... Ciekawe czy zrobią z tego true mmo na kilka tysięcy graczy czy będzie semi-mmo survival. Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie |
Autor: | tiomor [ 11 maja 2017, 09:06 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Highlander napisał(a): To juz gloria victis lepiej nie wyglada od LiF? https://youtu.be/KQ5LZr2DAJk Swoja droga widzialem screenshot ze stycznia z zapelnionymi serwerami i ludzie pisali, ze popularnosc wzrasta. No ale bugoza straszna. https://www.youtube.com/watch?v=JUJeNlkYJ-g jak to wprowadzą i zrobią hitboxy poprawne to z przyjemnością pogram. GV już na chwilę obecną ma bardzo dobrą bazę w postaci całego craftu. Community też jest spoczko. Największym problem tej gry jest drętwy system walki i wyjebane w kosmos desynchro w jej trakcie. Jeśli chodzi o nadzieje na dosyć hardcorowego mmo/mmorpga to jednak LiF > GV. Szczególnie, że LiF może być drewniane bo te kilka set/tyś ludzi (w You Own gra koło 2k!) i tak się będzie dobrze bawić wyrównując przez 8h dziennie teren pod postawienie szałasu. |
Autor: | Xender [ 11 maja 2017, 10:04 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach. Z tego powodu GV wydaje mi się ciekawsze. Niby gra w Unity ale servery mogą napisać w czym chcą i jak chcą, w teorii mogą z tego zrobić MMO. Większy problem jest pewnie z walką, gdzie bez dostępu do kodu źródłowego silnika mają pewne ograniczenia. |
Autor: | mrynar [ 11 maja 2017, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
Koleś napisał(a): To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach. Rzeczy wymagajace czasu daja wieksza satysfakcje, osiagane latwo szybko sie nudza. MMO to nie jest gatunek dla ludzi ktorzy moga pograc godzine dziennie. Ja tam moge rabac drewno pol dnia o ile to ma jakis cel: pvp albo chociaz epeen. |
Autor: | Xender [ 11 maja 2017, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Ashes of Creation |
mrynar napisał(a): Koleś napisał(a): To mnie właśnie odrzuciło od LiF: YO. To już nie te czasy żeby chciało mi się 10h klikać myszką, robiąc drewno. Jak moja dziewczyna zobaczyła jak trenuje walkę mieczem na kukle to mnie wyśmiała, w sumie jej się nie dziwiłem. Robienie w grach barier w postaci grindu to naprawdę stare metody na zatrzymanie gracza, teraz trzeba czegoś nowego i nastawionego na zabawę do samego początku, tak jak w survivalach. Rzeczy wymagajace czasu daja wieksza satysfakcje, osiagane latwo szybko sie nudza. MMO to nie jest gatunek dla ludzi ktorzy moga pograc godzine dziennie. Ja tam moge rabac drewno pol dnia o ile to ma jakis cel: pvp albo chociaz epeen. Jak ja zaczynam rąbać drewno, to zaczynam momentalnie myśleć o tym czego w tym czasie mogę się nauczyć, albo poświęcić ten czas zarabianie pieniędzy - cokolwiek. Ogólnie tak bezmyślne grindowanie daje ogromne poczucie marnowania czasu, pomimo że efektem może być mega ciekawy gameplay, to na dłuższą metę nie jestem w stanie tak grać ;p. Tu nawet nie chodzi o to że nie mogę wygospodarować czasu na granie, bo mogę. Tu chodzi o to żę wole grę typu Playerunknown's Battleground aldbo DayZ Origins bo tam mam end game i akcje cały czas... Za to z chęcią zobaczyłbym takie średniowieczne PlanetSide 2 z jakimś template'owanym systemem budowy zamków. Mniej grindu, więcej realnego gameplay'u. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |